Отделение Приватбанка: Днепр, пр-т Богдана Хмельницкого, 123
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
И, тут новость — оказывается банк подал в суд.
С этого момента начался квест, как отозвать дело из суда при военном положении…
Заявление про отзыв дела, с отделения ПРИВАТБАНКА отправили в главный офис. После этого не единожды звонила на горячую линию ПРИВАТБАНКА, и в юридический отдел, и отдел документооборота, составили как минимум два обращения/заявления про отзыв дела из суда… Но, никаких изменений. Дело до сих пор открыто в суде.
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними співробітниками та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець з наданням інформації та рекомендацій.
З нашого боку, було сформовано та відправлено запит до суду для відхилення позову, однак, на жаль, відповіді ми не отримали. Радимо вам, також, звернутися до суду для уточнення інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Дія – технічний адміністратор послуги. Зміна статусу в додатку Дія проводиться не банком.
ПриватБанк зараховує кошти на картку, як тільки вони надходять на рахунки банку.
Ми обов'язково пропрацюємо цю ситуацію, щоб надалі а ні Ви, а ні інші наші клієнти не стикались з такою ситуацією.
При цьому, дозвольте зазначити, що Ви можете перевипустити картку на Digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Також, замовити доставку картки, звернувшись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Однак, якщо у Вас вимагають саме заяву на переказ коштів із зазначенням фонду і/або Ви знаєте повне найменування фонду — рекомендуємо повідомити назву фонду і підключити оператора для прив´язки картки до виплат. Достатньо написати цю інформацію і слово «оператор».
При покупке выбрал другие банки, заявка автоматом подавалась на несколько банков (OTP, PUMB, Aval, УкрСиббанк, Monobank) — и что вы думаете, мне говорят что: «все банки дали положительный ответ, у Вас хорошая кредитная история, выбирайте удобный банк! „
Ещё раз — все дали положительный ответ, ВСЕ! У привата наверное какая-то другая база кредитных историй!
Крайне не доволен, буду менять голдкарту на обычную, какой смысл платить членский взнос каждый месяц, если пользы от ПБ нету.
Щоб наступного разу Ваш ліміт був збільшений, продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Мы очень рады, что Вы остаетесь довольной взаимным сотрудничеством с нами. Благодаря Вашему отзыву мы понимаем, что движемся в правильном направлении. Спасибо за высокою оценку нашей работы. Мы стараемся для Вас!
С уважением, ПриватБанк.
необходимо было срочно отменить транзакцию по карте, двойное списани
по 3700, четвертые сутки нет обратной связи, голосовой помощник, менрзким голосом, не может помочь в элементарных вопросах (тупые алгоритмы, такого же разработчика).
Персональный менеджер, трубку не снимает, в отделении — медленного не качественного обслуживания, как результат — очереди