Висловлюю свою щиру вдячність за чудове обслуговування Вашому співробітнику Шепетуну Івану Тимофійовичу, керівнику Івано-Франківської філії.
Багато років користуюсь послугами /як фіз.особа/ різних банків нашого міста. Рівень відсоткових ставок депозитних рахунків, умови відкриття і оформлення кредитних карток і т.д. в усіх банках приблизно однакові. Тому при виборі банку керуєшся лише довірою, яка в свою чергу формується лише приємним обслуговуванням.
Такої уваги і щирого бажання допомогти я не очікувала зустріти, коли сам керівник відділення допомагає в обслуговуванні клієнтів щоб не створювати додаткових черг. Після такого прийому виникає бажання обслуговуватись лише у цьому відділенні. Рекомендуватиму його своїм друзям і знайомим.
Такі працівники заслуговують щоб їх цінували, адже завдяки їм множиться репутація банку, підсилюється довіра.
Курс валютв Правекс Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49.45 | 49.83 |
| USD | 41.95 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Правекс Банка: Ивано-Франковск, ул. Сечевых Стрельцов, 48
Адрес:
Ивано-Франковск, ул. Сечевых Стрельцов, 48
Телефон:
+38 (0342) 55-72-04, +38 (0342) 55-72-11
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Кожне звернення до «Pravex Bank» супроводжується численними проблемами та втратою часу. Моя взаємодія з банком постійно наштовхується на системні недоліки:
— Телефонна технічна підтримка загубила моє замовлення на перевипуск банківської картки, що призвело до значної затримки.
— Регулярно потрапляю на «технічні» або інші перерви, через що неможливо скористатися ані послугами менеджера, ані банкоматом. Це абсолютно неприпустимо для фінансової установи.
— Мій запит на переведення/обслуговування акаунту з іншої філії на відділення у Івано-Франківську був повністю проігнорований. На питання «ну коли?» розводять руками.
— Нараховуються незрозумілі комісії за зберігання коштів на рахунку більше місяця.
— На все місто функціонує лише один банкомат, в який іноді складно попасти.
— Персонал працює дуже повільно. При кожному зверненні менеджеру доводиться кудись телефонувати та консультуватися, що значно збільшує час очікування.
— Онлайн-застосунок є вкрай незручним та функціонально недосконалим, глючним, що ускладнює дистанційне обслуговування.
— Неможливисть зняти свої гроші в касі банку з ФОП рахунку у гривні. Якісь чеки просять у 2025 році. Совок!
Загальний рівень сервісу незадовільний. Сподіваюся на покращення, але наразі — це суцільне розчарування.