Рік тому я відкрив депозит в цьому банку, і тепер не можу отримати свої гроші.
Користуюся послугами цього банку вже більше 5 років.
Депозит відкривав через їх онлайн-систему. Тоді це було в них «новинка». І депозит оформлявся відразу з «автопролонгацією».
Трохи мене це насторожило, але я тоді прочитав договір до депозиту, і їх тодішній «договір комплексного обслуговування», і там написано, що автопролонгація вступає в дію тільки тоді, коли клієнт НЕ звернеться до банку раніше або в день закінчення депозиту.
За чотири дні до закінчення депозиту, 11.09 (п'ятниця) мені подзвонили з банку, нагадали про закінчення депозиту. Я подякував, і сказав, що буду забирати гроші. Мені сказали що для того щоб відмінити автопролонгацію, потрібно написати в системі онлайн-банкінгу повідомлення оператору про те, що «я хочу відмінити». Знову-таки, згідно їх договору, електронні повідомлення прирівнюються до паперової заяви і мають юридичну силу.
Відразу, 11.09 я це написав оператору про відміну автопролонгації депозиту.
Мені відписали, що отримали. Проте посилаючись на те що вже п'ятниця, написали що опрацювання відбудеться пізніше. Також якось дивно «рекомендували перевірити заявку 14.09». Ніби це не банк, а зграя будівельників, яких потрібно постійно перевіряти.
14.09 (понеділок, день закінчення депозиту) я їх, якщо чесно, не перевірив, понадіявся на банк.
17.09, дзвоню, щоб замовити кошти, а виявляється що мій депозит «автопролонгували» ще на один рік. Під 0.001% річних євро. І забрати гроші вже не можна, треба чекати ще рік.
Виявляється, в «договорі комплексного обслуговування клієнтів», яким керується банк, є пунктик, в якому банк «може ЗМІНЮВАТИ в односторонньому порядку БУДЬ-ЯКІ УМОВИ цього Договору комплексного банківського обслуговування, змінювати (вводити) нові Тарифи, а також інші умови надання послуг за цим Договором;», повідомляти клієнта всього лише «на сайті банку».
Коли я підписував договір – був пункт що я мав повідомити банк ДО останнього дня депозиту включно. А по НОВИМ правилам і в новому договорі (про який я звичайно не знав) я «маю вже попереджати про відміну автопролонгації не менше за 2 операційні дні».
Гарно подумайте, чи мати справу з банком, з таким ставленням до клієнтів. З банком, який може міняти свої правила «на ходу». Вам тоді прийдеться щодня заходити на їхню сторінку, щоб подивитися, чи нічого там не поміняли. І що їм тепер завадить прописати якесь «нове правило», що потрібно за депозитом приходити за 20 днів до закінчення, кланятися чотири рази перед входом, і ночувати в банку кожного дня, бо інакше нічого не отримаєте?
Курс валютв Банке Пивденный |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.6 |
EUR | 43.35 | 44.05 |
Все курсы банка |
Отделение Банка Пивденный: Львов, ул. Генерала Чупринки, 11
Адрес:
Львов, ул. Генерала Чупринки, 11
Телефон:
0 800 307-030
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
25 жовтня о 17 год. 05 хв. я прийшов у відділення Банку Південний, що на вул.Генерала Чупринки 11 у Львові. Незважаючи на те, що на табличці на відділенні банку і на сайті банку написано, що касове обслуговування до 17 год 30 хв… і клієнтів ні біля каси, ні в залі обслуговуванні не було, мені відмовили в закритті рахунку, мотивуючи тим, що термінал закривають о 17 год. і касове обслуговування не проводять, а тому обнулити рахунок і, відповідно, закрити його не можуть. Затрачений час. Зіпсутий настрій.
Комментарии (1)
Ответ банка
26 октября 2018, 18:14
Добрий вечір!
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Ми розберемося в ситуації, що склалася. Можете залишити в особистому повідомленні свої контакти, наші фахівці зв'яжуться з Вами і допоможуть у вирішенні будь-яких питань.
з повагою, банк «Південний»
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Ми розберемося в ситуації, що склалася. Можете залишити в особистому повідомленні свої контакти, наші фахівці зв'яжуться з Вами і допоможуть у вирішенні будь-яких питань.
з повагою, банк «Південний»
18 сiчня прийшла за виплатами ФГФО. Мене направили до Гутник Руслани Богданiвни. Частину суми 11200 я вирiшила забрати, а решту поставити на депозит. Операцiонiст порадила оформити валютний депозит. Декiлька раз повторювала «долар росте! Долар росте! Зараз 26,95 а буде ще бiльше! Це вони (пенсiонери) зберiгають грошi угривнях, а ми з вами у доларах!» 2рази вона кудись виходила. Коли я спробувала заперечити i залишити вклад у гривнях, вона сказала що про все вже домовилась, i помiняе менi за дуже вигiдним курсом 29,95. Оформила менi депозит. Виписала квитанцiю i сама вiднесла до каси. На руки менi видали квитанцiю про видачу 68611грн i внесення 2130дол. еквiвалент у гривнях 51935 i видали 11207гривень, якi операцiонiст написала на карточцi. На мое запитання чому в касi залишилась квитанцiя на суму 57404грн, а другий примiрник менi не видали, i чому не видали квитанцiю на 11207грн, менi вiдповiли, що це рiзниця мiж виданою сумою i внесеною. Але ж 68611-51935=16676, а не 11207, на що менi порадили звернутись до тоi з ким домовлялась. Повернувшись до панi Руслани я почала вимагати видачу квитанцii на купiвлю-продаж валюти, або повернути менi гривнi. На що операцiонiст знову пояснила що 57404/26,95=2130, i квитанцiю менi не видадуть, бо е заборона на купiвлю-продаж валюти бiльше нiж на 3000грн, I це дуже вигiдний курс, вам вдома все пояснять.
Ледве дочекалась 3 мiсяцi щоб забрати депозит. Руслани Богданiвни не було. Менi звичайно ж запропонували продовжити депозит, але я вiдмовилась. Вiд часу, коли я переступила порiг банку i видачею грошей пройшло 5 хв.
Отже через те, що одна працiвниця вирiшила заробити, на курсовiй рiзницi я втратила 5469грн, крiм того втратила на вiдсотках(могла отримувати по 1000грн в мiсяць), ще й долар подешевшав. Чому я мала радiти, що менi помiняли долар по 26,95 я так i не зрозумiла.
( В цей день в обмiнних пунктах можна було придбати долар по 25,70, банк продавав по 26,10)
Комментарии (4)
Ледве дочекалась 3 мiсяцi щоб забрати депозит. Руслани Богданiвни не було. Менi звичайно ж запропонували продовжити депозит, але я вiдмовилась. Вiд часу, коли я переступила порiг банку i видачею грошей пройшло 5 хв.
Отже через те, що одна працiвниця вирiшила заробити, на курсовiй рiзницi я втратила 5469грн, крiм того втратила на вiдсотках(могла отримувати по 1000грн в мiсяць), ще й долар подешевшав. Чому я мала радiти, що менi помiняли долар по 26,95 я так i не зрозумiла.
( В цей день в обмiнних пунктах можна було придбати долар по 25,70, банк продавав по 26,10)
Дякую Південному за швидке обслуговування, ввічливих працівників, добре організовану роботу по виплатах. Найбільше здивувало, що не пропонували переоформити депозит чи якось затримати виплату. Дуже дякую.
Написать комментарий
Сьогодні мої батьки зробили другу спробу забрати кошти від ФГВФО, через цю установу.
В чому їм відмовила операціоніст, звати, здається, Руслана(старенька хамовита блондинка) в грубій формі. Аргументація: «Ми кошти можемо Вам видати тільки після закінчення депозиту, який Ви відкриєте в нашому банку,інших грошей в нас нема».Обізвала мою маму дурою, чому є свідки.
Хіба в Україні такий рівень зайнятості населення, щоб тримати на роботі людину, якій місце максимум -на продуктовому ринку, підсобним працівником? Хамити двом пенсіонерам, відмовляти в отриманні коштів, які їм доручив виплатити Фонд гарантування вкладів фізосіб-це рівень аферистів низького пошибу.
Керуючий выдділенням, Володимир, міри ніякі не прийняв для вирішення проблеми, аналогічно: вмовляв відкрити рахунок в їхньому банку, за неадекватну працівницю не вибачився. Кошти були отримані аж після скарги на Гарячу лінію ФГВФО, через три години.
Комментарии (7)
В чому їм відмовила операціоніст, звати, здається, Руслана(старенька хамовита блондинка) в грубій формі. Аргументація: «Ми кошти можемо Вам видати тільки після закінчення депозиту, який Ви відкриєте в нашому банку,інших грошей в нас нема».Обізвала мою маму дурою, чому є свідки.
Хіба в Україні такий рівень зайнятості населення, щоб тримати на роботі людину, якій місце максимум -на продуктовому ринку, підсобним працівником? Хамити двом пенсіонерам, відмовляти в отриманні коштів, які їм доручив виплатити Фонд гарантування вкладів фізосіб-це рівень аферистів низького пошибу.
Керуючий выдділенням, Володимир, міри ніякі не прийняв для вирішення проблеми, аналогічно: вмовляв відкрити рахунок в їхньому банку, за неадекватну працівницю не вибачився. Кошти були отримані аж після скарги на Гарячу лінію ФГВФО, через три години.
Сегодня имела несчастье познакомиться с данным учреждением.Получала сумму от ФГВФО по ФиКу. При том, что зарегистрирована на выдачу я была на 11.00, деньги получила аж в 13.30 (!). Сотрудники выполняют свою работу крайне неспешно.При этом, продолжают регистрировать людей из расчета 20 мин на человека.Какой смысл этих столпотворений? Счетной комнаты нет.
В холле, посередине, сидит девушка, которая занимается регистрацией людей на получение гарантированных сумм по ФиКу.Здесь же сидят человек 20, ожидающих выплаты. Девушка эта на весь зал сообщает ФИО, дату, время и полагающуюся сумму тем, кто регистрируется.Очень удивилась замечанию по этому поводу. Бабулечка придет получать свои кровные 14000, выйдет с банка и отобрать у неё эти гроши не составляет труда… Это пособничество, я считаю, ведь конфиденциальная инфа распространяется всем присутствующим (даже тем, кто просто в туалет зашел сходить-вход свободный).Вопиющая некомпетентность.
Комментарии (1)
В холле, посередине, сидит девушка, которая занимается регистрацией людей на получение гарантированных сумм по ФиКу.Здесь же сидят человек 20, ожидающих выплаты. Девушка эта на весь зал сообщает ФИО, дату, время и полагающуюся сумму тем, кто регистрируется.Очень удивилась замечанию по этому поводу. Бабулечка придет получать свои кровные 14000, выйдет с банка и отобрать у неё эти гроши не составляет труда… Это пособничество, я считаю, ведь конфиденциальная инфа распространяется всем присутствующим (даже тем, кто просто в туалет зашел сходить-вход свободный).Вопиющая некомпетентность.
З рахунку у цьому банку були надіслані кошти на розрахунковий рахунок ФОП, в іншому банку, який виявився шахраєм.
По факту шахрайства відкрито кримінальне провадження.
Звернулися в «Банк Південний» аби відкликати цю транзакцію.
Також звернулися в банк «Восток» (там відкрито рахунок шахрая) — вони заблокували його рахунок.
Але наш банк відмовився відізвати транзакцію, бо «ви самі переказали кошти»
Тупіше напевно причини знайти важко.
Будьте обережні, ця «установа» ніколи вам не допоможе і зробить усе, щоб шахраї отримали ваші кошти