Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк не віддає депозит

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Максим Антоневич 21 сентября 2020, 13:39
Отделение по адресу: Львов, ул. Генерала Чупринки, 11
Рік тому я відкрив депозит в цьому банку, і тепер не можу отримати свої гроші.
Користуюся послугами цього банку вже більше 5 років.
Депозит відкривав через їх онлайн-систему. Тоді це було в них «новинка». І депозит оформлявся відразу з «автопролонгацією».
Трохи мене це насторожило, але я тоді прочитав договір до депозиту, і їх тодішній «договір комплексного обслуговування», і там написано, що автопролонгація вступає в дію тільки тоді, коли клієнт НЕ звернеться до банку раніше або в день закінчення депозиту.
За чотири дні до закінчення депозиту, 11.09 (п'ятниця) мені подзвонили з банку, нагадали про закінчення депозиту. Я подякував, і сказав, що буду забирати гроші. Мені сказали що для того щоб відмінити автопролонгацію, потрібно написати в системі онлайн-банкінгу повідомлення оператору про те, що «я хочу відмінити». Знову-таки, згідно їх договору, електронні повідомлення прирівнюються до паперової заяви і мають юридичну силу.
Відразу, 11.09 я це написав оператору про відміну автопролонгації депозиту.
Мені відписали, що отримали. Проте посилаючись на те що вже п'ятниця, написали що опрацювання відбудеться пізніше. Також якось дивно «рекомендували перевірити заявку 14.09». Ніби це не банк, а зграя будівельників, яких потрібно постійно перевіряти.
14.09 (понеділок, день закінчення депозиту) я їх, якщо чесно, не перевірив, понадіявся на банк.
17.09, дзвоню, щоб замовити кошти, а виявляється що мій депозит «автопролонгували» ще на один рік. Під 0.001% річних євро. І забрати гроші вже не можна, треба чекати ще рік.
Виявляється, в «договорі комплексного обслуговування клієнтів», яким керується банк, є пунктик, в якому банк «може ЗМІНЮВАТИ в односторонньому порядку БУДЬ-ЯКІ УМОВИ цього Договору комплексного банківського обслуговування, змінювати (вводити) нові Тарифи, а також інші умови надання послуг за цим Договором;», повідомляти клієнта всього лише «на сайті банку».
Коли я підписував договір – був пункт що я мав повідомити банк ДО останнього дня депозиту включно. А по НОВИМ правилам і в новому договорі (про який я звичайно не знав) я «маю вже попереджати про відміну автопролонгації не менше за 2 операційні дні».
Гарно подумайте, чи мати справу з банком, з таким ставленням до клієнтів. З банком, який може міняти свої правила «на ходу». Вам тоді прийдеться щодня заходити на їхню сторінку, щоб подивитися, чи нічого там не поміняли. І що їм тепер завадить прописати якесь «нове правило», що потрібно за депозитом приходити за 20 днів до закінчення, кланятися чотири рази перед входом, і ночувати в банку кожного дня, бо інакше нічого не отримаєте?

Комментарии - 7

+
0
Максим Антоневич
Максим Антоневич
22 сентября 2020, 13:35
#
Поспілкувався з гарячою лінією банку. Результат трохи шокує.
Чому мене не повідомили про закінчення депозиту або про зміни в умовах раніше?
- те що вас повідомили про закінчення депозиту це заслуга вашого відділення, ми не зобов'язані повідомляти
- вам потрібно було самому прийти саме в день закінчення депозиту у відділення (і вирішувати це питання.)
- повідомлення через MyBank є документом, але розглядається протягом ТРЬОХ операційних днів. Те що рік тому можна було повідомляти в день закінчення зараз вже не діє (і це в час, коли в monobank або Приват це відбуваєтся миттєво.
- Ми зараз маємо багато клієнтів які просять відмінити автопролонгацію, і ми всім відмовляємо
І саме цікаве:
«Згідно договору ви маєте раз в два тижні заходити на сайт банку і дивитися що змінилося»
Ось як працює цей банк, як він відноситься до клієнтів,  і як він залучає депозити на рік під 0.01% річних.
+
0
Максим Антоневич
Максим Антоневич
22 сентября 2020, 13:45
#
Трохи детальніше про листування і про договір. Для тих хто так само як я, спочатку не повірив :)
13.08.2019 я оформляю з банком «ДОГОВІР БАНКІВСЬКОГО ВКЛАДУ» до в якому:
Автоматична пролонгація: передбачена.
В договорі прописано: Якщо Вкладник НЕ ЗВЕРНУВСЯ ДО БАНКУ В ДЕНЬ ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ розміщення Вкладу ... з метою отримання Вкладу, дія Заяви-Договору банківського вкладу ... автоматично продовжується (далі – автоматична пролонгація)...
Також в договорі є пункт, що «Вкладник погоджується та безумовно в цілому підтверджує факт прийняття пропозиції Банку укласти Договір комплексного банківського обслуговування фізичних осіб . (ДКБО)»

ДОГОВІР ДКБО від «12» червня 2019 року в якому:
Вкладник має право:
3.16.3.1. Для строкових Вкладів: відмовитись від подальшої автоматичної пролонгації вкладу, в порядку п. 3.6. цього розділу Договору;
3.6. Подовження дії Договору банківського вкладу (депозиту) після завершення терміну його дії (автоматична пролонгація): Якщо Вкладник не звернувся до Банку НЕ ПІЗНІШЕ ДНЯ ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ  Договору...


Тобто згідно договорів, які я підписував, я мав звернутися в банк за не пізніше дня закінчення депозиту.
Ок. Тепер розберемося, чи повідомлення через їх систему MyBank є офіційні:

5.7.3. Сторони визнають юридичну чинність всіх документів/заяв/доручень надісланих та отриманих за допомогою системи
«MYBANK» та їх рівну юридичну силу документам на паперових носіях
Виходить що я, за три дні до закінчення депозиту я написав заяву, яка прирівнюється до паперової.
+
0
Максим Антоневич
Максим Антоневич
22 сентября 2020, 13:52
#
11.09.2020 Я відправляю повідомлення через MyMank що хочу відмінити автопролонгацію і відповідно забрати гроші.
Згідно 3.6 ДКБО я Звернувся до банку не пізніше дня закінчення депозиту
Згідно «договору депозитного вкладу» я теж звернувся до банку до дня закінчення депозиту.
21.09.2020 Банк у своїй відповіді посилається на пункт, що може змінювати будь-що.
«п. 3.2.1. ДКБО Банк має право: змінювати в односторонньому порядку будь-які умови цього Договору комплексного банківського обслуговування крім тих, ... змінювати (вводити) нові Тарифи, а також інші умови надання послуг за цим Договором»
І посилається на новий пункт НОВОГО (від 19.05.2020) договору, в якому заяву потрібно подавати через MyBank за три дні до завершення депозиту.
Проте крім ДКБО, який банк може міняти, є ще «ДОГОВІР БАНКІВСЬКОГО ВКЛАДУ» який вони не міняли, а в ньому написано що я можу звернутися до банку в день закінчення вкладу, і ніяких «2-х днів до цього»

Банк підтвердив ОТРИМАННЯ мого ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВІДМІНУ АВТОПРОЛОНГАЦІЇ (що згідно 5.7.3 має силу паперової заяви) і НА ДЕНЬ ЗАКІНЧЕННЯ ВКЛАДУ мав це повідомлення і мав зупинити договір вкладу. Якщо банк встановив собі правила, що він опрацьовує ці повідомлення протягом 3-х днів, це ніяк не відміняє того факту, що на день закінчення вкладу банк мав від мене заяву про розірвання вкладу.
Для прикладу, що час відправлення документу в податкову дата документу береться як час печатки в пошті (день відправлення) а не день опрацювання податковою
+
0
Максим Антоневич
Максим Антоневич
22 сентября 2020, 13:57
#
ВИСНОВКИ:
1. Під час підписання договору були одні умови. Банк їх змінив протягом року.
2. Банк не повідомляє клієнта заздалегідь про закінчення депозиту. При цьому банк знає, що умови відміни автопролонгації було змінено. Думаю що це робиться спеціально
3. Банк посилається на «ДОГОВІР КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» і ставить його вище за «ДОГОВІР БАНКІВСЬКОГО ВКЛАДУ депозиту»
4. Банк не цінує своїх клієнтів (я почав роботу з цим банком в 2013 році).
+
0
JareJare
JareJare
23 сентября 2020, 17:03
#
Простирадло скиглення та сліз, що починається з: -«рекомендували перевірити заявку»; - я їх, якщо чесно, не перевірив.
+
0
Максим Антоневич
Максим Антоневич
1 октября 2020, 17:39
#
Вернули мені мій депозит.
Подзвонили, з банку, просили прийти.
Підійшов, написав заяву, за декілька днів підійшов ще раз, забрав гроші і відніс їх в інший банк.
Закрив в Південному всі рахунки, забрав всі гроші, більш ніж семирічна співпраця з банком на жаль завершена.

Дві поїздки в банк, декілька годин на переписування з їх юристами. В результаті проценти, отримані від депозиту, не вартували мого витраченого часу.
+
+15
22994771
22994771
3 ноября 2020, 15:34
#
Только сразу хочу обратить ваше внимание) Что скорее всего в вашем новом банке, такие же условия. Поэтому прочитайте условия, чтобы ваш новый выбор снова не отказался «неудачным».
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Банке Пивденный

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.8
USD 41.5 41.9
Все курсы банка

Курс валют в Банке Пивденный

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.8
USD 41.5 41.9
Все курсы банка