Зміна тарифів зберігаючого рахунку без мого відома
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 сентября 2022, 22:03
- #
«Я знімала в інших роках, не 2023.»
Та й 2023 ще не знімали…
«Це важлива інформація про це потрібно телефонувати,
надсилати лист і чекати підтвердження клієнта,
бо це не сервіс, а розвод якби.»
На сайті ОТП-банку опубліковані публічні
Правила користування рахунками АТ «ОТП БАНК»
https://www.otpbank.com.ua/pdf/privateclients/documents/deposits/rules/24052022.pdf
4.3. ПРАВА БАНКУ
4.3.1. Своєчасно отримувати винагороду за надання банківських послуг Клієнту, згідно з Договором та Тарифами Банку.
4.3.2. Змінювати умови Договору, Тарифи Банку, Правила, за умови попереднього повідомлення Клієнта про такі зміни у порядку, визначеному Договором та Правилами.
Та й 2023 ще не знімали…
«Це важлива інформація про це потрібно телефонувати,
надсилати лист і чекати підтвердження клієнта,
бо це не сервіс, а розвод якби.»
На сайті ОТП-банку опубліковані публічні
Правила користування рахунками АТ «ОТП БАНК»
https://www.otpbank.com.ua/pdf/privateclients/documents/deposits/rules/24052022.pdf
4.3. ПРАВА БАНКУ
4.3.1. Своєчасно отримувати винагороду за надання банківських послуг Клієнту, згідно з Договором та Тарифами Банку.
4.3.2. Змінювати умови Договору, Тарифи Банку, Правила, за умови попереднього повідомлення Клієнта про такі зміни у порядку, визначеному Договором та Правилами.
- +
- 0
- MariiaShmyr
- 10 сентября 2022, 14:32
- #
Якщо ви вважаєте це нормальним сервісом, то ваше право.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 10 сентября 2022, 16:25
- #
В правилах предоставления услуг
банка нет ничего на тему согласования изменений с каждым клиентом.
Вас это не устраивает — идите в любой другой банк, где в правилах есть такой пункт.
К сведению, ни в одном укрбанке не прописана обязанность банка согласовывать изменения в тарифах с каждым клиентом.
Да и в правилах предоставления услуг
в европейских банках я не встречал
таких заморочек.
банка нет ничего на тему согласования изменений с каждым клиентом.
Вас это не устраивает — идите в любой другой банк, где в правилах есть такой пункт.
К сведению, ни в одном укрбанке не прописана обязанность банка согласовывать изменения в тарифах с каждым клиентом.
Да и в правилах предоставления услуг
в европейских банках я не встречал
таких заморочек.
Письмом отправлять? А вы в каком веке живёте? Ало проснетесь, ваш телефон это и есть инструмент информирования как раз таки через приложение. Если вы не следите за новосятм то это не банк виноват, а ваша халатность при этом ещё и корона на голове. Никто за вас вам допу вытерпеть не будет
- +
- 0
- MariiaShmyr
- 13 сентября 2022, 23:49
- #
Хамити людям некультурно
- +
- 0
- SergeyNina
- 8 сентября 2022, 22:53
- #
Пумб с 10 сентября уже тоже самое. 1% но там есть условия чтобы было ноль. Хотя по моему это свинство не уведомлять клиента об изменениях в тарифах.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 10 сентября 2022, 16:00
- #
Неужели надо обзвонить каждого клиента и каждому озвучить все изменения…
Это же сколько оплачиваемых
человеко-часов надо потратить.
Это же сколько оплачиваемых
человеко-часов надо потратить.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Так-от прихожу на днях зняти трошки доларів, а мені на касі заявляють що у них з’явиласт комісія в 1% звідкись. Касир це аргументує це тим, що банк несе підвищену відповідальність за кошти в час війни. WTF якби
Це валютний рахунок, тому виходить немало. Якби я знала про це, то зналя в кошти і по тому. Ніякого більше ОТП.
Найбільше мене обурює зміна тарифу без мого відома!
Можливе сповіщення в моб додаток, як сказав касир, це взагалі що таке? Це важлива інформація про це потрібно телефонувати, надсилати лист і чекати підтвердження клієнта, бо це не сервіс, а розвод якби.
Такого безпорядку по відношеню валютних збережень немає в інших банках.
П.с. Касир, який підбиває до тебе клинці на робочому місці це взагалі що таке!!!