Некомпетенті співробітники
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В 2020 році був відкритий валютний депозит. В літку 2022 році я був у справах неподалік відділення і вирішив уточнити поточний стан депозиту і тут мене поставили перед фактом зміни тарифів, і щоб виконати дії (поповнення/зняття) з депозитом я повинен сплатити комісії. Тобто при можливій операції зняття всієї суми депозиту я отримаю менше, чим я поклав на депозит. Ніякого підтвердження таких комісій в наявних документах я не знайшов, тому звернувся до контакт-центру банку. Оператора контакт-центру я попросив надати інформацію, яким пунктом договору вони керувалися при зміні моїх тарифів. Дійсно в заяві-анкеті є пункт про необхідність клієнта періодично знайомитися зі змінами тарифів. Але ці пункти в моїй заяві (яка і була підписана) відсутні. Відповідно оператор направила заявку на відділення, де був укладений договір, щоб уточнити умови саме мого договору та надати всі документи стосовно моєї заявки-анкети. Через деякий час зі мною зв’язався працівник відділення і повідомив, що оскільки в моєму договорі не має терміну, то тарифи по ньому можуть змінюватися і я про це повинен «догадатися». На мою пропозицію перевірити текст моєї заяви і говорити по суті заяви, мені повідомили, що у неї немає на це часу, її чекають інші клієнти, вона не може надавати такі консультації по телефону, всю інформацію я можу знайти на сайті банку (оператор контакт- центру в іншій розмові підтвердила не можливість доступ до цієї інформації), і взагалі, якщо у мене є якість питання я повинен прийти у відділення и писати заяви на отримання такої інформації (розгляд таких заяв 30 днів). Наразі через контакт-центр направлена заява на отримання всіх документів, які є невід'ємною частиною мого договору. Але є сумніви, що мені наддадуть необхідну інформацію. Склалося таке враження, що це не європейський банк, а «торгаш» на ринку з яким ти торгуєшся.
Написать комментарий
Курс валют в ОТП Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |