Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Kava24170711 27 сентября 2021, 13:36
Приватним виконавцем було закрито впровадження, заказники листом надіслано до головного відділення Ощадбанку, лист отримано. Арешту банк не знімає. Ні у відділенні, ні на гарячій лінії відповіді не мають. Бардак. Працівники не компетентні. Банк миттєво тільки арештовує рахунки, а знімає тижнями, а кому і місяцями.
Ощадбанк
Ответ банка
27 сентября 2021, 14:05
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Ситуацію зі зняттям арешту перевіримо.
Yurkesh70 25 сентября 2021, 19:35
Пару лет назад начал пользоваться МОБИЛЬНЫМИ СБЕРЕЖЕНИЯМИ. Все вроде удобно было, захотел перевел, не хватает вывел… Процент был 0,5. Через несколько месяцев процент по сбережениям показался банку уж очень большим и решили они его так сказать уменьшить, правда предупредили об этом, и стал он 0.05. Все бы ничего, ладно будем пользоваться так … Но сегодня обнаружил, что чем больше переводишь на мобильные сбережения тем оказывается меньший процент начисляется… В моем случае не вникал конкретно, но с увеличением суммы на моб. сбережениях путем сравнения смс о начисленных процентах с большим удивлением обнаружил уменьшение суммы начисления. При всем при этом банк теперь даже не затрудняет себя информированием клиента об очередном снижении или, что там у них происходит… Пользуюсь услугами банка по необходимости. Выводы сделаны, средства будут выведены в ближайшее время.
Ощадбанк
Ответ банка
27 сентября 2021, 10:06
Доброго дня! Змін в механізмі нарахування відсотків за послугою «Мобільні заощадження» не відбувалось. Відсоткова ставка на сьогодні становить 5% річних в гривні, 0,05% річних в доларах США та 0,01% річних в Євро. Сума відсотків залежить від суми вкладу — чим більша сума, тим відповідно більша сума відсотків.

Нарахування відсотків здійснюється за фактичну кількість днів в періоді, з урахуванням вихідних днів, щомісячно в день здійснення білінгу. Не враховується день зарахування коштів на рахунок «Мобільні заощадження» і день переказу коштів з «Мобільних заощаджень».
svetll 25 сентября 2021, 15:40
Отделение по адресу: Киев, пр-т Оболонский, 14-Б
Перевела получение пенсии с Ощадбанка в Приват, оставив определенную сумму на карточке. Сказали обслуживание карточки бесплатное. Сегодня узнала, что у меня списали 1500 гр. за то, что я не пользуюсь картой (по 100 гр. в месяц) Без всяких сообщений и в договоре такого пункта нет.
Это вторая неприятность, связанная с Ощадбанком. Первый раз из-за неправильно оформленной карты брали проценты при снятии средств.
Ощадбанк
Ответ банка
27 сентября 2021, 9:59
Доброго дня! Комісію за обслуговування неактивного рахунку неактивного рахунку передбачено діючими тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/pravila-tarifi-ta-inse

Комісія списується за умови, що протягом року по рахунку не проводилось жодного списання та/або зарахування коштів (не враховуються списання комісій, а також перекази з/на віртуальну картку та мобільні заощадження).

Комісія становить 100 грн/місяць. У випадку, коли залишок коштів на рахунку клієнта становить менше 100 грн., комісія списується в межах залишку на рахунку («в мінус» не зараховується)

Для уникнення непорозумінь рекомендуємо рекомендуємо ознайомитись з діючими тарифами.
Yurii71 25 сентября 2021, 6:18
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 22
делал перевод на другую карту 25.09.2021, но в приложении банка написано сбой, повторите позже. повторяю, опять тоже самое, ошибка. звоню в банк, сделайте скриншет, как?ну сумма маленькая, а если бы я сто тысяч перевел, а списали двести.
Ощадбанк
Ответ банка
27 сентября 2021, 9:52
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Проблема решена
vvvv12 24 сентября 2021, 23:29
Отделение по адресу: Киев, пр-т Николая Бажана, 3-А
Картка киянина перестала працювати через місяць після отримання. В ГІОЦІ не змогли допомогти і відправили в ОЩАД. Перевипуск карти триває 21 день. Хто буде оплачувати мені проїзд ці 21 день?
Ощадбанк
Ответ банка
27 сентября 2021, 9:49
Доброго дня! Банк випускає картки, що відповідають всім вимогам міжнародних платіжних систем та при видачі картки перевіряється її справність.
Завжди намагаємось випустити картку максимально швидко, наскільки це можливо. Перевипуск, як правило, не триває довше 14 календарних днів.
aviasmi 24 сентября 2021, 16:57
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 22
В субботу возникла необходимость снять деньги с карточки. Зашёл в банк, в центральное отделение, самый центр города. И с удивлением обнаружил, что нет банкомата. Совсем. т.к. у меня есть документы в «Діє» и в Украине уже действует закон, по которому электронные документы обязательны к приему по всей территории страны и приравнены к бумажным, пошел к окошку выдачи. Там мне отказали, сказав, что они ничего не знают про законы Украины, у них свои нормы. Удостоверение водителя, которое тоже действует как документ, удостоверяющий личность, тоже не принимают. На вопрос, почему нет банкомата, ответили, что его уже нет года три, и это не их проблема. Пришлось идти около километра к банкомата.
За время ходьбы позвонил на горячую линию и попросил зафиксировать ЖАЛОБУ на работу отделения. Сегодня получил письменный ответ, на ОБРАЩЕНИЕ, которое подписано тем отделением, на которое я жаловался. И в ответе было только доны адреса ближайших банкоматов. На остальные вопросы ответ не получил.
Вот такое отношение к клиентам в Ощадбанка.
Ощадбанк
Ответ банка
27 сентября 2021, 9:41
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів.

Отримати картку у відділенні вже можна за допомогою додатку «Дія» за умови, документи, за якими клієнт раніше був ідентифікований банком відповідає документам, що завантажені в мобільний додаток «Дія».
Devastation 23 сентября 2021, 22:01
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 27
Скажите с каких пор или по какому постановлению гражданин не может оплатить комуналку без передачи своего номера телефона третьим лицам?
Оплачивал воду и электричество по адресу г. Одесса ул.Решильевская 27 — оплату за воду приняли, а за электричество отказались принимать сославшись на то, что я отказался давать свой номер телефона. Если передача телефона была условной, то номер то я передал своего старого телефона которым давно не пользуюсь. Я где-то слышал что передача телефона требуется самому банку для создания некоего профиля внутри банка, который мне не к чему. Сотрудник банка же защищает свои запросы тем, что есть люди которые проверяют и контролируют свои оплаты, а так же возможны ситуации когда оплата не прошла.
Я не совсем понимаю каким образом лично мне поможет передача своего телефона третьим лицам контролировать свои оплаты. Я же не клиент банка и по сути зашёл с «улицы» — передав номер телефона я максимум удовлетворю непонятные запросы сотрудников банка. Мне же при этом никаких плюсов.
А что касается ошибок при оплате/проведении оплаты — у меня же на руках будет квитанция об оплате и именно квитанцией я буду что-то доказывать.

Вопросы следующие — может ли гражданин оплачивать коммуналку без передачи/указания своего номера телефона? (на который после оплаты моментально приходит рекламное сообщение — последний раз мне пришло смс об «акция, курсы английского языка»)
И второй вопрос — являются ли требования сотрудников банка законными согласно праву защиты личной информации? (к слову, месяца три назад я проводил оплату с передачей своего номера телефона, но видимо тогда мой номер банк не зафиксировал)

К самому отделению вопросов нет — сотрудники порядочные, все в масках, всегда чисто и почти полное отсутствие очередей, а так же помощь при использовании терминала
Ощадбанк
Ответ банка
24 сентября 2021, 9:13
Доброго дня!

Уточнення мобільного номеру допомагає спрощувати проведення платежів. Так, це обов'язкова частина процедури.

Банк гарантує збереження даних, таємницю банківського рахунку, операцій по ньому та відомостей про клієнта. Працівники несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність за збереження банківської таємниці. Саме тому будь-яку передачу даних виключено.

..

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Soltus12 22 сентября 2021, 23:10
Чому я тиждень не можу відновити пароль та логін ощад24. Приходить тільки смс що карту перевірено і все. Я вже пробувала заново реєструватись нічого,
Ощадбанк
Ответ банка
23 сентября 2021, 9:08
Доброго дня! При реєстрації або відновленні пароль одночасно з смс-інформуванням надходить дзвінок, в якому система озвучує одноразовий пароль
Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить, чи надходить дзвінок та зорієнтує в подальших діях. Можливо потрібно закрити в системі попередню реєстрацію, щоб ви змогли створити нову.
Проблема решена
AnzhelikaZi 22 сентября 2021, 20:41
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 89
Мне нужно было получить социальную выплату от города за рождение ребёнка и сделать это можно было только через Ощадбанк. До сегодняшнего дня я ни разу не сталкивалась с этим банком.
Я пошла, разумеется, в ближайшее отделение — пр. Мира 89 (Чернигов), где мне сказали, что моя карта находится в другом отделении, а на вопрос, могу ли я получить деньги без карты со счета, мне ответили отрицательно. Мне назвали несколько отделений, куда мне нужно идти, чтобы получить карту — Кирпоноса 26 и пр. Мира 19, что довольно далеко от места, куда я пришла изначально (не стоит забывать, что я пришла за соц выплатой на ребёнка, соответственно, этот самый ребёнок должен либо «ползти» со мной в эти отделения, либо передан кому-то, кто может посидеть).
Пришла я в отделение, которое по маршруту ближе, на ул. Кирпоноса, меня там так же отправили на пр. Мира 19. Пришла я на пр. Мира 19 и после озвучивания цели — получения денег, первое что я услышала «сейчас проверю работает ли программа». Разумеется, я уже была «очень счастлива» тому, что мне пришлось бегать по разным отделением, так там ещё программа может не работать. Программа, к счастью, работала, я предъявила паспорт (ID карту), но у меня не было листочка A4 с пропиской. Я без проблем предложила показать ее через приложения «Дія», на что получила отказ. Если не вдаваться во все детали, то только после того как вышла управляющая, мне выдали карту с условием, что фото прописки я пришлю на личный Вайбер оператора. Но самое интересное я выяснила, как получила карту! Оказывается, я могла снять свои деньги со счета ещё в первом отделении, написав заявление и не бегать по всему городу. А я то об этом спрашивала и мне отказали. Разумеется, настроение мое было ужасное.
Администратор в этом отделении тоже тот ещё, вместо того, чтобы пытаться как-то уладить ситуацию, она постоянно говорила, что я пришла уже не в настроении к ним и что они не при чем, к тому что оператор с первого отделения погонял меня по трём отделениям. Я пыталась аргументировать тем, что они все сотрудники Ощадбанка и это общая проблема, в ответ слышала «мы не при чем».
Вообщем получила я эту карту с горем пополам и ушла. Но разумеется меня разозлило то, что я оказывается могла ещё в первом отделении получить деньги и не бегать по всему городу. По пути домой я еще раз зашла в отделение по пр. Мира 89. Оператор свою вину не признала, а только говорила что это я не так что-то услышала, разумеется. Ко мне вышла заведующая, провела, а свой кабинет, где я рассказала всю ситуацию. Потом звонила кому-то уточнить, могла ли я все-таки получить деньги по заявлению со счета и не бегать за картой. Из телефона я успела услышать «не желательно», а потом она убавила звук. В конечном итоге она сказала, что без карты нельзя и операторы в этом отделении все сделали правильно. На этом мы разошлись. Конечно, ответ по телефону, который я случайным образом услышала, меня ввёл в замешательство и я решила позвонить на горячую линию и узнать. Оператор Игорь мне ответил, что я могла получить деньги без карты по заявлению со счета в любом отделении в пределах области.
Получается, что ни в одном отделении из трёх, что я посетила, нет компетентных сотрудников. Меня погоняли по всему городу, вместо 5 минут, что я рассчитывала потратить, я потратила кучу времени и ещё осталась с ужаснейшим настроением. Я много лет клиент другого банка и ни разу у меня не было ни одной стрессовой ситуации. К такому ужасному обслуживанию я не была готова и закрою этот счёт при первой же возможности, только есть опасение, что снова погоняют по всему городу!
Ощадбанк
Ответ банка
23 сентября 2021, 9:50
Доброго дня! Зняття коштів з рахунку справді можливе в будь-якому відділенні банку в межах області. Проте слід зазначити, що це не процедура, яка займає декілька хвилин. Клієнт пише відповідну заяву, яка потім надсилається в електронному вигляді до бек-офісу на розгляд, який триває, як правило, не менше двох-трьох годин, в залежності від кількості заявок. Тому працівники завжди намагаються зорієнтувати в якомога простішому рішенні. Найбільш зручний варіант — все ж отримати картку у відділенні, до якого її було доставлено. За допомогою картки ви можете отримувати кошти в будь-який зручний момент та без застосування складніших процедур.

Для уточнення також написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.

З повагою, команда Ощадбанку.
Anastasya2021 22 сентября 2021, 18:29
Отделение по адресу: Киев, ул. Бальзака Оноре, 66
09.09.2021 була видана на руки картка киянина.
з 09.09 до 22.09 картка була не активна — в ощадбанку не було відмічено її отримання.
на звертання в ощад банк (Бальзака, 66 — де і отримали картку) отримував відповідь — раз видали, значить активна. по іншому бути не може. нічого дивитись не будемо. (тобто ідіть про напрямку…)
22.09.2021 дякуючи підтримці працівнику з кол центру (КП) «Головний інформаційно — обчислювальний центр» тел. 3668123, під її диктовку нарешті в ощадбанку зробили «відмітку про отримання».
картка видана 09.09, відмітка від 22.09.

не майте нічого з ощадбанком. взагалі. то приходять невідомі борги на картку. то не можливо її закрити — потрібно іздити по 4 рази. бажаю щоб і картки киянина видавав інший банк. щоб ви взагалі не контактували з людьми. щоб вони вас не дратували своїми потребами
Ощадбанк
Ответ банка
23 сентября 2021, 9:56
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Дуже хотіли б перевірити її більш детально, щоб запобігти виникненню подібних випадків в майбутньому та застосувати дисциплінарні заходи. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вам дуже вдячні.
Євген Переверзєв 21 сентября 2021, 16:34
Сьогодні 21.09.2021 р. У відділенні за адресою вулиця Декабристів, 9, Кропивницький, Кіровоградська область, 25006, мені було відмовлено у відкритті рахунку з причини не пред’явленя паспорту та ідентифікаційного коду, але мною було пред’явлено е-паспорь у додатку дія. Після моїх роз’яснень, щодо того що згідно чинного законодавства України НБУ надав громадянам право під час відкриття рахунків пред’являти працівнику банку е-паспорт, а саме постановою Правління НБУ від 14.06.2021 р. № 50, яка набрала чинності 16 червня 2021 року, мені відповіли що не мають можливості відкрити рахунок, і даних норм не знають. Хочу відмітити даних працівників Калюжна Людмила Петрівна, Жердієва Ольга Володимирівна.
Після цього здійснив запит на дзвінок, та вирішив отримати інформацію на гарячій лінії, але меня було сказано, що наразі не має нормативної бази для цього, а на мої доводи було сказано, що ми більше нічого Вам не відповімо. Жахливе обслуговування, та банк, нікому не рекомендую.
Ощадбанк
Ответ банка
21 сентября 2021, 17:44
Доброго дня! На даний момент банк здійснює доопрацювання програмних комплексів, аби прийом документів за допомогою додатку «Дія» став можливим. Про реалізацію цього способу ідентифікації ми обов’язково проінформуємо наших клієнтів. Перепрошуємо за незручності.
Проблема решена
Svetty 21 сентября 2021, 1:50
Отделение по адресу: Киев, ул. Льва Толстого, 23
3 года назад в отделении Ощадбанка ул Л. Толстого 23 с боями и проблемами оформили для мамы- пенсионера карту киевлянина. Карта была действительна до 01.10.2021.1 сентября 2021 пришли в отделение по Малышко 39, мама там рядом проживает, и оформили перевыпуск карты. В банке нас заверили, что новая карта будет готова до 14 сентября, пришлют смс про готовность, получить ее можно будет в отделении на Ул. Л Толстого 23, т.к. до этого мы ее заказывали там, бесплатно, а по старой карте можно будет ездить ещё месяц. 10 сентября хотели в банкомате проверить наличие денег по соцвыплате ко дню независимости, и банкомат карту забрал, информации не дал. Звонок в банк — оператор сказал, что все ок, карта заблокирована, ждите 14 сентября и получите карту! С 14−19 сентября — звонки в банк, переговоры с горячей линией ощад банка, карта не готова, почему-то,??? возможно!!! будет готова 20 сентября. Звоню в ощад 20 сентября, оператор говорит, что карта готова, получите в отделении. И только после моего звонка на горячую линию — приходит смс о готовности карты! Моя мама — инвалид, через весь город едет в отделение Ощадбанка на Толстого 23, и там сотрудник радостно сообщает, что карту дать они могут, но на ней изображено фото не моей мамы, а совсем чужого! МУЖИКА, с ФИО моей мамы!!! И типа ездите так, какая вам разница! Или ждите ещё месяц, пока сделают может быть!!!, карту с вашим фото. Сотрудник не сообщает, что карточку надо активировать, произвести некоторые манипуляции с ней!, чтобы карточка работала. Мама просит, чтобы карту перевыпустили с ее фото, забирает карту с мужиком, чтобы пока до получения нормальной, ездить в транспорте по неправильной карте! Приходит на проходник в метро — карточка заблокирована!!! Пробовали на разных автоматах на 2 станциях, карта не рабочая! То есть из-за тупоголовости и безалаберности сотрудников банка и всех остальных, мама- пенсионер в транспорте должна ездить платно, ждать месяц, ехать опять в отделение в другой части города, и не факт, что новая карта Киевлянина- будет работать!
Ощадбанк
Ответ банка
21 сентября 2021, 9:43
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. Перевіримо деталі та зробимо все можливе, щоб виправити помилку у найшвидший термін. Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ovsej 19 сентября 2021, 19:03
Хочу поділитися інформацією про співпрацю з Ощадбанком. В липні місяці приватним виконавцем було накладено арешт на мій зарплатний рахунок, після того як взяв довідку в банку що рахунок зарплатний (до речі платну), виконавець видав постанову про зняття арешту, яку банк виконував майже місяць.За цей час інший виконавець видав постанову про арешт рахунку,і банк дуже оперативно її виконав, хоча міг відправити виконавцю відповідь що рахунок зарплатний і арешту не підлягає(сам же банк видав мені платну довідку що рахунок зарплатний).Тепер мені знову необхідно брати платну довідку і відправляти виконавцю, а потім чекати місяць поки банк розблокує мені рахунок.
Ощадбанк
Ответ банка
20 сентября 2021, 10:25
Доброго дня! Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок залишався арештованим і знімає арешт одразу після отримання відповідного документу. Як правило, це відбувається того ж дня, коли постанова надійшла до банку. Цілком можливо, що постанова про новий арешт надійшла до банку швидше, ніж про зняття арешту.

Рахунок, що відкрито в тарифному пакеті «Зарплатний» є поточним і допускає зарахування як цільові, так і особисті. Це не рахунок спеціального призначення. Банк дотримується чинного законодавства України і має право на блокування доступу до рахунку за рішенням виконавчої служби. Стосовно зняття арешту рекомендуємо звернутися до виконавця.
anatolboratyn 18 сентября 2021, 15:11
Отделение по адресу: Луцк, ул. Красного Креста, 8
З 23 серпня 2021 р почав діяти закон про цифрові паспорти в Дії.
Ощадбанк — Луцьке відділення на вул. Чевоного Хреста, 8, каса N 2, сьогодні, 18.09.2021 року ігнорує Закон України № 1368-ІХ про Е-паспорти, відмовляється обслуговувати за Е-паспортом у «ДІЇ», касир вимагає паперовий документ. Прийшлось вертатись, тратити час, гроші.
Чи буде покаране керівництво відділення за грубе порушення Закону?
Чи вплине Міністерство Цифрової Трансформації та Мінфін на керівництво відділення?

НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАТИ СПРАВИ з цією установою!!!
Ощадбанк
Ответ банка
20 сентября 2021, 9:49
Доброго дня! На даний момент банк здійснює доопрацювання програмних комплексів, аби прийом документів за допомогою додатку «Дія» став можливим. Про реалізацію цього способу ідентифікації ми обов’язково проінформуємо наших клієнтів. Перепрошуємо за можливі незручності.
Проблема решена
Dmytro13 17 сентября 2021, 20:46
Вперше замовив в Ощаді карту more,і одразу ж розчарувався:
Все почалося з того що замовляв в Чат боті,і надсилав всі необхідні скан-копії, внутрішнього паспорта ,ідентифікаційного кода, а також для підвищеного кредитного ліміту банк запросив додатково скан-копії сторінок закордонного паспорту з поїздками за останні 6 місяців, а також копії техпаспорта на авто. Після того як все надіслав просили почекати (не більше 24год) для погодження ліміту.Ввечері повідомлення-🥁 Вітаємо!
💰 Ваш кредитний ліміт 20 000.00 грн.
Ми повідомимо коли Ви зможете отримати картку.
Чекаю 9(!) днів, передзвонюю вияснити коли?
В відповідь ще одне повідомлення: Ваша картка ще не доставлена. Орієнтовний термін доставки — 8 днів.
Дочекався терміну доставки, приїжджаю в банк, підписую купу паперів, в двох екземплярах, на кожній сторінці: копія вірна, прізвище,ініціали, підпис.
Дякую; Вам погоджено 5000грн. каже працівниця банку!
Що це було: погодив, а потім передумав?
Чи банк рахує що ці 5 тисяч, це такі величезні гроші як було раніше.
Дякую Ощад, но мабуть витрачати з карти не планую, а тр як потім віддавати таку сумму, навчіться правильно інформувати! А то напевно більше часу потрачено, коли їх можно було вже зааробити…))))))
І доречі як відповіла працівниця банку: подібний випадок не тільки зі мною,і така невідповіднісь також!!!
Ощадбанк
Ответ банка
20 сентября 2021, 10:51
Доброго дня! Першочергова сума кредитного ліміту, в даному випадку, 20 000 грн, — максимально можлива сума кредиту, яка розраховується виходячи з умов вказаного розміру доходу. Після подачі заявки банк здійснює ретельний аналіз потенційного позичальника і надає ту суму, яка є максимально можливою за даних умов.
Rsarvari 17 сентября 2021, 14:39
Постоянно пользовался приложением Ощад24, следил там за балансом на карте, смс-информирование принципиально было отключено, т.к. за такой примитив не хочу платить деньги… В один прекрасный момент доступ в приложение был заблокирован ввиду того, что якобы «нет такого логина / неверный пароль», хотя я не ошибся с вводом, вся подобная информация имеется в надежном месте и я сверил… Пришлось восстановить доступ через регистрацию, там где нужно вводить номер карты, получить код в смс, придумать пароль… В приложение попал, но обнаружил что «смс-информирование» включено, я попытался его отключить и тут мне приходит: «Vybachte, u tsiliakh bezpeky SMS-banking za vashoiu kartkoiu *-**** ne mozhe buty vidkliucheno.
oschadbank.ua/chat»… Обращаюсь к оператору чтобы отключили, в ответ: «Если отключим — у Вас не будет доступа к Ощад24… (бла бла бла)». Говорю: «Отключайте, я не буду пользоваться картой этого банка…», после чего мне говорят: «В конце месяца вам будет начислена абонплата за смс-информирование…». *Серьезно, Карл?! Не прошло и суток, я отказался от этого «сервиса», и мне за это платить!!! Ощадбанку, по-хорошему, нужно поменять девиз «Мій банк. Моя Країна» на что-то другое и не впутывать туда страну, ибо банк ***!!!
Ощадбанк
Ответ банка
17 сентября 2021, 15:55
Доброго дня! Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація, відбувається автоматично і є обов'язковим для можливості користування сервісом. Комісію за смс-інформування передбачено тарифами банку. Вона становить 7 грн/міс. незалежно від того, була послуга підключена цілий місяць або менше.

Рекомендуємо подати заяву на відкриття картки «Моя кредитка». Ця картка — з безкоштовним смс-інформуванням, її оформлення також не тарифікується.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sunflowers 16 сентября 2021, 16:44
Хочу оставить свой отзыв, потому что ощадбанк реально мне помог. Мне наложили арест на социальный счет, после чего я обратилась в банк по месту проживания чтобы они отправили выписку, что на этот счет не поступает ничего кроме социалки, исполнитель получив эту выписку постановил снять арест с моего счета и отправил в банк. Прошло два дня и банк снял арест! Все по закону и без обмана. Спасибо, что не остались равнодушными к моей сложившейся ситуации.
Если кто попал в такую же ситуацию, пишите, я подробнее расскажу, как у меня было, может чем-то и помогу. Когда человек оказывается в такой ситуации, он не знает что делать и с чего начать. Но, слава Богу есть на свете люди, которые делают свою работу профессионально.
Ощадбанк
Ответ банка
16 сентября 2021, 16:52
Доброго дня! Дуже вдячні, що поділились власним досвідом. Були раді допомогти.

З повагою, команда Ощадбанку.
Olga647 16 сентября 2021, 13:48
Без страховки не проводят никакие платежи. Пришла сегодня в банк оплатить загранпаспорт, мне кассир говорит: «оплатите страховку или пользуйтесь терминалом». Недели две назад была, платила штраф- тоже самое. Пользуются ситуацией, т.к. ближайший банк находится очень далеко. Отвратительный банк.
Ощадбанк
Ответ банка
16 сентября 2021, 14:19
Доброго дня! Страхування не є обов'язковим. Приносимо вибачення за цю ситуацію, з працівниками відділення буде проведено роботу. Дуже вдячні вам за сигнал.

З повагою, команда Ощадбанку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
qwertyuiop54321 16 сентября 2021, 11:45
Отделение по адресу: Львов, ул. Патона, 4
Ще раз, доброго дня. Чому ви блокуєте заявку № 38958 та можливість вам відповісти на вашу відповідь?
Ощадбанк через, який був проведений даний платіж, немає квитанції з підписом клієнта-платника, який би був засвідчений підписом клієнта та підтверджував те, що інформація у даній квитанції є вірною. Взагалі Ощадбанк видає квитанції клієнтам лише в одному екземплярі і лише для клієнта, але для себе не залишає жодних квитанцій з підписом клієнта. В даній квитанції, яку отримав клієнт є лише підпис касира та печатка банку. Тому, те що ви вказали у вашій відповіді не відповідає дійсності. Не має такої квитанції у банку про яку ви говорите з підписом платника, який би підтверджував згоду пла
Ощадбанк
Ответ банка
16 сентября 2021, 12:15
Доброго дня! Зазначимо, що ми не маємо технічної можливості блокувати заявку чи обмежувати коментування. При кожному платежі в касі клієнт ставить свій підпис, як підтвердження здійснення платежу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
qwertyuiop54321 16 сентября 2021, 10:07
Отделение по адресу: Львов, ул. Патона, 4
13.07.2021р. моїм знайомим, була проведена оплата за товар, платник фізична особа на підставі рахунку, провів оплату готівкою через касира Ощадбанку при цьому касир допустила помилку у розрахунковому рахунку через що кошти не поступили по призначенню до юридичної особи, хоча ЄДРПОУ та назва Ю.О. вірна. Банк бачачи, що кошти не поступили по призначенню і навіть не вважав за потрібне за більше, як 2-місяці зателефонувати платнику, щоб повідомити про проблему, хоча при оплаті, платником, було надано контактний номер телефону. Лише 15 вересня 2021р., юридична особа повідомила, що до неї не дійшла дана оплата. 15 вересня 2021р. у банк було звернення про відповідну помилку касира надавши оригінали документів з проханням щоб ці кошти були зараховані на рахунок відповідної юридичної особи, банк відмовився це зробити, мотивуючи тим, що ці кошти можуть бути лише повернуті цій особі, яка зробила оплату. Але цієї особи з серпня 2021р. не має в Україні і вона не планує повертатися в Україну. На прохання зарахувати ці кошти на рахунок юридичної особи, через помилку касира, в касі було звинувачено платника, що це він зробив помилку не перевіривши правильність реквізитів, а касир тут ні до чого. Отож, виходить
замкнуте коло, кошти зависли з вини банку і крайній у всьому є клієнт. Тепер, потрібно ще раз сплатити цю суму, щоб закрити суму боргу. Крім матеріальних втрат, ще було витрачено час та нерви. Тепер буду минати 10-дорогою цю контору. Також, хочу застерегти інших, щоб вони не попали в жорна цієї бюрократичної контори і користувалсь послугами банку, які є гнучкими цінують та ідуть на зустріч своїм клієнтам.
Ощадбанк
Ответ банка
16 сентября 2021, 11:00
Доброго дня!

Приносимо вибачення за незручності. Банк наголошує на перевірці даних клієнтом при проведенні платежу, правильність яких клієнт засвідчує підписом. В даному випадку повернути кошти можна саме особі, що проводила платіж.
Дії по поверненню коштів можливі також за довіреністю, якщо клієнт не має можливості звернутися особисто.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝