×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Банк Н Е для людей
Якщо у вас є на руках картка до рахунку в Черкаській області, дізнатися інформацію по рахунку можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800 або Ощад 24/7 (тут можна також переказати кошти на інший ваш рахунок, відкритий в Києві).
Для подальшого зарахування пенсійної виплати на рахунок, відкритий в Києві, рекомендуємо надати реквізити цього рахунку до ПФУ.
Комментарии (2)
Отделения Ощадбанка в г. Кременчуге Полтавской обл.
Комментарии (2)
Нет помощи от Зеленского
Водночас Дія є технічним адміністратором послуги, а за нарахування коштів відповідає Міністерство економіки України.
Тож щодо термінів та умов зарахування радимо звернутися до Мінекономіки — 044 253−61−36. Вони працюють із понеділка до п’ятниці з 09:00 до 18:00.)
Дозвониться не возможно.
Читала на некоторых форумах, что выплаты зависят от банка в котором открыт виртуальный счёт.
Комментарии (2)
Оплата частинами
Написать комментарий
Для чого потрібна картка, якою не можна розрахуватись
Я — клієнт банку, маю карту і хочу сплатити послугу доступу до мережі Інтернет на суму 840 грн. (згідно мого тарифного плану, це оплата за півроку) і банк блокує мою карту. В колл — центрі мені повідомляють, що я тепер маю йти до відділення і пояснювати, що я НЕ шахрайка, нести карту, паспорт і код.
Скажіть, будь-ласка, чи це нормальна ситуація, коли в період пандемії людина має йти до відділення саме тоді, коли там БАГАТО людей, які сплачують комунальні послуги, наражати на небезпеку себе і свою родину?
Навіть, якщо хтось в банку вирішив, що це підозріла операція, чому немає можливості ідентификувати людину в телефонному режимі і розблокувати рахунок?
Скаргу я залишила. Через 30 днів мені можливо нададуть відповідь. Дізнатись раніше, чому саме банк вирішив, що я шахрайка можлвості немає. Банк таку інформацію не надає.
Кожен сам вирішує чи потрібно йому мати справу з таким банком чи може обходити його десятою дорогою.
Комментарии (8)
Закрыть карту — невозможно
Також для уточнення пишемо в приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Кошмар и хамство
Написать комментарий
Оновлений додаток безтолковий
Добре, що дали можливість редагувати платіжки в шаблонах.
Заходиш в «Історію», бачиш UA9032***, UA6132**… Чому не показати отримувача платежу?
Висновок — додаток надто сирий.Змінили обкладинку, але зміст так і залишився нікчемним.
Написать комментарий
Администратор обманул.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Працює як все , що належить державі.
Написать комментарий
Дурят пенсионеров
Написать комментарий
Совсем охамели
Комментарии (2)
скарга на працівників відділення
в.о. керуючого Гаява І.С. та менеджер Цетлішвілі А.Р. відділення № 86 Ощадбанку за адресою: м. Київ, вул. Академіка Янгеля,4, категорично відмовилися оформлювати банківську картку «Киянина» при наявності оригіналу паспорту (паперова книжка), паперової копії РНОККПП та представленої е-форми РНОКПП у мобільному застосунку Дія, за аргументацією відсутності паперового оригіналу РНОККПП. Запис на оформлення була зроблена 12.01.2022 на 10.00 годину 14.01.2022 через гарячу лінію АТ «ОЩАДБАНК» та там надали інформацію, що документів, які Я перелічив вище, цілком достатньо для оформлення картки.
Прошу керівництво банку зробити висновки щодо працівників цього відділення, як таких, що не мають бажання змінюватись, формують представлення о державному АТ «ОЩАДБАНК» — як застарілої «совкової» установи до якої, після таких зустрічей, не має бажання, в подальшому, мати справу.
Комментарии (3)
Сняли деньги через банкомат
А теперь по сути.
В октябре 2021 пришло сообщение, что карта перевыпущена и ждет в отделении г. Мариуполя, но при этом действие текущей карты продлено до марта. Ну ок, решили, что после нового года будем получать карту. 05.01.2022 на карту пришли пенсионные выплаты и уже через пару дней была получена перевыпущенная карта (неизвестно кто и как получил карту) и 11.01.2022 в отделении ощадбанка г. Мариуполя через банкомат были сняты деньги. Смс о снятии не приходило. Обнаружили когда зашли в ощад 24.
И вот теперь куда бежать и к кому обращаться? Как могли снять деньги через банкомат, если владелец карты ее не получал, в этот день в городе на находился, старая карта на руках. Я так понимаю, что в этой всей схеме участвуют непосредственно работники ощадбанка. Обращение в банк не принесло успеха (это и понятно, они никогда ни в чем не виноваты). Хотя «успех» таки есть: теперь невозможно зайти в ощад 24 (пароль не подходит) и финансовый номер тоже база не находит.
Комментарии (6)
До сих пор не выдали документ!А ПРОШЛО УЖЕ ПОЧТИ 4 МЕСЯЦА!!!
Написать комментарий
Впихивают кредитку
Оформлення кредитної картки справді не є обов'язковим. Перепрошуємо, якщо працівники проінформували щодо даного моменту некоректно. За бажанням ви можете звернутись до відділення банку та закрити картку, або мати певну суму коштів про запас на випадок непередбачуваної ситуації. Обслуговування картки не тарифікується.
Перелік комунальних організацій, які відображаються в Ощад 24/7, формується відповідно до заключених договорів з банком. Працюємо над розширенням цього переліку. На даний момент, якщо необхідна послуга відсутня, можна здійснити оплату за номером рахунку організації на довільні реквізити, а потім зберегти цей платіж як шаблон і щомісяця лише корегувати суму платежу.
Написать комментарий
Отказали в депозите
Комментарии (1)
Дуже погане обсуговування, Галина Іванівна Бровко з відділення Закревсього 47 не виконує службові обов’язки
Комментарии (8)
Регистрация в Діє
Комментарии (4)
Снятие адреста с карты
Сотрудники не компетентны, ответ: или звоните на гарячую линию (куда не реально дозвонится), или мы ничего не можем, все через Киев (зачем тогда они нужны в отделении, вопрос риторический).
На вопрос, что делать с оплатой за использование кредитного лимита если карта арестована, веть уже поступают звонки с требованием внести оплату, сказали «забить» и внимания не обращать, хотя как выяснилось позже, есть процедура оплаты именно платежей за использование кредитного лимита …
Написать комментарий