×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Зарахування коштів.
Написать комментарий
ШАХРАЙ з номером Карти 4790 7299 1489 2104
Посилання на шахрайську сторінку: https://www.instagram.com/ukraine.real.follows/
Будьте уважні.
Інформаційне повідомлення в ОщадБанк я уже відправив.
Посилання на сайт кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Написать комментарий
Мошенничество
Інтернет-операція може бути проведена виключно за наявності всіх реквізитів картки — номеру, терміну дії та СVV-коду. Можемо припустити, що дані картки було скомпрометовано. Скасувати транзакцію можливість відсутня.
В даному випадку необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування в межах ЗУ.
Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Комментарии (12)
Неуважительное отношение
Написать комментарий
карта киянина
Замовили карту киянина у відділені, яке працює у суботу, так як фізично забрати карту в інші робочі дні немає можливості. Коли карта була готова вирушили забирати, попередньо переглянувши розклад відділення на сайті банку, змін в розкладі не було. Лише по приїзду, стало зрозуміло, що відділення вже у суботу не працює(повідомили місцеві жителі). Повторюсь на сайті змін не було. Питання, чому карта не може бути перенаправлена за заявою у інше відділення, яке працює у суботу? Тепер, згідно відповіді гарячої лінії, потрібно оформляти нову карту і знову чекати. Гарантії, що і наступне відділення так само не зачинить двері немає. Шкода витрачений час (Чому такі складнощі в таких дрібних питаннях не зрозуміло. Банк не клієнтоорієнтовний.
Сьогодні відділення також працює до 17:00 (передсвятковий день).
Картку можна перенаправити в інше відділення при оформленні перевипуску.
Написать комментарий
Відмова начальника відділення № 10026/04 Ощадбанку обслуговувати ФОП та інваліда 3 гр.
Також звинувачую Ощадбанк у блокування моїх власних коштів, які знаходяться на картці, яку треба поміняти та зняти власний заробіток. Тобто, за які кошти іти купити продукти на оплатити оренду житла, якщо банк відмовляється тебе обслуговувати?
Попросили прийти наступного дня, я сказала їм, що маю інвалідність не просто так, а боляче ходити. Але їх це не турбує.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (3)
Державний банк вчиняє геноцид по відношенню до громадян України, блокує пенсійні рахунки ВПО та поплюжить професійну діяльність адвокатів
Діючи за дорученням Клієнта 26.08.2021 року, разом з представником Клієнта за довіреністю, приїхала у відділення номер 20 А Т Ощадбанк, що розташоване по вул. Червоноткацькій 35, для того, щоб проконтролювати видачу банківської пенсійної картки Клієнта представнику за довіреністю.
Менеджер, що приймала документи, повідомила що не може видати банківську картку Клієнта, посилаючись на внутрішні положення. Оскільки ми наполягали на поясненні причин, менеджер покликала начальника відділу Овдієнко О., яка на підвищених тонах почала наголошувати що Клієнт має статус ВПО, а тому його картку не видадуть, оскільки є внутрішні положення банку, а довіреність представника видана в Росії, вона взагалі не має сили. І дала усні розпорядження менеджеру не приймати у нас заяву на видачу картки, на що ми заперечили, намагались їй пояснити, що вона не має права не прийняти нашу заяву, на що вона відповіла, що адвокат це взагалі не представник, і спілкуватись з нами їй нема про що. А все що сьогодні вона може так це взяти копію паспорту, коду, довіреності та направити на перевірку службі безпеки банку, і лише після цього ми зможемо подавати якісь документи. У відповідь на дії Овдієнко О., я попросила аудієнцію з Начальником відділення, та здійснила дзвінок на 102, для фіксування факту самоуправства. Після цього прийшла невідома особа, повідомила що є працівником служби безпеки банку, на наше прохання назвати ПІБ та пред’явити посвідчення, особа пішла за документами. Оскільки приїхала поліція, і я почала писати заяву, начальник відділу передумала, дала дозвіл менеджеру і менеджер взяла на реєстрацію пакет наших документів разом із заявою.
Вважаю дії начальника відділу Овдієнко О. не тільки неправомірними, а і такими, що формують негативну репутацію державного банку.
З повагою
Комментарии (2)
Сложности с картой Киевлянина.
Прошло 4 недели, 26.08 новую карту наконец-то сделали. Так чтобы забрать её с отделения, нужно ждать ещё 2 недели. Очередь, ускорить процесс невозможно. То, что пожилой человек может заболеть, плохо себя чувствовать, никого не интересует. Тогда записываться снова и ждать ещё 2 недели. Вот такой сервис в Ощадбанке.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (1)
ВІдмовились прийняти платіж
Комментарии (1)
Треш полный
Комментарии (6)
Это ужас!
Комментарии (1)
Отказались принимать доверенность, оформленную и заверенную нотариусом в Польше
Написать комментарий
Отвратительно
Прикро, що сталася подібна ситуація. Якщо повідомите нам адресу даних банкоматів, де не працювала кнопка та де було вилучено вашу картку, ми обов’язково їх перевіримо на працездатність, адже техніка, дійсно, інколи може давати збій.
Щодо додатку: якщо виникають проблеми, ви можете надіслати нам ваш номер телефону ми перевіримо інформацію та порадимо вам, що потрібно зробити для уникнення подібних випадків, адже додаток працює коректно, тому перевіряти потрібно саме за вашим номером, в чому може бути причина.
Роботу співробітників контакт-центру ми також можемо перевірити (прослухати консультацію) та при потребі провести додаткову роботу для поліпшення якості роботи з клієнтами.
Тому, якщо у вас є детальне звернення, в якому ми раді будемо допомогти, напишіть нам в особисті повідомлення. Дякуємо!
Написать комментарий
Сестра ошибочно указала мою карту и заблокировала как мошенничество
Написать комментарий
Незаконно удерживают мои деньги!
Комментарии (2)
Деактивация пролонгации депозита не включается
Комментарии (4)
Работа POS-терминалов
Ситуация в г. Харьков. Зоомагазин по ул. Героев Труда, 15.
Банк надає своє обладнанання в користування підпримцям та згідно договору постійно здійснює своєчасне обслуговування Pos-терміналів. Також клієнту надається телефони тех.підтримки для усунення проблем, що виникають під час обслуговування терміналу. Зі свого боку, ситуацію з терміналом перевіримо.
Комментарии (2)
«Етика та субординація» керівника ощадбанку по вул. Шептицького, 22
Отделение ужасное, скотское отношение к сотрудникам. Была свидетелем того как руководительница при всех кричала на своего сотрудника и только было слышно «…давай планы, планы??? Было понятно, что сотрудник новый, но это не смущало так сказать этого руководителя. Цитата «…меня не волнует, что ты еще проходишь обучение, ты что тут собралась учиться, а планы кто делать будет, мне здесь такие не нужны, которые учатся и опять же мне нужны планы…» Не буду перечислять все, что она кричала, видать с этими планами уже разговаривать нормально разучилась. Все эти вопли были в присутствии сотрудников и клиентов. С таким отношением руководителя к сотрудникам там никто не захочет работать и вообще на каком основании идет булинг со стороны руководителя?
В первый разу вижу чтобы взрослая женщина-руководитель отделения банка позволяла себе вести себя подобным образом. Совет: При подборе на руководящую должность отделения банка в перечень документов надо включить справку от психиатра. Для эффективной работы и обслуживания клиентов обстановка должна быть благоприятной, чтобы люди хотели идти на работу как на праздник, а не как на каторгу. Я не понимаю о каких планах идет речь, если я не хочу взять кредит меня никто не заставит. Меняйте политику иначе останетесь без клиентов и без сотрудников. и еще почему эта руководительница сама не придерживается этики и ведет себя как торговка на рынке???
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (2)
Зняття арешту з рахунку
Комментарии (3)
Онлайн обслуговування
Комментарии (2)