×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Ваш конченный и самый убогий банк по Украине
1й платеж прошел успешно.
2й платеж написал ошибка сети
Сделал 3й платеж.успешно
Начали смотреть его карточку прошло оказывается 3 платежа по 1000.я ему отдал наличкой 3000.но на мою карточку пришло только 2а платежа по 1000.в итоге 1000 куда то пропала.вопрос к вам? куда ушла 1000? у него снялось.но мне не пришла.в моем монобанке сказали, что прошло только 2 платежа.вы что там уже пенсионеров начинаете грабить,?
Якщо відправник запевняє, що суму списано, необхідно звернутись до відділення банку, або подати запит на розшук платежу.
Комментарии (1)
Не вернулись деньги
Якщо оплата пройшла успішно, а ліки ви не отримали, потрібно звернутися до аптеки, щоб врегулювати питання з повернення коштів.
Якщо оплату було відхилено, кошти мають розблокуватись і стати знову доступними невдовзі.
Написать комментарий
Не связываются со мной уже 3 дня
Для зв'язку з оператором необхідно зателефонувати за номером 0800210800. Час очікування справді збільшено, але ми працюємо.
Написать комментарий
не прошли платежи
Ви можете перевірити, чи успішно пройшла операція в Ощад 24/7. Спочатку потрібно обрати картку, по якій проводили платіж, та натиснути пункт «Історія операцій». Далі відповідно до позначки навпроти операції:
° Знак оклику — операцію відхилено, кошти не було списано з рахунку;
° Значок годинника — операція виконується, потрібно зачекати;
° Значок галочки — операцію завершено та успішно виконано.
Комментарии (1)
не работает снятие лимита по звонку
Раньше снимали лимит на сутки по звонку в банк (карта пенсионная). В этом месяце сколько не звоним, робот подтверждает, что лимит снят, а по факту в приложении не дает сделать перевод больше 2000 гривен. Такая же ситуация у соседей.
Подскажите, что случилось с лимитами? В новом приложении изменить его вообще невозможно, постоянно пишет «ошибка сервера» (уже на протяжении трех месяцев).
Комментарии (3)
Банк не знімає арешт з рахунків
Комментарии (1)
Картки ВПО
На її звернення на офіційну електрону пошту Ощадбанку відповіли наступне — «Платіжна картка № ****** перевипущена 22.05.2020 року, Вами не отримана, весь час знаходилась на відділенні Банку та відповідно до ДКБО 28.09.2021 року була знищена».
Але ж термін дії карток ВПО продовжено на період карантину.
Будь ласка, надайте пояснення по даній ситуації.
Комментарии (3)
Ощад банк ошибка
«Вы не можете прависти операцию.»
Причина.
Такое сообщение было на Украине.
И такое же сообщения было при попытке перевода с России.
Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18, або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Комментарии (1)
Берите пример с конкурентов
Написать комментарий
Не выдали деньги по записи.Вы пишите обратиться в банк сегодня был 14.03.2022 опять отказ в выдаче денег.
Написать комментарий
Комісія 10% при оплаті за кордоном
Також зазначимо, що певна сума від операції може тимчасово блокуватись протягом 1-3 діб на випадок валютних коливань. Таким чином, банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту.
Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 080021080/ для предметної перевірки.
Комментарии (5)
Непрофесійність працівників
Комментарии (1)
Хамское поведение персонала и нереагирование на это управляющего.
Комментарии (1)
Не выдают деньги по записи
Написать комментарий
Смс с кодом
Написать комментарий
Неможливо ввійти в особистий кабінет
Також можна перевірити ситуацію предметно через контакт-центр. Зв'язатись із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 або через сайт банку https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Комментарии (2)
Без грошей від слова зовсім
Комментарии (4)
Не выдают личные средства
Комментарии (1)
Щодо встановлення обмежень (лімітів) на переказ грошових коштів з картки на картку Ощада
Сьогодні 11 березня 2022 року я намагався здійснити переказ грошових коштів за допомогою Ощад24 (користуюсь ним вже майже 7 років і ознайомлений з його функціями та умовами) на іншу карту Ощада.
Обидві картки НЕ є пенсійними, на обох картках зняті лімітні обмеження на оплату/зняття готівки/переказ тощо.
На даний час особі, якій я намагався здійснити переказ коштів знаходиться у Бухаресті без відповідних грошей, тому з метою допомоги я намагався переказати близько 12 тис. грн.
Разом з тим, мені надходять смс-повідомлення про те, що я перевищив ліміт та операцію відхилено…
Зміг переказати тільки суму еквівалентну 5 тис. грн, а при спробі здійснити наступний платіж з аналогічною сумою — знову відхилено. Як це розуміти? Лімітів та інших обмежень нема, раніше міг і 20, і 50 тис грн надсилати одноразово, а на теперішній час тільки 5 тис на день чи як?
Прошу надати обгрунтовану відповідь.
Написать комментарий
График
Графік роботи з 8.30 до 15.00.
В 13 сказали що в них обід до 14. Серйозно? Два касири не можна зробити графік 1 вікно до 13.30, інше до 14. З двох терміналів 1 постійно не працює.
Написать комментарий