Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
BankCleint 8 апреля 2022, 19:07
В Україні війна. Виїхала у Німеччину. Термін дії соціальної картки закінчувався 03.2022. Ощадбанк повідомив, що дії карток подовжено до серпня. Поміняти картку до від'їзду змоги не було. У Німеччині могла розрахуватися карткою до 31.03. 2022. З першого почалися проблеми. У контакт-центрі сказали: все добре, картка активна, термін дії подовжено. Пробую ще-відміна. Виявляється, за даними працівників колл-центру, моя картка лежить у відділенні в Україні з…жовтня 2021 року… То що ж у мене на руках??? Таким чином: термін дії карток не подовжено; я не можу скористатися грошима, які ДЕРЖАВА виділяє на дітей; банк нічого не може зробити. До речі, велике вітання пану Євгену, який запропонував повернутися в Україну і забрати якусь (яку?) картку у відділенні і кинув трубку. Отже, що ж мені робити? Що за картка у відділенні, якщо я її забрала ще пів року назад? Яким чином я можу скористатися грошима?
Ощадбанк
Ответ банка
9 апреля 2022, 9:18
Пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення.
NikolayEsin 8 апреля 2022, 15:04
Здравствуйте. 07.04.2022 получил пенсию. В новом приложении «Ощад» при попытке перевести денежные средства с пенсионной карты на карту Приват Банка выдало ошибку сервера с предложением повторить ещё раз попытку. Однако, повторные попытки также не дали своего результата, хотя в предыдущие месяца переводы осуществлялись без проблем. Позвонить и получить смс нет
возможности, та как нет связи. VPN соединение не помогает. Как решить эту проблему?
Ощадбанк
Ответ банка
8 апреля 2022, 18:48
Доброго дня. На даний момент існують технічні складнощів в роботі додатку, які вже виправляємо. Щиро перепрошуємо за незручності.
innushka 8 апреля 2022, 14:29
Представники банку вводили в оману, даючи свідомо хибні, неправдиві відповіді, або з причини своєї некомпетентності (що не дає їм виправдання). Неодноразово на гарячій лінії ставились питання про продовження карток ВПО, термін дії яких закінчився в період карантину. Також неодноразово представники Ощадбанку давали відповіді, що термін дії карток продовжено до 01.08.2022 (є скріни тих відповідей, принацмі до 11.03.2022). В цих відповідях не було жодного натяку на те, що є якісь виключення і не всі картки будуть подовжені. А коли картки заблокували, то ці ж представники почали давати інші відповіді, що, мовляв, не всі продовжені. Так це як пояснити? А ніяк ніхто не поянює. Закидують стандартими відписками, що термін дії був продовжений в останній раз до 01.04.2022 і що про це зазделегіть повідомляли. А нічого, що повідомляли і про останній раз до 01.01.2022, а потім продовжили ще, і, саме головне, відповідали, що всі картки подовжено до 01.08.2022. І тепер, коли задаю питання: чому ви повідомляли про таке продовження до 01.08.2022, то дають видписки, та ще й підкреслюють, що вже відповідали.Так читати вони вміють чи ні? Чи не розуміють сенс написаного? Де відповідь на питання, чому вводили в оману про подовження карток до 01.08.2022 без конкретизації та уточнення. Тим більше, що питання задавали як раз про картки ВПО, термін дії яких закінчився в період карантину. Так може треба нести відповідальність за свої дії, які спричиняють такі «веселі» наслідки для людей, які й так опинилися в скрутному становищі. Чи це було так задумано, скористатися умовами війни на свою користь, коли всім хватає проблем і не до нещасних ВПО. Але війна колись закінчиться (може хтось з циз ВПО і не доживе, а хтось все-таки доживе), і спрведливість повинна взяти гору.
Ощадбанк
Ответ банка
8 апреля 2022, 18:46
Перепрошуємо, якщо відповідь та позиція банку мала двозначне трактування. Та картки ВПО, термін дії яких було продовжено у зв'язку з карантином, та які не звертались для отримання картки, закрито, про що інформувалось заздалегідь (в грудні 2021).
Проблема решена
lora141076 8 апреля 2022, 14:20
Добрий день! Скажите пожалуйста я пенсионер Донецкой области, мне 76 лет временно на период боевых действий выехала в 2014 году в Беларусь. До 1.04.2022 года получала и снимала пенсию в Беларуси. Но 06 апреля не смогла снять пенсию, в банкомате пишет обратитесь в свой банк. Срок действия карточки до 07.2025 года. В чем причина? Я не по своей воли выехала в чужую страну, у меня не осталось дома и живу я у чужих людей. Как жить мне ответьте без копейки денег
Ощадбанк
Ответ банка
8 апреля 2022, 18:41
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію по карті, можливо необхідно зафіксувати ваш виїзд за кордон. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру для предметної перевірки, він працює цілодобово. Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
nester11 8 апреля 2022, 12:22
Здравствуйте. В новом приложении *ощад* при попытке перевести по реквизитам на свою карту ПриватБанка пишет ошибка сервера. Карта годная до 2023 года. В банке забрал ее в феврале 2022. Как и у многих нет связи, позвонить и получить смс нет возможности.
Ощадбанк
Ответ банка
8 апреля 2022, 12:53
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, активувати VPN. Якщо все одно не вдасться переказати, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Проблема решена
DanyloKotenko 8 апреля 2022, 11:45
Заблокировал карту Ощадбанка. Уже не помню, была ли на это причина, или это было сделано случайно, но выявилось это тогда, когда пытался пополнить карту и платёж не прошел.

Нашел функцию разблокировки карты в мобильном приложении, воспользовался ею, после чего с моего счета моментально было снято 20 гривен за услугу разблокировки карты.

Решил позвонить на горячую линию, где меня встретил робот. Я сказал, что мне нужен оператор, на что получил ответ, что нужно задать вопрос. Я сказал, что у меня вопрос касательно последней операции.

Далее робот сообщил, что он с удовольствием назовет мне баланс, однако за это будет тарификация в размере 3-х гривен. Я быстро сбросил трубку уже не в самом лучшем настроении. Я не хотел проверять баланс, эту услугу мне навязали ещё и собирались списать плату за это! Подобные действия со стороны банка заставляют думать, что банк пытается поиметь деньги с клиента на каждом шагу.

Перезвонил, решил уже ничего не выдумывать и просто 3 раза сказать: «оператор». На что робот ответил, что я проигнорировал его просьбу назвать суть вопроса, так что к оператору меня не подключат, и мне нужно решить свой вопрос при помощи сервисов самообслуживания. Цитата: «уверена, вы справитесь!» — звучит как издёвка.

И только фраза про закрытие карты, сказанная после перезвона, заставила железяку засуетиться и подключить оператора, который, кстати, отказался рассматривать возможность компенсации комиссии за ошибочную блокировку карты, обвиняя меня в том, что я невнимательно читал договор и сам виноват, после чего без капли сожаления, без прорабатывания негатива или возражений, рассказал мне как закрыть карту, как бы намекая, что такой клиент им не нужен.

И все это после того, как я в отделении при открытии карты несколько раз переспросил за комиссии, где меня уверили, что у меня будет дебетная карта, и никаких комиссий не будет.

Надеюсь, хоть комиссии за закрытие счета у вас нет, потому что желание быть вашим клиентом после вышеперечисленного напрочь отпадает!
Ощадбанк
Ответ банка
8 апреля 2022, 18:07
Доброго дня. Тарифи — це важливий елемент співпраці з будь-яким банком.

Рекомендуємо ознайомитися з тарифами банку для уникнення непорозумінь в подальшому. Це можна зробити за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
Проблема решена
Дмитро Гурешідзе 8 апреля 2022, 11:08
Вітаю! 28.03.22 р. та 31.03.22 р. я здійснив інтернет транзакції на користь одного і того самого отримувача. Транзакція від 31.03.22 оброблена успішно, а від 28.03.22 р. заблокована. Після звертання на гарячу лінію з приводу проблемної транзакції фахівці банку порадили мені чекати невизначений час для обробки транзакції, що мене не влаштовує, та відмовились повернути кошти на банківську картку. Прошу повернути кошти на картку, я скористаюся послугами банку, якій не має проблем із валідацією платежу.
Ощадбанк
Ответ банка
8 апреля 2022, 18:28
Доброго дня.

Як правило, сума очікує списання протягом 30 днів, і якщо воно не відбувається, сума розблоковується автоматично.

Зверніться, будь ласка, до відділення банку для написання заяви на розгляд спірної операції. Банк перевірить ситуацію та надасть зворотний зв'язок.
Проблема решена
faust1984 8 апреля 2022, 9:37
Не можу зрозуміти, чому Ощадбанк затягує виплату компенсації за комунальні послуги (пільга) за березень 2022 року…такий самий державний банк ПриватБанк вже здійснив ці виплати 4 квітня цього року!
Ощадбанк
Ответ банка
8 апреля 2022, 18:12
Доброго дня. Ситуація прямо залежить від фінансування, банк не затримує виплати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
EvgeniyaZh 7 апреля 2022, 19:54
Повернення грошей у разі неправильної оплати комунальних послуг. Мій батько на пенсії намагався оплатити комунальні платежі сам. Кошти зникли після натискання кнопки «Далі». Сайт не повідомив, куди йдуть гроші, на який поточний рахунок. Як повернути гроші, якщо ви не знаєте, куди вони пішли, але ми знаємо точний час оплати і маємо скріншот оплати. Дякую всім, хто підкаже, що робити. У банку заявили, що їм потрібен номер поточного рахунку, на який були відправлені гроші. Це порочне коло. Допоможіть будьласка повернути 900 грн. Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
8 апреля 2022, 9:40
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Проблема решена
Denis121213 7 апреля 2022, 19:37
При регистрации в новом приложении пишет неверный пин код … Карта просрочена
Ощадбанк
Ответ банка
8 апреля 2022, 9:38
Якщо термін дії картки закінчився та інших карток банку, відкритих в цій області, немає, автоматично закривається і особистий кабінет. Це пов'язано з тим, що немає активних карт, якими можна проводити операції в додатку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Denis121213 7 апреля 2022, 18:30
Скажите пожалуйста возможно ли со счета IBAN (не имея приложения) сделать перевод на другой счёт?
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 18:48
Переказ за реквізитами IBAN можна здійснити дистанційно лише якщо у вас активна картка до цього рахунку. Тоді переказати кошти можливо буде через Ощад 24/7 або сайт банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Denis121213 7 апреля 2022, 18:25
Скажите пожалуйста как так получается, что при регистрации ощад 24/7, смс код пишет посторонний номер телефона, а не тот который привязан к карте уже много лет?!
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 18:53
Якщо номер телефону починається на 987 — означає, що при реєстрації ви допустили помилку в реквізитах картки — номері, терміні дії, або cvv. Перевірте, будь ласка, реквізити та спробуйте повторно.

Також для реєстрації можна використати новий додаток (там не потрібно вводити всі реквізити картки). Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Проблема решена
Аида Калистратова 7 апреля 2022, 16:46
Заблокирован Ощад 24, прошу проверить причину и восстановить вход, нахожусь в МАКЕЕВКЕ ДНР, связи нет, нечего нет…планета «железяка». Прошу помощи!!! Предоставлю свои личные данные для проверки вашей службе безопасности, невозможно проверять движение денег на карте, я клиент вашего банка уже более 10 лет!!!
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 19:06
Розблокувати Ощад 24/7 можливо у відділенні банку, або через контакт-центр за номером телефону 0800210800. Якщо на ваш фінансовий номер телефону може надійти смс-повідомлення, зателефонувати можна через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
ryadninaanna 7 апреля 2022, 16:20
В связи с введением на территории Украины военного положения, государственный Ощадбанк активирует возможность расчетов всеми картами, действие которых завершилось, То есть их действие автоматически продлено до 1 августа.
Но как же с картами для получения социальных выплат переселенцам.
Банк сейчас не выпускает новые карты, в связи с боевыми действиями.
Просьба, так же продлить срок действия этих карт.
Ведь пенсионеры остались заложниками сложившейся ситуации.
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 19:00
Картки для соціальних виплат переселенців, термін дії яких завершився у зв'язку із вторгненням росії, також продовжено.
Проблема решена
200285280904a 7 апреля 2022, 8:06
Чому видаляються мої повідомлення стосовно того, що замовлену 23-го лютого зарплатну картку досі не видано? Представник Ощадбанку запросив інформацію про відділення в приватні повідомлення ще 5-го числа (я надав) і повідомлення з порталу видалили. Відповіді від банку немає. 43-й день…
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:55
Ми не видаляємо жодних повідомлень, а ваш відгук вже в роботі та перевіряється. Дякуємо! 💛
Проблема решена
Slava989 6 апреля 2022, 22:08
Підскажіть будь ласка чому
Чернігівська область, районний центр Куликівка пенсіонеру потрібно вистояти здоровенну чергу і не отримати повністю свою пенсію?
На руки видають всього по 2000 грн.
Людині приїхати з села до банку потратити пів дня на чергу і не отримати те що йому нарахували на місяць.
Що у вас за банк такий?
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 11:01
Доброго дня. Ситуація може прямо залежати від наявної кількості готівки та числа бажаючих отримати виплату. Звісно, за першої ж можливості ми будемо поповнювати запаси готівки у відділенні. Сподіваємось на розуміння 💛
Проблема решена
vgidok 6 апреля 2022, 21:52
Не возможно авторизоваться в ДИЯ.
Ошибка:
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state«:»err»,«error«:»invalid_mustkey»,«error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.»,«memberId«:»0003212901»}). Зверніться до Вашого банку.

В приложении оставляли заявку на исправление ошибки.
Две недели прошло. Ни звонка, ни ответа, ни привета!
Пользуюсь: ПриватБанк, МоноБанк, А-Банк, Дия — везде поддержка на уровне. Но ОщадБанк это просто сплошная недоработка.

1. Приложение — одни проблемы!
2. Принудительно снимают деньги за смс!
3. Операторской поддержки нет!
4. На претензии и отзывы не реагируют!
5. Чат бот сделан только для галочки. Помощи никакой.
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 11:06
Доброго дня.

1. Додаток зараз працює в штатному режимі. Будемо вдячні за детальний опис ситуації, яка виникла.
2. Є можливість обрати безкоштовний канал інформування — push-сповіщення або email і не сплачувати нічого за послугу смс-інформування.
3. Час очікування зараз може бути збільшено у зв'язку з навантаженням, але контакт-центр працює цілодобово.
4. Цікавить куди саме ви звертались/писали. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
5. Чат-бот має широкий функціонал. Для того, щоб ним скористатися, просимо натискати запропоновані кнопки, а не вводити запитання текстом. Якщо потрібно знайти якусь опцію — завжди раді підказати.

То ж пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
Проблема решена
4irus86 6 апреля 2022, 21:17
Знаходжусь у м.Харків, строк дії карти скінчився 03.22 р., заблокували картку, нову не можуть доставити на відділення поки йдуть бойові дії.Але Ощадбанк офіційно заявляє, що подовжив строк дії карток, термін яких скінчився, до 1.08.А мені не подовжив, заблокував!Залишилась без картки, без коштів в такий тяжкий час з дитиною на руках!
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 11:07
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації з продовженням картки.
Olga85v 6 апреля 2022, 17:47
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 159
В отделение г. Одесса по улице пр. Добровольского 159 ужасное обслуживание постоянных клиентов банка, рабочий день до 16, закрывают отделение на пол-часа раньше, невозможно оплатить коммунальные услуги.Хамят.Такое ощущение, что специально проводиться такая политика отделения, чтоб никто к ним не обращался.
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 11:08
Доброго дня. Пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
basikov 6 апреля 2022, 15:17
Пришли снять депозит, а его не выдали!
Сослались на то что карта просрочена и нужно перезапустить.
Пока перевыпускали, автоматически продлили депозит ещё на пол года!
В общем навязали пенсионерке (84года) свои условия и продлили депозит без её согласия!
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝