Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergiy13678 23 июля 2022, 19:49
Банковское приложение на уровне сапога, создано для галочки — сплошная не рабочая головоломка! Непонятно откуда начисляются проценты за использование кредита! Операторы общаются по заученным шаблонам, не способные консультировать!!! Если у человека в преклонном возрасте возникли проблемы и вопросы по своей карте, решить их может лично он сам! Сотрудники банка отказывают в разрешении вопросов, если с ними общается человек, который готов оказать помощь своим родным старикам!
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 25 июля 2022, 9:45
Доброго дня. В телефонному режимі інформація надається виключно держателю карти. Якщо звертається третя особа для уточнити інформації по операціях, карті чи рахунку оператор відмовляє, оскільки він діє в межах договору підписаного сторонами під час відкриття рахунку клієнтом. Отримати інформацію довірена собак може лише у відділенні банку за умови надання працівникам нотаріальної довіреності. Що стосується додатку, він є максимально простим для користування. Нещодавно ми презентували наш новий мобільний Ощад, який є ще доступнішим, зручнішим та приєнішим у використанні. Знайти його можна на нашому сайті або в Play Market/App Store.
Минфин
Ответ администратора
28 июля 2022, 10:21
Відгук не зарахований (на 28.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
SKa22 23 июля 2022, 18:19
Як пенсіонерам на окупованих територіях (Херсонщина) увійти до мобільного додатку, щоб скористатися своїми пенсіями, або хоча б перевірити їх наявність, якщо заблоковано усі засоби зв’язку і смс-підтвердження на номер телефону не дійде? Вайбера зареєстрованого на той телефонний номер, який підв'язано до картки немає. Зареєструвати фінансовий номер зараз у вайбері неможливо, бо зв’язок подавлено. На інший номер вайбера (іншого члена родини — дружини клієнта) оператор Сніжана сказала немає технічної можливості відправляти смс. То зробіть щоб була! Ідентифікуйте клієнтів за селфі з карткою, чи якимось іншим чином, РОБІТЬ ЩОСЬ!!! Чому ПриватБанк здатен вирішити цю проблему, а Ощад ні?! І навіть не намагається. Головний ДЕРЖАВНИЙ банк не може працювати на такому жахливому рівні! Не дивуйтеся потім, що пенсіонери беруть виплати в рублях на окупованих територіях, а згодом і паспорти почнуть брати, раз Києву наплювати на них, і жахливий головний банк країни не може вирішити елементарну проблему.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 25 июля 2022, 9:47
Доброго дня.
На сьогоднішній день банком розроблено механізм підтредження операцій без смс, через Вайбер. Якщо у вас не має його, або інший номер зареєстрований в Вайбер провести операцію неможливо. У випадку якщо буде розроблено альтернативний канал проведення операцій ми повідомимо
Александр Бабак 22 июля 2022, 20:03
Отделение по адресу: Киев, ул. Ивана Пулюя, 5-А
Не користувався додатком Ощада близько 1,5 — 2 місяці. Сьогодні зателефонувала панночка з відділення в якому отримував картку і сказала, що мені необхідно зробити до кінця місяця платіж від 100 грн або в іншому випадку додаток заблокують і розблокування потрібно робити за допомогою написання відповідної заяви у відділенні банку і додаток буде розблоковано протягом 3-х днів.
Що це за здирництво? Чому клієнтів змушують на незаплановані витрати через їхній банк?
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 25 июля 2022, 9:52
Доброго дня.
Банк не змушує клієнтів проводити операції по карті. В своїй діяльності він керується чинним законодавством України та договором комплексного банківського обслуговування клієнтів. Згідно тарифів банку якщо клієнт не проводить операцій по рахунку банком передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку (можливо це малось на увазі працівником, що вам телефонував). Для уникнення списань по рахунку, дійсно, достатньо провести будь-яку операцію: зняти гроші, поповнити чи провести якийсь платіж.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Лера Лера 22 июля 2022, 12:19
Доброго дня, банк нараховує комісію по зарплатні картці 25 грн, хоча з початком війни я не отримую заробітну плату, і взагалі цією карткою не користуюсь. Карта відкрита в Київській області, а я виїхала в іншу, наразі в мене немає фінансової можливості їхати в місто де мені її відкривали. Це взагалі нормально? В країні війна, а банк не може піти назустріч клієнту і закрити карту в будь якому відділенні. От з чого я маю платити комісію 25 грн, якщо я залишилась без роботи? А тим більше за що, якщо ніякого руху по моєму карткової рахунку немає, я ще згодна коли я отримувала зарплату, але зараз за що? Зато як задовбувати мене щомісяця, аби я скористувалася вашою кредиткою, так це аж бігом, звісно, банк же в цьому зацікавлений, на відміну від того, щоб допомогти клієнту вирішити його питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0638407673 22 июля 2022, 9:53
депозит останній день 21.07. 22.07 відмовілись закрити та видати гроши. ШАХРАІ
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 22 июля 2022, 13:16
Доброго дня.
Відмінити автопролонгацію по депозиту ви могли в період дії депозиту в будь-який час через Ощад 24. По завершенні депозиту кошти були б зараховані на рахунок, який ви вказували. Також, відміну автопролонгації можна виконувати через відділення банку в межах однієї області, де відкрито депозитний рахунок. Напишіть, будь ласка, нам в особистому повідомлені деталі ситуації, що склалася вчора і в якому відділені це сталося.
Минфин
Ответ администратора
25 июля 2022, 16:44
Відгук не зарахований (на 25.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема решена
jack jack 21 июля 2022, 0:25
Всем доброго времени суток.С моей карты было незаконно списана сумма в размере 500 грн или 13 долларов с копейками Якобы за офлрмление подписки майкрософт Хотя никаких подписок я не совершал карту не терял и данные карты никому не сообщал. При звонке на горячую линию некомпетентная сотрудница не захотела слушать и быстренько перевела стрелки на то что нужно щвонить в полицию и банк не несет ответственности за сохранность денег и якобы из-за военного положения у нее нет времени на разговоры. Просьба если в банке остались ещё вменяемые сотрудники связаться со мной по имейлу yakov1977@ukr.net
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 21 июля 2022, 9:17
Доброго дня.
В даному випадку ми рекомендуємо заблокувати карту з метою мінімізації подальшого списання коштів. В подальшому вам потрібно буде звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви про вчинення шахрайських дій з використанням карти. Банк в свою чергу надасть всю необхідну інформацію правоохоронцям, за їхнім запитом, для проведення розслідування.
Алла Сваток 20 июля 2022, 15:29
Отделение по адресу: Киев, ул. Героев Севастополя, 33
Сьогодні вирішила оформити картку киянина.Залишила заявку по телефону. Мені зателефонували зі служби підтримки, ввічливо пояснили, що необхідно звернутися в найближче відділення ощадбанку без попереднього запису. Таким виявилося відділення за адресою вул.Героїв Севастополя,33. На вході адміністратор ввічливо сказала, що потрібно трішки зачекати, попереду ще дві людини (а біля операторів ще сиділо 2 людини).
Це, трішки" затягнулося на 40 хвилин, Оператори нікуди не квапилися, черга нікуди не рухалася. Вони вели розмови між собою, щось пояснювали один одному. Я не побачила перспективи у вирішенні свого питання та покинула відділення.
Якось немає більше бажання звертатися до цього відділення.
P. S.Спостерігала за роботою адміністратора (жаль, що не запам’ятала її ім'я). Дівчина старалася максимально допомогти відвідувачам.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 21 июля 2022, 9:23
Доброго дня.
Дійсно, призначена заздалегідь зустріч дозволяє не чекати вам в загальній черзі, а прийти на обраний час для виконання бажаної операції. Багатьом клієнтам зручна така функція і вони активно нею користуються. Призначити зустріч можна і по дзвінку до контакт-центру і самостійно через сайт. Що стосується співробітників, що здійснюють обслуговування клієнтів на місцях, то вони жодним чином не затягують вирішення питань клієнтів, а навпаки допомагають вирішити першочерговий їхній запит та додатково відповідають на всі питання, що виникають в процесі обслуговування. Дуже шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Сподіваємося, що одна ситуація не вплине на подальшу нашу співпрацю.
Margottass 20 июля 2022, 13:01
8 липня я зняла в банкоматі Німеччини гроші на суму 260 євро. Мені по вайберу надійшло повідомлення (від 08.07.2022 16:38), що остаточний залишок коштів склав 3 782,07 грн. 12 липня після розрахунку в магазині за продукти на суму 19,78 євро перевірила залишок по картці та була неприємно здивована, тому що він раптово зменшився майже на тисячу гривень: замість 3 тис на рахунку залишилось трохи більше двох (2129 грн.). До того ж сума в 19,78 євро спочатку була еквівалентна 653 гривням (приблизно, можу назвати тільки по пам’яті), через день — вже 743,77 гривні. В розмові з оператором гарячої лінії банку (13 липня о 15:07) мені довго розповідали про ризики овердрафту, про зміну курсу валют, про те, що операції валютуються не в той же самий день, наприклад операції за 8 липня валютувалися лише 11 липня, от сума і збільшилася. Нагадаю, що «збільшення» коштувало мені майже 1000 гривень в першому випадку і майже 100 у другому. Зміна курсу євро з 8 липня за даними Ощадбанку з офіційної сторінки склала 50 та 39 копійок (на 8.07.2022 — 36,34 грн., 11.07.2022 — 36,84 грн., 13.07.2022 — 37,23 грн.), що на зняту суму в 260 євро та оплату в 19,78 аж ніяк не могло скласти 1000 та 100 грн. відповідно. Коли ж я спробувала написати на адресу, зазначену на сайті для повідомлення про порушення (MudraIR@oschadbank.ua), то відповідь взагалі лишила мене мови: моє повідомлення не може бути доставлено, оскільки воно дуже велике (14 KB), а дозволений розмір — 0 КВ… Просто немає слів! Я біженка і рахую кожну копійку. І такі зникнення грошей з рахунку є для мене не просто неприємними, а критичними. Я вважаю, що подібне є шахрайством. А саме, використання службового становища з метою наживи.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 20 июля 2022, 14:52
Доброго дня.
Ви можете надіслати лист на поштову скриньку банку за адресою: contact-centre@oschadbank.ua та отримати відповідь щодо описаної ситуації. Також ви можете надіслати нам в особистому повідомленні ваше ПІБ, номер телефону та дату дзвінка до контакт-центру. Перевіримо якість наданої консультації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yana1112 20 июля 2022, 1:45
Отделение по адресу: Киев, ул. Тулузы, 3-А
Добрый вечер!
Мне 3 мая был отправлен Swift перевод, из Америки!!! Деньги не зашли!!!
Ропросил Ощадбанк все данные об отправители кто он и чем занимается.
Хорошо предъявила все бумаги об отправителе, сказали зачислят, прошло время придумали что отправитель что-то не указал.Пусть отправитель редактирую.
Отправитель отредактировал и дал ответ что его банк в Америке проверил Swift перевод все верно и деньги должен Ощадбанк зачислить в течении 24 -48 часов, позвонила в банк в Одессу на Черняховского, Ирина Николаевна управляющая сказали ждите до 7 дней все зачислят, прошло 7 дней денег нет, А в общем прошло 2 месяца и 16 дней.
Позвонила опять говорит деньги наверно вернулись отправителю, хорошо, дайте мне бумагу на почту что деньги вернулись отправителю.Бумаги нет, ну как все это понимать! При этом звонила не один раз на горячую линию, и два раза писала скаргу, нет ответа Как можно работать с таким банком!!! Карту проверили работает изначально.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 20 июля 2022, 8:03
Доброго дня.
Відповідь на аналогічний коментар надали вам в особисті повідомлення.
Andriywhite 20 июля 2022, 1:28
І в ощадні 24/7 написано що ця сума тимчасово заблокована що мені робити це останні гроші 😢
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 20 июля 2022, 8:06
Статус «тимчасово заблоковані кошти» означає, що кошти в процесі зарахування або списання ( в залежності яку операцію було виконано). В даній ситуації не варто хвилюватися, кошти надійдуть за призначенням.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0st0r0zhn0 19 июля 2022, 16:37
Мої старенькі родичі закордоном. В обох спливає термін пенсійних карток в серпні цього року. Приїхати додому нема змоги, бо в них оформлен захист там, і повернувшись сюди вони втратять там і житло, і соцдопомогу і все те що волонтери допомгли зробити. Також вони бояться повертатися, бо житло поряд з зоною бойових дій. Там де воні живуть їм потрібна готівка, мало хто приймає картки або там де приймають там дорожче все, живуть в селі простому. Тепер Ощадбанк говорить що заблокує їм картки та їх пенсійні посвідчення зажує банкомат. Переслати готівку через банк в валюті їм я також не можу, і якщо чесно то не знаю як довго я зможу їм виплачувати замість ПФ. Що їм робити — не знаємо. Бо соцдопомоги там ледь-ледь є на саме необхідне, а от наприклад на медичне обслуговування або інший форс-мажор нема. Повертатися додому також небезпечно. Незрозуміло чому інші банки продовжили термін дії карток термін яких спливає під час війни, а Ощадбанк ні. Дуже прикро та соромно за отакий вот «банк». Тепер людям похилого віку треба знову їхати додому, тілько щоб отримати картку в відділені Ощадбанку, яку автоматично перевипустили в місті яке обстрілює Росія. Це жах, а не банк.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 20 июля 2022, 8:28
Доброго дня.
Банк продовжив термін дії карток, що закінчувалися до 01.08.22. Продовження відбувалося автоматично і клієнтам не потрібно було звертатися до установ банку чи виконувати будь-які інші дії. На сьогоднішній день нової інформації щодо карток, що закінчуються ще не надходило. Як тільки вона буде ми обов'язково повідомимо клієнтів на своєму сайті.
У випадку, якщо продовження карток не буде клієнт або довірена особа (за умови наявності довіреності в останньої) має звернутися до банку для замовлення нової карти.
Проблема решена
nikitapokalchuk 19 июля 2022, 14:47
Придумали свої правила, яких немає взагалі, просять документи які не потрібні для даних операцій, дзвониш на гарячу лінії повідомляють як все потрібно, а в їхньому відділені просять те, що не потрібно зовсім
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 19 июля 2022, 16:12
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення детальніше про ситуацію, яка склалася.
boss7777 19 июля 2022, 9:16
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Корзо (Суворова), 15
зверхнє відношення до клієнтів банку та простих відвідувачів, хамське відношення, вираження нецензурних слів по віднолшенню до клієнта
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 19 июля 2022, 10:22
Доброго дня.
Роботу співробітників даного відділення ми обов'язково повідомимо і в разі виявлення порушень приймемо міри для їх усунення. Дякуємо за сигнал.
Vladmyr 18 июля 2022, 19:14
Доброго дня, я Бондаренко Володимир Михайлович,
мені двічі було перераховано гроші з Іспанії. Одного разу виплата відбулася на гривневу зарплатну картку, після того, як гроші не були отримані, звернувся за допомогою на гарячу лінію, отримав пораду відкрити рахунок у євро онлайн та запросити оплату, як SWIFT-переказ. 28.06.2022 були перераховані гроші на мою карту з Іспанії, як SWIFT — переказ. Через кілька днів звернувся на гарячу лінію, дізнатися, чому гроші не зайшли на рахунок, отримав відповідь, що на обробку SWIFT — переказу потрібно 14 робочих днів. 28.06.2022 були перераховані гроші на мою карту з Іспанії, як SWIFT — переказ. Через кілька днів звернувся на гарячу лінію, дізнатися, чому гроші не зайшли на рахунок, отримав відповідь, що на обробку SWIFT — переказу потрібно 14 робочих днів. Сьогодні на гарячій лінії повідомили, що оскільки не була замовлена ​​в онлайн-кабінеті квитанція на SWIFT-переказ, гроші не будуть отримані. Вимагаю отримання коштів, що були перераховані на мій рахунок. Обидва платежі не повернулися також відправнику до Іспанії, таким чином гроші просто привласнил Ощадбанк.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 19 июля 2022, 11:58
Доброго дня.
Описану вами ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
gavrilovskaya 16 июля 2022, 17:54
Я звернулася15.07.2022 у від. № 10003/0240 для отримання переказу (субсідії 74,58 грн)Касиром мені було відмовлено у зв’язку з тим, що в переказі було вказано дані старого паспорту, але ІПН та прописка були вірні. Ідентифікація в Україні здійснюється по ІПН, який присвоюється один раз, а паспот може змінюватися. Нач.від., представилася Аханова Олена Валеріївна (бейдж був відсутній) була не налаштована на допомогу. На прохання зв’язатися з юристами центр. офісу-відмовила, сказала «Вам треба їдьте до центр.офісу та консультуйтеся».Альтернативи по вирішенню питання запропановано не було.
Я звернулася на Вашу горячу лінію і спеціалист по переказам відповіла, що згідно з інструкцією НБУ, банк не може видати переказ. На питання № інструкції, спеціалист не зміг назвати не тільки пункт, а навіть № інструкції. Отож в мене виникли сумніви щодо компетенції Ваших співробітників. Звернувшись в Приватбанк та МТБ Банк, мене запевнили, що при відкритті поточного/ карткового рахунку такий переказ зарахується та клієнт- отримувач може скористатися коштами.
Інші Держави приймають біженців без ку відмовляють в отриманні 74,58 грн!!!, без посилання на інструкції, яких Вони мабудь не знають.
Дуже прикро, що в великому державному банку, працюють такі некомпетентні співробітники.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 18 июля 2022, 9:44
Доброго дня.
Основним документом для ідентифікації особи виступає паспорт. Оскільки він відрізняється від даних переданих в УПСЗН співробітник вимушено вам відмовив в видачі коштів.
Для отримання цього переказу вам потрібно буде звернутися до УПСЗН та подати інформацію щодо нових паспортних даних. Після їхньої актуалізації ви зможете отримати переказ.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
selfeducation8 16 июля 2022, 8:21
Шахрай через Instagram знайшов ніки в telegram, скопіював мій telegram, та через фейковий аккаунт просив у мого оточення грошові кошти. При чому просив різні суми в залежності від профілю людини. Нажаль, через telegram використовув мій стиль мови, але з помилками.

Нажаль, одна близька людина надіслала 6500 грн. на картковий рахунок 4790729950569970. Ощадбанк навіть не поцікавився що за рахунок, яка ситуація і просто відправили в поліцію, хоча можна було швидко заблокувати рахунок.
Мені здається, що банк повинен відповідати за чесність своїх клієнтів.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 18 июля 2022, 9:47
Доброго дня.
Відповідь на ваш аналогічний коментар було надано в мережі Facebook.
Jurchuk 16 июля 2022, 7:12
Дружина перекинулася на мою карту соціальну виплату так як у неї картка пошкоджена і потрибує перевипуску скидала кошти о 0.29.39 годині до 7 години ранку кошти так і не поступили на мій картковий рахунок дзвоню на номер 0800210800 спершу попадались нормальні опиратори но чомусь постійно вводили в оману що кошти повернулись назад до дружини на її картковий рахунок, а в останній раз подзвонив підняло трубку *** почала мене перекривати і сказала що кошти прийдуть на наступному тижні так як вихідні і дані опирації проводяться у триденний робочий час скажіть будласка чому раніше не було проблем скидав я дружині дружина мені без жодних проблем кошти на протязі кількох хвилин надходили, а зараз чомусь у дружини в За стосунку кошти заблоковані і так і ненадійшли на мій рахунок
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 18 июля 2022, 9:52
Доброго дня.
Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентировано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» статья 8, пункт 8.4 де чітко зазначено:
«Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.
Внутрішньо банківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів».
Ссылка на ЗУ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2346-14#Text
Якщо даний термін ще не минув, рекомендуємо очікувати зарахування.
Wer835 15 июля 2022, 11:29
Банк не повертає депозитний вклад.
Маю річний валютний депозит. В липні минулого року наступного дня після його закінчення звернувся до відділення для переведення коштів на платіжну картку Ощаду. Мені відмовили, бо треба було попереджати про непролонгацію договору заздалегідь, а в таких обставинах це можна зробити тільки в екстраординарному випадку. Чекав ще рік. В липні цього року в електронному кабінеті в останній день дії вкладу вимкув автопролонгацію, підтвердив дію введенням разового паролю. Про всяк випадок кожен крок (і підтвердження вимкнення автопролонгації) зафіксував скріншотами. Наступного дня виявилося, що автопролонгація чомусь стала ввімкненою, а депозитний договір продовжено ще на рік. Керівник відділення, до якої я написав звернення і електронною поштою з додаванням скріншотів, і письмову заяву, обіцяє допомогти, але вже дві доби нічого не робиться. Чи це настільки складне питання, щоб вирішувати його в інших інстанціях?
Ощадбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 14:27
Доброго дня. Відповідно до умов депозитного договору для припинення дії депозиту потрібно скасувати його автопролонгацію. Це можна зробити будь-коли, хоч наступного дня після продовження, не обов’язково останнього дня перед новим продовженням. Ситуацію перевіримо та найближчим часом надамо зворотний зв‘язок.
За смс інформування на карті виникла заборгованість від банку, -15 грн, за що не відомо просто не поступали кошти на карту. Поповнила карту, борг свій банк забрав, це нічого, Навіщо блокувати карту без попередження! Я не можу ні кошти зняти ні перекинути ні розблокувати картку!!! Співробітник банку сказав, тільки автоматично знімиться розблокіровка протягом трьох днів!!! Три дні це жесть!!! вони не можуть її розблокувати!!! Це як? Могли б подзвонити попередити, а якщо в мене не має за що хліба купить дітям? Самі ввели в мінус, і заблокували всі кошти. Не має слів просто, напевно ні один банк собі такого не дозволяє (((Я в шокі це ще не має слів. -15 грн ,і всі кошти заблоковані, То переджувати треба!!! Да ні легше всі кошти заблокувати (((((((😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Ощадбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 10:42
Доброго дня. Для уникнення подібних ситуацій просимо вас залишати кошти на рахунку для списання комісії, щоб не виникало заборгованості. Звертаємо увагу, що можна підключити безкоштовні push-сповіщення через контакт-центр або чат-бот.

Списати кошти на погашення заборгованості банк може лише після повного фінансового зарахування. Якщо поповнення рахунку проводилось через сервіс іншого банку, максимальний термінал обробки операції справді складає три робочі дні, але, як правило, відбувається значно швидше.
Николай Чоп 14 июля 2022, 15:12
Сегодня в банкомате в Греции снял 100евро с гривневой карты — в итоге исчезло 5800гривен. Ни много для конвертации? Пытаюсь войти в кабинет Ощад-24, пишут неправильный пароль, разовый код для входа не присылают, а присылают СМС, что карточку проверено, всё ОК. С оператором ни связаться, по электронной почте тоже. Одни бездельники и воры в банке.
Ощадбанк
Ответ банка
14 июля 2022, 15:30
Зняття готівки в банкоматі іноземного банку тарифікується в розмірі 1,5% + 35 грн (плюс комісія 1% за конвертацію валюти).

Зазначимо також, що 10% від суми операції може тимчасово блокуватись на випадок валютних коливань. Таким чином банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту. Після завершення обробки операції, ця сума розблоковується автоматично (протягом 1-3 днів).

Спробуйте увійти в Ощад 24/7 через новий додаток:
https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝