×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Все курсы банка |
Ощадбанк обман с долларами
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Комментарии (4)
Неквалифицированные работники
11.07.2018г.
Прошу рассмотреть в кратчайшие сроки, результаты рассмотрения жалобы направить на электронный адрес eakirova.guz@gmail.com
Очень жаль, что у Вас случился подобный негативный клиентский опыт. Позвольте от имени банка принести извинения за данную ситуацию, и действия сотрудника. Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения Ваши ФИО и номер телефона. В ситуации разберемся, и примем необходимые меры. Спасибо!
Комментарии (1)
Не работают банкоматы и в кассе никогда нет налички
Написать комментарий
Мытарства со снятием средств
Очень жаль, что случилась такая ситуация. Позвольте принести извинения за причинённые неудобства. Средства будет возможность снять после формирования номера новой карты. Данная процедура занимает, как правило, 2-3 рабочих дня. Рекомендуем попробовать обратиться в контакт-центр повторно, для уточнения номера новой карты, если он уже был сформирован.
Комментарии (1)
Ощадбанк не бажає відповідати за помилки своїх співробітників. - питання вирішено 14.07.2018 р.
5 липня цього року з його рахунку було стягнуто 500 грн. Він зателефонував на Гарячу лінію Ощадбанку, щоб розібратися в цій ситуації. Йому відповіли, що Золота картка є додатковою, а в базі даних Ощадбанку стоїть відмітка, що його пенсія соціальна, а не військова. Тобто працівники при відкритті Золотої картки не перевірили, що вона є додатковою.
Очевидно, що це відбулось через неуважність Ваших спеціалістів при введенні інформації під час обробки документів клієнта.
Контактцентр та співробітник відділення заявили, що нічим допомогти не можуть.
Прошу надати інформацію до кого можна звернутись з документами, які свідчать про помилку співробітників банку, для відшкодування неправомірно знятих коштів.
Приносимо вибачення, за ситуацію яка склалася. Дозвольте розібратися в ній. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та номер телефону Вашого батька. Дякуємо.
Комментарии (1)
Обов'язкове страхування...
Банк піклується про своїх Клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій в одній із надійних страхових компаній. Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях Банку, є добровільними, і Клієнт може придбати їх за власним бажанням. В свою чергу, нами буде проведено додаткове навчання з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі. Дякуємо!
Комментарии (1)
отсутствие денег в банкомате
Приносим извинения за причинённые неудобства. Информацию передали в профильный отдел для анализа.
Комментарии (4)
Хамське ставлення
Приносимо вибачення за дану ситуацію та дії касира. Уточніть, будь ласка, відділення пр. Соборний 46?
З співробітником буде проведено роботу, для уникнення подібних випадків в майбутньому.
Написать комментарий
Автоматическое шахрайство (
Автоматичне списання грошей при роботі з банкоматом: вивод на екран залишку на картці — 3грн.
Без попередження!!!
Сотрудник контакт-центра повідомляє що це написано в тарифному плані!
А як що старенька людина, пенсіонер ???
ЦЕ ПРИКРИТЕ ШАХРАЙСТВО!!!
Виходить що можна заглянути в свій гаманець безкоштовно в день тільки 1 раз ???!!!
Це у дусі СРСР!!!
ДУЖЕ ПРИКРО!!!
ГАНЬБА!!!
ДОРОБИТЬ ХОЧА Б ПРОГРАММУ…
Написать комментарий
Нав'язування послуг
На них відсутні бейджі, тому хамлять вони з посмішкою на устах, на прохання повідомити своє ФІО відмовлять.
Прочекали понад годину з літнім батьком щоб отримати хамську відповідь в контексті « йдіть і непросто йдіть, нічого ви не отримаєте...»
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ та номер телефону Клієнта, та дату візиту до відділення. З фахівцями проведемо роботу, для уникнення подібних випадків в майбутньому. Дякуємо!
Комментарии (1)
*** банк!!!
Данные действия необходимы в целях безопасности (если речь идет о выдачи средств со счета, в период перевыпуска карты).
Комментарии (5)
обезбашенные
Комментарии (10)
лимит на карте
Комментарии (16)
банк ВОР!!!!!
банк ВОР!!!
Несоветую пользоватся услугами.
Комментарии (3)
отримати гроші по закритій картці
Комментарии (2)
Финансовые махинации в ОщадБанке
Написать комментарий
национальна картка
Написать комментарий
Под разными предлогами не разблокировали мне социальную карту
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Комментарии (4)
НЕЗАКОННАЯ БЛОКИРОВКА личных средств на карте!!!!
Вашим вопросом занимаемся.
Комментарии (5)
не могу получить валютный перевод
Комментарии (2)