Відмова в обслуговуванні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Потому что касир делает копии документов при выдаче перевода. А з чего он будет делат копию з телефона чтоли?)
По поводу толпы. А ты у людей спроси че они стоят и правила нарушают. Мог заодно и милицию вызвать чтобы всем штраф выписали. Я думаю народ так благодарен тебе был бы).
По поводу толпы. А ты у людей спроси че они стоят и правила нарушают. Мог заодно и милицию вызвать чтобы всем штраф выписали. Я думаю народ так благодарен тебе был бы).
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Шкода, що склалася подібна ситуація. Маємо зазначити, що наразі для проведення обслуговування необхідно звернутися до відділення банку з оригіналами ваших документів. Над можливістю прийому документів за допомогою додатку «ДІЯ» працюємо, та про реалізацію якої ми обов’язково проінформуємо наших клієнтів.
Стосовно забезпечення карантинних норм – приділяємо багато зусиль, для виконання всіх рекомендацій МОЗ. Так, обслуговування черги в різних відділеннях може відбуватися по-різному, виходячи з індивідуальних чинників (наявність хол-менеджера, обладнання відділення для електронної черги, штату, розміру черг і т.п.). Клієнтів обслуговують як за попереднім записом, так і живою чергою, яка формується біля входу у відділення. Клієнтів запрошує хол-менеджер по черзі з розрахунку 1 менеджер / касир — 1 Клієнт, для контролю кількості клієнтів, що одночасно знаходяться у відділенні банку. Стосовно скупчення клієнтів у тамбурі — питання додатково проаналізуємо, в той же час ми просимо наших клієнтів зберігати дистанцію при формуванні черги до відділення банку. Дякуємо за сигнал!