Відмова в обслуговуванні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Потому что касир делает копии документов при выдаче перевода. А з чего он будет делат копию з телефона чтоли?)
По поводу толпы. А ты у людей спроси че они стоят и правила нарушают. Мог заодно и милицию вызвать чтобы всем штраф выписали. Я думаю народ так благодарен тебе был бы).
По поводу толпы. А ты у людей спроси че они стоят и правила нарушают. Мог заодно и милицию вызвать чтобы всем штраф выписали. Я думаю народ так благодарен тебе был бы).
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Шкода, що склалася подібна ситуація. Маємо зазначити, що наразі для проведення обслуговування необхідно звернутися до відділення банку з оригіналами ваших документів. Над можливістю прийому документів за допомогою додатку «ДІЯ» працюємо, та про реалізацію якої ми обов’язково проінформуємо наших клієнтів.
Стосовно забезпечення карантинних норм – приділяємо багато зусиль, для виконання всіх рекомендацій МОЗ. Так, обслуговування черги в різних відділеннях може відбуватися по-різному, виходячи з індивідуальних чинників (наявність хол-менеджера, обладнання відділення для електронної черги, штату, розміру черг і т.п.). Клієнтів обслуговують як за попереднім записом, так і живою чергою, яка формується біля входу у відділення. Клієнтів запрошує хол-менеджер по черзі з розрахунку 1 менеджер / касир — 1 Клієнт, для контролю кількості клієнтів, що одночасно знаходяться у відділенні банку. Стосовно скупчення клієнтів у тамбурі — питання додатково проаналізуємо, в той же час ми просимо наших клієнтів зберігати дистанцію при формуванні черги до відділення банку. Дякуємо за сигнал!