Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Я ще не бачила таких некомпетентних працівників в жодному банку.
Які навіть не намагаються якось вникнути та допомогти вирішити питання.
Тупо тягнуть час, ганяють один до одного, потім нічим не аргументуючи відмовляють.
Я сьогодні намагалась отримати гроші по довіреності замість батька, який тимчасово не може це зробити
Довіреність оформлювалась за пропозицією співробітників банку, коли ми приходили вперше, потім ми приходили з чорнеткою довіреності від нотаріуса.
Вони сказали, що з цим документом я зможу отримати картку та без обмежень знімати в касі гроші.
По факту, коли дійшло до діла, картку замовити вони не змогли, і збрехати, що ми її не замовляли 🤦(нам треба було перевипустити пенсійну картку).
На гарячій лінії потім сказали, що в саме нашому випадку нам треба було це робити лише в нашій області.
В мене питання, чому співробітники банку відділення Мукачево цього не знали та морочили нам голову?
Якщо картку зажує банкомат то довіреність теж не допоможе отримати картку.
По факту ми зря витратили гроші на неї, а співробітники банку не хочуть робити нічого. На гарячій лінії кажуть одне, ми дзвонили в Київ, в Мукачеві в них свої закони і плювали вони на все.
Вони просто знущаються зі своїх клієнтів.
Не дають гроші наші тому, що не хочуть 🤷
Аргументів немає.
Прямим текстом сказали, що якщо б я принесла гроші вкладати, або зробити депозит, то стояла б черга з охочих мене обслужити.

Важливо, після того, як мій батько в відділені змінив свій мобільний, через годину дзвонили аферисти)))

В нашої родини є серйозні підозри вважати, що деякі співробітники банку є аферистами.
Прошу вище начальство, якщо воно читає це, розібратись з цією проблемою.

Зараз на фронті проливається кров за незалежність нашої країни, я вважаю, що треба наводити порядки на всіх ланках.
Якщо комусь не подобається працювати в цьому банку, то хай звільняє місце, а працює хтось адекватний та кваліфікований, який поважає свою працю та клієнтів.
Я впевнена, що таких охочих буде багато.
YuliaChemyorkin 29 ноября 2023, 15:39
Сьогодні 29.11.2023. Вже три дні намагаюсь допомогти свекрові (вона має проблеми з зором) згенерувати сертифікат КЕП через чат-боти, вайбер, телеграм Ощадбанка. І вже три дні одне й те ж: Генерація сертифіката
На жаль, під час генерації сертифіката сталася помилка.
Будь ласка, поверніться у меню чат-бота та повторіть спробу.
Коли в Ощаді хоч щось буде працювати стабільно? У вас багато клієнтів пенсіонерів. Для них наявність ЕЦП дуже важлива — доступ до кабінету в ПФУ, інформація про субсидії, подання електронних запитів та т.і. В Приваті працює як часи. Що в Ощаді знов не так? Сумно…
Imperiyaseo 28 ноября 2023, 12:08
Отказались обменять купюры 2006 года на новые
ducalis111 24 ноября 2023, 10:19
гаряча лінія. лист на зняття арешту відправлений 09.11.2023 по сей час неможуть зняти арешт та ніякої інформації не надають.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Миру Вам 23 ноября 2023, 10:09
Перевипускали картку, старий рахунок не закрили, а картку заблокували на яку зайшов переказ з яким ніяких операцій зробити неможливо. Був у відділенні, у оператора на відділенні ПК майже по півгодини завантажується, нема карток в Евро, відправили далі в поход до іншого відділення для перевипуску картки…

ота горяча лінія нічого толком не відповіда:
http://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/209847/

Шановні, годі з мене знущатись! навіщо ж мені створювати ото такий лютий геморрой з перевипусками та переказами! ми можемо за моєю заявою просто закрити той клятий рахунок з видачею готівки (в євро, доларі, гривні чи хоч в юанях) через касу?
Grin1970 22 ноября 2023, 13:02
На протязі трьох місяців не знімають арешт з рахунків.При цьому маючи три листа від виконавчої служби і електронних і паперових Повний ігнор.служба підтримки кажуть ні якої інформації вони не мають.І це державний бонк України.ГАНЬБА.
nataavesta 22 ноября 2023, 12:58
22.11.2023 р. я намагалась зняти кошти з картки приватбанка через банкомат ощадбанка, не вдалось, пише: через технічні причини ваш запит неможливо виконати. Гроші на картці є, з карткою все гаразд. Дякую, хоч картку віддав.
Savva1938 22 ноября 2023, 10:43
Директор відділення 53, місто Одеса не міє організувати роботу відділення, черги постійні, відношення негативне!!! При тому, що частково працівники боліють, інші зайняти, накопичується черга — вона сидить, нічого не робе!
leocadie 21 ноября 2023, 20:20
Чому я не можу закрити рахунок у будь -якому відділенні? що це за недолуге правило? Часи роботи банку з 9 до 18, як і у всіх людей, а ваші співробітники не можуть натиснути кнопку і закрити рахунок і відправляють у відділення, де відкрили той рахунок. Мені взагалі привезли ту картку у офіс, я й не маю уяви де те відділення, куди мене вписали.
Чому таке відношення до клієнта? Онлайн послуга недоступна, у відділенні відмовляються закрити рахунок, бо не відкривали, при цьому постійно вираховується кошти!!!
Бережіть час клієнта! Майте совість
21.11.2023р., Начальником відділення, в телефонному режимі, було повідомлено, що мене (підприємця) виключено з програми компенсації відсоткової ставки за президентською програмою 5−7-9%. На вимогу надати офіційний лист з причинами виключення з програми від відділення чи Одеської філії, була отримана відмова. Тобто виконувати якісь дії, щодо вирішення даної проблеми, співробітники Одеської філії та відділення, відмовились! Також хочу повідомити, що проблеми з комунікацією почались ще пів року тому. Співробітники відділення та Одеської філії, систематично, під приводом моніторингу кредиту вимагали інформацію, яка не мала ніякого відношення до виконання умов кредитної програми та кредитного договору. Мої вимоги, щодо надання офіційних листів з причинами необхідності банку даної інформації для моніторингу, ігнорувались.
Виходячи з вищевказаної інформації, виникає враження, що співробітники Одеської філії Ощадбанку, штучно та без причин, виключають підприємців з програми компенсації відсотків, для отримання загальної відсоткової ставки без компенсації, чи для того щоб у клієнтів виникла прострочена заборгованість з подальшим стягненням застави! Прошу вжити заходів, щодо дій Ощадбанку, та вплинути на вирішення даної проблеми.
NastyaSh 21 ноября 2023, 15:27
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Победы, 75-А, А1-2
Потрібно було терміново сплатити мені по рахунку.Славо богу я не клієнт банку!!!14.11 прийшла я у відділення банку, дала свої 21000 і що, на рахунок людини вони не потрапили.Бо некомпетентність касира, яка не вміє сплачувати рахунки!!!І що, ось тиждень я шукаю свої кошти.То мене відправили шукати гроші свої в тому банку куди надсилали, то вони розглядають повернення до 30 днів.Ви що там з глузду з'їхали взагалі??? Віддайте мені мої кошти і робіть що хочете.Хай касир повертає зі своєї зарплатні.Мені однаково!!! Чоловік в зсу, заробляє їх нелегкою справою, а ви с… повернути не можете??? Не дай боже у вас кредит взяти, бо як прострочиш виплату, ви задовбаєте!!! А як брати чужі гроші, то це нормально!!!І ще за мої нерви я вам сплатила 210 грн???
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dorochyk1 21 ноября 2023, 15:08
У моєї мами закончился депозит їй співробітники ощадбанка в м. Вінниці, 18 відділення сказали прийти через пару днів, переоформити, вона прийшла, а грошей нема, відправили в поліцію., кажуть шахоаї, У неї напад, серце, ось доказ виписка, як крадуть орудують шахраї
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Миру Вам 18 ноября 2023, 11:55
Перевыпускалась карта Евро. Из-за устаревших реквизитов у отправителя деньги зачислены на старый заблокированный счёт, который виден в личном кабинете как заблокированный с поступившей суммой (Номер рахунку UA****0724). Вопрос: 1) Почему не было отказа в зачислении на заблокированный счёт?; 2) Как мне со старого заблокированного счёта перевести средства на новый активный счёт?
Ксенія Сон 17 ноября 2023, 21:43
Ощадбанк, головний банк країни не має жодних процедур щодо боротьби із шахрайством!
При переказі на картку Ошадбанку, в разі ненадання товару чи послуг, не фіксуються жодні заяви щодо розгляду блокування карти! Ви уявляєте собі скільки ще на одну і ту саму карту буде ще прийнято платежів, і скільки людей втратять кошти? Поки Ви радите звертатися до поліції втрачається час в шахраї виводять кошти в навіть не переживають щодо блокувань! Ви створили чудові умови для процвітання шахрайства у нашій країні! Це повна ганьба!
Вас ніхто не просить шукать шахрая, Ваша задача прийняти заяву, зафіксувати факт шахрайства, при кількох скаргах заблокувати карту до вияснення ситуації! Вам до Привату ще дужеее далеко! Хочете проводити фінансові махінації — обирайте Ощадбанк- це Вам ідея для слогана!
Вышла на роботу, на роботу просили открыть счёт в Ощадбанк так как у всех ощад, открыла счёт и карточка уже месяц как готова, но забрать никак не могу, у меня такой график что не могу заранее знать когда буду свободна, карту дают только по записи, а по запись уже занято на неделю и больше… Звоню на на горячую линию Ощадбанк там говорят что карту могу забрать без запись, иду в отделение там без записи не дают. Звоню опять на горячую линию говорю что там не могу забрать карту потому что по запись все занято на неделю вперёд, а деньги нужны раньше, там мне говорят что по заявление и с паспортом могу получить деньги в кассу, иду обратно сказали что нельзя если карточка готова ее нужно сначало забирать, а потом получить, звоню опять на горячую линию там мне опять говорят что я могу получить деньги с паспортом в кассу, а эти снова отказывают. Получается пока не заберу карту там деньги заморожены. И вообще не рекомендую этот банк, у меня соц. Счёт там есть и каждый п раз ока что-то решать там надо было ехать по 3−4 раза, а я не местная.
valerianeiman 16 ноября 2023, 22:06
Раніше працювала в Ощадбанк і звісно мала зарплатну карту, яка після звільнення залишилась активною, рік не користуюсь картою (так як не маю надходжень). Зіткнулась з проблемою по комісіям банку. Так, моя картка підвищеного класу і має свою комісію за не виконання умов. Я її постійно платила (комісію). На разі набридло сплачувати цю комісію і звернулась в чат бот для закриття рахунку дистанційно, мені написали що це не можливо. Після чого хотіла закрити хоча б сам пластик (картку), але і тут банк сказав що це можна тільки у відділенні банку робити або розраховуватись на 3000грн щомісяця.
Ось тепер запитання Ощадбанк, ви взагалі збираєтесь ставати кращі? Чи то тільки на банери грошей хватило за рахунок комісій і жахливого обслуговування.
Яка у вас клієнтоорієнтованість? Всі банки під час війни (як мінімум) дали можливість закрити рахунок або хоча б картку дистанційно, бо українці зараз по всьому світу і мало хто встиг закрити рахунки до виїзду з України, тільки Ощадбанк залишається банком який в такі часи продовжує нагло обкрадати українців.
Оля Марусік 16 ноября 2023, 12:05
На рахунки було накладено арешт, не лише у цьому банку. За рішенням суду, виконавча служба надіслала листа про зняття арешту. Всі банки зняли арешт, за війнятком ощадбанка. Вже третій місяць не можна нічого добитися. Дзвонили на гарячу лінію, вже третій раз мене ставлять до черги, але рішення цього питання досі не має.
Маргарита. .Бирагова 14 ноября 2023, 14:45
Являюсь клиентом банка 6 лет. в нем получаю пенсию и оплачиваю коммуналку. В ноябре 2023 г пришла оплачивать и забыла очки, (т.к. у меня катаракта, то я плохо вижу), работник банка возле ТЕРМИНАЛА предложила мне помочь, я ответила, что мне нужен ОСББ «Черномор», она открыла, я прочла это название и оплатила счет. В последствии мой бухгалтер оповестила меня, что денег нет и у меня задолженность. Разбираясь в платежках я обнаружила, что в платежке стоят совершенно другие реквизиты моего счета. Обратившись в отделение, где я оплачивала, оператор разьяснила, что нужно написать заявление на возврат денег и по возврату мне позвонят, я получу наличными и оплачу на свои реквизиты. Заявление я писала 7 ноября но до 14 ноября мне никто не перезвонил и я отправилась сама узнать судьбу моего вопроса.
В ответ мне ткнули какую-то липу бумажку, которую можно самому напечатать … без печати, без подписи, без даты… такую можно самому напечатать. На вопрос- Кто поставит хотя бы печать все работники накинулись на меня, сказав, что они ничего не ставят и не подписывают. Обратившись к начальнику отделения за разьяснением, услышала на повышенных тонах, что я сама виновата и если я заплатила через ТЕРМИНАЛ, я сама виновата и она ничего не собираются делать. А то, что мне открыла работник банка это окно для платежа, так нечего было просить.Потом по реквизитам расчетного счета отправили меня в Приват банк сказав, что это их реквизиты и пусть они и возвращают мне деньги. Придя в Приват банк и отсидев в очереди час времени, инспектор этого банка очень удивилась, что квитанция Ощад банка, а возвращать деньги должны они.
Потом я связалась с моим бухгалтером, и она обьяснила, что такая ситуация бывает., что ОСББ «Черномор" — есть и в г. Арцызе и еще в других городах Украины их несколько.
В общем я прошла все круги ада, общения с банками, Кто и как мне вернет деньги так и не выяснила, меня просто пинают все, кому ни лень. Я не банковский работник и не знаю всех тонкостей, я хочу просто вернуть свои деньги и на веки вечные отказаться от услуг Ощад банка.
14.11.2023 г
Сергій Галушка 14 ноября 2023, 11:57
Отделение по адресу: Полтава, ул. Небесной Сотни, 1/23
У 2019 році прийшло їм від виконавців на 14 210г. Зразу поставили на цю сумму арешт і на зарплатну і на кредітну (з НУЛЬОВИМлімітом). З часом по зарплатній сума вийшла з мінуса у плюс, й вона розблокувалась. У цьому році виконавці знов активізувалися по тому ж провадженню, направивши виконавчий у бухгалтерію на роботу, бо вияснилося, що у 2019 банк у мене гроши узяв і нікуди не відправив. Почав розбиратися, зв’язав банк з виконавцями, виявили що виконавчий той самий але сума збільшилася чомусь до 14 343г. І що робить ОщадБанк?!!! Вони ЗНОВУ арештовують по зарплатній 14 343г. і розраховуються з виконавцями. А я знову виплатив банку арештсуму. Тепер банк 28.09.2023р. отримав від виконавців єлектронне повідомлення (для бистроти обробки) про те що до мене претензій нема, судове закрито по виконанню у повному обсязі і усі арешти треба зняти. АЛЕ!!! До сьогодні 14.11.2023 ОщадБанк так і не повернув мені вкрадені в мене щє у 2019 році 14 210г. І не прибрав з кредітки борг у 14 210г. І при тому, що зам. управляючого мого відділення Марина Петрівна віднеслась дуже чуйно й намагалася максимально допомогти, але Підтверджую ОщадБанк — ЗЛОДІЇ!!!
BankoCabanko 11 ноября 2023, 11:38
Незрозумілі регулярні списання з картки, які не відображаються у оборотах по карті.

«Підчищують» картку яка відкрита для зняття через касу депозиту десь на 100 грн в місяць. Інших карт у банку немає, відкривалась тільки ця «технічна» картка.

Розрахунково сумарно 25 долларів зняли комісій за період з 24 лютого 2022. «Кушайте — не обляпайтесь», но хоч інформацію про свої дії відображайте у виписці, бо оборотів по карті наймає, а грошей все менше.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝