Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Evestonina 5 сентября 2023, 16:45
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 46
Зайшла в Ощадбанк відділення 46 зробити перевод на інший рахунок (знаю що можна зробити через мобільний додаток але потрібен був чек с печаткою банка) підійшовши на касу #3 дівчина касир дуже грубо відповіла «ну шо, давайте швидше у мене обід» це було о 11.45 я спокійно дала дані для переводу, вона зробила але перевела кошти не на той рахунок який був мною вказаний (я розумію людський фактор, переплутала цифру і тд) при перевірці даних я повідомила їй про це, але ваш працівник відмовився допомогти мені в закінчити перевод, а просто всунув чек, та закрив віконечко сказавши «обратітесь в другой банк єслі чтото не так» по перше ви державна установа і розмовляйте на українській мові, по 2 де ви набираєте таких працівників, по 3 всі працівники які перебували в відділенні відморожено дивилися і робили вигляд що нічим допомогти не можуть. С цим чеком я звернулась до іншого відділення (де мені допомогли, пояснивши ситуацію) а також з записом розмови звернусь до НБУ для подальшої перевірки ваших спеціалістів на кваліфікованість. Не рекомендую це жахливе відділення на соборній 46! Позорище
Віктор Неня 4 сентября 2023, 18:50
Більше 10 днів тому подав документи на відкриття поточного рахунку юридичної особи. Через тиждень подзвонив на гарячу лінію спитати термін відкриття. Сказали що 3 дні! Уявляєте 3 дні, не тиждень. Добре, прийняли заявку, щоб з’ясувати причини. Через 5 днів (3 робочі дні) в такий термін було сказано відкривається рахунок мені повідомили, що термін обробки звернень місяць! Цілий місяць. Знову Ощадбанк на висоті! Так тримати друзі. Але вважаю, місяць це дуже швидко, краще років 10, щоб не квапитись. Технології друкарських машинок. Про комп’ютери тут мабуть і не чули
MaryVS 3 сентября 2023, 7:48
Перейшли з Привата на Ощадбанк як ФОП. В приваті все набагато простіше, підписав платіж SmartID в телефоні в будь-який час, і спокійно переводиш гроші на власний рахунок. В ощаді ж тобі дають носій с ключем, далі тобі потрібно ще скачати програму на ПК, і здійснювати підписи платежів теж через ПК + до всього того так просто ти свої гроші ж не переведеш на свій особистий рахунок, потрібно ще підтвердження що сплатили податки, і навіть після цього мені пишуть ПОМИЛКА В ПРИЗНАЧЕННІ ПЛАТЕЖУ, яка діч. Зробіть нормальний мобільний додаток, щоб в будь який час, в будь якому місці можно було здійснити підписи платежів, та розпоряджатись грошами з рахунку на свій розсуд, сплатив податки чи ні, хай розбирається податкова. Дуже тяжко в плані цього!!! Маючи не великий обіг грошей, то ще й не можу вивести свій дохід!!!
jjukk 2 сентября 2023, 12:03
Нараховує комісії як хоче. За вайбер інформування в 23 році, коли ТУПО всі банки це роблять безкоштовно, оЩАД нараховує 10грн, причому буде нараховувать навіть якщо у вас дебетова картка, на якій кредитного ліміту не МОЖЕ бути. Мінус на цій картці ажніяк не повинен бути, але банк нарахує це як овердрафт, потім ще буде стягувать комісію за цей борг і комісію на комісію, і т.д.
Інформування підключає примусово, без згоди клієнта, тобто за власним бажанням (мабуть просто потрібне бабло), чи є в тебе вайбер чи немає, чи є взагалі смартфон чи немає як у більшості пенсіонерів, але вам цю послугу підключать незважаючі ні на війну ні на що. Банк суцільне дніще.
Zakharchenko242 2 сентября 2023, 8:14
У мене був блок рахунку, виконавче провадження зняв, виконавча служба відправила електронний лист всім банкам про зняття арешту, через пару хвилин всі банки відписалися що рахунок розблокованно, лише ощад ні, коли звернувся в банк говорять лише очікуйте черги може 2 тиждня буде опрчцьовуватися може більше, звернувся на гарячу лінію теж те саме банк нічого не робе все автоматично в режимі черги, якої не відомо, те ще 2 місяці я не можу розблокувати рахунок їх не цікаве що я військовий і менк нахобео банк обдерає їх не цікаве і помонти і вирішити питання вони не можуть.люди обходьте 10 дорогою цей недо банк
Olgare 2 сентября 2023, 3:11
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 46
Доброго часу. Хочу з вами поділитися ситуацією, яка склалася у моєму житті. Якщо сказати у двох словах — Ощадбанк використовує особисті данні людей без дозволу.
Колись, а саме у 2018 році, потягнуло мене влаштуватися на роботу у цей банк. Мені оформлювали картку банку «для виплат«заробітної плати. При звільнені того ж року картку забрали та заблокували.
Періодично я отримувала смс-інформування. Телефонувала до гарячої лінії, де мені відповідали, що мої дані знаходяться у базі, як клієнта у минулому, тому надходять повідомлення.
Після смс «Шановний клієнте! За Вашим рахунком помилково стягнуто комісію за послугу інформування в розмірі 10 грн. Ми повернемо Вам комісію впродовж двох тижнів.» я знову зателефонувала на гарячу лінію. І НАРЕШТІ дізналася, що у 2018 році на мене було відкрито кредитну картку! І її ніхто не закривав. Як це розуміти?
З цього я роблю висновки, що банк дурить і клієнтів (бо знаю це, як колишній працівник), і співробітників.
Это единственный банк в Украине который разблокировать счёт сразу не может! ждать нужно как минимум 2 недели!!! Не связывайтесь с этим банком!!! У них не понятные черги, они ничего не могут только блокировать быстро научились!!!
SnizhanaV 1 сентября 2023, 12:10
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. С. Бандеры, 5-А
Ще в жовтні минулого року (2022р) звернулась у відділення ощад в Хмельницькому по вул Бандери з проханням відключення смс інформування. І що ви думаєте? Щойно прийшло смс, що в мене мінус, тому що з мене списувалося по 7 грн щомісячно!!! І тепер ще оплати за вересень! Це просто нахабність! Халатне відношення до своєї роботи!!! Якщо відключаєте смс інформування, то перевіряйте, щоб вам прийшло смс про відключення послуги, щоб не бути винними потім кошти.
TetianK 1 сентября 2023, 0:44
Послугами ощадбанку не користуюсь вже рік, але маю дві карти зарплатну і кредитну. На весні закінчився термін обох карт, на гарячу лінію було мною повідомлено що не бажаю перевипускати карти. Мені з радістю повідомили, що на два місяці продовжено термін користування картами під час військового стану. Після чого активували зарплатну карту, а також кредитну (без моєї згоди, навіть співробітнику було сказано, що НЕ бажаю більше користуватись кредиткою, бажаю її закрити)

Після розмови з кол-центром банку, буквально через 10 хв. з моєї кредитної карти були списані ВСІ кошти. Свої карти знову блокую через гарячу лінію банка, в кабінет 24/7 зайти не можу (як повідомив пізніше їх кол-центр, доступ до кабінету взломали, був несанкціонований вхід). Подаю заяву в поліцію, і в банк про викрадення коштів. Відкривається кримінальна справа.

Але банк за цей час постійно з мене вимагає сплатити по кредиту, блокує вже заблоковані карти. І навіть з заробітної карти списує всі мої ВЛАСНІ кошти (з припискою ВИ НЕ ЗАПЛАТИЛИ ПО КРЕДИТУ!) А куди потрібно було платити, коли карти вже прострочені і заблоковані і до онлайн банкінгу доступу нема?

Повідомляю на гарячу лінію, оскаржую списані власні кошти. Про викрадені кошти ніхто нічого не знає в банку — наче і заяви не було, службового розслідування не проводили, допомогти відмовляються. Прошу «заморозити» рух коштів на рахунку, бо йде досудове розслідування, а виявляється у них такої послуги нема. А повернути вкрадені мої власні кошти, виявляється вони не мають права. Звідси виникає питання: що це за банк, що не може забезпечити кіберзахист коштів клієнтів?

Крім того, банк ОБКРАДАЄ вас ДВІЧІ: перший раз надає таку привабливу можливість шахраям, а другий раз вже сам БАНК викрадає ваші власні кошти!!!

ОСТЕРІГАЙТЕСЬ ОЩАДБАНКУ. НАЙГИДКІШИЙ БАНК країни
Grekus50 31 августа 2023, 22:10
26 июля, исполнительная отправила постановление на разблокировку счета.Многодетная мама 4 школьника.31 августа пришло сообщение на разблокировку на 13400 грн.И каково было удивление, что карту снова заблокировали, а деньги ушли в исполнительную.Теперь дети голодные, без тетрадей к школе и кучей.проблем.Из 35000, которые пришли от Коритас, жена не получила ни копейки.Просидела проплакал весь день.Ощад на морозе, говорят, что деньги списали в исполнительную.Семья осталась без средств вообще.Что можно добавить? Да, не переселенцы.Работы в этом селе нет.У детей не никаких тетрадей.Интернет оплатить не за что.Первоклассник остался без ничего.У детей забрали то, чем имСпасибо ощаду хотели помочь.Купить даже покушать не за что.Это как понимать? Чтобы поехать к этим исполнителям, нужно нанимать машину, а это 1.5к грн.Этих денег просто нет.Светлана сидит плачет.Спасибо ощаду, она ждала эти деньги три месяца и надеялась на них.Младший теперь не идёт в первый класс.Спасибо Вам, Ощадбанк.
svetakp 31 августа 2023, 15:33
Закрили картку за бор 7 грн. Як виявилось борг з«явився за послугу інформування. Більше року смс не надходили (ні нарахування ні витрати), а 7 грн знімало. І коли пару місяців коштів не було на картці, в борг зняли 7 грн за послугу інформування. при тому що інформування ніякого не було. ХТО ВАМ ДАВ ПРАВО ЗНІМАТИ ГРОШІ В КРЕДИТ? ще й за послугу яка не працює
Yershov99 31 августа 2023, 14:54
Доброго дня. Самий поганий банк, який я знаю. Роблю постійно оплати через інтернет, і мені блокують картку. Ніби вона скомпрометована із за того, що отримувач є в стоп- лісте. Звідки я знаю, що в нього з карткою. Неодноразово я писав заяву, щоб не блокували картку та оплати через інтернет, а мене ніби не чують та не читають заяву. Не рекомендую цей банк, краще якісь інший
Yershov99 31 августа 2023, 13:12
Не один раз (4 або 5) писав заяву про розблокування додатку (зараз нарешті працює), але зараз встановила служба моніторингу обмеження на здійснення оплати через інтернет. Я в заяві просив неодноразово в подальшому не блокувати додаток, та оплати через інтернет. Працівники банку та керівництво ніби не чують.
marynapenkina 30 августа 2023, 11:10
Отделение по адресу: Житомир, ул. Победы, 15
11.07.2023 приватний виконавець виніс постанову про закінчення виконавчого провадження 65953751 і про зняття арешту з рахунків. 12.07.2023 виконавець надіслав відправлення Укрпоштою, а 14.07.2023 Ощадбанк отримав відправлення, що підтверджує трек номер листа 0600032429766. Перевіркою журналу реєстрації вихідної кореспонденції встановлено, що запис про направлення постанови про закінчення виконавчого провадження 65953751 до Ощадбанку зареєстровано 11.07.2023 за вихідним 6789.
Але вже пройшло півтора місяці, арешт досі не знято. То Ощадбанк не отримував постанову, то вона в черзі. Ще й смс з вимогами почали надходити «Prosymo terminovo splatyty prostrocheniy platizh -12,128.16 UAH za overdraftom, rakhunok 262060−41.
Berezhit sebe ta platit online http://oschadbank.ua/.» А за що я повинна платити? Я у вас нічого не позичала. Це ви мою зарплату не віддаєте. Ви свою кореспонденцію вчасно обробляйте, а потім смс надсилайте.
Отже, будем подавати до суду, тільки платити за суд буде Ощадбанк, оскільки виконавець усі свої обов’язки виконав.
mama070978 29 августа 2023, 13:03
Маю картку «Ощадбанка», знімав пенсійні кошти через банкомат «Приватбанка», кошти не видало, картку повернули, звертався у відділеннЯ «Ощадбанка» на Попова 26 місто Кропивницький, де було написано заяву, пообіцали, що відповідь прийде через місяць, служба безпеки прийняло заяву, але відповіді не мае. минуло 48 днів, невже так тяжко ім працювати, чи взагалі «Ощадбанк» працюе. На гарячій лініі розмовляти не захотіли (мабудь не компететні), їх відповідь чекайте. куди далі звертатись?
Bezvaz 28 августа 2023, 23:09
З якого дива знімається комісія за послугу смс інформування на картку (кредитну) яка навіть не активована? Рахунок з 0.00 став раптом -10.00. Чи це щоб далі нараховувати додаткові відсотки за неіснуючий борг???
Yurij201033 28 августа 2023, 15:17
Банк зняв гроші за смс інформування по не існуючій (вже 4 роки, як,) і зданій у відділення банку у 2020 році картці. Мало того що смс не надходило, про якісь рухи і відповідно не було руху коштів, так і картка була заблокована в кабінеті ощад 24 (ну, не видаляється, хоч і не існує). Уявляю, як практично пенсійний банк нажерся на клієнтах, взагалі нічого не роблячи. Відповідно, бажаю тим хто то придумав довгих років роздумів у закритих від суспільства приміщеннях.
Полезный комментарий
SergeyNina 29 августа 2023, 0:19
Мне как клиенту ощада приходило сообщение в июле сообщение в вайбер Шановний клієнте! Інформуємо, що *з 01.08.23* змінюється вартість послуги інформування: — *через Viber* - 10 грн на місяць — *SMS* - до 12 грн на місяць — *перевірка балансу* через Контакт-центр — 5 грн за операцію Ознайомитись зі змінами до тарифів можна: https://bit.ly/40uRV8B або у відділеннях Ощадбанку. Прикол в том что теперь деньги снимаются даже если карта заброшена или не закрыта как нужно. Логика банка теперь такая — Есть активный счёт = есть активная карта = будь добр плати за информирование если не выбрал электронную почту, тогда бесплатно информирование Подойдите в отделене и закройте эту карту или через контакт центр ощад 24/7 посмотрите список ваших карт. Или отключите смс /вайбер информирование и перейдите на информирование на ел почту
AlienVampire 27 августа 2023, 12:12
Користуюсь картою від ощаду, періодично відправляю на неї кошти з карти іншого банку. І постійно в додатку вказано, що якась частина коштів «Заблокована», при цьому сумма постійно то зменшується то збільшується. Кошти розморожуються у срок до декількох днів.

Відповідь оператора Ощадбанку говорить про те, що я не можу витрачати заморожені кошти. І перед кожною покупкою в магазині, щоб знати, яку суму зі своїх коштів я можу потратити, мені потрібно відкрити додаток Ощаду, калькулятор, і відняти від суми грошей на карті, суму заморожених коштів. Як таким банком взагалі користуватись?
bogdan1395 26 августа 2023, 21:47
21.08.2023 о 10−47 при зніманні суми в кількості 5 500 гр, у банкоматі Ощадбанку (BRANCH 10026−0124) у місті Київ, банкомат написав «операція скасована» повернули картку та все. Відразу не звернув увагу, виявилося те, що гроші у мене списали з рахунку, а банкомат нічого с грошей не видав. Подзвонив на гарячу лінію свого банку і вашого, сказали чекати, повинні повернути протягом якогось часу на карту, якщо не прийдуть, то треба писати заяву. Чому я повинен так довго чекати повернення своїх грошей, чому повернення у вас робиться так довго, адже все це через банкомат і помилки в його роботі? Чому при помилці в системи він не входить у блокування, а списує гроші, які не може видати? Я на сьогоднішній день так і не отримав своїх грошей.
Remix1 26 августа 2023, 15:23
Ощадбанк це ШАХРАЇ!!!
Блокують кошти на рахунку для того щоб нарахувати відсотки за користування!!!
Кошти надходять вчасно!!!
Ви крадії та шахраї!!!
Це найгірший банк у світі!!! Так себе відчувають усі люди, які мають з вами хоч одне спілкування!!! Совкове ставлення в усьому!!! У відділенні, на горячій лінії, непрацюючі банкомати та не працюючі купюроприймачі!!! Місяцями!!!
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝