Найгірше враження та обслуговування!!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.2 | 41.7 |
EUR | 43.8 | 44.8 |
Все курсы банка |
Пишу свій відгук з надією, що це покращить обслуговування у відділеннях ощадбанку та нагадає працівникам про якість та професіоналізм обслуговування клієнтів. Маю надію, що співробітники нижче зазанченого відділення нарешті зрозуміють як і з яких джерел формується їх заробітна плата!
Підказую! — з обслуговування клієнтів!!! Тобто, чим більше клієнів, тим більша заробітна плата!
А тепер суть!
08.02.2019 року я звернулася до каси відділення Ощадбанку за адресою: м. Київ, пр-т Воздухїовлотський, 23 за для обиміну валюти (долар США). Кисир зазанченого відділення мені відмовила у послузі-продаж валюти, а запропонувала послугу-інкасо, мотивуючи тим, що моя банкнота зношена. В свою чергу, я показала касиру усі ознаки платіжності іноземної валюти відповідно до постанови НБУ, але касир, на свій розсуд відмовила мені в операції.
Наступним кроком я звернулася по допопомгу у вирішенні питання до в.о. керівника відділення — Підставка Неоніла. Пані Підставка, у грубій формі, відмовила мені у допомозі та відмовила у письмовій формі надати підтвердження відмови касира надати мені запрошувану послугу з усіма обгрунтуваннями. Тобто усно співробітники відмовляють, але письмо відмову не дають. Питання чому?! Бо відмова не має на те підстав?!
Нагадайте, будь ласка, своїм співробітникам (некомпетентним), що є репутація банку і є репутація співробітника!
Я більше ніколи не звернуся за обслуговуванням до Ощабанку, як і до пані Підставки!
Приносимо вибачення за грубість зі сторони співробітників.
Що стосується обміну валюти, касир несе відповідальність за цінності які приймає на баланс банку. Касири цілком компетентні в даному напрямку, та отримують певні уроки щодо зношеності валюти. Також при отриманні купюр, валюта перевіряється на пристроях. Якщо купюра викликає підозру, касир має право відмовити.