Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Навмисна недодача коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SwetaOleg 31 августа 2018, 18:30
Отделение по адресу: Киев, пр-т Свободы, 26-В
Доброго дня!!! 30.08.2018 о 13:24 год. я в Ощадбанку, який знаходиться за адресою: м. Київ, пр-кт Свободи, 26, літ. «В» із картки знімала кошти. Касир перерахувала 2-3 рази купюри по 500 грн. на автоматі для перерахування грошей та видала мені кошти. Повіривши у правильність видачі коштів, оскільки я бачила скільки купюр було перераховано автоматом забрала кошти. Коли я повернулась на роботу почала перераховувати кошти виявилось, що замість однієї купюри номіналом 500 грн. була купюра 20 грн. Я відразу підійшла до банку та повідомила про дану ситуацію. Нащо, касир який видавала мені кошти зазначила, що непотрібно хвилюватись, у вечорі буде перевірятись каса і мені перетелефонують (я залишила свій № тел.). У вечорі 30.08.2018 та з ранку 31.08.2018 мені зателефонував касир, яка видавала мені кошти повідомила, що в касі не було виявлено зайвих коштів. Крім того зазначила, що оскільки я не перерахувала кошти біля каси то доказати я нічого не зможу. Я не розумію, якщо мені недодали кошти то чому при перевірці каси надлишок коштів не було виявлено? На мою думку, працівники Ощадбанку навмисно підкладають інші купюри, для того щоб отримати вигоду і це вже вважається крадіжкою.
Ощадбанк
Ответ банка
3 сентября 2018, 10:04
Доброго дня! Співчуваємо що Ви потрапили в подібну ситуацію. Вам необхідно написати заяву у відділенні банку. Просимо написати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний номер телефону. Наші співробітники з Вами зв'яжуться для призначення зустрічі.

Комментарии - 1

+
0
StarFighter27
StarFighter27
2 сентября 2018, 16:00
#
Надо было сразу не отходя от кассы пересчитывать деньги. Даже объявление висит. Не пойман — не вор
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться