Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе обслуговування!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Oksana Melnik 10 августа 2018, 14:44
Отделение по адресу: Киев, пл. Спортивная, 1-А
На зарплатну картку був встановлений ліміт на проведення будь яких операцій операцій, по причині заборгованості по кредитному рахунку. Заборгованість по можливості була погашена через касу, звісно з нарахованими відсотками за прострочені платежу. Кошти зарахувались, але ліміт на проведення операцій по зарплатні й карті не знятий. Можливості зняти ліміт через інтернет банкінг і гарячу лінію Ощадбанк не надає. На гарячій лінії повідомили що це можливо зробити через відділення банку на площі Спортивній 1а. Можливості відвідати саме це відділення немає. Як такому випадку діяти, якщо єдині кошти, які ти отримуєш це зарплата, яка приходить на карту Ощадбанку, треба терміново кошти, а відділення в кращому випадку можу відвідати не менше чим через тиждень!!! Жахлива система!!! Тим паче, що навіть попереджень про те що карта буде заблокована не було.
Ощадбанк
Ответ банка
10 августа 2018, 15:08
Добрый день! Напишите, пожалуйста, в личные сообщение Ваше ФИО и контактный номер телефона.

Комментарии - 8

+
0
Oksana Melnik
Oksana Melnik
10 августа 2018, 16:55
#
До банку зверталася ще з приводу вирішення данної проблеми зранку, через гарячу лінію і через зворотній звязок інтернет банкінгу. Після того як залишила цей відук, банк, тільки відписався, що зі мною звяжутся. Проблема не була вирішена!!! Проблему необхідно вирішити до завтрішнього ранку. Клієнт банку відповідає за просрочення платежу, начисленими відсотками. А в вашому випадку виходить, що ви лишаєте свого клієнта будь якого фінансування!!! Яке право має банк розпоряджатися власними коштами клієнта??? Прохання Ощадбанку оперативно вирішити дану проблему.
+
0
mary27
mary27
13 августа 2018, 0:19
#
Непонятно одно — а зачем надо было доводить до задолженности по кредитной линии?
Вы так и не поняли до сих пор, что жить надо на свои, а не в долг?
+
0
Oksana Melnik
Oksana Melnik
13 августа 2018, 14:11
#
Я с вами згодна, але бувають такі випадки коли потрібні кредитні кошти. В любому випадку проблема не в заборгованості, а в тому що навіть при її погашенні, банк не надавав доступу до своїх коштів.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
13 августа 2018, 21:03
#
Можно было и не всё тратить. 500 грн. можно было снять, а потом погасить. Знаю один случай, когда одна девчёнка взяла кредит и всю сумму прогуляла, а потом ее долго не могли поймать
+
0
mary27
mary27
13 августа 2018, 23:48
#
Этонорма.jpg
+
0
mary27
mary27
13 августа 2018, 23:41
#
Дайте угадаю, кредитные средства обналичивали в банкомате?)
+
+15
StarFighter27
StarFighter27
14 августа 2018, 20:32
#
Они думают, что банк им презент дарит в качестве халявных денег.
+
0
Татьяна Семененко
Татьяна Семененко
6 октября 2018, 18:36
#
И чем это все у вас закончилось??
Быстро с карты лимит сняли
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться