Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Гаряча лінія»: не клієнт? - тоді ідіть на....

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
sansic 25 июля 2017, 17:30
Термінал «з’їв» кошти. У відділенні всі працівники на місцях, але у них вже не прийомна година, тому приходьте завтра. Дзвінок на «гарячу лінію» приніс наступне: 1) якість зв’язку ніяка — себе чув ехом, на тій стороні дівчину ледь чутно; 2) описав причину дзвінка, на що отримав, якщо коротко — «не клієнт, так що ідіть на ...». І ще з відповіді зрозумів, що якщо б я був клієнтом, то мені теж треба було б йти… набирати номер телефону, який дають при відкритті рахунку.
Питання — хто в такий банк піде обслуговуватися?
Ощадбанк
Ответ банка
25 июля 2017, 17:33
Доброго дня! Вам необхідно написати заяву у відділенні банку, в якому проводили оплату

Комментарии - 5

+
0
sansic
sansic
25 июля 2017, 17:40
#
«завтра приходьте і пишіть» — сервіс супер. Тобто я завтра маю приїхати (оплативши дорогу), щоб написати заяву для повернення мені коштів, які були забрані у мене. Просто заяву!
+
0
sansic
sansic
30 июля 2017, 14:21
#
26.07.17 написав заяву. Цього ж дня була інкасація. Коштів досі ніхто не повернув
+
0
09104
09104
30 июля 2017, 21:04
#
Они ещё будут устанавливать по видеокамерам, имела ли место оплата Вами чего-либо через терминал (для этого в заяявлении нужно указать дату и время проведения платежа. Также к заявлению прилагаются копии паспорта и ИПН, а также копии платёжных квитанций — для уточнения суммы платежа.
А терминалы у них по большей части голодные, так что каждый раз рискуешь даже в проверенных отделениях.
Очень надеются, что «непроплата» останется «незамеченной».
+
0
sansic
sansic
31 июля 2017, 2:34
#
Вони спочатку розповідали, що я не туди сунув купюру, але свідки підтвердили що туди і воно просто її забрало.
Копії забрали, телефон записали (карти немає, будуть налом вертати), час операцій, квитанції всі в заяві перерахували з сумами. Відео передивитися — максимум 5 хвилин. А весь сум — відношення до клієнтів, коли можна все вирішити за 10 хвилин, але ж треба це на місяці розтягнути, щоб покористуватися коштами на халяву. А може й замутити
+
0
sansic
sansic
16 августа 2017, 16:44
#
На даний момент кошти не повернуті
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / «Гаряча лінія»: не клієнт? - тоді ідіть на....