Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Я, є клієнтом Вашого банку, а саме користуюся платіжними картками. 15.05.2017 стався не приємний для мене інцидент, я проводив поповнення карткового рахунку у національній валюті через автомат для прийому готівки, який знаходиться на відділенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Срібнокільська 3-Г (ТРЦ «In silver»), після внесення готівкових коштів автомат повернув мені картку та на екрані повідомив про збій операції, та не видав чек. Після цього я звернувся до керуючої відділення для роз’яснення мені подальших дії, вона запропонувала написати заяву (яка зареєстрована за номером 432880) по ситуації яка склалася та повідомила, що максимальний термін для повернення коштів по спірних транзакціях складає 45 календарних днів. Термін вже давно минув, але ніхто (не співробітники контакт-центру ні співробітникики відділення, у тому числі керуюча...) мені так і не надав будь-якого зворотнього зв'язку про строки повернення мені коштів.
Прошу надати чітку відповідь про строки повернення мені коштів які не було зараховано на мій картковий рахунок у національній валюті із чітким посиланням на чинні нормативно-правові акти якими Ви будете керуватися у відповіді.
Дякую!
Комментарии (4)
Написать комментарий
Я хозяйка посылочного с сервиса, который помогает клиентам закупать товары за рубежом
Для своих финансовых операций я пользуюсь услугами вашего банка.
Несколько дней назад я получила 2 оплаты от своего клиента за товар, но перечисление была произведенo с разных кредитных карт от разных людей, по фамилиям, которые отличаются от фамилии моего клиента. Он объяснил это тем, что для перечисления денег он пользуется электронным обменником, после этого он попросил, чтобы я переслала его закупку в Грецию.
Мой вопрос- не нарушаю ли я украинское финансовое законодательство, если я получаю деньги с карточек кредитных одних персон, а пересылаю товар другим людям.
Какие документы мне нужно попросить у своего клиента, чтобы это операция было законна и у меня не изъяли деньги.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
В мене не стільки питання, скільки скарга!
Зайшовши у вівторок 04.07.2017р у відділення ТВБВ№ 10026/091, яке знаходиться за адресою вулиця Героїв- Севастополя 33, о 17-42, касиром було сказано що ми працюємо до 18.00. В черзі було лише два чоловіки, інше вікно платежі не приймало. Нам відразу дали зрозуміти що у нас квитанцію на сплату не приймуть, бо до 18,00 вони не встигнуть. На прохання покликати адміністратора, було сказано що у нього, відпустка. Хотіли залишити свої побажання по відношенню до клієнтів, але як виявилось, в Ваших дільницях відсутні книги скарг та пропозицій, я вже нічого не кажу, що там взагалі відсутні вогнегасники.
І касир дійсно дотримав так що ми не сплатили квитанцію того дня.
Наступного дня я вирішила підти в інше ваше відділення, за адресою вулиця Героїв- Севастополя 10В. Прийшовши до відділення о 08.50. та дивлячись на графік роботи, відділення так і не відкрилось о 09.10 довелося телефонувати Вам і цікавитися чому не працює відділення. Відповідь Ви працюєте з 10,00-19,00. Але хочу зауважити, жодного оголошення немає що в цьому відділенні змінився графік роботи.
Нажаль але за ці два дні я переконалась, що Відділення ОЩАДБАНКІВ залишились десь в минулому. Вас зовсім не цікавлять ВАШІ клієнти. Треба тактовніше відноситись до них.
Підсумовуючи можу сказати це був останніх мій похід до ваших відділень.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)