Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Комментарии (3)
Комментарии (2)
Комментарии (6)
Комментарии (4)
Написать комментарий
Написать комментарий
Зателефонувавши в банк, мені відповів співробітник банку, що на початку цього місяця було зламано мій Ощад 24. Але я вважаю це підозрілим, бо мої данні знали лише в банку.
Як мені бути в цій ситуації? Чи можливо повернути кошти?
Комментарии (1)
Комментарии (2)
Комментарии (2)
Суть справи. З 2015 року маю картку за тарифним пакетом «Мій рахунок» та, природно, періодично її продовжуваю. 5 квітня 2024 року прийшов до відділення з проханням перевипустити картку. Пообіцяли випустити протягом 2 тижнів та уточнили яку хочу: іменну чи просту. Уточнивши, що випуск іменної буде безкоштовним, замовив іменну. Дуже швидко картку перевипустили, але випадково зайшовши до кабінету, побачив, що за її перевипуск взяли гроші й випустили в новому тарифному пакеті «Моя картка». У відділенні пояснили, що тарифи змінилися з 1 квітня і вони не встигають слідкувати за їх змінами, тому заздалагидь мене не попередили. На Гарячій лінії все пояснили помилками менеджера. І на цьому все закінчилося. Тому в мене кілька запитань до банку:
1. Як можуть випускати картку нового тарифу, не узгодивши це з клієнтом? (Мені пояснили, що тарифного пакета вже не існує, тож мені випустили картку нового тарифу).
2. Чому в ситуації, коли немає старого тарифного плану, я не можу сам обрати новий тариф? (До речі, у березні 2024 року я достроково закрив картку тарифу «Моя картка», бо мене не влаштовували її тарифи. А без погодження нав'язали картку цього ж тарифу).
3. Чому за перевипуск картки неузгодженого пакета автоматично беруть оплату, хоча було сказано, що перевипуск картки безкоштовний?
Комментарии (2)
Комментарии (4)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Як довго ще чекати?
Комментарии (2)
Комментарии (1)
закінчується срок діі картки. Замовила перевипуск картки, але з'явилися обставини і я не зможу найближчим часом виїхати і отримати картку у відділенні банку. Чи можу я користуватися простроченою карткою? Вдячна вам за відповідь.
Комментарии (2)
Я, Луханін Володимир Федорович, дев'ятого лютого 2024 року перерахував кошти у розмірі 3938,66 грн на рахунок:
351823 / ФХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ У АТОЩАД М.ХАРКІВ
UA 23 351823 0000026032300188318
Кошти передбачалося перерахувати за використаний газ, але вони помилково потрапили на рахунок за транспортування. Прохання перевести кошти на рахунок ТОВ «Газопостачальна компанія „Нафтога | UA 89 300465 0000000260323012042 | 40121452
Комментарии (4)