Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Helen30
Helen30
29 июля 2022, 0:08
Не перший день, з самого ранку, по разів 10 на день, дзвоню в контакт-центр через головну сторінку ощадбанку, без авторизації(зв'язку немає), очікую по пів години з'єднання і нічого.Скільки мені потрібно ще дзвонити, щоб це з'єднання відбулося?!!!
Ощадбанк
Ответ банка
29 июля 2022, 12:10
Доброго дня. Періодично на лінії банку, дійсно, може спостерігатися черга з дзвінків клієнтів і час з'єднання з працівником може бути більшим ніж зазвичай. Перепрошуємо 🙏. Рекомендуємо звернутися трохи пізніше. Контакт-центр працює цілодобово.
Llenanew1957
Елена Любинецкая
28 июля 2022, 23:50
Елена
Доброго дня. Менi прийшов грошовий переказ до вiддiлення вашого банку, але я сама невзмозi його отримати. Яка форма доручення повинна бути, щоб по ньому замiсть мене змогли отримати переказ? Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
29 июля 2022, 12:06
Доброго дня. Якщо цей переказ на ім'я, то ви маєте його отримати його самостійно. Якщо ж особисто ви не можете звернутися до установи банку, то відправник може відредагувати переказ вказавши дані іншої особи, яка зможе звернутися. Для детальної консультації ви можете зателефонувати до контакт-центру банку 0800210800
Suzanne
Suzanne
28 июля 2022, 12:29
Сюзанна , Херсон
Здравствуйте скажите пожалуйста у меня срок действия карты до 05.22 её закрыли хотя звонила когда была связь оператору сказали не переживайте автоматически продлят, нахожусь в Херсонской области получала выплаты на детей, как теперь быть?! выехать нет возможности на подконтрольную территорию двое маленьких детей, что делать? как жить?! почему все другие банки решили проблему для людей а вы нет!!! доступа к финансовому номеру на Вайбер нет, есть приложение ощад24 на телефоне, звонила через сайт банка, сказали нечем помочь не можем?;;! выезжаете делайте карту, вы такие все простые?;; куда выезжать?!!! под обстрелы?; у вас есть зелёный коридор?!!! почему так получилось?!!! дайте пожалуйста ответ!!! как жить дальше и за что?!!!!5 месяцев в окупации, можно было уже что-то решить?!!!
Ощадбанк
Ответ банка
29 июля 2022, 12:03
Доброго дня. Напишіть, було ласка, в особистому повідомлені ваші ПіБ, номер телефону та адресу обслуговуючого відділення банку. Перевіримо інформацію
Mihei24
Mihei24
28 июля 2022, 11:20
Валентин, Рубежное
Вітаю! Підкажіть, як можно замовити карту в інше відділення банку? Карта без фото, звичайна. Мені потрібно дистанційно замовити її, бо немає можливості зараз звернутись до відділення банку.
Ощадбанк
Ответ банка
28 июля 2022, 12:11
Доброго дня. Ви можете зателефонувати до контакт-центру банку 0800210800 та замовити карту в потрібне відділення банку
Zaqxsw123456789
Zaqxsw123456789
27 июля 2022, 15:32
Добрый день! Подскажите когда перестанет работать старое приложение ощадбанк 24?
Ощадбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 17:45
Доброго дня. Точної дати повідомити, нажаль, не можемо та запевняємо, що ще певний час буде працювати попередній додаток. Якщо у вас вже є можливість зареєструватися в оновленому додатку Мобільний Ощад просимо це зробити. Обидва додатки можуть працювати на одному пристрої не обмежуючи один одного в роботі.
MilaPavlovna
MilaPavlovna
27 июля 2022, 11:18
Людмила, Ананьїв
Не вдається авторизуватися в Дії через номер картки.
Приходить смс-повідомлення, після введення коду, видається повідомлення, що «Перевірку не пройдено» «невдала спроба підтвердження особи користувача»
Що необхідно зробити, щоб спроба була вдалою?

Дякую
Ощадбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 17:40
Доброго дня. Рекомендуємо звернутися до контакт-центру банку для предметної перевірки інформації
Imbarasl
Imbarasl
27 июля 2022, 10:23
Здравствуйте! Нахожусь на оккупированной територии и не могу зайти в приложение Ощадбанка ТК связи нет… Позвонить через чат не получается… «Вызов завершён» что мне делать? Помогите
Ощадбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 14:43
Доброго дня. Дзвінок можна виконати через сайт банку. https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації»)Якщо сервіс недоступний рекомендуємо почистити кеш вашого пристрою та повторити спробу
Larisa2061
Larisa2061
27 июля 2022, 9:10
добрый день. Почему находясь за границей я не могу перевести свои сбережения на другую карту и не могу оплатить коммунальные услуги в Украине через Приват 24
Ощадбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 12:46
Доброго дня. В мережі Інтернет немає змоги перевіряти таку інформацію. Ви можете уточнити її по дзвінку до контакт-центу.
Larisa2061
Larisa2061
27 июля 2022, 8:44
Добрый день нахожусь за границей и немогу воспользоваться своей пенсионной картой звонила на горячую линию писала в телеграмм ответа не получила. Как мне разблокировать доступ к карте
Ощадбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 12:44
Доброго дня. Перевірити інформацію щодо причин відмови по операції ви можете лише по дзвінку до контакт-центру.длч дзвінків із-за кордону потрібно буде звернутися за номером телефону: (044) 247-84-18 або зателефонувати через сайт: https://www.oschadbank.ua/contacts
Helen30
Helen30
26 июля 2022, 20:56
Вже третій день не можу з вами зв'язатися.Писала на електронну, ніхно не відповідає, в контакт-центр не дзонить, одразу «завершено», як мені ще можна відмінити смс підтвердження.Я готова в особисті вам надати номер телефону і картки, чи що там потрібно!!!
Ощадбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 9:03
Відповіли вам в особистому повідомлені
Helen30
Helen30
26 июля 2022, 19:52
Доброго вечора! Скажіть будь-ласка, коли я дзвоню в контакт-центр через чат ощадбанку, пише зразу «визов завершено».В мене в телефоні не стоїть сім картка водафону, можливо таке бути, що через це я не можу дозвонитися?
Ощадбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 9:02
Написали вам в особистому повідомлені на аналогічний коментар
OlgaMakarova
OlgaMakarova
26 июля 2022, 19:21
Ольга
Доброго дня. Я знаходжусь закордоном. І не можу зняти кошти з банкомату Ощадбанку. Я вже дзвонили з цього питання до банку 2 місяці тому. І у мене знов ця проблема. Слухавку ніхто не бере зараз.
Ощадбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 8:03
Доброго дня.Банкоматів Ощадбанку за кордоном України немає, тому ви не можете зняти з їхньою допомогою кошти. Для можливості використання карти поза межами України варто повідомити про це банк. Зробити це можна через чат-бот або по дзвінку до контакт-центру. Якщо ви телефонували до нього, але не вдалося з'єднання з співробітником це означає, що на лінії черга. Спробуйте, будь ласка, зателефонувати повторно трохи пізніше.
55230818
Игорь Absent
26 июля 2022, 14:58
Игорь, Харьков
Добрый день! Прошу проработать вопрос регистрации в новом приложении Ощад для клиентов, оказавшихся на оккупированной территории с картами, ранее оформленными в областях под контролем Украины. В настоящее время решен вопрос регистрации по картам оформленными на оккупированных территориях. Через Вайбер. А как быть тем кто оформлял карты в Киеве, Харькове, Днепре, Запорожье и т.д? И оказался в ситуации когда невозможно пройти регистрацию из-за отсутствия связи и перемещения на свободную территорию. Спасибо
Ощадбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 15:32
Доброго дня. Дякуємо за пропозицію.У випадку прийняття рішення щодо можливості підтредження операцій через Вайбер для клієнтів неокупованих територій, але фізично перебуваючи там, банк повідомить про це на своєму сайті.
dollarsale1
dollarsale1
26 июля 2022, 14:08
Олексій
Як пенсіонер та внутрішньо переміщена особа (ВПО) маю бажання змінити рахунок IBAN для зарахування пенсії з теперішнього (ЕПП з фотографією (картка Простір) на новий рахунок, що визначений у цифровій картці у особистому кабінеті.
Чи можливо це зробити та яким саме чином?
Я ВПО з Донецької області, місце знаходиться під постійним ворожим вогнем та з’вязок доволі часто відсутній, проте є зареєстрований Ощад 24/7, мобільний додаток Ощад (новий), усі дані та картки маю при собі…
Також є ЄЦП для доступу до особистого кабінету Пенсійного фонду України, якщо це необхідно

Прошу допомоги у вирішенні мого питання
filin357
filin357
26 июля 2022, 13:04
Zenchenko, Melitopol
Привіт, живу в Мелітополі, як переводити гроші з карти Ощаду на іншу карту, вимагає обов'язково код з смс, Київстару немає зовсім. Як відключити смс підтвердження, напишіть будь ласка.
Ощадбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 13:38
Доброго дня. 1. Завантажити новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad2. Зателефонувати до контакт-центру через сайт: https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації»)3. Назвати оператору повний номер картки і дати відповідь на декілька питань4. Оператор налаштує відправку паролей у Viber на ваш фінансовий номер на одну добу, щоб ви зареєструвались.
Sergey44t
Сергiй Смирнов
26 июля 2022, 12:33
Мій депозитний вклад №150695704 закінчився 11 січня 2022 р. в м. Волновасі. Пролонгація була відмінена. Ще до закінчення терміну дії депозиту фахівці «Гарячої лінії» «Ощадбанку» стверджували, що одразу після 11 січня 2022 р. гроші з нього автоматично будуть переведені на картку. Але цього не було виконано. Протягом останніх декількох місяців я багато разів звертався на «Гарячу лінію» «Ощадбанку», де мені зовсім по іншому відповідали, що треба особисто звернутися до «Ощадбанку». Але це неможливо, оскільки в даний час йдуть бойові дії, «Ощадбанку» в м. Волновасі вже немає, і я не можу прийти ні до якого відділення «Ощадбанку».
Дуже прошу переглянути мою справу і перевести МОЇ КОШТИ на дiючу картку «Ощадбанку».
З повагою Сергiй
Ощадбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 13:37
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в особистому повідомлені ваше ПІБ, номер телефону та адресу обслуговуючого відділення банку. Прослухаємо консультацію надану співробітниками та перевіримо інформацію по вашому депозиту.
chedrinrat
Максим Мищенко
26 июля 2022, 10:43
Максим, Харків
Доброго дня. Мені потрібно було змінити номер телефону, й перевипустити картку. Але я знаходжусь в іншій області тому мені порадили відкрити новий рахунок на новий номер телефону.
Чи можу я якось закрити рахунок прив'язаний до іншого номера якщо я не маю змоги приїхати до області де я робив цю картку, та без наявного цього номера телефону?
Ощадбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 12:40
Доброго дня. Для закриття рахунку потрібно буде звернутися до відділення банку, незалежно від того який номер телефону вказаний в ваших даних. Тому, як тільки у вас буде можливість звернутися до відділення в межах області, де відкрито рахунок ви зможете подати заяву на закриття рахунку.
GALINA17091950
GALINA17091950
26 июля 2022, 10:21
Галина
Добрый день. Депозит до 25 июля. До сих пор деньги не зачислены на счет. Вчера целый день депозит еще был в кабинете, сегодня его уже нет, и денег нет. В какой срок происходит зачисление?
Ощадбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 11:37
Доброго дня. Зазвичай кошти зараховуються на карт.рахунок клієнта на наступний день після закінчення строку терміну дії депозиту. Якщо цього не сталося, просимо не хвилюватися кошти зарахуються впродовж наступного дня. Додатково повідомимо, що те, що вони не відображаються в Ощад 24 не означає, що вони зникли, вони перебувають на спеціальному рахунку банку (триває процес зарахування коштів)
Tatyana13101716
Tatyana13101716
26 июля 2022, 9:59
Тетяна
Доброе утро, что с новым приложение ощад24?
со вчерашнего вечера не работает
Ощадбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 11:34
Доброго дня. В роботі сервісу мав місце тимчасовий збій. Фахівці вже відновили роботу Ощад 24. Можете спробувати виконати операцію ще раз. Перепрошуємо
yaroslav24
yaroslav24
25 июля 2022, 22:59
Бабушка хочет перевести деньги с пенсионного счета «простір» на карту другого банка, скачали новое приложение, и тут началось: операция отклонена, ошибка в роботе сервера повторите позже, или это новое приложение глючит или «простир «блокируют, не понятно. Обратная связь не работает, задали вопрос в приложении — тишина.
Ощадбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 9:28
Доброго дня. Банк не обмежує користувачів карток Простір в переказі коштів на інші картки. Ми рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру банку 0800210800 і предметно перевірити інформацію щодо причин відмови по операції

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.5 50.15
PLN 11.1 11.9
USD 42.2 42.7
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.5 50.15
PLN 11.1 11.9
USD 42.2 42.7
Все курсы банка