Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Написать комментарий
В мене є питання, щодо ощадбанк 24/7.
Ще в вересні, в мене з явилась не активна карта з іншим номером, очікуйте смс при прибутті для отримання. Основну картку потрібно було міняти в листопаді, що я власне і зробив, коли прийшов отримувати нову, менеджер банку забрала стару картку, котра була знищена, і видана нова, з новим номером, що відображался до цього в системі самообслуговування.
На сьогоднішній день, досі відображається в ощад 24/7 обидві картки стара та нова, баланс на картках дублюються, та була знята комісія за смс з обох карток 7+7 грн хоча по факту в мене одна.
Чому досі відображаються стара картка термін дії котрий повинен закінчитися 11.2020 в активних, як основна? Та чому з мене зняли гроші за обидві картки?
Що тепер потрібно робити? Перереєстрацію в ощад 24/7 з новою карткою? Та чи не повториться така сама ситуація з відображенням після перереєстрації?
(Нащо ви робите головний біль своїм клієнтам).
Стосовно послуги смс-інформування, рекомендуємо вам звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для перевірки відключення послуги та стану реєстрації в Ощад 24/7.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
А если срок действия карты истекает 1-го января?
Возможности выехать нет. Как быть в этом случае?
Написать комментарий
Комментарии (1)
УКРАЇНА м… Київ
Відправлення вручено
01999 ТЕРМIНАЛ Україна
30.11.2020 08:40:00
було отримано лист з постановою ВП 61635489 для зняття арешту та розблокування коштів з рахунків, досі вами нічого не виконано стосовно вище вказаних дій
згідно законодавства розблокування коштів відбувається не пізніше наступного дня з моменту отримання листа
ви тільки відписуєтесь, що досі ще нічого не отримали… звичайно так саме простіше відписатись і ніяких дій не вчиняти
вам видно дуже подобається затягувати час
коли буде знято арешт і розблокування рахунків???
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Оскільки відсутнє відповідне рішення рішення Кабінету Міністрів України про проведення даних виплат, банком призупинено оформлення таких карт.
Написать комментарий
Написать комментарий
С тарифами банка Вы можете ознакомиться на нашем сайте — https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Если необходимо, поможем разобраться в тарифах. Написали вам так же в личные сообщения. Проверьте, пожалуйста.
Написать комментарий
У разі, якщо отримувач коштів не підтверджує списання, кошти розблоковуються та стають вам доступні.
Комментарии (1)
Во избежание случаев мошенничества, рекомендуем связиваться с отделением по номеру, указанному на сайте банка: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Так же получить необходимую консультацию по банковским продуктам или условиям вашего обслуживания в банке вы можете обратившись в контакт-центр по номеру телефона 0-800-210-800.
Просим вас уточнить нам в личные сообщения адрес отделения, в котором у вас открыт счет, информацию касательно данного звонка обязательно проверим.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий