×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
В мене є питання, щодо ощадбанк 24/7.
Ще в вересні, в мене з явилась не активна карта з іншим номером, очікуйте смс при прибутті для отримання. Основну картку потрібно було міняти в листопаді, що я власне і зробив, коли прийшов отримувати нову, менеджер банку забрала стару картку, котра була знищена, і видана нова, з новим номером, що відображался до цього в системі самообслуговування.
На сьогоднішній день, досі відображається в ощад 24/7 обидві картки стара та нова, баланс на картках дублюються, та була знята комісія за смс з обох карток 7+7 грн хоча по факту в мене одна.
Чому досі відображаються стара картка термін дії котрий повинен закінчитися 11.2020 в активних, як основна? Та чому з мене зняли гроші за обидві картки?
Що тепер потрібно робити? Перереєстрацію в ощад 24/7 з новою карткою? Та чи не повториться така сама ситуація з відображенням після перереєстрації?
(Нащо ви робите головний біль своїм клієнтам).
Стосовно послуги смс-інформування, рекомендуємо вам звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для перевірки відключення послуги та стану реєстрації в Ощад 24/7.