Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Гребёнка, ул. Евгения Гребенки, 3
Адрес:
Полтавская область, Гребёнка, ул. Евгения Гребенки, 3
Телефон:
+38 (053) 599-11-95, +38 (053) 599-10-95
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-16:30, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Tatana235208
25 июля 2021, 12:26
05.06.2021 мені потрібно було зняти 1000 грн. В терміналі ОщадБанку в цей час була інкасація, тому я вирішила зняти кошти через термінал партнера ПриватБанк. Термінал працював коректно, тому я вставила картку і запросила потрібну мені суму. В цей час до мене підбігає охоронець і говорить, що в банкоматі зараз якісь сбій, щоб я нічого не знімала. Нажаль вже було запізно, гроші почали нараховуватись ((в результаті замість 1000 грн, мені видало лише 1 купюру на 500 грн. Я розгублена, відмінила отримання чеку, але смс прийшла що 1000 грн знято успішно. Я зателефонувала на гарячу лінію Привата, там сказали нічим домогти не можуть, телефонуйте в Ощад. Набрала туди, там теж нічим допомогти не змогли, сказали зверніться на відділення. Так як це була суботу, прийшлось очікувати до понеділка, щоб був робочий день. 07.07.2021 я прийшла на відділення і все пояснила. Далі спеціаліст банку надала мені зразок заяви і сказала, щоб писала так. З її слів така ситуація буває, все добре, кошти повернуться через 45 днів. Я заспокоїлась і пішла собі по своїм справам. Пройшло достатньо часу, але мені ніхто так і не набрав (Звернувшись на відділення, мені повідомили, що результатів ще не має. Я обурена від даної процедури. Це що дійсно потрібно стільки часу, що б в маленькому містечку знайти аж цілих 500 грн???) В обід того ж дня, мені подзвонили з відділення і сказали що готова відповідь. Результати мене честно кажучи здивували!!! Провели перевірку і в мене з рахунку дійсно знято 1000 грн. Супер, але ці інформацію я теж знаю! Суть в тому що знято повну суму, але видано на руки половину. А що саме обурююче, що я ще повинна заплатити банку за неправдиві свідчення 500 грн! Це взагалі як??? Я ніколи не думала, що живучи в 21 столітті, Ощадбанк залишився на рівні совка (Прошу розібратися в даній.
Комментарии (3)
Ответ банка
26 июля 2021, 10:53
Доброго дня! Тривалий термін проведення розслідування пов'язаний з тим, що операція проходила в банкоматі іншого банку. Коли така ситуація виникає в банкоматі Ощадбанку, кошти повертаються одразу після інкасації. Якщо ж це інший банк, то проходить оскарження операції через міжнародну платіжну систему Visa або Mastercard. В таких випадках зі свого боку стараємось провести всі процедури максимально оперативно.
Ситуацію з поверненням коштів перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.
Ситуацію з поверненням коштів перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.
Доброго дня. Сьогодні спробував обміняти долари в касі банку Ощад в місті Гребінка Полтавської області. На що мені касири сказали що потрібна мені сума є, але вони здійснять операцію тільки після того, як я придбаю в них два страхові поліси по 25 грн, що страхують життя, наскільки я зрозумів. Я відмовився, сказавши що це шахрайство, на касі сказали що це розпорядження управляючої і щоб виясняв це питання з нею. Управляюча виявилася у відпустці, людина що її заміняла сказала щоб я чекав, бо вона зайнята. Після цього, трохи почекавши я пішов. Ось так ваш банк надає «чудовий сервіс». Дякую за таке ставлення до клієнта!!! Свою позицію буду оголошувати на всіх форумах та сайтах в інтернеті, доки ситуація не буде вирішена та дані шахрайки не будуть звільнені.
Комментарии (2)
Ответ банка
15 мая 2020, 10:24
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу зі співробітниками.
Вирішила сплатити за надання послуги Інтернет «Аватор» в Гребінківському відділені АТ «Ощадбанк», що знаходиться за адресою вул. Євгена Гребінки буд. 3, тепер дуже шкодую за своє рішення.Мене обслуговувала касир Грицай Катерина Борисівна. Для проведення банківської операції я надала «пам’ятку абонента», де були вказані реквізити для оплати. На що мені касир сказала «Не хочу псувати Вам настрій, але що за бумажку Ви мені даєте??!!! Куди перераховувати гроші ??!!! Ідіть платіть в Приват банк ». Після чого я спокійно пояснила ще раз ( перший раз пояснила де написані реквізити як тільки дійшла черга мене обслуговувати) де знаходяться реквізити. Катерина Борисівна відповіла: « Я бачу Ви дуже розумна!!!». Я відповіла: « Як Ви дозволяєте собі зі мною говорити? Чому Ви переходите на особистість? Я буду скаржитись.Де дотримання правил поведінки? А як же корпоративна етика? ». Касир відповіла, що їй все одно куди я буду скаржитись взагалі. Надалі розмова була в такому ж руслі. Після отримання квитанції, я побачила, що допущені помилки попросила виправити, мені відповіли, що по іншому ніяк, якщо мене щось не влаштовує, мені повернуть кошти і все. Звичайно, я забрала кошти і пішла із банку. Бажання мати справу з Гребінківським відділенням АТ «Ощадбанк» не має. Тим паче, що від своїх знайомих чула негативні відгуки про працівників даного відділення, присутня якась зверхність зі сторони працівників банку. Питання, а як же «Співробітники Ощадбанку в своїй роботі керуються трьома корпоративними цінностями – Людина. Розвиток. Прозорість. » ???? Як же «Ми прагнемо стати банком номер один для клієнтів і співробітників. Наша команда – рушійна сила позитивних змін. Кожен член команди отримує гідні умови для ефективної роботи, навчання та розвитку. Наші клієнти – це партнери, які нам довіряють. Для них ми створюємо якісні сучасні продукти та сервіси. Ми будуємо безбар’єрне середовище, в якому кожен відчуватиме себе комфортно.»??? Де дотримання законодавства????
Комментарии (1)
Ответ банка
27 марта 2018, 12:48
Доброго дня. Приносимо вибачення за поведінку нашої співробітниці. Уточніть, будь ласка, дату інциденту та напишіть в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону для зворотного зв'язку.