Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Наші клієнти – це партнери» СПРАВДІ ???!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Вирішила сплатити за надання послуги Інтернет «Аватор» в Гребінківському відділені АТ «Ощадбанк», що знаходиться за адресою вул. Євгена Гребінки буд. 3, тепер дуже шкодую за своє рішення.Мене обслуговувала касир Грицай Катерина Борисівна. Для проведення банківської операції я надала «пам’ятку абонента», де були вказані реквізити для оплати. На що мені касир сказала «Не хочу псувати Вам настрій, але що за бумажку Ви мені даєте??!!! Куди перераховувати гроші ??!!! Ідіть платіть в Приват банк ». Після чого я спокійно пояснила ще раз ( перший раз пояснила де написані реквізити як тільки дійшла черга мене обслуговувати) де знаходяться реквізити. Катерина Борисівна відповіла: « Я бачу Ви дуже розумна!!!». Я відповіла: « Як Ви дозволяєте собі зі мною говорити? Чому Ви переходите на особистість? Я буду скаржитись.Де дотримання правил поведінки? А як же корпоративна етика? ». Касир відповіла, що їй все одно куди я буду скаржитись взагалі. Надалі розмова була в такому ж руслі. Після отримання квитанції, я побачила, що допущені помилки попросила виправити, мені відповіли, що по іншому ніяк, якщо мене щось не влаштовує, мені повернуть кошти і все. Звичайно, я забрала кошти і пішла із банку. Бажання мати справу з Гребінківським відділенням АТ «Ощадбанк» не має. Тим паче, що від своїх знайомих чула негативні відгуки про працівників даного відділення, присутня якась зверхність зі сторони працівників банку. Питання, а як же «Співробітники Ощадбанку в своїй роботі керуються трьома корпоративними цінностями – Людина. Розвиток. Прозорість. » ???? Як же «Ми прагнемо стати банком номер один для клієнтів і співробітників. Наша команда – рушійна сила позитивних змін. Кожен член команди отримує гідні умови для ефективної роботи, навчання та розвитку. Наші клієнти – це партнери, які нам довіряють. Для них ми створюємо якісні сучасні продукти та сервіси. Ми будуємо безбар’єрне середовище, в якому кожен відчуватиме себе комфортно.»??? Де дотримання законодавства????
Ощадбанк
Ответ банка
27 марта 2018, 12:48
Доброго дня. Приносимо вибачення за поведінку нашої співробітниці. Уточніть, будь ласка, дату інциденту та напишіть в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

Комментарии - 1

+
+3
StarFighter27
StarFighter27
28 марта 2018, 9:03
#
Все эти лозунги только для особо одаренных. Никто ничего никому не обязан. Главное — это впарить либо страховку либо кредит. Вот что придерживаются сотрудники банка.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / «Наші клієнти – це партнери» СПРАВДІ ???!!!