Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Бердичев, ул. Чорновола, 17
Адрес:
Житомирская область, Бердичев, ул. Чорновола, 17
Телефон:
+38 (04143) 4-04-24, +38 (04143) 2-02-78
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:00, Сб: 09:00-14:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Евгений Тимонин
4 декабря 2024, 13:15
Сьогодні було заблоковано картку моєї мами, мама інвалід другої групи не може самостійно пересуватись, причина блокування наче б то підозріла операція з поповнення мобільного номеру на 500 гривень, при цьому поповнення йдуть на цей номер щомісяця на цю ж суму, до тепер ні хто не блокував картку і все було нормально, при прохані надати контакти пресс служби, аби вони пояснили ситуацію, а я як представник змі звертаюсь з офіційного мейлу компанії який зареєстрованно на данному порталі підтримка відповідає відмовою, питання як зняти обмеження це по перше? По друге хто з представників банку компенсує витрати на перевезення інваліда 2 групи до відділеня банку? Ну і по трете у кого виникала така ситуація, прохання написати нам листа на майл recordukraine@gmail.com для складання колективної претензії до банку з питання не коректної роботи їх служби моніторингу та компенсації усіх витрат пов’язаних з цим.
Комментарии (3)
Сьогодні 21.06. о 14:00 годині я оплачував за квартиру, за світло.
Касирша у касі номер 3 була дуже не вічлева, розмовляла у грубій формі, кидала папір до клієнта.
Комментарии (2)
Касирша у касі номер 3 була дуже не вічлева, розмовляла у грубій формі, кидала папір до клієнта.
Сьогодні 22.01.21 р, не знайшовши вдома свою пенсійну карту, я в 20:40 я заблокувала її в автоматичному режимі, подзвонивши за номером гарячої лінії.Перевипуск карти не замовляла. Консультант повідомила, що блокування можна зняти відразу, як знайдеться карта.І я все-таки її знайшла! І буквально через хвилин 20, уже інший консультант повідомила мені, що за розблокування карти в мене спишеться з рахунку -30 грн. На моє запитання:«За що, де про це сказано відразу при блокуванні, чому інший консультант нічого не повідомила?", даний консультант запнулася і попросила зачекати, пропавши на хв.5 взагалі.І нарешті!!! повідомила, що послуга розблокування платна.
Керівництво ощадбанку!!! Ви вважаєте — це нормально?! Перерила весь інтернет і Ваш сайт, жодної інформації про 30 грн за розблокування. Розберіться по факту.І розблокуйте мені карту безкоштовно. Відповідь надати письмово на мою електронну адресу. Карта Вручинська Лілія Володимирівна
Комментарии (1)
Керівництво ощадбанку!!! Ви вважаєте — це нормально?! Перерила весь інтернет і Ваш сайт, жодної інформації про 30 грн за розблокування. Розберіться по факту.І розблокуйте мені карту безкоштовно. Відповідь надати письмово на мою електронну адресу. Карта Вручинська Лілія Володимирівна
Ответ банка
25 января 2021, 10:44
Доброго дня! Комісію за розблокування картки передбачено тарифами. Ознайомитися рекомендуємо за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
сперва, просто так, придумали камсу при снятии нала в размере 5 грн, теперь смс по движению на карте средств восможно получить если операция более100 грн! да на кой такой банк нужен!?
Комментарии (1)
Ответ банка
26 февраля 2020, 10:02
Добрый день! Хотим заметить, что каждый клиент ознакамливается с условиями обслуживания перед оформлением продукта, после чего фиксирует свое согласие с условиями обслуживания в договоре.
Для того щоб забрати відновлену карточку, сидимо майже другу годину. З дев'яти робочих місць, працює одне.
Комментарии (1)
Ответ банка
20 августа 2019, 14:22
Доброго дня!
Приносимо вибачення за незручності.
Перевіримо інформацію у відділенні.
Скажіть, ви картку отримали?
Приносимо вибачення за незручності.
Перевіримо інформацію у відділенні.
Скажіть, ви картку отримали?
Добрый день! Хотелось бы выразить благодарность сотрудникам отделения Ощадбанка г.Бердичев. Расположенного по ул.Черновола 18.Обслуживаюсь уже более двух лет как юридическое лицо. При перечисление денежных средств произошла ошибка они поступили не на указанную карту, а на карту с истекшим сроком использования, фактически не существующую.Сотрудники банка помогли исправить ошибку. Отдельное спасибо Наталье, которая занималась этим вопросом и отслеживала его решение.
Написать комментарий
Ответ банка
14 мая 2018, 12:32
Добрый день, Людмила. Благодарим за позитивный отзыв!
Это важно для нас. Передадим благодарность сотрудникам.
Это важно для нас. Передадим благодарность сотрудникам.
доброе утро. я инвалид первой группы по зрению. получаю в ощад банке социальную помощь. по своей глупости или по не осторожности дала номер карточки. он сказал якобы знакомые должны выслать деньги. когда деньги пришли он попросил пополнить номер телефона на все 300 гривен. я так и сделала. когда пришла снимать деньги и не получилось снять в банкомате обратилась в банк. там мне начальник службы безопасность сказал что этот человек которому я дала номер карточки продавал в интернете технику и женщина которая скинула деньги хотела купить. мне сказали что пока я не отдам этой женщине деньги карточки мои не розблокируют в чём моя вина. яж ничего не знала. деньги я вернула но вот уже неделю хожу в банк а толку никакого.кормят завтраками и всё. что мне делать. как мне с ребёнком жить.ведь это весь мой доход.помогите!!!
Комментарии (4)
Ответ банка
5 декабря 2016, 14:23
Добрый день.
1. Нельзя предоставлять персональную информацию по карте 3-им лицам.
2. Обратитесь в управление полиции. Скорее всего Ваша карта заблокирована по подозрению на мошенничество.
1. Нельзя предоставлять персональную информацию по карте 3-им лицам.
2. Обратитесь в управление полиции. Скорее всего Ваша карта заблокирована по подозрению на мошенничество.