Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Ektalion 13 января 2023, 12:25
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Руськая, 18/14
При купівлі в інтернеті банк ОДРАЗУ списує гроші по одному курсу, а повертає по іншому. Тому не раджу щось купляти через цей банк. Особливо, коли товар вам не підійде/ не буде в наявності необхідних речей, а гроші буду одразу списані до завершення купівлі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lol1234 13 сентября 2022, 19:37
Банк який ніколи немає відповіді на питання клієнта, банк який знімає комісію де тільки може але найгірше надає послуги!!!
Yevhek 29 августа 2022, 19:02
Був клієнтом цього банку, та з новими комісіями, що зявляються майже кожен день
Курсом несподіванкою, та безпідставними збільшеннями кредитних лімітів, коли питаєш його анулювати та не збільшувати, хопа через день в тебе же 15 тисяч гривень нового кредитного ліміту, який треба повторно закривати.
Задався питанням, як закрити рахунок.
Як виявилось, це ще той квест.
Оператори чатів, та контакт центрів толком нічого ніколи не кажуть, та для будь якого чхання, відвідайте віділення. Та тикають договором комплексного обслуговавання.
Грубо кажучі — ніяк.

Настав час, та я все ж почитав цей договір
виявляється що?
3.14.8. У будь-який момент закрити БПР шляхом особистого подання відповідної заяви до відділення Банку або в електронній формі засобами телекомунікаційних систем, шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку. У разі закриття БПР за зверненням до Контакт-Центру Банку наявний на БПР залишок власних коштів Клієнта зараховуються на окремий аналітичний балансовий рахунок, визначений самостійно Банком відповідно до облікової політики, для подальшого обліку та повернення коштів Клієнту за його зверненням. БПР може бути закритий Банком виключно за умови відсутності будь-якої заборгованості Клієнта перед Банком за цим БПР.

достатньо написати заяву у довільній формі, та відправити електроною поштою, і диво, рахунок закритий.

Рекомендую обходити цей банк стороною, в якому самі співробітники банків в житті не бачили договір про комплексне банківське обслуговування, при тому толком не розбираються що вони верзуть.
Aleksandr89888 4 июня 2022, 5:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Р. Окипной, 4-А
Все банки разблокировали мне карты, кроме О Банк, они говорят выконавча служба должна дать запрос.
Я им говорю что сейчас Война и счета должны быть разблокированы, они нет и все.
Прошу разобраться в данной ситуации.
У меня долг по выконавчой службе 30 тыс.
4 последние цифры карты 7081

Украинцы, на счета которых были наложены арест органами государственной исполнительной службы или частными исполнителями, могут пользоваться своими средствами.

Об этом говорится в разъяснении НБУ.

«Главное, чтобы сумма взыскания по исполнительному документу по отношению к такому лицу не превышала сто тысяч гривен.

Такое решение с целью обеспечения жизнедеятельности населения в условиях военного положения принял Кабинет Министров Украины распоряжением от 02 марта 2022 г. № 198-р «Об обеспечении осуществления расчетов населения в условиях военного положения», — пояснили в Нацбанке.
Bohdantr 27 апреля 2022, 9:27
Вітаю. Хочу розповісти про OTP. У січні 2022 році нам оформили картки кредитні у відділенні цього банку. Ми не користуємося ними. Навіть наразуі не встановлювали пін коди. Просто картка лежить у закритому конверті і все. З лютого місяця через 2 дні після початку війни почали нараховувати якісь незрозумілі платежі! На наше звернення на гарячу лінію — банально кодила трубки чи розповідали про нібито платежі за обслуговування картки. Виникає питання, яка обслуговування? Я не користуючися нею взагалі. Лежить в конверті! Навіщо таке робити? Наразі війна!
Lg87 25 марта 2022, 13:10
Сейчас военное время и многие банки дали людям отстрочки по минимальных платежах, штрафах, процентах. Здесь же не понятно, никакого сообщения не приходило по поводу этого, как в других банках. Зато сума минимального платежа взросла от 3700 до 6800. Сначала в приложении было указано 3700 мин.платеж, потом как война уже была в разгаре, захожу, 0 грн, думаю молодцы, тоже отстрочили платеж, поддерживают! Сегодня захожу, 6800 мин.платеж, нужно внести до 01.04.2022!!! Вот это поддержка от банка! На работу сейчас не хожу, предприятие не работает сейчас, с чего взять такую суму? Это уму не постижимо! Обходите этих хапуг стороной!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 24 февраля 2022, 11:11
Сейчас не возможно зайти в мобильное приложение. Хочу посмотреть сумму задолженность и погасить её.
Tutmos90 23 февраля 2022, 10:17
Оплачував покупку на Олх з доставкою, це було прийнято банком як переказ і відразу нарахували %. У мобільному додатку інформації про % які ти повенен оплатити ніде немає. Смс не надсилають. Інтернетбанкінг закрили. Вношу регулярний повний платіж по пільговому періоду, а виявляється що у мене ще за місяць нараховуються %, але про це ніде жодної інформації. На гарячій лінії: нажаль данна фуннкція ще не доступна. А нарахування % вже доступне.

3-й рік не здатні додати розділ кешбек у мобільний додаток.
ivavin 1 января 2022, 23:51
Отделение по адресу: Винница, ул. Соборная, д. 75
Років 5 тому оформила кредитку ідея банку. З появою додатка отримала пропозицію встановити його. Не вдалося, виявилось що мій стеренький самсунг ноут 3 не задовольняє вимоги безпеки. Було незрозуміло які, тому що у мене вже давненько стояв приват 24, потім монобанк і Sense. Ок, подумала я, обійдуся.
Нещодавно у мене з’явився новенький самсунг 21 ультра, ія згадала про о-банк. Завантажила додаток, вввела все що треба і застрягла на кроці — введіть код з смс, який начеб-то відправили раніше… і номер картки ідея банку, але ніякого коду не бачу, невже вони хочуть код, який декілька років тому прислали на старий смартфон???
ingeniero 23 ноября 2021, 18:28
Пользуюсь О. Картой достаточно активно, и еще несколько месяцев назад появились проблемы с оплатой онлайн-заказов через liqpay. Появление проблем примерно совпало с вводом подтверждения платежа с запросом имени на карте, хотя не могу сказать с полной уверенностью, является ли это изменение в подходе к подтверждению платежей причиной проблем с оплатой. При оплате через liqpay до запроса имени на карте дело даже не доходит — возникает ошибка платежа.
С месяц назад появились проблемы из оплатой через Easypay. В поддержке Easypay сказали, что платеж отклоняется из-за проблем с 3DS в банке, и, как и в случае с liqpay, процесс не доходит даже до запроса имени на карте. С поддержкой банка определить причину пока не удалось, но очевидно она связана с 3DS.
Bakbo 19 ноября 2021, 17:31
Началось все с трудностей регистрации в приложении, попробовал несколько раз и бросил (удалил приложение).
Начали названивать, писать на э-мейл, Вайбер, чтобы завершил регистрацию!!!(что вас ожидает карта с кредитным лимитом 3000 гривен)
Три дня это длилось!!! скачал заново, документы перефотографировал раз 200 все, пока подошли!
С одной фотографией проблема никак не решалась и я позвонил в службу поддержки!!!
Итог- ожидайте звонка !!!(5часов ждал)
Звоню ещё раз!!!
С той стороны: Здраствуйте мы вам, сию минуту перезвоним (менеджер который ведёт вашу заявку)
Не перезванивает я!
А вприлодентт изменили вид карты на обычную дебетовую!!!
Так зачем три дня мозг компостировать???
АБСОЛЮТНО НЕАДЕКВАТНЫЕ, сотрудники, такое впечатление, что даже в школе не учились!!!
Причину так и не объяснили!
*** моральные, одним словом!!!
shevchouk 29 октября 2021, 12:43
Отделение по адресу: Киев, ул. Кн. Затон, 2/30
Начитався тут коментів, який O. Bank поганий, вирішив спробувати і на собі, черговий «необанк».

Стандартна процедура: качнув додаток, відфотографував паспорт, код, відразу сповіщення в УБКІ, ІдеаБанк запитав кредитну історію, в додатку сповіщення ми вам встановлюємо кредліміт 75К. Відразу перетелефонувала менеджер. Все добре.
На наступний день прийшов у віддлення, зачекав коли закінчувати попереднього клієта, можна сказати, що черг взагалі не було.

Сідаю, менеджер дає анкету, завнюю, виникає питання. Питаю менеджра чи можна не заповнювати деякі пункти в анкеті, відповіли, так можна, але після цього можете не заповнювати анкету, забрати документи та піти.
Власне так і зробив після такого нечуваного хамства. На це питання можна було м’якше відповісти, але якщо у банка такі «високі стандарти обслуговування» клієнтів, то дуже радий, що так і не відкрив рахунок у цьому черговому «необанку».

Хто писав тут, що це черговий котобанк), смішно, з таким обслуговуванням Ощад кращий.
qscqaz 19 октября 2021, 12:57
Постоянно звонят с разных номеров и предлагают кредит. Когда говоришь что не нужно и просишь не звонить — становятся еще назойливее. Постоянно отвлекают. Такой назойливый маркетинг только отталкивает клиентов.
Tutmos90 28 сентября 2021, 17:07
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 39
Після отримання картки був глибоко розчарований — у мобільному додатку банку взагалі немає розділу Кешбек.

Після кожної транзакції немає жодної інформації, чи за неї нарахований кешбек.

Розробники розробили додаток без кешбеку, але саму картку усюди рекламують з кешбеком. Вони навіть не знають, як це виглядає у мобільних додатках інших банків.

У підтримці відповіли, що клієнти банку скаржаться місяцями, ДВА РОКИ, і просять додати інформацію про суму кешбеку у ДОДАТОК, але служба підтримки забила болт і не збирається це робити. Не клієнтоорінтовані.

Виникло бажання закрити картку.
O.Bank
Ответ банка
4 октября 2021, 14:36
Доброго дня! Спасибі Вам за цей відгук.
Ми вже працюємо над реалізацією цієї функції в мобільному додатку O.Bank
В найближчому оновленні додатку ви зможете знайти бажані опції.
З повагою, Ідея Банк.
immortalbox 22 сентября 2021, 18:55
Отделение по адресу: Харьков, ул. Даврвина, 1
Описание проблемы:
На сайте eBay было совершено несколько покупок товаров. Вместо товара я получил пустую посылку. Товаров в пакете нет. Я подал заявление на оспаривание операции (ChargeBack). Я приложил исчерпывающие доказательства в поддержку своих претензий (фото, видео, вес пакета и другие…).

Суть проблемы:
06.07.2021 были поданы заявки на оспаривание операций (заявления написаны в отделении банка).
Только через месяц 13.08.2021 наконец сотрудники отдела оспаривания передали претензии в Банк-еквайєр. Банк-еквайєр отказал.

Сегодня 21.09.2021 и ваши сотрудники никак не сообщили об этом. Я сам решил позвонить и узнать ситуацию, по другому я бы никак об этом не узнал. Мне сообщили, что дальше они рассматривать ничего не будут. Объективного ответа я никакого не получил. Связаться с компетентным сотрудником, который занимается данной проблемой не возможно.
Но проблема даже не в этом.
Проблема в том, что ваши сотрудники утверждают, что они не будут дальше рассматривать эти претензии, т.к. Банк-еквайєр отклонил их. Не компетентность поражает. На самом деле это выглядит по другому и chargeback в общих чертах выглядит так:
Схема рассмотрения претензии в международной платежной системе выглядит следующим образом:
1. Я подаю претензию и доказательства к ней. (исчерпывающие доказательства я вам передал).
2. Банк-еквайєр соглашается с моими доводами или отказывает.
3. В случае отказа я принимаю решение продолжать спор или нет.
4. Если я решаю продолжать спор, то мои доказательства и доводы передаются на рассмотрение в арбитраж международной платёжной системы в данном случае MasterCard.
5. Международная платежная система принимает решение.
Так вот я хочу продолжить споры и вернуть свои деньги. У меня есть все необходимое для этого. В данном случае только банку нужно приложить минимальные усилия для решения этого вопроса.
Myrvam 14 сентября 2021, 21:09
Звертаюся в чат онлайн, пишу проблему
Через паро хв відповідь:
Ми чесно чекали, але так і не дочекалися Вашу відповідь, тому ми зупинили бота.

Ну круто.
Ладно напишу проблему сюда,

Хочу зареєструватися в системі щоб отримати о карту (https://obank.com.ua/ru) і тут помилка, просто не можемо продовжити і все, видаляв встановлював не допомогло
https://ibb.co/41dhG48
O.Bank
Ответ банка
15 сентября 2021, 13:44
Доброго дня! Нам шкода, що склалася така ситуація. Ви нам дуже допоможете, якщо поділитеся більш детально інформацією в особистих повідомленнях (ваш номер телефону). Ми зможемо вивчити ситуацію та виправити помилку, щоб Ви змогли отримати О.Картку та уникнути аналогічних помилок у майбутньому.
з повагою, Ідея Банк
Niki231088 14 сентября 2021, 18:55
Сегодня был в представительстве идея банка в г. Васильков обслуживание было на высшем уровне представитель Фиалко Н. Б. менеджер по работе с клиентами помогла во всем разобраться и оформить документы. Довольно быстро выдали карту уже с деньгами. Рекомендую у кого есть потребность обращаться в ІКЦ Васильків.
O.Bank
Ответ банка
15 сентября 2021, 10:30
Доброго дня! Дякуємо за цей зворотній зв’язок. Нам приємно чути слова подяки від наших клієнтів. Наш мобільний О.Bank — до ваших послуг 24/7! Сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю! з повагою, Ідея Банк.
Olyakutep 6 сентября 2021, 18:04
31.08.2021 курьером была доставлена карта, подписаны все документы и прочие формальности. На данный момент (06.09.2021) карта так и неактивированная, а операторы кормят «ждите, на протяжении дня с вами свяжется сотрудник банка для активации». Так сколько ждать ещё? Неужели банк, который должен быть заинтересован в своих будущих клиентах может так не профессионально работать?!
1954 P 5 сентября 2021, 15:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Попудренко, 18
Большой недостаток, что клиент Идея банка не может зарегистрироваться в Обанке без посещения отделения.
Евгений Ц. 3 сентября 2021, 19:31
Виконав усі умови по отриманню кешбеку у серпні — але мені його не виплатили, мотивуючи тим, що перерахувався курс долару і купівлю товару в закордонному магазині провели на суму, збільшену на 80 грн. Мало того, що зняли більше коштів, ще й кешбек не нарахували, і мене винним роблять! Нікому не раджу мати справу з цим банком! Порушують умови як хочуть!
Главная / Банки Украины 🏦 / O.Bank 💰 / Отзывы о O.Bank 📝