Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в МТБ Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Депозит
Комментарии (2)
глючить онлайн-банкінг
Написать комментарий
затримки з платежами,
Написать комментарий
Жахливе ставлення, не рекомендую
Приносимо вибачення за довгу відповідь, однак нам був потрібен додатковий час для аналізу причин блокування рахунку.
Нажаль, наданих Вами документів виявилось недостатньо і ми вимушені припинити співпрацю. Для закриття рахунку та перерахування залишку коштів в інший банк прохання написати до нашої служби підтримки та надати необхідну заяву.
Комментарии (3)
Не співпадають курси валют
Написать комментарий
Проблеми з додатком
Написать комментарий
Рівень обслуговування та підтримка
Якось довелось обслуговуватись в цьому банку, банк в цілому зробив дуже гарний прогрес при оновленні мобільнго застосунку, бо він дуже гарний прям, незвичайний якщо можна сказати, але я переходив до іншого банку, треба було закрити рахунок — а це, тільки через фізичне відділення Банку, що не дуже і зручно за умови того що рахунок відкривався онлайн, ну і довідка про зариття рахунку коштує — 250 гривень, але це дійсно не дуже приємно, хоча і коштів достатньо, не дуже сподобалось обслуговування у відділенні, економіст був не дуже приітливим, наче я щось винен комусь, і тільки відволікаю від нормальної роботи — я розумію що ми всі люди, у кожного буває поганий день, або може щось трапитись, але всеж (.
До речі, відділення дуже гарне та прибране, приємно знаходитись — затишно.
Нам приємно, що Ви відзначили прогрес мобільного застосунку MTB360. Ми вже працюємо над впровадженням функції онлайн-закриття рахунку, щоб зробити цей процес простішим та зручнішим.
Також ми обов’язково врахуємо зауваження та проаналізуємо ситуацію, що виникла під час візиту до відділення, адже нам важливо, щоб кожен клієнт відчував турботу й професіоналізм з боку нашої команди.
Сподіваємось, що ми ще матимемо нагоду покращити Ваші враження від співпраці з нами в майбутньому!
Написать комментарий
Проблеми з карткою
Напишіть будь ласка нам у месенджери служби підтримки банку або у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону, щоб ми могли детально розібратись у ситуації та допогти з вирішенням! Дякуємо за розуміння
Написать комментарий
Банк «біла ворона»
Плюси банку є: красивий додаток, вигідні платинові картки та депозити. Мінусів теж вистачає: комісії за перекази, непланові списання, а також дуже дивний саппорт-центр, у якому, щоб авторизуватися, треба розповідати все, ніби на допиті. Загалом дивне враження. Сподіваюся, цей відгук допоможе іншим людям, а мені — повернути кошти з рахунку.
Комментарии (2)
Не приймають заяву на розірвання договору
Приносимо вибачення за довгу відповідь, однак нам був потрібен додатковий час для аналізу причин блокування рахунку.
Нажаль, наданих Вами документів виявилось недостатньо і ми вимушені припинити співпрацю. Для закриття рахунку та перерахування залишку коштів в інший банк прохання написати до нашої служби підтримки та надати необхідну заяву.
Сподіваємось на розуміння.
Комментарии (4)
Роботою відділення лишився задоволеним
Написать комментарий
Блокування картки
Створив картку для власних побажань, а її заблокували з коштами на рахунку
Поповняв картку через товариша так як терміналів немає, написав листа пояснення, надав всі підтвердження поповнення та переводу і відповіді немає
Прошу звязатись зі мною та розблокувати картку! На балансі залишились кошти
Банком толко не покористувався, взагальному було 4−5 транзакції і все! Очікую швидкої відповідь хоть тут ніж у чаті у Вайбері!
Приносимо вибачення за довгу відповідь, однак нам був потрібен додатковий час для аналізу причин блокування. Нажаль, наданих Вами пояснень та документів виявилось недостатньо і ми вимушені припинити співпрацю. Як нам відомо, наші колеги вже звʼязались з Вами, пояснили ситуацію та подальші дії для перерахунку залишку коштів на інший банк.
Якщо у Вас будуть додаткові питання, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки.
Сподіваємось на розуміння!
Написать комментарий
Підтримка Банку надає не коректну інформацію
Оператор: — У Вас уже є відкрита картка «Національний кешбек» в іншому банку?
Я: — Так
Оператор: — Тому програма і не дає відкрити картку «Національний кешбек»
Оператор: — Вона може бути відкрита тільки в одному банку
Зрозумівши, що підтримка не зможе допомогти, я закрив чат, так і не отримавши допомоги.
Ми будемо вдячні, якщо ви поділитесь своїми контактними даними в особистих повідомлення, для того, щоб наші спеціалісти могли більш детально проаналізувати ситуацію та допомогти Вам з вирішенням питання.
Комментарии (2)
Мої враження від банку
Дякуємо за Ваш відгук, для нас дуже цінно отримувати зворотній звʼязок від наших клієнтів. Ми були би вдячні, якщо ви поділитесь своїми контактними даними для того, щоб наші колеги могли поспілкуватися з Вами та отримати більше деталей, так як покращення, як якості обслуговування так і внутрішніх процесів, є нашим пріоритетом.
Написать комментарий
Рекомендую кол-центр МТБ Банку
Написать комментарий
Вывод валюты с Пайонир (не повторять!).
Гораздо интересней протекало общение со поддержкой Пайонир (на русском). Первое длинное письмо несло только одну значимую мысль: возможно, отличалась валюта вывода. На мой краткий ответ что как раз валюта не отличалась, пришло второе длинное письмо, уже без значимых мыслей.
Как я понимаю, этот банк получает валюту с Пайонира через другие банки-посредники, которые дерут свое. А вот в другом украинском банке, где я оформил карту, этих проблем нет, там взимаются только предусмотренные комиссии (тоже немало).
То есть, собственно к банку претензий вроде как и нет, но для данного сервиса он не подходит, имейте ввиду.
Комментарии (1)
оформляв картку нацкешбек
Ми обовʼязково передамо Ваші слова подяки нашим колегам з Київського відділення і будемо раді і надалі Вас бачити та допомагати у вирішенні питань!
Написать комментарий
МТБ БАНК дурить клієнтів
При цьому не попереджає клієнтів про такий стан справ. Через це, внісши кошти на гривневу картку, клієнт змушений тримати їх там, без можливості здійснення операції валютообміну і відкриття депозиту. Зняти кошти з картки без комісії також неможливо.
Якщо проблема дійсно у реєстрах, то чому ж тоді інші банки абсолютно спокійно відкривають подібні депозити? Тобто проблема, схоже, спостерігається лише у МТБ банку. А отже, робимо висновок, що банк просто дурить клієнтів, апелюючи до непрацюючих реєстрів.
Спеціалісти банку кажуть, що не працює саме реєстр ФОП. Але з 1 січня цей реєстр працює повноцінно, бо вже є можливість закриття ФОП через «Дію». Тобто спеціалісти банку… скажемо так, говорять неправду. І проблема у іншому, і вирішувати її ніхто не поспішає.
Дійсно через проблеми з державними реєстрами, які досі не вирішені в повному обсязі, існують певні складнощі при оформленні депозитів через мобільний застосунок МТВ360, так як при їх відкритті обовʼязкова перевірка статусу клієнта через державні реєстри і не по всім клієнтам ми отримуємо погодження, через те, що в частково відновленних базах ще не має повної інформації.
Нажаль повпливати на цей процес ми, як банк, не можемо. Однак для нас важлива Ваша довіра і, як виключення, ми можемо запропонувати Вам здійснити цю операцію через відділенні банку, тобто купити валюту в касі за пільговим курсом з подальшим розміщенням на депозит через менеджера.
Сподіваємось на розуміння!
Комментарии (3)
Шановний ПАТ «МТБ БАНК»!
Я, Орищин Юрій Степанович, більше 17 років клієнт Центрального відділення ПАТ «МТБ БАНК» в м. Чорноморську. Протягом усього часу обслуговування спостерігаю високий рівень кваліфікації співробітників відділення в м. Чорноморську. Завжди відчуваю комфорт, професіоналізм, порядність та чутливе ставлення до клієнтів при відвідуванні цього відділення.
Але сьогодні хочу особливо відзначити роботу та висловити подяку співробітникам Банка Шишкіній Світлані та Захаровій Ганні. Вони зробили для мене, як для клієнта, в моїй неординарній та делікатній ситуації значно більше, ніж могли. Знаю, що цим менеджерам довелося докласти набагато більше зусиль, ніж звичайно, щоб моя ситуація була вирішена.
Слід зазначити, що таке ставлення до клієнтів та такий рівень обслуговування завдяки тим, хто вміє організовувати рівень роботи своїх співробітників. Щирі слова Кострицькій Світлані Василівні за професіоналізм та організацію повсякденної роботи по обслуговуванню клієнтів в Центральному відділенні Банка в м. Чорноморську.
Я пишаюся, що є багаторічним клієнтом саме відділення ПАТ «МТБ БАНКА» в м. Чорноморську. Завжди пропоную своїм партнерам, знайомим користуватися послугами МТБ БАНКА. Успіхів та процвітання Банку!
Написать комментарий
Допомогли вернути гроші на картку.
Комментарии (1)