Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Pb683430 25 мая 2023, 16:14
Не пришли деньги с вывода вибет.На другой банк приходят сразу в течении минуты.
На моно поставил на вывод в понедельник и досих пор нет! прокручивают деньги навенре
monobank
Ответ банка
monobankua 25 мая 2023, 17:12
При виведенні коштів спочатку ми бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує ресурс, планує провести зарахування на картку
Коли банк проводить фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше.
Для уточнення даних, написали вам у особисті повідомлення
Оксана Ua 25 мая 2023, 15:42
Несанкционированное снятие средств с виртуальной карты суммарно похищено 9821 грн.Карта физически не выпускалась.к телефону имею доступ только я.Невнятные ответы поддержки.Подтверждения транзакций не потребовалась, хотя прежде, проводя транзакции в интернете, всегда требовалось подтверждение.Работник кол-центра сказал, что эти транзакции были оформлены как регулярные платежи, чего я лично не оформляла в приложении.О развитии ситуации буду сообщать дополнительно
monobank
Ответ банка
monobankua 25 мая 2023, 17:05
Регулярні платежі можуть списуватися автоматично, наприклад, якщо дані карти були вказані на сайті. При установці застосунків або підв'язці картки на ресурсах клієнт погоджується з «Умовами та Правилами» і ресурс має право списувати кошти в автоматичному режимі
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
krv77 25 мая 2023, 14:44
Вибираю комунальний платіж. Вибираю Раніше оплачене, зі списку (бо набору шаблонів так і немає)
Мені пропонує ввести особистий рахунок у компанії та призначення.
У моєму випадку це «За інтернет від, о/р 12345»
Заповнюю «За інтернет від Пупкіна Матрена Ігорівна, о/р хххххх» — тому що плачу не за себе, а за сусідку
Тисну далі. У рядку ПІБ моє ПІБ, у рядку призначення «За інтернет від ПІБ, о/р хххххх» — знову моє! Якого бiса додаток вже вкотре править рядок Призначення, який я заповнював на попередньому екрані? Я приблизно років зо два тому вже питав тут же — обіцяли поправити…
Те, що комунальне підприємство, навіть при зазначеному правильному о/р дивиться на прізвище у рядку Призначення — це загальна помилка, скрізь.
Але «котики», які не можуть нормально в інтерфейс…
monobank
Ответ банка
monobankua 25 мая 2023, 15:44
Щоб здійснити оплату комунальних послуг, необхідно:
1. у застосунку mono на головному екрані обрати Інші платежі
2. зверху обрати пункт Створити папку — Комунальні платежі
3. далі потрібно вказати ПІБ платника, місто та адресу, за якою проводитимете оплату
Після створення папки в ній можна буде вибрати потрібну вам компанію. Компанію можна знайти за назвою, ЄДРПОУ чи IBAN.

Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anastasya2110 24 мая 2023, 20:08
Шановний моно банк!
Прошу зробити рефінансування мого боргу.
Тому що я залишилась без роботи і мій дім було пошкоджено внаслідок ракетної атаки на Павлоград в ніч на 1 травня.
Всі необхідні документи можу надати.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 мая 2023, 14:57
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
евгений н 23 мая 2023, 16:58
Хочу попереди користувачів про дивні глюки з програмою, а також застережити від повтору моєї необачності, щоб не втрачати гроші на рівному місці.

19 числа вирішив перекинути 700 євро між моїм рахунком Моно (Євро) та моїм рахунком Genome (Євро), оскільки swift/sepa и таке інше заборонені — вирішив скористався для цього переказом з картки на картку (помилка номер 1 — краще б зняв налічкою і усе). Відкрив монбанк, вибрав свою карту євро, ввів реквізити карти Євро genome.
Але на диво побачив біля сумми переказу значок доллару. Також поруч була мікроскопічна незрозуміла стрілочка на кілька пікселів (сподіваюся ця форма дасть завантажити посилання на іллюстрації).
Подумав, може на ту стрілочку треба натиснути щоб щось змінити — потикав її кілька разів. Але на екрані нічого не змінилося. Тоді я вирішив що можливо сумма в доларах є ілюстративна або по якимось правилам НБУ — хто його зна, бо я людина далека від фінансів та правил. Ну і звісно — якщо я перевожу Євро з одної карти на іншу — навіщо там взагалі долари. Тож нажав собі — і як ви могли здогадатися — перевів 700 долларів з одного рахунку євро на другий. Виконавши двійний обмін. Пр цьому за свою необачність та глюки програми я заплатив на місці 40 євро
Звернувся до підтримки щоб 1) розпочати чарджбек (бо обидва рахунки мої — і які питання просто відмінити транзакцію) 2) розібратися звідки там взагалі взялися долари (чому не юані?) і чого я ніяк не міг обрати Євро тією піксельною стрілочкою.
Ну, а далі почався звичайний монобанківський карнавал — де постійно змінюючись між собою, працівники «відділу турботи» мені спочатку співчували, потім обіцяли (але це не точно, можливо, якщо вийде) завести якийсь фіча-реквест на зміну UI в программі, потім просили не розповідати про це в інтернеті заманюючи компенсацією курсової різниці, а під кінець як водиться просто побажали гарного дня!

Тож попереджаю усіх користувачів, а також ще раз публічно пишу до монобанку — приберіть дефолтні долари при переказі з картки Євро на картку Євро. Пофіксіть / збільшіть вашу піксельну стрілочку яка не працює і не дає обрати євро. Перестаньте морочити клієнтам голови, а просто робіть чарджбек, хоч це мабуть руйнує якомусть манагеру KPI та позбавляє квартальних бонусів. Ну і під кінець не гарного вам дня!

Надаю посилання на два скріншоти для розуміння ситуації (на одному піксельну стрілочку суппорт спеціально виділив мені червоним — бо інакше її і не видно) — на другому чим ця історія закінчилася (нічим)
postimg.cc/gallery/7qCZQGY
monobank
Ответ банка
23 мая 2023, 17:25
Розуміємо, що ситуація неприємна
На етапі створення переказу ми відображаємо всю інформацію по переказу, в тому числі і валюту переказу
Дійсно, для зміни валюти достатньо натиснути на значок валюти і таким чином ви можете обрати необхідну вам валюту переказу із доступних
Lana1S1G 23 мая 2023, 15:49
Доброго дня. Ситуація жахлива. Виконавча служба надіслала до банку платіжне доручення про списання з моєї картки заборгованості. Надіслали 18.05.2023. Списання досі не пройшло, рахунок не розблоковано. На всі смс, дзвінки відповідають стандартними фразами. Причину чому не списують не пояснюють. Очікуйте. А очікувати немає коли. У чоловіка поранення, потрібно лікування, а гроші я не можу зняти, бо вони мені кажуть очікуйте. Обуренню не має меж. В чому причина такого затягування? Місяць тому списали 9200 і навіть смс не надіслали. Я не маю слів … На межі нервового зриву…
monobank
Ответ банка
23 мая 2023, 16:00
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Vdmvch 22 мая 2023, 20:16
09.05.2023 через масове блокування рахунків мій рахунок також потрапив під арешт. 11.05.2023 виконавцем було винесено постанову про часткове зняття обмежень з рахунку згідно з законом України та зареєстровано її у АСВП. Станом на сьогодні (22.05.2023) банк досі тримає мій рахунок заблокованим та не може надати відповіді щодо дати зняття обмеження з рахунку
monobank
Ответ банка
23 мая 2023, 12:46
На жаль, ми не отримували постанову по АСВП, через це не було знято обмежень
Попросіть, будь ласка, виконавця перевірити цю інформацію
Також, виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Myname2287 20 мая 2023, 19:53
Сервіс просто найгарніший! Консьєрж сервіс казковий!

Дякую вам за організацію доставки карток за кордон, а також за вирішення моїх побутових питань.

У мене просто немає слів. Дивовижно!

Не забудьте погладити вашого котика ;)
monobank
Ответ банка
monobankua 21 мая 2023, 14:45
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
ivan40x 19 мая 2023, 10:23
Мій перший негативний досвід із Монобанк.
07.03.2023 я оплатив комуналку як зазвичай.
Через місяць помітив, що кошти не зараховані.
Підтримка увесь час продовжує повторювати ту саму мантру «Чекайте».

«Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов’язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.»

Але не кажуть скільки чекати і не дають жодних гарантій.
Відмінити платіж я також не можу, як мінімум не знаю як це зробити, а підтримка переконує, що це неможливо.
Тобто банк, який є посередником між покупцем і продавцем і роботою якого є доставити кошти від першого до другого, цю роботу не виконує.
Натомість перекладає відповідальність на покупця за свою невиконану роботу.
Представники Монобанк, поправте мене, будь ласка, якщо я неправильно розумію роботу банківської системи.
monobank
Ответ банка
19 мая 2023, 12:50
Нам дійсно прикро, що сталася ця ситуація
Айбокс поступово проводить перерахунки в компанії, по яким проводили оплату
Ми стараємося максимально пришвидшили процес з нашого боку
Додатково ми надішлемо повідомлення, коли кошти по вашим оплатам будуть переказані на рахунки компанії
Приносимо вибачення за незручності
vipmaster77 19 мая 2023, 7:41
У зв’язку з війною виникла заборгованість за кредитною карткою.

Вирішили з банком питання — уклали реструктуризацію, вийшли на новий графік платежів за допомогою підписання додаткової угоди.

І навіть після цього у додатку висить банер з вимогою повністю погасити всю суму!

Крім того, банк систематично щомісяця передає в бюро кредитних історій інформацію про прострочену заборгованість.

А сенс тоді цієї реструктуризації, якщо Ви все одно псуєте мені кредитну історію!

Це прямим чином потрапляє під статтю неетичної поведінки і якщо питання не вирішиться, за допомогою цього відгуку, в НБУ буде подано відповідну заяву!
monobank
Ответ банка
19 мая 2023, 12:47
Ми передали колегам пропозицію по доопрацюванню відображення інформації у мобільному застосунку, щоб відображалась інформація по реструктуризації
На рахунок передачі інформації в бюро кредитних історій, колеги надали вам офіційну відповідь
Crasynotadasy 19 мая 2023, 2:02
Ну що я можу сказати…

Нічого для зручності немає. Забагато обмежень (неможна створити до ОДНОГО рахунку додаткову картку), немає можливості створити картку для підозрілих операцій (усіякі сайти які не мають жодної довіри але купити там щось треба), немає можливості автоматично поповнювати депозит (це є у конкурентів), немає можливості використовувати ТІЛЬКИ віртуальні картки. Навіщо мені потрібен чорний пластик, коли чорна у мене тільки для цифрового розрахунку, а я біла завжди у кишені?

А головне… ЧОМУ, ТРЯСЦЯ… Чому немає можливості зробити окрему картку для оплат в інтернеті. Це є в приваті!

Як для звичайного банку 3. Як для мобільного 2. Треба доробити.

Чого не вистачає:
1. Картки для інтернет оплат (це з зірочкою!)
2. Додаткові картки до ОДНОГО рахунку (не додаткові рахунки!)
3. Можливість вимкнути розрахунок у певних категоріях. Наприклад я хочу вимкнути (У НУЛЬ, не під підтвердження!) Інтернет оплати чорною карткою. Для безпеки (для розрахунків використовую білу).

Це те, що є у банках конкурентів. У вас немає. Перше найбільше заважає…

Виправлю коли хочаб інтернет картка як у приватна зʼявиться.

Не сподобалося. Але я поки що з Mono. Поки що.
monobank
Ответ банка
19 мая 2023, 11:49
Ми направили ваші побажання колегам!
Вдосконалюватимемося!
Проблема решена
Дмитро Нагорний 18 мая 2023, 13:05
Банком були заблоковані кошти за виконавчим написом. Вже 12.05 виконавець надіслав банку запит на розблокування рахунку на суму 13400 грн. Відповідні постанови є у АСВП також з 12.05. Рахунок досі не було розблоковано. При цьому служба підтримки банку ще з понеділка каже, що ось 1−2 дні і все буде розблоковано, а сьогодні вже четвертий день від подібних повідомлень підтримки, при цьому служба підтримки спілкується не зрозуміло як: з трьох питань у повідомленні обирає одне і відповідає лише на нього відпискою чи йде з’ясовувати інформацію і зникає на дві години, а вже після цього відписка.
Я не розумію у чому проблема, як блокувати, так за хвилини від постанови у АСВП рахунок заблоковано. А при розблокуванні постанова вже тиждень у АСВП, у банка є до неї доступ, я надавав постанову у службу підтримки, а мене просто годують сніданками, вже всі строки розблокування які надавав банк давно пройшли.
monobank
Ответ банка
18 мая 2023, 13:44
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
NataliaBest 18 мая 2023, 9:34
Добрый день.
Ночью делала перевод на крупную сумму как по мне больше 12000грн. Платежи почему-то не поступили пользователю которому отправляла. Транзакция грузит без остановки.
Помимо этого я знаю о переводе на свою карту, который так же не дошел. Техподдержка банка отвечает шаблонно, когбудто там бот, а не человек.
ТП сказала мне что последние платежи успешны, но по факту меня обманули, так как ничего никому не дошло! Как вообще такое возможно, что ТП обманывает.
Жду свои деньги!!!
monobank
Ответ банка
18 мая 2023, 13:42
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SvetlanaSSSS 18 мая 2023, 9:19
Сегодня ночью делала транзакцию на карту знакомой в 335грн, не смотря на то, что прошлые деньги пропали в неизвестном направлении.
Записала видео с приложения банка, так как долго игла загрузка.
Техподдержка банка сказала, что всё хорошо и можно не переживать (предыдущий опыт говорит о другом)
Лягла спать, на утро просыпаюсь захожу в приложение банка, а транзакция вообще пропала!!! Благо хоть видео записала.
Теперь по итогу -1500 грн.
Банк во время войны забирает себе деньги пользователей
Попрошу минфин обратить на это внимание
monobank
Ответ банка
18 мая 2023, 13:39
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, на жаль, були складнощі в роботі застосунку
На поточний момент складність усунено, операція відображається у виписці
SvetlanaSSSS 17 мая 2023, 13:37
Делала перевод личных средств 15.05.23 другому пользователю. Деньги у меня списали с счета, но другому человеку так и не дошли. Зашла в перевод посмотреть квитанцию, но вместо неё черный экран.
Получается не могу подтвердить человеку, что перевод был осуществлён, так как попросту нет квитанции. Написала в техподдержку банка, но видимо им нет интереса решить мой вопрос с деньгами, просила уже и вернуть средства на баланс и сделать отмену перевода. На что получаю отказ. Ответы техподдержки только мы решаем ваш вопрос. Если банк не может перевести немного больше 1000грн, мои личные средства в такой долгий период, то какой смысл тогда пользоваться таким банком. Просто получается забрали мои средства себе и теперь который уже день слышу только мы решаем вам вопрос.
Верните мне мои средства.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 мая 2023, 16:08
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Олег ІГОРОВИЧ 17 мая 2023, 6:56
Зв’язався з підтримкою. Кажу мені потрібний мінімальний кредитний ліміт для поліпшення КІ (302). Потреби в кредитних грошах тільки для цього.
Оператор: Так за все зробимо, подають запит. (Хоча КІ історію банк моніторити с вересня 2022-го). Приходить відмова і мінус до рейтингу в КІ.
Банк: наш банк орієнтований на користувачів власних коштів. Кешбек перекази, …
ВІДКРИЙТЕ ОЧІ, МОНОБАНК ПО УМОВАМ І ТАРИФАМ ВЖЕ ДАВНО ПАСЕ ЗАДНІХ.
При першій можливості завітаю до офісах вашого банка партнера і розірвав всі угоди. А користуватись вже вашими послугами зі вчорашнього дня припинив і всім раджу.
Банк — відстій.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 мая 2023, 16:06
Рішення про збільшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу. Ми розуміємо, що ви розраховували на кредитні кошти. Наразі такої можливості, на жаль, немає.

Рекомендуємо:
— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.

Ці активності позитивно впливають на можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Male221 16 мая 2023, 17:16
Я с банком не так долго, но мне все нравится. Почитал множество разных отзывов (и не только на этом сайте) и все сводится к недовольству процентными ставками и отсутствием банкоматов.

Ну, а для меня это не проблема. Mono для тех кому надо именно банк в телефоне, а не банк для обнала. Процентная ставка пониже, не спорю, но и комиссии за самые важные платежи нет.

Приложение удобное. Супер мега няшный кот. Классные звуки самого приложения.

Единственное чего действительно не хватает так это возможности создать «интернет карту». Потому как есть сервисы которым надо заплатить, а потом шиш показать. Ибо не заслужили (к примеру разные подписки без возможности отменить или подкопка на сайте созданном на коленке).

В целом да, необычно. Использую исключительно как дебетовую карту. Снятие денег вообще не интересует (сразу отключил). Пластик тоже не интересует. Использую только для оплаты по счетам и покупкам. для использования в качестве навороченного кошелька самое оно.
monobank
Ответ банка
monobankua 16 мая 2023, 20:16
Вдячні за ваш відгук!
saha00 16 мая 2023, 14:54
Открыли карту МоноБанка для ФОПа предоставили все документы про деятельность написали кучу заявлений, связались по видео связи, поскидали кучу договоров. А деньги так и не зачисляют уже прошло 5 дней. Каждый раз какие то отговорки. ФОП действующий нужно работать, платить налоги (и так сейчас работы нет, все выживаю), а они все решают зачислят они деньги или нет. Такое впечатление, что это им они пришли. НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ГОРЕ БАНКОМ!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 16 мая 2023, 16:39
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
AnastasiiaKr 16 мая 2023, 14:29
Питання по комунальним послугам за 07.03.23 так і не вирішилось! Телефон не відповідає, підтримка у чат боті дає шаблонні відповіді. Пройшло вже більше двох місяців, нічого не змінилось. Мабуть буду подавати позов до суду.
monobank
Ответ банка
monobankua 16 мая 2023, 18:00
Передали запит колегам, щоб зв'язались з вами у чаті для вирішення питання
Проблема решена
orudenko12 16 мая 2023, 13:09
Маю проблему з отриманням спадщини. Надала всі документи для отримання спадщини, після цього сказали чекати максимум 5 днів, хоча будуть намагатися вирішити питання як найшвидше. Пройшло 5 днів, вони попросили ще почекати 5 днів (знову ж таки відповідь аналогічно попередній — будемо намагатися вирішити питання як найшвидше). Після мого запитання, можливо щось не так з документами, чогось не вистачає, відповідь — все гаразд, просто треба чекати. Я зачекала ще 5 днів, і мені вчора відповіли, що знову потрібно чекати 5 днів, не пояснюючи в чому полягає проблема. Після цієї відповіді вже не могла просто чекати знову 5 днів, почала вимагати термін виконання мого запиту, після довгої переписки, вони повідомили що платіж на проведенні, і я знову чекаю, тепер не зрозуміло скільки… Я не розумію, як банк може так ставитись до клієнтів, я не прошу кредит, я хочу отримати свої кошти на законних підставах. Стільки років обслуговування і розчарування.
monobank
Ответ банка
monobankua 16 мая 2023, 15:51
Прийміть наші співчуття у вашій втраті, та вибачення за довгий розгляд вашого запиту.
На поточний момент бачимо питання вирішено.
Додатково передали інфо на перевірку якості обробки вашого запиту.
Нам шкода що ми дещо розчарували вас. Ми намагатимемося більше вас не засмучувати.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝