Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Svit87lana 17 мая 2024, 8:51
Робила оплату у магазині, у мене з картки гроші списались одразу, але до магазину так і не надійшли. У них була відмова. В той же день двічі писала у службу підтримки, мені обіцяли що на 12-тий день гроші повернуться до мене. Сьогодні 13-тий день транзакції. Кажуть, що магазин отримав гроші, а у магазині «відмова», в них навіть замовлення такого немає.
monobank
Ответ банка
17 мая 2024, 13:25
Розуміємо, що ситуація неприємна
Обов'язково перевіримо діалоги з колегами та проведемо роботу над помилками
Дійсно, кошти вже було списано банком, який обслуговує торгову точку
Наразі колеги передали запит на оскарження платежу через платіжну систему, щоб повернути вам кошти
Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок від колег
Також, якщо у вас є ще якісь скриншоти від ТТ, окрім тих, що ви вже надали, просимо надіслати колегам в месенджері
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TarasukElena 17 мая 2024, 8:22
Я не полюбляю залишати негативнi вiдгуки, але накипiло!

Мій досвід використання Монобанку був надзвичайно негативним, і я рішуче не рекомендую нікому користуватися їхніми послугами. По-перше, технічна підтримка банку просто не існує — будь-яке звернення за допомогою або консультацією залишалося без відповіді годинами або навіть днями. Співробітники кол-центру абсолютно некомпетентні і неввічливі, не можуть вирішити навіть прості питання і часто просто кидають слухавку. По-друге, їхній мобільний додаток постійно дає збої, що робить неможливим виконання навіть найпростіших операцій. Я неодноразово стикався з некоректними списаннями коштів з рахунку, і повернення грошей займало надто багато часу та зусиль. Крім того, банк постійно нав’язує свої послуги і не дає можливості відмовитися від непотрібних опцій. Загалом, я дуже розчарований Монобанком і настійно раджу всім уникати його. Ваші нерви та гроші будуть у більшій безпеці в іншому банку.
monobank
Ответ банка
17 мая 2024, 10:27
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Минфин
Ответ администратора
18 мая 2024, 8:56
Відгук не зарахований (на 18.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Den4ik777 17 мая 2024, 1:15
Как интересно). Почитал отзывы на сторах- слишком противоречивы. У знакомых тоже. Приложуха вроде ок, но все жалуются на ужасную работу техподдержки. Хорошо что загуглил. Минфину вроде доверять можно. Выбирал новый банк после Аваля и судя по отзывам зря думал поставить моно. Нервы как-то дороже). Спасибо ресурсу и юзерам, что сэкономил время, пойду искать другой…
monobank
Ответ банка
17 мая 2024, 10:25
Ми завжди працюємо над роботою служби підтримки, щоб надавати лише якісний сервіс
Безумовно, на жаль, стаються ситуації, коли колеги припускаються помилки, однак ми уважно ставимось до подібних відгуків та коментарів, обов'язково перевіряємо дії колег та проводимо роботу над помилками, щоб в майбутньому подібних ситуацій уникнути
Ми пропонуємо вам особисто познайомитися з нашим продуктом
Робимо все, щоб ви отримали лише позитивний досвід
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlenaPotsiv1994 16 мая 2024, 23:24
Дуже розчарована досвідом співпраці з цим банком. По-перше, умови обслуговування дуже незручні та непрозорі. По-друге, персонал проявляє повне відсутність професіоналізму та ввічливості. При зверненні з проблемою, мені довелося чекати кілька годин, щоб отримати яку-небудь відповідь, яка в кінці кінців не вирішила мою проблему. Нарешті, навіть після вирішення проблеми, банк не зміг надати жодної компенсації за втрачений час і нерви. Я більше ніколи не буду користуватися їхніми послугами і рекомендую усім уникати цього банку
monobank
Ответ банка
17 мая 2024, 10:07
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до підтримки
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Минфин
Ответ администратора
18 мая 2024, 8:57
Відгук не зарахований (на 18.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DenisRed1983 16 мая 2024, 21:44
Ужасно перегруженный интерфейс. Постоянные фризы. Ошибки при генерации квитанций. При генерации длительного периода- выбивает частенько. Если телефон старенький и не хватает оперативной памяти- операции не проводятся и не приходят уведомления. Отвратительно в общем… Заслуженная двойка!
monobank
Ответ банка
17 мая 2024, 10:03
Нам дуже шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі стосовно складнощів в роботі застосунку
OksanaRudenko 16 мая 2024, 21:32
При попытке входа приложения не впускает к себе в кабинет на карте деньги доступа к ним никакого нету, при попытке решить вопрос через мессенджеры толку ноль, отвечают не корректно и выдают информацию не по сути дела, аналогичная ситуация если связывается напрямую с операторами информации никакой не располагают при попытке решить вопрос с ними просто говорят обратится к мессенджеры где они также ничем не помогут также они напоминают про кредит лимит и требуют его погашения, но доступа нет. Неотзывчивая техподдержка, которая неспособна помочь решать вопросы!
monobank
Ответ банка
17 мая 2024, 9:59
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OleksiyKravec 16 мая 2024, 18:15
Що я можу сказати про цей банк: порівняно з альтернативами — не найкращий вибір. Відсутність відділень, можливість отримати живу консультацію залишають негативний слід, оскільки сапорт онлайн цього банку — окрема тема: він просто жахливий і безвідповідальний. Є багато питань, які неможливо вирішити.
monobank
Ответ банка
16 мая 2024, 19:23
Приносимо вибачення, що не змогли вирішити ваші питання
Для уточнення і перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Обов'язково все перевіримо та постараємося допомогти
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NataliyaSumska 16 мая 2024, 15:07
Абсолютно негативні враження від використання! Не чуйна підтримка, яка не може надати негайну допомогу. Незручний інтерфейс та ще багато негативних нюансів. Я не буду використовувати його знову
monobank
Ответ банка
16 мая 2024, 16:00
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Шурков 16 мая 2024, 15:02
Мабуть, найгірший банкінг, яким я коли-небудь користувався. Некомпетентний персонал служби підтримки клієнтів, постійні збої та помилки. Остаточно не раджу
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Шурков 16 мая 2024, 13:48
Отвратительный банк с ужасной клиентоориентированностью и поддержкой! Вашу проблему никогда не решит техподдержка- можете быть уверены! Не рекомендую крайне! По сравнению с тем же Приват- небо и земля!
monobank
Ответ банка
16 мая 2024, 15:52
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до підтримки
Обов'язково все перевіримо та проведемо роботу над помилками
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс
jisen56866 15 мая 2024, 21:41
Якщо ви думали, що зможете отримувати з/п на карту моно, одразу її знімати (щоб уникнути ризику їх блокування через не оновлення персональних данних в усім відомій організації з трьох букв), а натомість користуватися кредитом, ви помиляєтесь. Шановні друзі, я сьогодні отримав пуш про блокування свого кредитного ліміту (саме блокування, а не зниження кредитного ліміту) через те що я не користуюся власними коштами, а лише витрачаю кредит і погашаю власними коштами. Причиною на це є «рішення скорингової системи». Але насамперед я думаю тут прихований меседж про оновлення данних і як наслідок штурм посадок.
monobank
Ответ банка
16 мая 2024, 13:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
ShadowAngel 15 мая 2024, 3:16
Почему все переходят на моб. приложения и убивают веб-версии? У меня плохое зрение. Я все равно в мобилке ничего не вижу. Телефон телефоном был, телефоном и остался. Номер набрать еще могу. У меня хорошие экраны и я живу в сети, но странная тенденция, чем дальше тем больше просто отключают веб-банкинги во всех банках. Что делать людям, кто мелкими смартфонами просто не может пользоваться, ждать пока выпустят андроидные смартфоны хотя бы на 16 дюймов? Проверял вариант эмуляции андроида на нормальном ПК — не работает.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 мая 2024, 12:27
Ми створили крутий мобільний застосунок, щоб ви могли завжди мати доступ до ваших коштів в будь-який час і в будь-якій точці світу. Ми не плануємо розробляти веб-версію застосунку. Користування застосунком на одному девайсі підвищує безпеку користування.
Проблема решена
Andriy1306 12 мая 2024, 13:23
Монобанк заблокував мої картки (фіз та фоп) на який залишилось чимало коштів. Заблокували то заблокували, піду в інший банк, суть не в цьому. Через підтримку поспілкувався щоб перевести мої кошти в інший український банк, вже мучаюсь з цим більше місяця, все ніяк вони мої гроші не виведуть. Перша проблема була що інший банк відмовив в прийнятті коштів, а монобанк мене не попередив що транзакція не пройшла, вимушений був заново підписувати заяву на переказ але вже в інший банк. Спочатку мали вивести щ фоп на фоп, але в низ не вийшло, вирішили спочатку з фоп на чорну карту кинути і потім на фіз карту іншого банку, наразі досихпір чекаю поки виведуть (5 днів пройшло від підписання останньої заяви, а регламент 3 робочі дні).
+ банк катигорично відмовляє мені в виоді моїх коштів з фоп в готівку, навіть багатьма платежами щоб їм було не так накладно. Ця вся іпопея триває з 8 квітня, тому хто лумаж відкривпти в моно карту ФОП десять раз подумайте чи воно вам треба, підтримка банка кормить кожен день сніданками що кошти скоро надійдуть, 0 документів що вони їх відправили і тд. Банк справді🤮, нікому його не порекомендую і тепер переманюю інших підприємців переходити в більш адекватні банки (вже трьох переманив, вони перейшли і чим сильно задоволені).
monobank
Ответ банка
13 мая 2024, 15:40
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
На поточний момент колеги працюють над виведенням коштів згідно з заявою, яку ви підписали
Проблема решена
ukrainebusk 11 мая 2024, 20:46
Мав необережність через Монобанк оплатити покупку онлайн в магазині Алло на більше, як 20 тис. грн. Кошти в Моно були списані і зарезервовані банком, який обслуговує магазини Алло.
Моє замовлення, як виявилося за три години, я не оплатив в Алло, так як гроші не поступили до них на рахунок: в мене на рахунку грошей немає, в Алло їх також нема. Моно розводить руками, бо це не їх біда.
Результат: гроші мої не знати де. Магазин їх не отримав, а Моно повертати на рахунок не збирається. Розказують про якісь 12 днів, то тоді вроді, як би мали повернутися… Списали за секунди, а чекати треба майже два тижні. І ще не факт, що так і буде.
monobank
Ответ банка
12 мая 2024, 10:33
Розуміємо, що ситуація неприємна
З нашого боку кошти було зарезервовано, для подальшого списання. Тобто кошти знаходяться у нас, до поки нам не надійде запит на списання від банку, який обслуговує магазин, або ж запит скасування операції
Якщо ж запит не надходить, то кошти повертаються максимум на 12 день. Це правила платіжних систем
Бачимо, що вже надійшов запит скасування і кошти зараховано на ваш рахунок
pioner123 11 мая 2024, 15:25
Сам рассчитал для меня лимит и теперь удерживает 60 дней на проверке мои средства. Недобанк, а не монобанк.
monobank
Ответ банка
monobankua 11 мая 2024, 18:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
EugeneMMLV 10 мая 2024, 13:53
Предыстория: я стал еще клиентом давным давно когда Дмитрий Дубилет оставлял заявки на будущий проект. Хотя и в итоге поменялся партнер на Универсал Банк, и название уже стало другое, но я стал одним из первых клиентов банка. И мне действительно все нравилось, я был просто в восторге от всего.

Но на сегодняшний день что мы имеем? Сильная сторона банка — превратились в его минусы. Живая служба поддержки? Платина поддержка отвечает очень долго, а когда получаешь ответ — это заготовленный скрипт. Опаньки.
Сегодня нежданно — негаданно карту заблокировал банк. В приложении написано свяжитесь в поддержку. Окей. Пару вопросов не звонили ли вам из псевдо-поддержкей, не давили ли на вас за платеж. Получили ответы, а потом пишут. Вам нужно позвонить на горячую линию по номеру. Возможности у меня не было ввиду причин. Говорят давайте по видеосвязи. Но это меня не устраивало в текущий момент времени. В итоге банк сам создал проблему, и перекладывает проблему на клиента якобы из-за того что банк заботится о вас. Ага. Сразу сделал переход от платины карты на простую, и о чудо карта разблокирована. НО проводить операции не могу, теперь нужна идентификация, опять по звонку. Я ее пройду, но позже, но уже никогда не буду симпатизировать данному банку.

Даже сам удивлен, как один момент мог полностью поставить крест на нашем сотрудничестве. Психология, что сказать. Как бы Олег Гороховский не хвалил проект, сути это не меняет. Банк с каждый днем становится Приватом 2.0.

Как только перешел на черную карту, сразу рассрочку понизили, дальше наверное кредитный лимит? Вопрос риторический))

В общем, я не рекомендую банк новым клиентам, хотя я забыл что такое обслуживание в других банках, может там еще хуже. Нужно исправляться.
monobank
Ответ банка
monobankua 10 мая 2024, 14:50
Нам шкода, що у вас склалась така думка.
Безпека коштів — пріоритет у банку.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Згідно з цим аналізом картка може бути обмежена на використання коштів з метою безпеки, щоб по ній не проходили непідтверджені операції, операції проведені під впливом шахраїв.
Для зняття цього обмеження нам потрібно переконатись, що дані не були передані третім особам, що карткою та застосунком користуєтесь сами ви.
Чекаємо на ваше звернення, коли у вас з'явиться така можливість
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Awsd14awsd14 10 мая 2024, 13:01
10.05 со мной работал менеджер Елена, работой которой осталось довольна, все было быстро и профессионально, оценка 5-+
monobank
Ответ банка
monobankua 10 мая 2024, 15:01
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Skorohodka 9 мая 2024, 21:51
Спілкувалась з Марією К., яка якісно та професійно допомогла мені у всіх питаннях! Дякую Монобанк за такий сервіс!
monobank
Ответ банка
monobankua 10 мая 2024, 12:29
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ddivan2022 9 мая 2024, 19:12
Він мене закрыл монобанк «вибачте, ми не можемо випустити картку для вас :(«вот когда я зарабатывать p2p криптовалют
monobank
Ответ банка
9 мая 2024, 19:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
DenisScherbak 9 мая 2024, 18:45
17 квітня 2024 року були подані документи на перевірку надходження коштів очікувана відповідь на 19 квітня як вказано в застосунку на даний час 9 мая 2024 року відповідь не отримана, в службі підтримки я клієнт банку монобанк Щербак Денис Богданович, монобанк ви отримаєте тількі лапшу в вигляді чекайте чекайте та ще раз чекайте, коштами скористуватися ніяк, це ніщо інше як шахрайство людина очікує на саої кошти ви надаєте якісь строки але їх не притримуєтесь будь ласка закінчіть перевірку та муки мене як клієнта
monobank
Ответ банка
9 мая 2024, 19:41
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент питання в роботі у колег, просимо очікувати на зворотний зв'язок

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝