Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
davidst45 23 декабря 2022, 11:59
Причини:
1. Крадіжка. Установа не віддає власні кошти громадян. Що є крадіжкою. Кожна година без власних коштів — це втрачені можливості, купівля продуктів для дитини тощо. Установа знаходить причини, приховуючи головну — заробіток на валюті.
2. Шахрайство на відсотках по кредитних картках. А саме. Стаття цивільного кодексу Україну номер 1048 дозволяє банкам та фінансовим установам зараховувати відсотки за користування ТІЛОМ запозичених активів. Шахрайська установа монобанк зараховуває в тіло усі мінусові відрахування, а саме відсотки, пені, штрафи, неустойки тощо. Якщо ви користуєтесь даним продуктом знайте — вас обмануто.
3. Шантаж громадян України в неробочий час. А саме в неділю.
4. Постійна брехня зі сторони працівників шахрайської установи монобанк з приводу власних коштів та інших тем які їм не вигідні.

Звертаюся до громадян України. Подавайте колективні заяви до суду про шахрайство. Не платіть лихварські бариші людям які вас ввели оману безкоштовним сиром типу без комісій тощо. Пам’ятайте. Закон на вашій стороні.

Окреме слово банківським працівникам під прикриттям які будуть писати коментарі на захист шахрайської установи. Ідіть колядуйте в іншу країну.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2022, 16:14
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
На жаль, війна невідворотно позначається і на банківському секторі. Зараз банки безпосередньо впливають на підтримку економіки країни і ми зобов'язані триматися «на плаву» для нашого спільного майбутнього. Для виконання зобов'язань перед нашими вкладниками ми продовжуємо списувати відсотки за використання кредитного ліміту та інших кредитних продуктів.
Розуміючи всю складність ситуації ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ.
Якщо у вас по карті числиться прострочена заборгованість, то рекомендуємо якомога швидше її погасити.
Якщо у вас є питання по сумах або строками погашення заборгованості, ми готові на них відповісти.
Для уточнення даних написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dlysi 22 декабря 2022, 22:18
Знову робили замовлення готівки, але цього разу монобанк не скасував замовлення, а просто взяв і переніс на інше відділення в іншому кінці міста.
Причина знову як і раніше «У кожного відділення є ліміт на видачу готівки». При чому в повідомленні у додатку нічого не сказано, що замовлення перенесли, там сказано, що монобанк запропонував отримати в іншому відділенні. Також у службі підтримки не скасували, не відмінили замовлення. На будь яке запитання у них одна відповідь — «нажаль на дане відділення замовити кошти нам не вдалося», хоча під час підтвердження замовлення вони вже їх замовили. Тобто їм все одно, що від пропозиції отримати в іншому відділенні я відмовляюсь.

Розмовляв з Валентиною. Якістю надання послуг дуже сильно не задоволений
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2022, 13:20
У зв’язку з великим попитом на готівкову валюту та складністю її доставки через війну, наші фахівці розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Іноді вдається замовити валюту на інше відділення та запропонувати клієнту отримати кошти
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
bonddp 22 декабря 2022, 21:21
Мне нужен был кредит на 6000 грн. на покупку смартфона по акции в Комфи.Немного помониторил и остановил свой выбор на Монобанке.Заказал в интернете физическую карту и с большим трудом забрал в течение трёх недель (то тревоги, то отсутствие эл.энергии)короче когда я ее активировал на кредитном счету оказалось 0грн.0коп.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2022, 14:47
Рішення про надання та розмір ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу.
Рекомендуємо почати користуватися карткою:
— здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість надання та збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
zirochkaK 22 декабря 2022, 19:15
Останнім часом перейшла повністю на монобанк, щоб було все зручно в одному місці.
І от хотіла оплатити навчання з розтермінування на 3 платежі.
Тоді з’ясувала, що у мене немає ліміту розстрочки.
Зайшла в налаштування, щоб це змінити. Надіслала запит і отримала відмову та пропозицію «подати заявку повторно через 30 днів».

Була дуже неприємно здивована цим, бо ніколи немала проблем з заборгованостями чи чимось схожим. І тим паче, що на карті є накопичення в банках на більшу суму від очікуваної в розтермінуванні.

Зіпсували мені хороше враження про свій банк, буду переходити на інший.
monobank
Ответ банка
22 декабря 2022, 19:22
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Олександр Неділько 21 декабря 2022, 11:41
Хотів взяти розстрочку 35к на 3 місяці-відмова. В мене постійний обіг грошей в місяці на більш як 25к. Не раджу цей банк, бо як вам дійсно щось буде потрібно, вас просто культурно пошлють за напрямком російського корабля
monobank
Ответ банка
21 декабря 2022, 12:00
Шкода, що у вас склалася така думка
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Meloni 20 декабря 2022, 17:52
Здравствуйте, уважаемый банк. К сожалению информирую Вас что один из ваших клиентов нарушает действующее законодательство и использует вас в мошеннических целях. Неизвестная особа женского пола активно торгующая в интернете на торговых площадках указывает карту для оплаты за товар на имя Павел Дегтярёв (г.Никополь) — карта 4441 1144 6465 2179. Она принимает оплату на карту и отказывается под надуманным предлогом отправлять товар, деньги также возвращать отказывается. Также эта особа использует карту на имя Сергея Лаврова — видимо для страховки. Пишу это не только для банка, но и для предостережения остальных. Прошу банк проверить получателя Павла Дегтярёва на законность предпринимательской деятельности (уплата налогов, оформление ЧП). Карта монобанк 4441 1144 6465 2179 (Павел Дегтярёв)
monobank
Ответ банка
monobankua 20 декабря 2022, 19:41
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Meloni 20 декабря 2022, 13:47
Здравствуйте, уважаемый банк. К сожалению информирую Вас что один из ваших клиентов нарушает действующее законодательство и использует вас в мошеннических целях. Некая особа женского пола активно торгующая в интернете на торговых площадках указывает карту для оплаты за товар на имя Павел Дегтярёв — карта 4441 1144 2168 0354. Она принимает оплату на карту и отказывается под надуманным предлогом отправлять товар, деньги также возвращать отказывается. Также эта особа использует карту на имя Сергея Лаврова — видимо для страховки. Пишу это не только для банка, но и для предостережения остальных. Прошу банк проверить получателя Павла Дегтярёва на законность предпринимательской деятельности (уплата налогов, оформление ЧП). Карта монобанк 4441 1144 6465 2179 (Павел Дегтярёв)
monobank
Ответ банка
monobankua 20 декабря 2022, 16:38
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
adkud 20 декабря 2022, 8:52
Гроші будете отримувати довго і нудно, повернення коштів у великих містах тільки на вдачу, якщо буде — отримаєте, якщо ні, то ні. Замовити кошти взагалі неможливо! Ставлення до клієнтів нижче рівня міської каналізації. У всіх пристойних банках можна отримати валюту, не у всіх одразу, але налагоджений процес замовлення, а тут за 10 місяців і в місті без обстрілів ніяк нічого не можуть зробити. Начебто колись був непоганий банк, але зараз це повне дно!
monobank
Ответ банка
monobankua 20 декабря 2022, 11:35
У зв’язку з великим попитом на готівкову валюту та складністю її доставки через війну, наші фахівці розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
Назар С 19 декабря 2022, 18:19
Неможливо зняти валютний депозит. Після закінчення валютного депозиту замовив валюту, почекав кілька днів і прийшов у визначенний час. День 1ий — відділення Універслабанку не працювало через відсутність енергії та генератора. День 2ий — простояв 2,5 години у черзі до закриття банку. Ніхто не повідомив про те що каса працює надзвичайно повільно й дві каси обслуговують 5−6 людей в годину. Попросив перенести замовлення у А-банк, після довгого спілкування в чаті, перенесли й зробили замовлення валюту на ще через тиждень. Минає тиждень і приходить сповіщення у додатку, що сьогодні валюти не буде. Мовляв чекайте, завтра буде нове повідомлення. На наступний день ще переносять і так знову й знову. Без жодної інформації, чи таки виплатять і коли, просто чекайте і надійтеся. В деякі дні, повідомлення просто не приходять, й при зверенні у чат відповідають те саме: «чекайте, можливо завтра».
monobank
Ответ банка
monobankua 20 декабря 2022, 10:31
Просимо вибачення за незручності
Наші фахівці поінформовані про ситуацію та розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Бачимо колеги зв'язались з вами та запропонували інший варіант отримання коштів
Проблема решена
Любов Гавриляк 16 декабря 2022, 21:29
Доброго вечора. Довірила свої кошти монобанку. Відкрила ваоютний депозит на 3 місяці. Термін закінчився 01 12.22. І з цього моменту мені постійно переносять зняття коштів. Бо в банку ажіотаж. Як зняти мої заощадження???
monobank
Ответ банка
monobankua 17 декабря 2022, 18:41
Просимо вибачення за незручності
Наші фахівці поінформовані про ситуацію та вже розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Ми проінформуємо вас після вихідних, де можна буде отримати готівку
Проблема решена
Мария Нікітіна 16 декабря 2022, 16:46
Время от времени банк блокирует пароль и запрашивает в оскорбительной форме селфи, поморгать и прочее. Никакие уважительные способы поменять пароль для этих недофинансовых проходимцев не существует. Причем явно офис с кал центром находится где-то в глубинке и у них совершенно нет связи. Сделав оскорбительные селфи на видео связь, я надеялась все же получить их пароль и забрать деньги. Но из-за их плохой связи они прерывали звонок и заставляли повторять унизительную процедуру и наконец посадили мне заряд телефона Можно ли на законодательном уровне за оскорбление достоинства эту шарашкину контору прижучить это еще вопрос, но буду пробовать!
monobank
Ответ банка
monobankua 16 декабря 2022, 18:56
Якщо кілька разів було неправильно введено ПІН-код може відбутися пін-блокування.
Можливо, це сталося випадково (наприклад, телефон був у кишені і екран не заблокований) або до телефону був доступ 3-х осіб.
Тоді потрібно бути відновити пін код.
Дуже шкода, що процес відновлення пін-коду викликає у вас негативні емоції. Всі ці заходи спрямовані на збереження даних клієнта. Безпека коштів наших клієнтів — один з головних пріоритетів.
Додатково ми передали ваші звернення до нас на перевірку якості комунікацій.
andrian83 16 декабря 2022, 16:04
Вже декілька років користувався цим банком (ще й рекомендував іншим…) але вперше стикаюсь з таким ставленням до клієнтів: банк просто не повертає Ваші кошти (які Ви поклали на депозит)…, а при зверненні в «службу підтримки» тобі просто говорять коштів немає і коли будуть невідомо, ми вам «передзвонимо»…
На кожен запит (день за днем) одна і та сама відповідь — ми не знаємо коли будуть кошти, чекайте (можливо тиждень-два…)!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 16 декабря 2022, 17:31
Просимо вибачення за незручності
На жаль, іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж.
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jjj641983 16 декабря 2022, 13:25
Монобанк самый подлый по отношению к населению во время войны.Списывают всё до копейки со счёта на погашение кредита даже помощь от государства.Даже во время войны этот банк хочет жировать на слезах и горе людей которые нищенствуют.
monobank
Ответ банка
monobankua 16 декабря 2022, 17:14
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту — не найпростіше завдання
Ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ
Оскільки ми маємо зобов'язання перед вкладниками, ми змушені проводити списання по кредитних продуктах
Для уточнення даних, написали вам у особисті повідомлення
Проблема решена
Rom Kos 16 декабря 2022, 10:42
Раніше не було жодних проблем із зняттям валюти, замовляв — через декілька днів у віділеннях Універсал банку забирав.
Зараз чекати потрібно від 3-ох тижнів, а потім тобі приходить повідомлення «Перенесення валюти замовлення, зв’яжіться будь ласка із службою підтримки». І так вже десь було 9 разів на протязі 3−4-ох місяців. Як результат, я дальше не отримав свою валюту 😡

Всім хто поклав на 3-ох місячний депозит, щоб купити валюту бажаю терпіння і не надіятися на ці гроші, тому що монобанк сам вирішує чи потрібно видавати.

Я просто не вірю що за 3−4 місяці в банку не було 2600$ у валюті. Це вже просто неповага до клієнтів банку.

Зараз шукаю способи перейти до іншого банку
monobank
Ответ банка
monobankua 16 декабря 2022, 17:08
Ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликали труднощів, проте війна вносить свої корективи.
На жаль, іноді ми не можемо виконати замовлення через великий ажіотаж.
Зараз колеги займаються вашим питанням, щоб допомогти отримати суму в касах банку партнера.
Ми зв'яжемося з вами як буде інформація
Вибачте, будь ласка, за незручності
luda11111 14 декабря 2022, 23:53
Я була клієнтом Монобанку більше 4 років. Для мене це був самий найзручніший, самий найлегший банк. Так як я сама пропрацювала в банку більше 15 років на керівній посаді і знаю всю банківську бюрократію, можу порівняти. Але в часи війни МОНОБАНК показав своє істинне лице. Замість того, щоб підтримувати один одного, то він без попередження почав блокувати картки, вимагаючи при цьому джерела походження коштів. Я надала довідку про перевод мені фінансової допомоги від громадян Німеччини. Але це їх не влаштувало, вони захотіли документи про походження коштів громадян Німечини. Після цієї вимоги я була в легкому шоці. Уявіть, німці вирішили мені допомогти в часи війни фінансово, а я буду просити в них довідку де вони взяли ці кошти. Любі моі, дорогі украінці ми сама крута нація в світі! Обходьте Монобанк по можливості далекою дорогою! В такі важкі часи можна легко виявити хто є хто.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2022, 16:42
Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з цією складністю. Ми самі не любимо зайву бюрократію, але, на жаль, ми не маємо можливості обійти цю процедуру.
Хотіли б звернути вашу увагу, що будь-яке зарахування може випасти на перевірку і потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Ці дії регламентуються Постановою НБУ та законодавством України, всі банки мають працювати у рамках правового поля.
Для уточнення даних, написали вам у особисті повідомлення
Проблема решена
oleg081 14 декабря 2022, 23:24
За останній тиждень вже двічі сталася ситуація, коли я намагався зняти готівку в банкоматі за кордоном, з мене списують гроші, банкомат видає помилку і нічого не видає (готівку) — в результаті ні грошей готівкою, ні грошей на рахунку. Спочатку (після першого разу) подумав на місцевий банк, але той факт, що це були два різних банкомати і те, що з картки іншого банку все працює без будь-яких помилок, ці факти викликають певні сумніви у версії, що щось не так з місцевим банком. Підтримка, яка на мій запит, що мені робити, пропонує піти спробувати в іншому банкоматі (як я можу це зробити, якщо мої гроші списали з картки і не повернули?) і каже, що мені потрібно чекати від двох тижнів до двох з половиною місяців, теж розчарувала. Унаслідок якихось помилок у роботі у мене ні грошей на картці, ні грошей готівкою, і мені потрібно якось перетерпіти кілька місяців без крупної суми грошей (котру я мабуть знімав не просто бо мені так захотілося, а щоб терміново щось сплатити), поки це питання вирішується. Дуже сподіваюсь що колись мені повернуть мої гроші.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2022, 19:28
Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з цією складністю.
Бачимо, що колеги склали запит по цих операціях, зараз він знаходиться в роботі.
Ми очікуємо, що банк зробить повернення в термін до 12 днів з моменту спроби зняття.
Якщо ж банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження цих транзакцій.
Якщо у нас будуть новини для вас по цих операціях — ми обов'язково з вами зв'яжемося. Ми робимо все для захисту ваших інтересів.
Проблема решена
Mariya92 14 декабря 2022, 23:03
Ще у вересні відправляла гроші з монобанку на револют. Гроші списалися з балансу картки монобанку, на револют так і не зайшли. Працівник банку каже, що зі сторони монобанку все добре, гроші відправлені і щоб я йшла вирішувати це питання в револют. У той же самий час я робила не один переказ з картки приватбанку і вони зразу зараховувалися на револют.
Будучи колишнім працівником банку, я не певна, що гроші насправді були відправлені і що не було ніякої зафейлиної транзакції на стороні монобанку. І все, чим тобі можуть допомогти, — написати, йди розбирайся в револют, у нас усе добре.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2022, 15:34
Бачимо, що з нашого боку переказ пройшов успішно. Рекомендуємо звернутися до одержувача або банку отримувача з квитанцією для підтвердження оплати.
Ви можете отримати квитанцію в додатку Монобанк. Для цього достатньо зайти в виписку і вибрати необхідний платіж — клікнути на платіж і натиснути кнопку «Квитанція»
Проблема решена
pipal 14 декабря 2022, 11:23
После начала полномаштабной войны в стране в монобанке не принимали решение о кредитных каникулы и ежемесячно начисляли проценты и штрафы. Начнём с того что как запроса на оформления у них кредита у меня не было, они сами дают кредитный лимит и ты уже можешь им пользываться. Ну ладно это, но когда у всех финансовые проблемы и нет роботы им все равно они занимаются начислением процентов. Я считаю справедливым если с меня будут сняты проценты с февраля по май, тогда я буду готова решать вопрос с телом кредита!
monobank
Ответ банка
14 декабря 2022, 11:32
Понимаем, что в текущих условиях выполнить обязательства по кредиту — не самая простая задача
Мы не списываем пени, штрафы и неустойки при невнесении минимального платежа согласно постановлению НБУ
Поскольку у нас есть обязательства перед вкладчиками, мы вынуждены проводить списания по кредитным продуктам
Проблема решена
Kikik 14 декабря 2022, 2:15
Я користувалась монобанком 2 роки, були витрати маленькі 100 гривень кожного місяця стігало на підписку Youtube premium і все і максимальний кредит був дозволений до 10 000 грн. І сьогодні я ввійшла у мобільний додаток і побичила страшну картину. В мене заборгованість по кредиту 5500 грн, витрати були по інтернеті Apple i Netflix iзвичайно що в мене нема Apple i Netflix, а транзакції проводилися у Японії. Тепер ґ не знаю що робити? На мене просто завісили велику для мене суму. Кіборги так знущаються над бідними людьми. Звернулася звичайно до служби підтримки, на відповідь вони відповіли звертатися до правоохоронних органів. Скажіть будь ласка якісь дії, що робити, чи поможуть мені в Словаччині.
monobank
Ответ банка
14 декабря 2022, 11:28
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
На поточний момент колеги працюють над оскарженням шахрайських операцій
Колеги надали вам детальну інформацію у повідомленні в месенджер
Зробимо все можливе, щоб якомога швидше повернути ваші кошти
Roman Roman 12 декабря 2022, 22:09
Вже до 6 повідомлень з проблемою зняття депозиту! Через день приходить повідомлення:
Романе, раніше ви замовляли готівку для отримання 09.12.2022. На жаль, через великий ажіотаж, ми не зможемо видати ваше замовлення. Нам дуже шкода, що підводимо вас.

Ми вже працюємо над тим, щоб видати ваше замовлення у відділенні нашого партнера у найближчу дату, але нам потрібно ще трохи часу. У понеділок ми надішлемо вам повідомлення у застосунок з інформацією про дату та відділення для отримання замовлення.
І так безкінечно
Суми не велику по 100 доларів! Відділення 2 на область, не раджу до співпраці, зараз всі потужні банки надають купівлю валюти під депозити, моно краще обходити 100 дорогами
monobank
Ответ банка
monobankua 13 декабря 2022, 11:53
Шкода, що виникла така ситуація.
Бачимо що колеги знайшли інше відділення банка партнера, де є можливість отримати кошти, та надіслали вам пуш повідомлення у додаток
Для надання інформація додатково написали вам в особисті повідомлення

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝