Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Useroftruth 19 июня 2023, 11:28
Банк не має жодної з функцій яка є у конкурентів.

Наприклад: заборона УСІХ інтернет операцій (ПУМБ), інтернет картки (PB)

У банку найбільш ненадійний моніторинг. Тож вам замість запроси документів можуть взяти й відмовити в обслуговуванні. Чому? А тому. Вони самі не знають.

Техпідтримка це просто пекло. Пишиш щось більш менш складне, а у відповідь набор «скрипту». Таке враження що вони на будь які запитання про відмови та моніторинги беруть копіювати вставити.

Жахлива якість обслуговування. Ніхто нічого не знає та не каже. Але якщо щось порушено (що саме — гадай) відправляють до біса.

Нажаль Mono — єдиний банк без тих де не треба ходити у відділення (у ПУМБ наприклад можуть періодично запрошувати на веріфікацію у відділення) тож для мене Mono єдиний варіант.

Сподіваюся тих відмов стане менше, а підтримці змінять шаблони.
monobank
Ответ банка
19 июня 2023, 14:13
Можна залишити оплату в інтернеті лише з підтвердженням в застосунку/смс. Щоб це зробити, достатньо зробити на головному екрані свайп вліво, обрати «Налаштування безпеки», «Оплата в інтернеті» і вимкнути. Тепер можливі списання лише у випадку, якщо при оплаті буде 3DS

Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Уточнення походження коштів не означає, що ми відмовляємо в обслуговуванні. У разі, якщо банк отримує достатні пояснення щодо підозрілих операцій, перевірка не впливає на можливість обслуговування
Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів

Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Дозвольте перевірити діалоги з підтримкою, для цього написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KawaiiGirl 19 июня 2023, 2:53
Учора зареєструвалася у застосунку Mono, та вирішила звернутися до техпідтримки з приводу створення залізної банки. Дуже швидко відповіли на усі запитання.

Привіт службі турботи:)

Але є один недолік — PIN для входу в аккаунт замість паролю як у всіх інших банках
monobank
Ответ банка
19 июня 2023, 11:11
Дякуємо за відгук
Ми активно працювали і працюємо над безпекою входу в застосунок. Для вводу ПІН-коду необхідно ввести номер телефону та код з смс. Якщо все ж у 3 особи є доступ до фінансового номера телефону, то при некоректному вводі ПІН-коду декілька разів, ми встановлюємо ПІН-блокування і далі необхідно відновлювати ПІН або за допомогою селфі, або через відеодзвінок. У випадку якщо у 3 особи є доступ до номера телефону та пін-коду, для повноцінної роботи з переказами необхідно підтвердити новий пристрій на вашій електронній адресі, яка вказана в застосунку
OrkiGunutNuIHay 18 июня 2023, 20:26
Если быть кратким то банк может поставить финмониторинг и даже отказать в обслуживании если на вашу карту (или банку) будет поступать много «левых средств»

В теории любой может заблокировать чужую карту переводя на нее небольшие суммы денег очень много раз. И если с финмониторингом все понятно то отказ в обслуживании максимально вероятен в таком случае. Вы ничего не сможете доказать техподдержке.

Это мы говорили про теорию. А теперь к практике:
В банке полностью отсутствует возможность заблокировать прием средств на свой счет (только перевыпуск карты)
Ссылка на пополнение счета (не банки) статическая и никогда не обновляется. Огромнейший минус так как вам могут устроить проблемы скажем сотнями мизерных пополнений)
Абсолютное отсутствие объяснений количества отказов в обслуживании перед аудиторией. Что именно можно нарушить?

Из того что раздражает: техподдержка которая говорит скриптами вместо живого общения и низкая компетенция сотрудников PR (нет взаимодействия с клиентами)

Под вопросом:
Компетенция сотрудников финмониторинга (судя по жалобам они принимают далеко не все аргументы, однако опыта с ними по счастью не имею поэтому от себя писать не могу) и безопасность аккаунта защищенного 4 циферками (49=262144 комбинаций). Защит от подбора обнаружено небыло (поправьте меня если я неправ)
monobank
Ответ банка
19 июня 2023, 11:08
У випадку, якщо вам на рахунок надходить велика кількість незрозумілих вам переказів, просимо звернутися до підтримки, щоб ми зафіксували інформацію і вжили заходів у випадку, якщо відправник — клієнт моно

Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею

Ми активно працювали і працюємо над безпекою входу в застосунок. Для вводу ПІН-коду необхідно ввести номер телефону та код з смс. Якщо все ж у 3 особи є доступ до фінансового номера телефону, то при некоректному вводі ПІН-коду декілька разів, ми встановлюємо ПІН-блокування і далі необхідно відновлювати ПІН або за допомогою селфі, або через відеодзвінок. У випадку якщо у 3 особи є доступ до номера телефону та пін-коду, для повноцінної роботи з переказами необхідно підтвердити новий пристрій на вашій електронній адресі, яка вказана в застосунку

Для перевірки діалогів з підтримкою, написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександр саша 18 июня 2023, 10:36
хотів оформити виплату заробітної плати на білу карту моно але бухгалтер сказала що при зарахуванні виплат банк буде нараховувати комісію (
хто оформляв зарплату на карту моно чи це дійсно так?
monobank
Ответ банка
18 июня 2023, 14:10
Після надходження цільової виплати, у вас буде можливість зняти цю суму за пільговим тарифом — безкоштовно в рахунок особистих коштів і 3,5% в рахунок кредитних. Пільговий тариф буде діяти тільки на зняття цільових виплат (максимум до 50 000 грн в місяць).
GeekYestTest 17 июня 2023, 18:54
Користуюся банком вже більше року. Вирішив написати відгук.

Дратує відсутність можливості не відкривати чорну картку, а одразу зробити білу. Так можна анулювати ліміт через підтримку але я кажу як є.

Приватність під питанням. Чому я не можу заборонити бачити моє ПІБ коли я даю номер картки іншому користувачу Моно? Чому банківська таємниця працює на інші банки (якщо я дам номер картки наприклад людині з Ощад то вони не побачать ПІБ)? Так це зручно але чому вибірково?

Підтримка прості речі вирішує. Що там буде якщо буде щось поскладніше не знаю.

Є залізна банка та динамічний CVV. Ванька з рашки зі своїми схемами шось засумував.

Нема можливості вимкнути інтернет оплати чи зробити окрему картку тільки для цього. З окремим лімітом на витрати. Дуже незручно. Наприклад я не хочу щоб зарплатня картка мала можливість зняття через інтернет (для тих хто зараз почне про підтвердження через додаток: так це є АЛЕ не на всіх сайтах, а тільки на тих які це підтримують, отже якісь іноземні сайти не будуть надсилати вам підтвердження у застосунок і це величезна проблема у безпеці)

Можна блокувати картку та розблокувати. Рекомендую картки з великими сумами блокувати, а коли потрібні перекидати на іншу картку (наприклад на білу) і знов блокувати.

Банки для донатів — топ. Сподіваюся ви не зробите клоунаду з відмовленнями в обслуговуванні якщо я отримую на неї десь 20 гривень на місяць? Бо занадто багато про це скарг.

100 гривень на місяць коштує обслуговування неактивного рахунку. Що в них є неактивним рахунком — питання (про це ніде не написано). Майте на увазі. (Уважно читайте тарифи до умов)
monobank
Ответ банка
17 июня 2023, 19:37
Дякуємо за відгук
При переказі по номеру картки відображається лише ваше ім'я та перша літера прізвища. Повністю ПІБ не відображається

Можна залишити оплату в інтернеті лише з підтвердженням в застосунку/смс. Щоб це зробити, достатньо зробити на головному екрані свайп вліво, обрати «Налаштування безпеки», «Оплата в інтернеті» і вимкнути. Тепер можливі списання лише у випадку, якщо при оплаті буде 3DS

Якщо по рахунку відсутні оплати протягом 36 місяців, то цей рахунок вважається неактивним
Agent0007 17 июня 2023, 1:12
Маю 3 картки монобанк (чорна, біла, валютна).

З того що мені сподобалось:
1) Разом з білою карткою йде заява на отримання заробітної плати, дрібниця, але приємно
2) Кридитний ліміт можна вимкнути, залишивши розстрочку (у більшості випадків кредит як такий не потрібен, бо у магазинах зручніше розстрочка)
3) Нульові комісії при оплаті комунальних послуг та мобільного (це саме ті операції які проводяться найчастіше)
4) Посилання на поповнення. Не треба давати номер картки (а отже шушара за «служб безпеки» одразу лісом)
5) Динамічний CVV. Не зовсім зрозуміло як він працює при підписках, але працює і на тому добре
6) Котик. Для когось це дрібниця, але це робить застосунок меньш набридливим та більш комфортним для використання

З того що не сподобалося:
1) Надто багато відгуків та скарг про відмову в обслуговуванні у порівнянні з іншими банками. Отже тримати у них щось більше ніж 2000 гривень я не буду.
2) З VPN не дружить (мабуть так треба, але PB24 працює)

Висновок:
Я не вважаю його надійним (мабуть то моя параноя) та завжди напоготові про їх «відмови», тож не рекомендую тримати там хоч якісь великі гроші.
Уважно слідкуйте за відсотками та кнопками конвертації валюти розміром з піксель. Дрібне шахрайство з непомітною кнопкою $ та €.
Не беріть через моно облігації. Відсотки та вибір надто погані. Купуйте через Дія. Перевірте самі якщо вам не сподобалось як я це написав.

І ще. Рекомендую відрізати застосунку доступ до камери та мікрофону після того як ви їси скористувалися. Застосунок передає велику кількість інформації (перевірено сніфером на роутері). Не знаю що у цих зʼєднаннях (зашифроване) але буде все одно краще вимкнути.
monobank
Ответ банка
17 июня 2023, 11:19
Дякуємо за відгук
Динамічний CVV працює при оплаті в інтернеті або підв'язці картки. В деяких випадках він не перевіряється, якщо є підтвердження операції в застосунку, оскільки цього достатньо для забезпечення безпеки оплати
При підписках, в основному, списання відбуваються по токену, який формується в момент оформлення підписки. По цьому токену списання можуть проводитися навіть з перевипущеної картки. Тому ми рекомендуємо слідкувати за підписки та скасовувати неактуальні

Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею
Sergiykharchk 15 июня 2023, 17:18
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 77 (Samsung)
Помітив що щось не так томущо не зміг зайти в додаток, зателефонував до горячої лінії повідомили що вирішили заблокувати назавжди мене, хоча не пояснили причину. Ні криптою не займаюсь, ні якимись платежами незрозумілими, ні торгівлею в інтернеті, великі суми коштів ніколи не отримував чи з якихось незрозумілих джерел, активність мінімальна по рахунку, хоча кошти є. Те що гроші вкрали то ладно, живемо в такій країні с такими банками, а от те що створили проблему що підписки треба змінювати, через просочення оплати з мене знімуть штрафні то інше. Був нормальний банк багато років, тепер рекомендую бігти до інших, темпасе зараз масса є аналогічних з додатком.
monobank
Ответ банка
15 июня 2023, 18:34
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Beowulf 14 июня 2023, 8:14
Итак, начну с регистрации счета ФОП. Полдня. Сказали ждать смс. Смс не пришла. Позвонил — сказали заново проходить идентификацию. Начал проходить, у девочки Катерины пропал звук. Психанул. Пришла смс, но сказали, что она уже не нужна, включили удаленно. Сразу нельзя так было сделать? Дальше, сказали если заказать карточку по новой почте, придёт именная. Пришла — обманули. Но самое главное — на карточке, на одной стороне — номер, дата и cvv. Вы совсем там тронулись мозгами? Как я ей расплачиваться буду? В супермаркете камеры над каждой кассой. Любой охранник ставит запись видео на стоп, увеличивает, и заказывает по этим данным что хочет. Одно слово — кретины. Принимаю один перевод и закрываю счет. И больше дела не имею. И всем скажу, что это самый идиотский банк.
monobank
Ответ банка
14 июня 2023, 11:26
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
Обов'язково перевіримо всі діалоги з колегами та проведемо роботу над помилками.
Для додаткової безпеки даних вашої карти ви можете встановити в додатку монобанк динамічний CVV код або проводити оплати лицьовою стороною картки.
FuckRuskiyKurva 13 июня 2023, 20:02
Зареєструвався в застосунку.

Все добре окрім:
— Відсутність карток для WEB оплати (хочу остаточно перейти на mono, але без цього це неможливо…)
— Надто повільна перевірка документів. Ну мені сказали що це норма, але модно якось пришвидшити? :D
— Нема можливості зробити вхід по Дія підпис. OTP легко перехопити, PIN занадто короткий (хочаб 6 цифр для входу в застосунок)

Це всі претензії. А так все гарно.

Милий котик муркотить при поповненні!
monobank
Ответ банка
14 июня 2023, 10:59
Дякуємо за ваш відгук. Передали ваші побажання відповідальним співробітникам для розгляду додавання їх у майбутніх оновленнях мобільного застосунку.
Lolik1837 11 июня 2023, 9:23
Дорогой Монобанк. Так вы так и не объяснили внятно — на каком основании вы за оплату в интернете за государственные услуги (МСС 6211) стали брать с людей конскую комиссию в 4 % якобы за покупку квази кеша, которая идет вообще по другому коду (по МСС 6051)?

Вы отлично знали, что МСС 6211 (гос услуги) НЕ облагается комиссией, так же как и намеренно врали людям, что это МСС «квази кеша»

Ради любопытства позвонил в десяток различных банков и мне ВЕЗДЕ ответили, что их банки НЕ ВЗЫМАЮТ комиссию по МСС с оплатой за государственные услуги.

Так, а Моно банк это что? Единственный банк которому закон не писан? Или единственный банк, который может врать людям, что их оплата за гос услуги является, якобы покупкой квази кеша причем СОВСЕМ ПО ДРУГОМУ НОМЕРУ МСС?
monobank
Ответ банка
11 июня 2023, 13:48
Код МСС 6211 — це не державні послуги, по цьому коду проходить оплата за покупку цінних паперів
До квазі-кеш транзакцій належать категорії видаткових операцій, які по суті не передбачають оплати реальних товарів чи послуг, тобто придбання облігацій підпадає під квазі-валюту
Комісія списується лише у випадку, якщо оплата відбувається в рахунок кредитних коштів. Ми попереджуємо про комісію, яку буде утримано при оплаті кредитними коштами, при підтвердженні операції в застосунку моно
Полезный комментарий
Lolik1837 12 июня 2023, 8:36
Реально я обычный штраф оплатил. И взяло 4 %. А если ты собираешься брать ОВГЗ, то, что бы не рисковать -просто купи одну и посмотри как ее оплатило… Я неделю назад тоже был уверен, что МСС 6211 это только покупка ценных бумаг. А ФИГ ТАМ. По этому коду могут проходить и штрафы в пользу государства, и пошлины за какие то гос услуги. На комиссию при покупке ОВГЗ я не попал. А вот 16 грн комисси при оплате штрафа с неприятностью обнаружил.)
NiceBoy 10 июня 2023, 14:57
Мої вітання.

Претензій до банку немає, але відсутність інформування по важливим питанням хоча б на email створює незручності. Не завжди є можливість читати пуші. В деяких випадках вони зовсім вимкнені (бісять).

Тож я пропоную щось дуже важливе дублювати на email чи в телеграм.

Ще дратує відсутність окремої картки для інтернету як це є у привату. Як зʼявиться одразу перейду до вас остаточно.
monobank
Ответ банка
monobankua 10 июня 2023, 18:56
Вітаю
Уся інформація щодо операцій по карті, змін, новин, або тимчасових помилок в першу чергу надсилається пуш-повідомленням у застосунок та зберігається там (переглянути всі повідомлення можна на головному екрані, натиснувши на іконку з повідомленням, під кнопкою поповнити картку)
Важлива інформація та інформація щодо змін зазвичай додатково дублюється на електрону пошту клієнтові.
Крім основної чорної карки можна випустити додаткові, наприклад віртуальні, білу (дебетову), валютні та використовувати для оплат в інтернеті.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Проблема решена
Andrii33 9 июня 2023, 22:12
29 травня 2023 з-за кордону було відправлено, переказ. Який до цього часу так і не надійшов, накрились плани…але то таке. Читаю коментарі, читав форуми де пишуть подібні проблеми з переказами, нажаль кругом звучить монобанк. Я розумію, що типу треба звертатися до банку відправника, звернувся, надали квитанції, де чітко показано, що кошти відправлені, на реквізити монобанку. Але моно платежу не бачить і допомагати навіть не думає, зате потім комісію добру здере за зняття коштів. Служба підтримки просто жахлива, по всім питанням відповідь одна, звертайтесь в банк відправник…просто жах. Не можу зрозуміти одного, чому інші банки якось борятся з ситуацією, до прикладу приват, так платно, але подасиш заяву і він знайде твої гроші, маю приклади… а тут скільки скарг, і розвитку нуль, монобанк просто розчарував. Я вважаю, щоб не втрачати рейтинг, тримати клієнтів треба розвиватися, не піарити нові відділення в Польщі і т.п., а розвивати сервіс, щоб залучати внутрішню клієнтську базу, особисто я с таким сервісом, просто позакриваю всі рахунки. Не знаю, чи хтось з менеджменту моно читатиме це, але вважаю, що у вас горить, ви втрачаєте свою первину ідею, банку в смартфоні, адже гарний банк, перше, що робить допомагає своїм клієнтам. І останнє, що додам, хтось пише в коментарях, що моно все правильно, говоре, що звертайся в банк відправник, а нікого не турбує, що клієнт в Україні, а вирішувати питання має через іноземний банк, я сподіваюсь коментанти, що пишуть ці тези, хоч раз самі листувались з іноземним банком, або з його партнерами…
monobank
Ответ банка
monobankua 10 июня 2023, 13:26
Ми детально перевірили надану вами інформацію, але на жаль, вказаний вами переказ не надходив на наші рахунки.
Кошти можуть бути зупинені у банках-кореспондентах, у будь-якому випадку деталі можна уточнити лише через банк-відправник, відправивши запит на розшук/відгук/статус платежу, оскільки відстежити переказ можуть тільки вони шляхом його прямування.
Зі сторони банка відправника гроші можуть бути списані, але їх може зупинити будь-який банк кореспондент, який бере участь у переказі. Якщо платіж зупиняють, то зазвичай шлють запит до банку відправника з проханням надати інформацію щодо платежу, що їх цікавить. Тому і рекомендація відправнику звертатися до свого банку, відправник може попросити у своєму банку зробити запит по свіфт-каналу та уточнити в якому банку та чому платіж зупинили. Оскільки ініціатором звернення та пошуку завжди має бути банк відправник.
Delaysman 9 июня 2023, 11:27
Не хочу нічого доводити, хочу лише щоб нарешті опублікували відгук і мою субєктивну думку.
Блокування коштів.
Мав шість карток, від різних банків на які мені пересилали кошти за фріланс, ніколи мені жоден банк нічого не блокував, і не запитував підтвердження коштів окрім моно.
Це можна під будь-якими соусами подавати моніторинг, і так далі. Але людей в Україні сотні тисяч фрілансить, і якщо відритий ФОП і сплачується єдиний податок, обороти не перевищують ті які дозволені законом, то доля 100 доларів які зайшли на рахунок, нікого хвилювати не повинна, звісно що довести звідки ці кошти можливості немає, цим банк і користується.
В зв’язку з рішенням виконавчої служби, у мене були тимчасово заблоковані всі картки, коли почалася війна всі рахунки на яких було менше 100к гривень, були розблоковано автоматично, окрім монобанку, і після рішення про зняття обмежень від виконавчої у мене кошти заблоковані, і це стосується лише моно банку. Тому що решта банків усе автоматично розблокували. Вони з мені кажуть що потрібен лист від виконавчої, а той лист від виконавчої мені ж в додаток монобанку прийшов. Щоразу говорять що ми перевіряємо, що там вони перевіряють — невідомо.
monobank
Ответ банка
monobankua 9 июня 2023, 14:38
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
CuteCartoplia 9 июня 2023, 3:36
Може це й не зовсім про сам застосунок але про відношення банку до клієнтів.

Я читав надто багато відгуків про те що банк блокує рахунки (ні, не по провадженням!) та відмовляє в обслуговуванні. Про інші банки такі відгуки чия і є (не тільки тут) але їх значно менше.

Ніде немає коментарів банку щодо того що НЕ можна робити с карткою щоб не відмовили в обслуговуванні. Так так, скріпт про «умови та правила» я вже читав, ніколи не повірю в те що більше 1000 (рахував пошуком по сторонці, може бути не точно) клієнтів порушили їх.

По перше: дайте хочаб якісь ПУБЛІЧНІ коментарі щодо того що неможна робити без зайвих посилань (я читати вмію умови, але щось тут мабуть не зовсім чисто).

Просто в якості інформації:
Потребують документи частіше за інші банки (за П24 та Ощад 100%). Тому якщо ви працюєте неофіційно (фріланс, якесь хоббі яке стало заробітком і так далі) у вас можуть виникнути проблеми з тим що у вас вкрадуть кошти посилаючись на закон. Так це цілком законно але чому Ощад ні разо цього ще не зробив? Знов таки щось тут з ініціативи самого Mono. Ну і класти крупну готівку не рекомендую. Знову можуть (а може і ні, як повезе, але я б не ризикував) документи запросити яких у тиках випадках може і не бути.

Висновок:
Банк діє зовсім непрозоро. Завжди дає посилання не аргументуючи та не надаючи ніяких простих заборон без «розмитої» юридичної лексики. Зручний але ненадійний.

P.S: Робив перевірку. З друзями писали у підтримку зі схожим (але не ідентичним питанням). Завжди відповідають по скріпту (у вас там якісь шаблони чи що? Це навіть гірше за робота). Тож якщо щось дійсно важливе то телефонуйте замість того щоб писати. По телефону збити «скріпт» легше.

P.P.S: В жодному разі не використовуйте для покупки криптоактивів. З вірогідністю в 90% відмовлять в обслуговуванні (у них як я розумію немає чи то можливості чи то бажання перевірити кожен випадок окремо). Це їх параноя з приводу курток бінансу. Така вірогідність є навіть якщо ви ніколи навіть і не чули про ці «бінанси».

А тепер я хочу почути саме ПУБЛІЧНО (вам же нічого приховувати, техпідтримка саме так відповідає, тож пишіть у масси!):
!!! Коротко для людей що неможна робити з карткою щоб запобігти відмові в обслуговуванні. Тільки без нових посилань. Я вам навіть зразок дам:
«Користувачам не можна: [пункт перший], [пункт другий], …»

Будь яка інша відповідь підтвердить те що ви приховуєте щось (я вважаю що вони шукають можливість відмовити в обслуговуванні тим клієнтам які не досить активні та не приносять «сВєРх ДаХоД» (підтверджень нема, це моя думка) тому й вигадують щось та пишуть «розмито»).

В випадку неотримання відповіді, отримання її непублічно чи отримання не по темі прошу вважати фактом приховування чогось.

Ще раз повторюю зразок: «Користувачам не можна: [пункт 1], [пункт 2], …»

Пояснюю чому я хочу саме ПУБЛІЧНО. Після відповіді я АРХІВУЮ сторінку з відповіддю у wayback що теоретично зможе допомогти як мені так і іншим запобігти цих (теоретичних) дрібних махінацій.

Дякую за увагу
monobank
Ответ банка
monobankua 9 июня 2023, 18:14
Шкода, що у вас склалася така думка щодо умов обслуговування.
Договір публічної оферти знаходиться у відкритому доступі, всі правила обслуговування, права та обов'язки сторін у ньому перераховані та ми їх не приховуємо https://www.monobank.ua/terms.

При цьому ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.

Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.

Щодо фінансів наших клієнтів — немає жодного становища, яке дозволяло б банку безпідставно заволодіти коштами наших клієнтів. Тож цього ніколи не відбувалося.
У більшості подібних відгуків інформація подається недостатньо правдиво, але спростувати її, навівши конкретні деталі клієнта, ми не можемо, оскільки порушимо банківську таємницю.

Щодо відмови в обслуговуванні як такого, банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини прийнятого рішення.
А також ми також залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтам у разі неповажного ставлення до співробітників банку (п.10.7 Умови та Правила обслуговування)
Проблема решена
Юрій Кобець 8 июня 2023, 14:42
Сталась неприємна ситуація. 02.06.2023 знімали гроші в банкоматі приват банку з карти Монобанк.
Сума не мала — 20000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і викинув червону помилку з надписом що тичасово гроші не видаються і не приймаються.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зайшли блище відділення приватбанку, там сказали дзвонити в монобанк і в підтримку приватбанку.
Зателефонував в підтримку приватбанку, відразу сказав який банкомат, вони сказали що оформили якусь заявку на перевірку банкомату, а також сказали дзвонити на підтримку монобанку що я і зробив.
В монобанку сказали що заявку створили, чекати 10 чи 11 днів якщо не вернуть то будуть подавати документи в платіжну систему для оскарження, цей проце займає біля 60 днів.
Пройшло 7 днів, виріши взнати якісь деталі по ситуації, зателефонував в приват банк (врешті приватбанк має повернути гроші монобанку і логічно що в приватбанку мають якось знати деталі ситуації), там відповідають шаблонами кажуть дзвоніть в монобанк розбирайтесь, запитував по тому банкомату чи перевірили його (бо казали що запит на перевірку створили) — нічого незнають, чекайте, дзвоніть в монобанк…

Написав про проблему тут на порталі в розділі відгуків про Приватбанк.
Приватбанк мені в особисті повідомлення написав що перевірили по номеру карти і заявок від монобанку на повернення в них немає.

Я подзвонив в монобанк і вони мені відповіли що по їхньому регламенту вони чекають 10 чи то 11 днів поки приватбанк поверне гроші без всяких заявок, якщо приватбанк неповертає тоді вони вже подають документи на платіжну систему для оскарження, яке займає всередньому 60 днів.

Тобто приватбанк цих 11 днів нічого неробить (бо в них немає заявки) а монобанк аж через 11 днів ненапряму, а через платіжну систему подає оскарження. То це як так? Чому людина яка попала в таку ситуацію повинна чекати більше 2 місяців? Чому неможна напряму подати заявку в приватбанк щоб пришвидшити процес?

Чи мені менеджери не все кажуть. Хочу почути офіційнц відповідь монобанку. Чому люди мають чекати 11 днів щоб почати чекати ще 60 днів, і чому неможна пришвидшиди процес напряму кумунікуючи з приватбанком?
monobank
Ответ банка
8 июня 2023, 16:42
Згідно з внутрішніми процедурами та особливостями банківської системи, за спірними транзакціями питання вирішуються за допомогою платіжної системи
Банки не пишуть один одному листи з подібними питаннями, повернення коштів за спірними транзакціями не відбувається таким чином
Оскарження проводиться безпосередньо через звернення до платіжної системи

На поточний момент, до нас надійшов запит на остаточне списання суми, то ми не будемо очікувати 11 днів, а вже почнемо оскарження операції, щоб допомогти вам повернути кошти
Щойно у нас буде нова інформація, колеги вам повідомлять
FuckTheCredit 6 июня 2023, 21:40
Это просто отвратительно. Впарили кредитный лимит. Отключить его не представляется возможным (ну якобы отключить через функции приложения можно просто снизив, но нет никакой гарантии что его не вернут потом назад). Банк имеет право менять лимит в любое время (кто не читал договор — сочувствую). То есть я не могу просто взять и навсегда закрыть себе возможность получения кредитов.

Техподдержка ноет что они чтото там зафиксировали (у вас крепеж еще не кончился? Может мешок метизов подарить?) но все равно имеют право поменять в любое время.

Выглядит как мошенничество. Мне просто нужен счет с которого удобно пополнять услуги и личные кабинеты. Почему я должен обязательно иметь кредитную линию? Это мой счет или ваш?! Мне еще потом ваших коллекторов не хватало из-за того что вышел за лимиты своих средств ведь вы так любезно в балансе указываете сумму и кредитных и личных средств! Это на лоха рассчитано?

Скажу вам больше!
Они даже не предупредят никак о ее смене! (Ну типа пуш которых сейчас у всех обычно очень много и их с 70% вероятностью люди пропустят). Ни на почту не пришлют. Ни в СМС.

Жулики!
monobank
Ответ банка
7 июня 2023, 9:55
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
HorobetsVlad 6 июня 2023, 21:01
У мене вже істерика при розмові зі співробітниками банку.
До уваги нових кліентів! У жодному разі не користуйтесь банком, вони блокують кошти, та відмовляюстя їх віддавати, навіть якщо ви надали документи про їхне походження!
Аргументують це начеб-то тим, що на їх думку наданих документів недостатньо. І нічого ви їм не докажете. Ні термінів ні причини такого блокування вони не називають.

Я у розпачі, банк заблокував усі мої кошти, до останньої копійки. Я слізно просив у них віддати хоча б 200 гривень на їжу. Моїх коштів!
Вони позиціонують себе як найлюдяніший банк але в мене таке враження, що я з роботами спілкуюсь.

А саме жахливе, що у вас немає жодного шансу відстоювати свої права! Уся коммунікація з банком ведеться у телеграмі. Вони ніяк не відповідають за свої вчинки.
monobank
Ответ банка
7 июня 2023, 10:00
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Ми надіслали вам повідомлення у застосунок, перегляньте, будь ласка
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dubler50 6 июня 2023, 20:09
4441114418457790 номер карти який видурює кошти в телеграм каналі.
monobank
Ответ банка
7 июня 2023, 9:27
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Serhiozzi 6 июня 2023, 14:18
Тиждень тому отримав валюту в одному з відділень Універсалбанку в Києві. Поспішав, та не подивився купюри.
За півгодини почав їх розглядати, та помітив, що деякі з них були старими та пописаними чорнилами.
Поскаржився на обслуговування онлайн, після чого працівник служби підтримки порадився звернутись у відділеня і поповнити цими купюрами власну картку.
Однак в той же день я цього не зміг зробити, бо виїзжав з міста, а через тиждень звернувся в теж саме відділеня. В мене відмовились взяти декілька купюр, оскільки їм «заборонено брати такі купюри». Подивились на квітанцію про видачу коштів, але нічого не зробили.
Брати заборонено, видавати — ні.
Розумію, що зараз вже нічого не доведеш, ну і до самого Моно дана ситуація ніби і мало відноситься, просто хочу попередити, що оператори кас Універсалбанку таким чином вирішують свої проблеми, за рахунок створення інших.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 июня 2023, 18:18
Написали вам у особисті повідомлення для уточнення інформації
Проблема решена
elderlybeans 5 июня 2023, 21:46
Гарний зручний додаток, низькі або вітсутні комісії — це все, звісно, добре. АЛЕ. Відбулась ситуація, що змусила мене написати цей відгук та дуже сильно зіпсувала відношення до цього банку.

Коротко ця ситуація виглядає так: банк автоматично змінює кредитний ліміт на картці. Більш того, сповіщення про це приходить, але не зберігається в історії операцій в додатку. Тобто, якщо у Вас було багато сповіщень в телефоні, серед яких одно було від банку, то Ви будете навіть і не в курсі, що у Вас змінився кредитний ліміт.

Саме так і було в моєму випадку. Більше того, кредитний ліміт змінився не в півтори, та навіть не в два рази, а одразу в 20(!) разів. З 2000 грн до 40000 грн. І я цього не помітив.

В мене часто може змінюватись баланс на карті на подібні суми, тому я навіть і не думав, що це щось не т. е. «Напевно, борг повернули» — подумав я, та спокійно користувався карткою, думаючи, що це мої власні кошти. Адже великими цифрами на карті показується загальний баланс, в який так само можуть входити кредитні кошти. Тільки нижче, маленьким шрифтом, вказується, скільки там Ваших грошей, а скільки — кредитних. Власно кажучи, якщо Ви постійно десь бігаєте по справах, дуже легко не помітити зміни кредитного ліміту взагалі, ані в момент зміни, ані після.

Як я вже сказав, я користувався цими грошима, думаючи, що це мої кошти, поки не побачив раптом комісію при переводі. Почав дивитись, звідки вона взялась, і з‘ясувалось, що я виявляється взяв кредит! Побачив цей ліміт в 40 тисяч грн, думаю, «що за …, ну ладно, зараз зміню його». Змінюю, і бац — в мене на карті -300 грн, та якась «простроченість за кредитом». За кредитом, який я не збирався брати, а якщо б і взяв, то виплатив би вчасно. Пишу в підтримку, там взагалі разу з третього зрозуміли проблему, та відповіли: «банк має право самостійно змінювати ваш кредитний ліміт». Тобто, не питаючи підтвердження, не питаючи згоди, Вам просто можуть змінити кредитний ліміт, і великими цифрами в додатку у Вас буде більша сума на балансі, ніж вона є реально. Коли я намагався зателефонувати в підтримку, там просто 7 хвилин не відповідали на дзвінок, і так і не відповіли. Коли в телеграмі все ж таке розібрались, в чому справа, я ще до вечора чекав, поки мені відновлять кредитний ліміт, щоб я хоча б міг користуватись грошовими переказами, які мені потрібно було зробити в цей день. Відповідно, замість того, щоб одразу дізнатись про зміну кредитного ліміту та враховувати це, я вліз в кредитні кошти, не помітив цього та весь вечір провів у спілкуванні з підтримкою монобанку замість того, щоб займатись своїми справами. Такий «функціонал» бачу вперше, щоб банк міг просто за вас щось зробити з картою, повідомити про це звичайним пуш-сповіщенням, і типу все нормально. Така гра в наперстки — це не те, чого очікує клієнт, користуючись одним з найпопулярніших банків країни, і це не можна виправдати тим, що це було не спеціально. Можна було просто робити на рівні системи пропозицію та питати у клієнта підтвердження того, що він дійсно бажає збільшити кредитний ліміт. Але цього не зробили, що приводить до висновку, що банк навмисно змінює кредитний ліміт, щоб якась частина клієнтів цього не помітила та почала користуватись кредитними коштами поза залежністю від того, чи є в них таке бажання.

Дякую Юлії з підтримки монобанку за терпимість у вирішенні цього питання. Все інше чудово, але саме це відбиває бажання користуватись послугами цього банку. Сподіваюсь, щось зміниться та подальші дрібні спроби надурити клієнтів будуть зупинені.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 июня 2023, 18:00
Дуже шкода, що виникли негативні емоції при роботі з нашим продуктом.
Дійсно банк має право в будь-який момент змінити розмір кредитного ліміту в будь-яку сторону.
Інформація про зміну ліміту надсилається Пуш- повідомленням у застосунок та зберігаються там (переглянути всі повідомлення можна на головному екрані, натиснувши на іконку з повідомленням, під кнопкою поповнити картку)
Вибачте, що ми трохи засмутили вас.
Колеги зафіксували вашу пропозицію, та надалі будемо намагатися тільки радувати вас.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.05 41.4852
EUR 45.05 45.8001
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.05 41.4852
EUR 45.05 45.8001
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝