Подвійне кидалово на обслуговування в банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
В 16 лет крутил темки — схемки, теперь получи результат
- +
- 0
-
- gravezzz337
- 16 декабря 2025, 11:48
- #
Да что ты, друже говоришь?)))
Лично свечку держал когда схемки крутились?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.35 | 49.99 |
| Все курсы банка | ||
В далекому 2021 році, коли мені було 16 років, Моно розірвав зі мною ділові відносини, ще тоді по незрозумілій щиро причині. Я не продавав карток, тоді мене на пошту (як потім виявилось) проінформували, що мені треба пояснити свої зарахування (в 16 років вони були просто захмарні))). Повідомлення було пропущене і побачене десь через рік після цього, і ніяким іншим чином мене ніхто не повідомив про необхідність актуалізації. Ну, добре. Тоді для мене це не було кінцем світу, бо користувався іншими банками.
В 2025, через 4(!) роки, коли мені вже стало 21, виникла необхідність відкрити моно для отримання зарплати і підвʼязки соцвиплат, ну і окрім того що всі інші онлайн банкінги — шлак. З сотню разів звʼязувався з рядовою підтримкою, постійно годували незрозумілою інформацією. Компетентність підтримки у всіх питаннях за межами рядових питань — 0 без палички. Вже потім дійшло до мене, що треба давити через мінфін, оскільки тут є хоч який-неякий прогрес у моєму питанні.
Що ж. Пишу відгук, звʼязується більш кваліфікований компетентний співробітник, і після недовгої розмови мені дають пройти реєстрацію знов. Радості повні штани, прохожу, все добре. На етапі вибору доходу вилітає застосунок. І після повторного відкриття моя улюблена знайома помилка «ми не можемо випустити для вас картку»))))
Пишу до підтримки, нічого не знають як завжди. Звʼязуюсь через мінфін, пишуть «після отримання нової інформації ми знов прийняли рішення що ви не можете відкритись у нас».
Питань задавати навіть не буду, тому що абсурд цієї ситуації зрозумілий без слів.
Прошу Монобанк повторно і всебічно переглянути ситуацію, з мого боку немає жодних підстав не давати мені обслуговуватись і користуватися банком. Я готовий надати будь які документи. І безапеляційна відповідь про вашу інформацію, яку ніхто не може розкрити і пояснити чітко причину такої відмови — це суперечить будь якому здоровому сенсу.