Дали провести шахрайський платіж
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 67
P. S. офіційний бот підтримки в російській соцмережі Telegram, де погана модерація та дуже легко ними прикинутися.
де б не був бот підтримки — треба бути особливо «розумним» щоб зробити такий переказ
тепер тупо вигадувати відмазки про російський телеграм
де б не був бот підтримки — треба бути особливо «розумним» щоб зробити такий переказ
тепер тупо вигадувати відмазки про російський телеграм
- +
- +12
-
- radioragal
- 4 июня 2025, 17:49
- #
Это ж насколько дырявое это подобие банка что даже не позвонило клиенту спросить он ли это проводил платеж? Серьезный банк даже на кассе может проверить что клиент рассчитывается своей картой, а не левый чел
https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/396290/
https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/396290/
Чувак, ти що, хочеш щоб при кожній покупці пузиря пива банк тобі телефонував і перевіряв що це ти?
Дешевеньке якесь пиво за 140 000 гривень
А ти ніколи не враховуєш контекст і як якийсь Трамп реагуєш лише на останні слова?
За всі роки скільки користуюсь банками один єдиний Ідея-банк подзвонив і перепитав чи це я робив оплату картою. Але це було лише раз і скоріш за все лише тому що я був новим клієнтом.
Тут взагалі мова йде не про якусь оплату в інтернеті, а про переказ який можна виконати лише з застосунку, виконавшу купу нетрівіальних дій. Це не може бути випадково.
Купував авто і вніс в якості першого внеска більшу частину його вартості, це було більше ніж 140к. І ніхто мені не подзвонив. І вважаю що це ОК.
За всі роки скільки користуюсь банками один єдиний Ідея-банк подзвонив і перепитав чи це я робив оплату картою. Але це було лише раз і скоріш за все лише тому що я був новим клієнтом.
Тут взагалі мова йде не про якусь оплату в інтернеті, а про переказ який можна виконати лише з застосунку, виконавшу купу нетрівіальних дій. Це не може бути випадково.
Купував авто і вніс в якості першого внеска більшу частину його вартості, це було більше ніж 140к. І ніхто мені не подзвонив. І вважаю що це ОК.
Прирівняння переказа 140к грн до купівлі пузиря пива мені здалося дивним не дивлячись на будь який контекст.
Ми маємо мінімум інформації, але зрозуміло що це не оплата картою на сайті, тому ніякі стандартні антифрод процедури не запускались.
Он навіть Валера, який завжди топить проти банків, теж здивований звідки 140 коли було лише 20.
Он навіть Валера, який завжди топить проти банків, теж здивований звідки 140 коли було лише 20.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 5 июня 2025, 16:38
- #
Он навіть Валера, який завжди топить проти банків, теж здивований звідки 140 коли було лише 20.
Я топлю против беззакония банкиров, а не против банков, если я вижу что нарушают закон путём применения каких то псевдо хотелок НБУ о прекращении отмывания то я топлю против>
Хотелки должны быть уравновешены законом, наладить сотрудничество между банков чтобы обменивать инфой как того требует закон, а не МЫ ХОТИМ ПРОВЕРИТЬ КУДА ВЫ ПЕРЕВОДИЛИ. Нарушая все нормы законодавства+
Я топлю против беззакония банкиров, а не против банков, если я вижу что нарушают закон путём применения каких то псевдо хотелок НБУ о прекращении отмывания то я топлю против>
Хотелки должны быть уравновешены законом, наладить сотрудничество между банков чтобы обменивать инфой как того требует закон, а не МЫ ХОТИМ ПРОВЕРИТЬ КУДА ВЫ ПЕРЕВОДИЛИ. Нарушая все нормы законодавства+
Я топлю против беззакония банкиров
як можна топити проти беззаконня коли банки діють у повній відповідності до закону? Те що закон по **** написаниий це без сумнівів. Але саме закон наділив банки такими повноваженнями не встановивши жодної відповідальності.
як можна топити проти беззаконня коли банки діють у повній відповідності до закону? Те що закон по **** написаниий це без сумнівів. Але саме закон наділив банки такими повноваженнями не встановивши жодної відповідальності.
- +
- +27
-
- Oleksii Ch
- 6 июня 2025, 14:00
- #
Ти не «топиш» проти беззаконня, ти тут розважаєш постійних читачів своїми номерами юридичного стендапу =)
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 8 июня 2025, 21:38
- #
Але саме закон наділив банки такими повноваженнями не встановивши жодної відповідальності.
Вот когда покажешь хоть одно судовое дело где банк применил закон о легализации и отмыванию и выиграл суд тогда и приходи, только там где не были нарушены лимиты 400к
Вот когда покажешь хоть одно судовое дело где банк применил закон о легализации и отмыванию и выиграл суд тогда и приходи, только там где не были нарушены лимиты 400к
Яким боком тут суд? Ти ж вже знаєш що цей закон є, хоча цілий рік вперто заперечував його існування. Ну то відкрий і пошукай де там сказано що банк має вирішувати це питання через суд.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 11 июня 2025, 9:31
- #
Банк вообще не может применять этот закон к клиенту если у него нет док-ва нарушения этого закона и если не велось дело, я тебе уже 100 раз говорил этот закон регулируется криминальным кодексом. И нет ни какого закона про финансовый мониторинг если есть покажи, есть закон о легализации отмывании в который входит пункты для банков мониторить операции и проводить расследования подавать запросы в следственные органы, а не блокать счёт нарушения все законы и чёто там спрашивать.
Банк вообще не может применять этот закон к клиенту если у него нет док-ва нарушения этого закона
закон про фінансовий мониторинг взагалі не вимагає щоб у банка були якісь докази, закон дозволяє банку діяти якщо у банка є лише підозри
я тебе уже 100 раз говорил этот закон регулируется криминальным кодексом
кримінальний кодекс це окремий закон який не має жодного стосунку до фінансового мониторингу
закон про фінансовий мониторинг взагалі не вимагає щоб у банка були якісь докази, закон дозволяє банку діяти якщо у банка є лише підозри
я тебе уже 100 раз говорил этот закон регулируется криминальным кодексом
кримінальний кодекс це окремий закон який не має жодного стосунку до фінансового мониторингу
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 14 июня 2025, 15:16
- #
В 101й раз повторяю не существует закона про финансовый мониторинг в граждаском правовом поле, есть закон о легализации и отмыванию который курируется криминальным кодекстом в который входят функции финмона разных структур и чтобы его применять банковским структурам нужны доказательства>
Трёхлитровый опять дурака клеит типа ниче не понимает)
Трёхлитровый опять дурака клеит типа ниче не понимает)
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 15 июня 2025, 6:33
- #
В 101й раз повторяю не существует закона про финансовый мониторинг в граждаском правовом поле, есть закон о легализации и отмыванию который курируется криминальным кодекстом в который входят функции финмона разных структур и чтобы его применять банковским структурам нужны доказательства>
Від того, що ти 101й раз повторив свою юридично та граматично безграмотну маячню, нічого не міняеється, посудова особа.
Від того, що ти 101й раз повторив свою юридично та граматично безграмотну маячню, нічого не міняеється, посудова особа.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 15 июня 2025, 12:36
- #
Ну так покажите мне оба закон про финансовый мониторинг, вы вот двое собрались, скооперируйте свои действия, жду ссылку :)
Хватит людям лапшу на уши вешать про выдуманный закон про финансовый мониторинг и попытки приплести закон с криминального кодекса к банкам :D
Хватит людям лапшу на уши вешать про выдуманный закон про финансовый мониторинг и попытки приплести закон с криминального кодекса к банкам :D
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 15 июня 2025, 15:39
- #
Зрозуміло, Валєра «посудова особа» злився.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 19 июня 2025, 8:25
- #
По моему слились вы оба, я пока ещё не увидел: Закон Про фифнасовый мониторинг
Который регулируется гражданским кодексом как ты тут пишешь мне :D Банки лапшу вешают ссылаясь на криминальный кодекс думают это прокатит, а хрен там)
Который регулируется гражданским кодексом как ты тут пишешь мне :D Банки лапшу вешают ссылаясь на криминальный кодекс думают это прокатит, а хрен там)
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 20 июня 2025, 11:18
- #
Боже, який казковий блазень.
Просто кинь сюди номер справи з реєстру.
Для цього не треба тиражувати твої голоси з голови, що співають про «регулювання» певного закону окремим кодексом, що є повнісінькою юридичною маячнею.
І немає окремого закону про фінмоніторінг, він регулюється законом про протидію, де всі положення про фінмоніторінг викладені.
Я розумію, що це складно, але напруж міжвушний ганлій, не будь остаточним телепнем.
Просто кинь сюди номер справи з реєстру.
Для цього не треба тиражувати твої голоси з голови, що співають про «регулювання» певного закону окремим кодексом, що є повнісінькою юридичною маячнею.
І немає окремого закону про фінмоніторінг, він регулюється законом про протидію, де всі положення про фінмоніторінг викладені.
Я розумію, що це складно, але напруж міжвушний ганлій, не будь остаточним телепнем.
Валерка Котовский
«Вот когда покажешь хоть одно судовое дело где банк применил закон о легализации и отмыванию и выиграл суд тогда и приходи, только там где не были нарушены лимиты 400к»
1. Так банк не судиться, банк блокує рахунок і все, судяться потім люди, і як правило якщо там була крипта — то ніхто в суд не йде, тому і справ таких якби нема :)
2. Якщо уважно читати закон, то можна виявити, що при досягненні ліміту в 400к банк ЗОБОВ`ЯЗАНИЙ провести фіншмон, але там ніде не написано на кшталт «виключно при досягненні ліміту в 400к грн банк має право проводити фіншмон»)) фіншмон банк може провести і за 1 грн, а як не подобається — то йди в інший банк, в реальному світі це так працює, незалежно від того подобається це тобі чи ні, і незалежно від того згоден ти з цим чи ні))
«Вот когда покажешь хоть одно судовое дело где банк применил закон о легализации и отмыванию и выиграл суд тогда и приходи, только там где не были нарушены лимиты 400к»
1. Так банк не судиться, банк блокує рахунок і все, судяться потім люди, і як правило якщо там була крипта — то ніхто в суд не йде, тому і справ таких якби нема :)
2. Якщо уважно читати закон, то можна виявити, що при досягненні ліміту в 400к банк ЗОБОВ`ЯЗАНИЙ провести фіншмон, але там ніде не написано на кшталт «виключно при досягненні ліміту в 400к грн банк має право проводити фіншмон»)) фіншмон банк може провести і за 1 грн, а як не подобається — то йди в інший банк, в реальному світі це так працює, незалежно від того подобається це тобі чи ні, і незалежно від того згоден ти з цим чи ні))
Валерка Котовский
«Банк вообще не может применять этот закон к клиенту если у него нет док-ва нарушения»
Досить накидувати понос на вентилятор, Валєрка, в законі сказано про підозру, далі я вже бачу як ти починаєш намагатися викручувати слова і гратися в «обгрунтовану підозру», в банка обгрунтована підозра — це буде нетипова транзакція з новою карткою та/або крупна транзакція, все, це вже буде для банку обгрунтованою підозрою, а те що ти рвеш на собі тєльняжку і кричиш в усі отвори, що це не так — ну йди в суд і доводь зворотнє, а до рішення суду — банк діє правомірно, бо нбу претензій до таких дій банків немає, а якщо регулятор вважає що все окей, рішення суду котре доводитиме зворотнє немає - то твої воплі нікому не цікаві будуть.
«Банк вообще не может применять этот закон к клиенту если у него нет док-ва нарушения»
Досить накидувати понос на вентилятор, Валєрка, в законі сказано про підозру, далі я вже бачу як ти починаєш намагатися викручувати слова і гратися в «обгрунтовану підозру», в банка обгрунтована підозра — це буде нетипова транзакція з новою карткою та/або крупна транзакція, все, це вже буде для банку обгрунтованою підозрою, а те що ти рвеш на собі тєльняжку і кричиш в усі отвори, що це не так — ну йди в суд і доводь зворотнє, а до рішення суду — банк діє правомірно, бо нбу претензій до таких дій банків немає, а якщо регулятор вважає що все окей, рішення суду котре доводитиме зворотнє немає - то твої воплі нікому не цікаві будуть.
Валерка Котовский
«Ну так покажите мне оба закон про финансовый мониторинг»
Ти навчився показувати з себе вумного і спілкуватися на жаргоні, але не навчився правильно формувати речення.
Саме закону «Про фінмоніторінг» тобі ніхто не покаже, це ти і так чудово знаєш, ПРОТЕ, для фінансового моніторінгу використовуються положення закону про відмивання і легалізацію, так як там є статті котрі дають певні права банкам в аспекті фіншмона. Доступно пояснив?
«Ну так покажите мне оба закон про финансовый мониторинг»
Ти навчився показувати з себе вумного і спілкуватися на жаргоні, але не навчився правильно формувати речення.
Саме закону «Про фінмоніторінг» тобі ніхто не покаже, це ти і так чудово знаєш, ПРОТЕ, для фінансового моніторінгу використовуються положення закону про відмивання і легалізацію, так як там є статті котрі дають певні права банкам в аспекті фіншмона. Доступно пояснив?
Валерка Котовский
«Банки лапшу вешают ссылаясь на криминальный кодекс думают это прокатит, а хрен там)»
Гаразд, Валєра, ти молодець, тільки кількість заблокованих рахунків, навіть судячи по відгукам на Мінфін, щомісяця зростає, при чому абсолютно по всіх банках, але ти молодець, ти «правий»))
«Банки лапшу вешают ссылаясь на криминальный кодекс думают это прокатит, а хрен там)»
Гаразд, Валєра, ти молодець, тільки кількість заблокованих рахунків, навіть судячи по відгукам на Мінфін, щомісяця зростає, при чому абсолютно по всіх банках, але ти молодець, ти «правий»))
Звісно я бачив людей які примудрялись (з їх слів) під впливом шахраїв піти до термінала (!) і через нього переказати гроші на якийсь рахунок. Але я не хочу щоб через такіх дебілів (якщо їх розповідь щира в чому є сумніви) мені при кожній операції в терміналі дзвонив банк і питав чи це я і чи я розумію що роблю.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 5 июня 2025, 8:42
- #
Знову божа роса потекла?
- +
- +60
-
- Валерка Котовский
- 4 июня 2025, 18:38
- #
Чёто вообще не пойму зачем ты переводил 140к поддержке моно банка ? :D
И если у тебя свыше 20к не было откуда взялись 140?
Как составить иск на банк через электронный суд я расписал у себя в блоге.
И если у тебя свыше 20к не было откуда взялись 140?
Как составить иск на банк через электронный суд я расписал у себя в блоге.
- +
- +30
-
- Oleksii Ch
- 5 июня 2025, 8:42
- #
На кого вона буде позиватись через той електронний суд — на шахраів?
Чи на банк, який виконав операцію, ініційовану із захищеного застосунку самим клієнтом?
Посудова особа Валєра — така «посудова особа»…
Чи на банк, який виконав операцію, ініційовану із захищеного застосунку самим клієнтом?
Посудова особа Валєра — така «посудова особа»…
- +
- +13
-
- Валерка Котовский
- 5 июня 2025, 16:33
- #
Ну по крайней мере банк обязан проверить платёж если клиент сослался что он мошеннический, что его обманули, а банк обязан захыщать деньги клиента и сотрудничать со всеми банками просто они не хотят это делать признай
Ну по крайней мере банк обязан проверить платёж если клиент сослался что он мошеннический
як можно перевірити вже проведений платіж? це як засунути крем з торту назад в балон
что его обманули
з цим — в поліцію
а банк обязан захыщать деньги клиента и сотрудничать со всеми банками
банк не може захистити клієнта коли той сам за власною ініціативою переводить гроші шахраям
це як би клієнт поставивши сигналізацію на квартиру дам ключі та коди від сигналізації комусь, а потім скиглив що квартиру обчистили і що це винувата охоронна фірма
як можно перевірити вже проведений платіж? це як засунути крем з торту назад в балон
что его обманули
з цим — в поліцію
а банк обязан захыщать деньги клиента и сотрудничать со всеми банками
банк не може захистити клієнта коли той сам за власною ініціативою переводить гроші шахраям
це як би клієнт поставивши сигналізацію на квартиру дам ключі та коди від сигналізації комусь, а потім скиглив що квартиру обчистили і що це винувата охоронна фірма
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 14 июня 2025, 15:20
- #
Да тут понятно что никто кроме суда ничего не решит) обратится в полицию те скажут наши полномочия всё, обратится в НБУ те скажут тоже самое, а потом прикрепит всё это к иску и уже на рассмотрение суда будут применять законы о защите клиентов если другие структуры не могут банкирам условия диктовать.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 6 июня 2025, 13:58
- #
Платіж — так, бо працюють правила МПС.
Переказ — ні.
Бідолашний Валєра «посудова особа» — принципово не навчаєма істота. Вже б навіть вівчарка вивчіла базові речі, а Валєра не може.
Переказ — ні.
Бідолашний Валєра «посудова особа» — принципово не навчаєма істота. Вже б навіть вівчарка вивчіла базові речі, а Валєра не може.
140 к он по ibany провел. Сколько помню по айбану когда большие суми я гонял ни по одному банку не звонили ни по одному.
- +
- +30
-
- Oleksii Ch
- 5 июня 2025, 14:56
- #
Шкода, що законодавство не дозволить проводити клієнам тест рівня IQ перед відкриттям рахунку. Як би це все спростило…
Та не души ты его так. Ну хочет человек. Пускай пишет жалобы. В суд подает платит судебные издержки. Все согласно законодательства)
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 5 июня 2025, 16:35
- #
Ну так банк в суде будет доказывать какие средства он применил чтобы решить данную ситуцию если окажется что никакие, как того гласит закон про платижни системи, где банк МОЖЕТ и если это написано что он МОЖЕТ значит он ОБЯЗАН:)
И никого не будет волновать созданная система разделяй и властвуй что банки через му му сотрудничают с друг другом
И никого не будет волновать созданная система разделяй и властвуй что банки через му му сотрудничают с друг другом
Ну так банк в суде будет доказывать какие средства он применил чтобы решить данную ситуцию
Ні, банк нічого доводити не буде. В цивільному суді це не так працює.
и если это написано что он МОЖЕТ значит он ОБЯЗАН:)
Схоже наш Валері про суди знає лише з одноіменної телепередачи
це клієнту треба буде довести що банк щось порушив, і от коли клієнт наведе якісь дані про порушення — банку буде достатньо викласти свою версію подій саме по цих подіях, не більше
Ні, банк нічого доводити не буде. В цивільному суді це не так працює.
и если это написано что он МОЖЕТ значит он ОБЯЗАН:)
Схоже наш Валері про суди знає лише з одноіменної телепередачи
це клієнту треба буде довести що банк щось порушив, і от коли клієнт наведе якісь дані про порушення — банку буде достатньо викласти свою версію подій саме по цих подіях, не більше
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 8 июня 2025, 21:41
- #
Так он и предоставит где написано что банк должен защищать и подавать запросы в другие банки и выяснять куда пошли деньги, но в большей степени через полицию хотя странно Лёшка птушник посылает в полицию, но когда у людей воруют деньги банки сами решают такие дела с требованием вернуть деньги
Де написано, ****? В поліцію звертатись від імені клієнта бан не те що не може, а і не має права. От сам клієнт може звернутись і якщо він цього не зробить то суддя відразу закриє справу.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 11 июня 2025, 9:32
- #
Ст 17 закону о легализ и отмывании это для банков узнавание инфы.
А в полицию обратится обязательно чтобы справочку получить для суда потому что банк откажет полиции в какой либо инфе.
А в полицию обратится обязательно чтобы справочку получить для суда потому что банк откажет полиции в какой либо инфе.
А в полицию обратится обязательно чтобы справочку получить для суда
в поліцію банк передає інформацію лише коли в нього є докази, якщо доказів не має закон не вимагає від банку щоб він кудись звертався
при цьому закон дає банку право закрити рахунки клієнта навіть якщо клієнт просто не зміг переконати банк що від діяв доброчесно і не розвіяв підозри банку
але у відгуку мова взагалі не про фінмониторинг, а про те що хтось інший нібито скористався грошима клієнта
яким боком тут фінмон, д***ку?
в поліцію банк передає інформацію лише коли в нього є докази, якщо доказів не має закон не вимагає від банку щоб він кудись звертався
при цьому закон дає банку право закрити рахунки клієнта навіть якщо клієнт просто не зміг переконати банк що від діяв доброчесно і не розвіяв підозри банку
але у відгуку мова взагалі не про фінмониторинг, а про те що хтось інший нібито скористався грошима клієнта
яким боком тут фінмон, д***ку?
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 14 июня 2025, 15:22
- #
Доказы не у банка, а у полиции, а полиции они инфу не дадут сославшись на банк тайну.
Закон не даёт банку права закрыть счёт клиента. ст 1075 только если докажет нарушение закона о легализации и отмыванию.
Закон не даёт банку права закрыть счёт клиента. ст 1075 только если докажет нарушение закона о легализации и отмыванию.
- +
- +30
-
- Oleksii Ch
- 6 июня 2025, 13:56
- #
Посудова особа ніяк не вивчіть, що в цивільному суді тягар щось доводити лежить на тому, хто позивається.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 11 июня 2025, 9:37
- #
Посудова особа ніяк не вивчіть, що в цивільному суді тягар щось доводити лежить на тому, хто позивається.
Ну так он и покажет в суде закон про банки и их деятельность, про то какие процедуры они должны применять для защиты средств клиента, там кууууча всего я читал судовое дело когда мне скидывали про то что у пенсионера стырили бабки и он грамотно всё составил в итоге банк нибуя не делал по защите денег клиента как он должен и просто перезвонили и вернули украденные деньги:)
Так что не надо тут защищать банк:) Даже если клиент слил данные но вовремя обратился в банк и он нибуя не делал — уже нарушение.
Там уже на рассмотрение судьи будет что клиент сам сделал перевод, писал ли он в полицию заявы и тд и тп, но факт что он обратился и банк ничего не сделал это будет нарушение.
Ну так он и покажет в суде закон про банки и их деятельность, про то какие процедуры они должны применять для защиты средств клиента, там кууууча всего я читал судовое дело когда мне скидывали про то что у пенсионера стырили бабки и он грамотно всё составил в итоге банк нибуя не делал по защите денег клиента как он должен и просто перезвонили и вернули украденные деньги:)
Так что не надо тут защищать банк:) Даже если клиент слил данные но вовремя обратился в банк и он нибуя не делал — уже нарушение.
Там уже на рассмотрение судьи будет что клиент сам сделал перевод, писал ли он в полицию заявы и тд и тп, но факт что он обратился и банк ничего не сделал это будет нарушение.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 12 июня 2025, 7:59
- #
Номер справи, бо вірити на слово «посудовій особі» — марнувати час.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 14 июня 2025, 15:23
- #
ПУМБ решил договорится и вернул деньги, этот человек составлял статью в разделе пумб год назад с данной темой.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 15 июня 2025, 6:35
- #
Якщо посилаєшся, знайди номер справи.
Бо там скоріше за все написане одне, ти прочитав друге, а торочиш зовсім третє. Як завжди.
Бо там скоріше за все написане одне, ти прочитав друге, а торочиш зовсім третє. Як завжди.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 15 июня 2025, 12:37
- #
Та нет, просто ты лгун и лицемер, а возможно и рептилоид и твоя задача врать людям, а моя задача правду говорить так и живём.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 15 июня 2025, 15:41
- #
моя задача правду говорить
Супергерой «людина-посудова особа». Тупо рофлю.
Супергерой «людина-посудова особа». Тупо рофлю.
Валерка Котовский
«а возможно и рептилоид и твоя задача врать людям, а моя задача правду говорить так и живём»
У як все запущено… походу дійсно не варто звертати увагу особливо на твої коментарі, якщо все так складно…
«а возможно и рептилоид и твоя задача врать людям, а моя задача правду говорить так и живём»
У як все запущено… походу дійсно не варто звертати увагу особливо на твої коментарі, якщо все так складно…
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 8 июня 2025, 21:04
- #
Нет проверки вообще при таких переводах.
Хоть личные, хоть кредитные деньги.
Теперь если полиция не поможет то платить.
Не знаю, может клиентов заставить сдавать экзамен какой то перед использованием банка.
Хоть личные, хоть кредитные деньги.
Теперь если полиция не поможет то платить.
Не знаю, может клиентов заставить сдавать экзамен какой то перед использованием банка.
Взяти пепередні перекази клієнта та вирахувати середню суму платежу, а потім порівняти з 140 к, ні?
чомусь приват вміє заморожувати платежі до підтвердження дзвінком з фінансового номеру, а цей псевдобанк тупо все пропускає
чомусь приват вміє заморожувати платежі до підтвердження дзвінком з фінансового номеру, а цей псевдобанк тупо все пропускає
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 11 июня 2025, 6:11
- #
Ще один блазень з божою росою на очах.
Це не ПЛАТІЖ, а ПЕРЕКАЗ.
Клієнт власними руками в застосунку робить операцію, вручну вбиваючі дані отримувача. Це 100% ознака законного волевиявлення клієнта.
Це не ПЛАТІЖ, а ПЕРЕКАЗ.
Клієнт власними руками в застосунку робить операцію, вручну вбиваючі дані отримувача. Це 100% ознака законного волевиявлення клієнта.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 29 июня 2025, 1:09
- #
Это не платёж.
Это не оплата в интернет магазине.
Это перевод по іbann c приложения.
Это скорее всего был кредитный лимит.
Там нет проверок вообще.
Это не оплата в интернет магазине.
Это перевод по іbann c приложения.
Это скорее всего был кредитный лимит.
Там нет проверок вообще.
Ну так якщо в цьому псевдобанку немає перевірки то це дирява система. Наприклад приват при переказі по айбану точно переверіє ІПН отримувача у чорному списку, якім відмовив в обслуговуванні, ПІБ на публічні особи. Є повна можливість те ж саме зробити для антифроду, купа банків вміє вимагати від клієнта підтвердження по дзвінку з фінансового номеру
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 2 июля 2025, 14:56
- #
Вже не знаєш, щоб ще збрехати, почав казочки вигадувати?
Якщо людині відмовили в обслуговуванні, то рахунки закриті, отже на них неможливо нічого первести. Тобто IBAN просто буде не діючим без жодних примарних списків.
Якщо людині відмовили в обслуговуванні, то рахунки закриті, отже на них неможливо нічого первести. Тобто IBAN просто буде не діючим без жодних примарних списків.
- +
- +12
-
- olexey designer
- 6 июня 2025, 11:33
- #
Я листав декларації багатьох топ держслужбовців жоден не вказав що в манобанку зберігає великі кошти, майже всі тримають значні суми у інших банках, уж хто-хто знає де тримати грошики, а не в мутних смітниках де ботооператор 2 слова не може склеїти на нестадартне питання не з методичці
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 6 июня 2025, 13:56
- #
Декларації, які ти «листав» у власній хворій уяві - не рахуються.
Olexey designer
«Я листав декларації багатьох топ держслужбовців жоден не вказав що в манобанку зберігає великі кошти, майже всі тримають значні суми у інших банках, уж хто-хто знає де тримати грошики, а не в мутних смітниках де ботооператор 2 слова не може склеїти на нестадартне питання не з методичці»
Все набагато простіше, коли ти при владі, то тобі краще гроші тримати в держбанках, бо там тебе по одному дзвінку обслужатьі все «порішають», це не складно зрозуміти))
Тому, звісно депутатікам (і іншим топпосадовцям) не зручно тримати кошти в неприкормлених приватних банках, де по одному дзвінку їм не порішають))
«Я листав декларації багатьох топ держслужбовців жоден не вказав що в манобанку зберігає великі кошти, майже всі тримають значні суми у інших банках, уж хто-хто знає де тримати грошики, а не в мутних смітниках де ботооператор 2 слова не може склеїти на нестадартне питання не з методичці»
Все набагато простіше, коли ти при владі, то тобі краще гроші тримати в держбанках, бо там тебе по одному дзвінку обслужатьі все «порішають», це не складно зрозуміти))
Тому, звісно депутатікам (і іншим топпосадовцям) не зручно тримати кошти в неприкормлених приватних банках, де по одному дзвінку їм не порішають))
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 8 июня 2025, 21:13
- #
Telegram не русский. Его разработкой занимаются понемножку со всего мира. Модификации отдельных комманд внедряются в официальный клиент. Проблема с фейковыми ботами банков пока не решена и этой проблеме более пяти лет. Единственное решение закидывать бот жалобами тогда его удалят
- +
- 0
-
- fotograf chunt
- 11 июня 2025, 17:57
- #
Та в моно просто проблема безопасности денег клиентов стоит намного ниже приоритетов вытянуть с них побольше денег, например недавний запуск микрокредитов под 300−500%, а мониторинг мошеннических операций наполвину в ручном режиме, если поддержка из студентов успеет отреагировать на алерт, то перевод поставят на дополнительную проверку, ну, а нет, то все проблемы клиента. Другие банки инвестировали десяток лет в мониторинг мошеннических и нетипичных операций клиента
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 12 июня 2025, 7:57
- #
Типова хейтерська брехня, позбавлена бодай якого розуміння, як воно все працює.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.88 | 42.3603 |
| EUR | 48.73 | 49.249 |
| Все курсы банка | ||
Коли зв’язалася з підтримкою, не змогли повернути платіж. Єдине, що пропонують — реструктуризація боргу за умови внесення справи поліцією в ЄРДР.
Поки я чекаю на рішення поліції, нараховують відсотки та мінімальні платежі.
P. S. офіційний бот підтримки в російській соцмережі Telegram, де погана модерація та дуже легко ними прикинутися.
Звертаємо увагу, що зв'язок з підтримкою у нас реалізовано не лише в Telegram, також можна звертатися за допомогою: Viber, Facebook, iMessege (для власників айфонів). В самому ж Telegram наші офіційні канали позначені додатковим значком та статусом «Офіційний чат monobank»
Для уточнення інформації, написали вам в особистих повідомленнях