Mono ban!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 31
Платить отказываюсь до суда.
Правильно, судді та адвокати теж хочуть кушати, а без тебе їм це буде складніше
зато я покажу как с помощью манипуляций, работает «самый чесный банк Украины»
поки що ти показав як тупо і безсенсовно засрав свою кредитну історію
Правильно, судді та адвокати теж хочуть кушати, а без тебе їм це буде складніше
зато я покажу как с помощью манипуляций, работает «самый чесный банк Украины»
поки що ти показав як тупо і безсенсовно засрав свою кредитну історію
Добре, хай так! Буду надавати роботу адвокатам! Мене влаштовує!!! Тупо, хай так!
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 3 декабря 2024, 10:53
- #
Ти схоже тих адвокатів тільки в кацапських серіалах бачів =)
- +
- +75
-
- MadamSergeevna
- 30 ноября 2024, 6:28
- #
Я например не поняла как это уменьшать процент по кредиту. Такого никогда не было и это невозможно. Процент по кредитке фиксированный, не внёс потраченное в прошлом месяце — платишь процент на максимальную сумму долга на каждый день, пока полностью погасишь. А если история ещё до войны случилась то там ещё и штрафы с пенёй сверху. А если ещё и оплата частями, то это в минус списывается и уже на эту сумму начисляется процент. 60 000 взять и не платить могу себе представить какая там сумма набежала O_o
MadamSergeevna
Судячи з того, що написав цей «геній»:
«На момент как я полностью взял кредит т. е. и деньгами и частями, Mb, вычудил такую штуку. У них можно было самому снижать кредитный лимит и соответсвенно от этого снижались %, которые начислялись на остаток.»
Історія описана автором дуже криво, безліч неточностей, але з того що можна зрозуміти, то він хотів взяти 60 тисяч, понизити кредитний ліміт ползунком в застосунку і таким чином отримати менший відсоток, але ти не можеш взявши 60 тисяч, зменшувати кредит, котрий не виплатила ще, ну, це з того що можна розібрати по «історії» автора.
Тому, отримає рішення суда не на свою користь і буде вимушений сплатити все очевидно, але буде до кінця вірити в свою «геніальність» і в те, що він «правдний мучєнік»))
А кредитні ліміти і все інше банк дійсно має право навіть за умовами договорів зменшувати на свій розусуд, бо кредитні гроші це гроші банку, а не особи котра ними користується, тому автор просто сплатить борг з пенею і все)
Судячи з того, що написав цей «геній»:
«На момент как я полностью взял кредит т. е. и деньгами и частями, Mb, вычудил такую штуку. У них можно было самому снижать кредитный лимит и соответсвенно от этого снижались %, которые начислялись на остаток.»
Історія описана автором дуже криво, безліч неточностей, але з того що можна зрозуміти, то він хотів взяти 60 тисяч, понизити кредитний ліміт ползунком в застосунку і таким чином отримати менший відсоток, але ти не можеш взявши 60 тисяч, зменшувати кредит, котрий не виплатила ще, ну, це з того що можна розібрати по «історії» автора.
Тому, отримає рішення суда не на свою користь і буде вимушений сплатити все очевидно, але буде до кінця вірити в свою «геніальність» і в те, що він «правдний мучєнік»))
А кредитні ліміти і все інше банк дійсно має право навіть за умовами договорів зменшувати на свій розусуд, бо кредитні гроші це гроші банку, а не особи котра ними користується, тому автор просто сплатить борг з пенею і все)
Треба було не брати в борг у банківських шахраїв, НБУ на їхньому боці теж, по кредитному договіру строк позовної давності 30 років.
«самый чесный банк Украины» це ніякий не чесний банк, це псевдофінансова установа, яку завернули у гарну обгортку, щоб велись дурники, а всередині там типові банківські аферисти, якім треба збити з вас якомога більше грошей
«самый чесный банк Украины» це ніякий не чесний банк, це псевдофінансова установа, яку завернули у гарну обгортку, щоб велись дурники, а всередині там типові банківські аферисти, якім треба збити з вас якомога більше грошей
Зовсім не брати, не получилось. Так склалось. Дурники, мабуть, хай так. Хай збивають!
Ch777
так не заводь банківські картки і не бери кредити…наче вас двох хтось примушував обирати Монобанк і вас туди під дулом автомата Калашникова загнали з вулиці, щоб ви картку саме в Монобанку відкрили)))0))
так не заводь банківські картки і не бери кредити…наче вас двох хтось примушував обирати Монобанк і вас туди під дулом автомата Калашникова загнали з вулиці, щоб ви картку саме в Монобанку відкрили)))0))
Я лише застерігаю клієнтів, щоб не несли гроші у сумнівні скам-проекти, які прикрваються справжніми банками щоб збирати гроші
Ніяких сумнівних оперцій не було. Мною ізложено, все як було! Мабуть ти бот! І проплаченний банком, аферист!!!
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 3 декабря 2024, 10:48
- #
Звісно бот. Будь-хто не згодний з вашими дитячими аргументами — бот.
А в чому афера, чому аферист?
А в чому афера, чому аферист?
Так згоден з Вами. Не треба нести гроші таким банкам. І згоден, що суд прийме сторону банка! Я з цим згоден. Я хочу сказати, що це шахрайство, так маныпулювати. Розумію, що це понівечена кредитна історія. Ви праві!
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 3 декабря 2024, 10:49
- #
Якщо це шахрайство, чому суд прийме сторону банка?
Суд в долі, так?
Все в невдах негаразд та всі винні крім них особисто.
Суд в долі, так?
Все в невдах негаразд та всі винні крім них особисто.
Вот, замечательный, самый правильный совет! Тоже советую всем максимально обходиться без открытия счёта абсолютно в любом банке. Банковская карта — это скорее создатель проблем, а не комфорта.
Ну, а взять кредит — это вообще сделать себе неизлечимый геморрой! 🙄😒🤕
Не ведитесь на это всё! Храните, копите деньги под матрасом и носите наличные в рюкзачке — и Вы избежите всех этих ненужных глупых банковских проблем! 😊
Не шановний мб, я пишу за можливість вами манюпулювати кредитним лімітом. А не уменьшать % как пишут в коментарии выше!
- +
- +15
-
- MadamSergeevna
- 1 декабря 2024, 1:07
- #
У них можно было самому снижать кредитный лимит и соответсвенно от этого снижались %, которые начислялись на остаток. Я это видел, понимал и рассчитывал на это!
Это ваши слова. Вы говорите, что проценты можно снижать по кредиту.
Это ваши слова. Вы говорите, что проценты можно снижать по кредиту.
MadamSergeevna
та він просто думав, що він «найрозумніший» і хотів взяти кредит на 60к, а потім знизити ліміт до 40к умовно, бо він думав, що так відсотки будуть менше, але неможливо знизити кредитний ліміт самому якщо ти кредит не погасив))
А те що банк може на власний розсуд зменшувати кредитний ліміт (а ПУМБ може і збільшувати на свій розсуд) — так це всі хто більш менш освідчений давно знають) ну і очевидно, що так як кредитні гроші це гроші банка, то банк захотів сьогодні і збільшив тобі ліміт, а завтра захотів і зменшив, а не подобається — то йди в інший банк, або не користуйся банківськими картками взагалі, ну все ж логічно)
та він просто думав, що він «найрозумніший» і хотів взяти кредит на 60к, а потім знизити ліміт до 40к умовно, бо він думав, що так відсотки будуть менше, але неможливо знизити кредитний ліміт самому якщо ти кредит не погасив))
А те що банк може на власний розсуд зменшувати кредитний ліміт (а ПУМБ може і збільшувати на свій розсуд) — так це всі хто більш менш освідчений давно знають) ну і очевидно, що так як кредитні гроші це гроші банка, то банк захотів сьогодні і збільшив тобі ліміт, а завтра захотів і зменшив, а не подобається — то йди в інший банк, або не користуйся банківськими картками взагалі, ну все ж логічно)
Ви писали, що я мав на увазі, змінювати ставку по кредиту.
Я написав, що знижувати сумму кредита, і після цього знижуватиметься % на остаток. Ви мабуть якась зубрила, або Вам потрібно ще 3 висчіх образования, щоб розуміти, що ви робите.
Написано було, зменшувати кредитний ліміт, сумму…а не % як вказуєте Ви. Вчить мат часть!
Я написав, що знижувати сумму кредита, і після цього знижуватиметься % на остаток. Ви мабуть якась зубрила, або Вам потрібно ще 3 висчіх образования, щоб розуміти, що ви робите.
Написано було, зменшувати кредитний ліміт, сумму…а не % як вказуєте Ви. Вчить мат часть!
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 1 декабря 2024, 9:14
- #
Нац банк это карманный начальник банкиров:) туда писать лишь для суда чтобы суд принял иск ваш и не написал что не було выкорыстано уси засобы досудового решения вопроса, там такие же недалёкие отвечают как и в псевдо финмонах банков:)
Как составить иск на банк через эл суд расписал у себя в блоге:)
Как составить иск на банк через эл суд расписал у себя в блоге:)
Валерка Котовский
Валера, ні, тут справа не такого роду, тут він сам лопухнувся і суд очевидно задовільнить позов банку, ну сам вчитайся в те що він пише, ти зазвичай про свій блог пишеш коли людям по фінмону блокують кошти, а тут кредитний ліміт знизили і нічого не блокували)
Валера, ні, тут справа не такого роду, тут він сам лопухнувся і суд очевидно задовільнить позов банку, ну сам вчитайся в те що він пише, ти зазвичай про свій блог пишеш коли людям по фінмону блокують кошти, а тут кредитний ліміт знизили і нічого не блокували)
Валерка Котовский
https://monobank.ua/umovy
«1.3. Клієнт погоджується з тим, що Кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити або анулювати) Кредитний ліміт»
Валера, в цій ситуації конкретно йому позов до суду не допоможе, тут безсперспектівняк для нього)
https://monobank.ua/umovy
«1.3. Клієнт погоджується з тим, що Кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити або анулювати) Кредитний ліміт»
Валера, в цій ситуації конкретно йому позов до суду не допоможе, тут безсперспектівняк для нього)
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 3 декабря 2024, 10:51
- #
Валєра не читає відгуки, йому треба проспамити свій ПТУшний блог =)
Я збираюсь зробити цю справу гучною, даби це все було видно. Хай всі бачать, я оформлюються кредити. Я спілкувався з адвокатом і готов до суду! Дякую. Згоден з Вашим баченням.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 3 декабря 2024, 10:50
- #
На адвоката новий кредит вже гучно взято?
А потім піде рекурсія — брати новий кредит на нового адвоката, щоб не платити попередні.
А потім піде рекурсія — брати новий кредит на нового адвоката, щоб не платити попередні.
Адвокат вже оплачен. Ти трохи дурноватий. Випячуєшь свою думку…дивіться який я обізнанний.
Твоя думка звучить так: Я вже робив все, що кажуть інші. Я не можу сам думати, бо я звик робити те, що кажуть інші люди! В мене немає яєць, і я зроблю все, що скаже хтось там. А да, так все працює, і критикувати це для мене (тебе), добре. Так мене краще бачать і так зростає моя важність!
Ти будешь краще за всіх кричати, коли хтось з твоїх «лідерів» змінить думку. Бо тобі, це твоє…орать))
Про таких як ти кажуть — БАЛАБОЛ!
Твоя думка звучить так: Я вже робив все, що кажуть інші. Я не можу сам думати, бо я звик робити те, що кажуть інші люди! В мене немає яєць, і я зроблю все, що скаже хтось там. А да, так все працює, і критикувати це для мене (тебе), добре. Так мене краще бачать і так зростає моя важність!
Ти будешь краще за всіх кричати, коли хтось з твоїх «лідерів» змінить думку. Бо тобі, це твоє…орать))
Про таких як ти кажуть — БАЛАБОЛ!
Никогда ни в чем не связывайтесь с банками и их услугами. Обходите все банки десятой дорогой. Если надо переслать деньги — шлите денежным переводом через укр. почту. Пользуйтесь только наличными. Если уж совсем сильно понадобились деньги — то уж лучше воспользуйтесь ломбардом — как меньшим злом. 🙂
Дякую за своє мислення. За свою думку.
Помилки — це чудово! Це не завжди нас навчає, але дає справжні відчуття та ємоціі!
Хай воно є, як є. Я не збираюсь сцяти кіпятком, від того що, якийсь там банк устанавлю свої правила. Банк виграє, але нехай. На цьому життя не закінчується.
Я був з ними вікритий, і так і буде далі. Я з ними не борюсь, на чиєсь маниіпулювання, не реагую.
Помилки — це чудово! Це не завжди нас навчає, але дає справжні відчуття та ємоціі!
Хай воно є, як є. Я не збираюсь сцяти кіпятком, від того що, якийсь там банк устанавлю свої правила. Банк виграє, але нехай. На цьому життя не закінчується.
Я був з ними вікритий, і так і буде далі. Я з ними не борюсь, на чиєсь маниіпулювання, не реагую.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 1 декабря 2024, 10:46
- #
У них можно было самому снижать кредитный лимит и соответсвенно от этого снижались %, которые начислялись на остаток. Я это видел, понимал и рассчитывал на это!
Відсотки за розсрочкою с першого дня були фіксовані.
Якщо ти розбив на 6 платежів, а заплатив раніше — ніхто відсотки не зменшить, бо це прописане в угоді і клієн на це погодився.
Зміна суми на розсрочку ніяк не впливає на переплату, бо переплата фіксована.
Скажу, як буде насправді: автор перестане платити по кредиту, не подасть до суду або програє свій позов як висмоктаний з пальця. Потім отримає позов на відшкодування боргу на користь банку, програє його, дочекається передачі справи виконавчій службі. А вже потім заплатить все + виконавчій збір.
Ну або як варіант перейде в готівку, забуде, що таке керування авто, банківські рахунки, власність, тощо.
А все завдяки тому, що живе у вигаданому світі.
Відсотки за розсрочкою с першого дня були фіксовані.
Якщо ти розбив на 6 платежів, а заплатив раніше — ніхто відсотки не зменшить, бо це прописане в угоді і клієн на це погодився.
Зміна суми на розсрочку ніяк не впливає на переплату, бо переплата фіксована.
Скажу, як буде насправді: автор перестане платити по кредиту, не подасть до суду або програє свій позов як висмоктаний з пальця. Потім отримає позов на відшкодування боргу на користь банку, програє його, дочекається передачі справи виконавчій службі. А вже потім заплатить все + виконавчій збір.
Ну або як варіант перейде в готівку, забуде, що таке керування авто, банківські рахунки, власність, тощо.
А все завдяки тому, що живе у вигаданому світі.
Плюсую, автор наче в своєму світі з єдинорогами живе і кредити тут плачу, тут не плачу))
ModernM
https://monobank.ua/umovy
«1.3. Клієнт погоджується з тим, що Кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити або анулювати) Кредитний ліміт»
Читати треба, що і де ти підписуєш, а не набирати кредити, а потім вдавати з себе «хероя» котрий не платить кредит, ну не плати, тобі ж гірше потім буде
Оце очі в судді будуть, коли цей фрукт буде посилатися на те, що йому «незаконно» банк знизив кредитний ліміт, а банк надасть договір з умовами зазначеними вище
https://monobank.ua/umovy
«1.3. Клієнт погоджується з тим, що Кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити або анулювати) Кредитний ліміт»
Читати треба, що і де ти підписуєш, а не набирати кредити, а потім вдавати з себе «хероя» котрий не платить кредит, ну не плати, тобі ж гірше потім буде
Оце очі в судді будуть, коли цей фрукт буде посилатися на те, що йому «незаконно» банк знизив кредитний ліміт, а банк надасть договір з умовами зазначеними вище
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Брал кредит у них (Mono в ban). Как они решились дать кредит, больше чем 15 000грн я х.з. Купил я себе инструмент на кредит, тыс кажись на 60 000грн и ещё дали в рассрочку. Дают, я воспользовался. Мысли о том, чтоб не платить не было. Как говорится ко мне лицом, чего ж мне противится. До этого момента отношения были нормальные, можно сказать.
Основная покупка это инструмент, взял для быта немного скороварка кажись и телефон обновил. Повторюсь, не платить я и не думал!
На момент как я полностью взял кредит т. е. и деньгами и частями, Mb, вычудил такую штуку. У них можно было самому снижать кредитный лимит и соответсвенно от этого снижались %, которые начислялись на остаток. Я это видел, понимал и рассчитывал на это!
Банк не сообщая мне убрал эту возможность, сразу же после того, как я воспользовался кредитом. Получилось, что теперь снизить % можно только, внеся всю сумму, например за оплату частями. Если ты можешь внести всю сумму, то и в кредите нет смысла! И начал я платить за себя и за того парня)). Платил ибо не хотел нарушать. Прошло месяца то ли 3, то ли 5 и сумма только росла.
В какой — то момент меня стали переполнять эмоции и я взбунтовал! Перестал вообще вносить деньги!
Звонят, пытался я с ним обсудить что так мол и так. Убрали возможность, не перед и не сообщив. А по подлому, после. Они в отказ, мы белые и пушистые, ничего не делали и Вам это привиделось. Мне же не привиделось. Начал блокировать их. Написал в нац. банк, для уточнения. Мне пришёл ответ…коротко, Вы мол никто и звать вас никак. Банк имеет право ставить Вас раком в любое время и в люой позе, писульку я для суда сохранил! Когда — то я уже сталкивался с бюрократией подобного рода, не я, довелось наблюдать. И сейчас думаю, что ответ мне дал какой — то там клерк, которому забашляли на лапу! Потом они конечно скажут, ошиблись мол…ничего)
Звонят… то просят, то ноют, но рассказывают про оплату суда. Я их особо и не слушаю, сам согласен на суд. О чём каждый раз им говорю!
Платить отказываюсь до суда. Предложил им реструктуризацию, отказались и звонят… я блокирую. Память в телефоне позволяет!
Неуважаемый моно в бан! Я не буду Вам платить, пока дело не рассмотрит суд. Или рассрочка на выгодных для меня условиях, а не драконовских ваших! Все Ваши звонки, я буду блокировать и будете работать на Киевстар (например).
Письмо от нац банка, я сохранил. К суду готов, адвоката предупредил. Неуважаемый банк, я отправлю на все интернет ресурсы письмо от нац. банка приглашу их в суд, или после суда и попрошу эту историю сделать извесной!
Пыс, пыс: я понимаю, что при решении суда взыскать с меня кредит, это будет в кредитной истории. И мне не будут давать уже кредиты…зато я покажу как с помощью манипуляций, работает «самый чесный банк Украины»
Після того, як клієнт починає користуватися кредитним лімітом. Банк надає можливість користуватися пільговим періодом, тоді необхідно суму витрачену в одному місяці внести до кінця наступного.
Або можна користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця треба вносити мінімальний платіж (4% від суми боргу, але не менше 100 грн). На заборгованість будуть нараховуватися відсотки за ставкою 3.1% в місяць.
Розрахунок процентів проводиться за кожен календарний день періоду, протягом якого клієнт користувався кредитними коштами, на максимальну суму заборгованості на день за формулою:
Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1% * 12/365/100%
де: 365 — постійна величина (кількість днів на рік, якщо рік високосний — 366);
3,1% — постійна величина (щомісячна відсоткова ставка згідно з тарифами);
12 – постійна величина (кількість місяців на рік).
Таким чином, чим більша сума боргу, тим більша сума відсотків списується за користування лімітом, чим менше сума богу, тим менше сума відсотків що списується 1-го числа. При цьому ставка залишається незмінною 3,1%.
Якщо є розстрочка, то платіж за розстрочкою списується з кредитної картки. Якщо на картці немає власних коштів — списується з кредитних.
Якщо не вносити платіж по розстрочці, то списання з картки збільшує суму боргу по кредитці.
Якщо на картці недостатньо коштів, платіж списується в мінус.
Детально проаналізували вашу ситуацію, на жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі.
Зараз у вас по карті числиться прострочена заборгованість, тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити прострочену заборгованість, а в подальшому вносити мінімальні платежі для поступового погашення боргу.