×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Вельми вдячна
Написать комментарий
ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ САМЕ ВАМ, ДЕНИС!!! 🙏🥳❤️🎉😍
Дуже дякую за такі теплі слова, навзаєм)
Денис!
мені з вами дуже пощастило!!! — дуже приємна ваша — доброта і
турбота, гарне відношення і становлення, тепло і наполегливість
незалежно від результату вирішення питання!!!
Написать комментарий
Відгук про менеджера
Гарного вам дня 🐾
Написать комментарий
Дуже гарна підтримка сайту
Я був вражений рівнем обслуговування, який я отримав від цих операторів. Вони не лише виконали свою роботу, але й проявили справжнє бажання допомогти.
Я б хотів висловити свою подяку обом операторам за їхню професійність і чудове обслуговування.
Написать комментарий
Подтверждение оплаты в Apple Pay после перевыпуска карты
1. Использую карту на двух телефонах в apple pay. На одном стоит приложение, второй телефон чисто для оплат.
После перевыпуска карты, на том телефоне, где не стоит приложение моно, теперь на любую оплату через Apple Pay, например пополнение лайф или интернета, вылазит окно транзакции от Виза и требуется подтверждение транзакции. А подтверждение приходит на основной телефон (там где установлено приложение моно). Таким образом, надо всё равно таскать с собой два телефона. До перевыпуска карты, на мастеркарде, такого по-моему не было. Может это связано с тем, что пока физическая карта не пришла, и добавлена только виртуальная, либо это что-то с Визой, не понятно. По NFC так платить ещё не пробовал, может это только для платежей непосредственно через всякие сторонние сервисы. Просто помню что раньше мне не нужно было дополнительно что-то разрешать на основном телефоне (где стоит приложение).
2. Выслать физическую карту обещали в течении 6 дней, уже прошло 7. Карта реально нужна. Можно было изначально предупредить, что процедура может затянуться и дать более реальные сроки, пусть и более длинные. А так, это не корректно и не серьёзно со стороны банка.
Головна відмінність між картами — різні програми лояльності. У Visa програма «Світ Привілеїв Visa».
Також всі наші картки підтримують 3DS. 3-D Secure – це протокол, який використовується для додаткової безпеки онлайн операцій як для Visa (Verified by Visa) так і для Mastercard (Mastercard SecureCode).
При оплаті в інтернет-ресурсі через введення даних або Google Pay/ Apple Pay, якщо ресурс використовує 3DS — прийде запит в застосунок монобанк.
При оплаті телефоном/ годинником (NFS) цей протокол не використовується.
Також приносимо вибачення за затримку в виготовленні та надсиланні пластику картки, через ажіотаж термін отримання картки може трохи збільшитись.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі щодо перевипуску
Комментарии (7)
Моно та фін моніторнг
Тому банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам, та можуть запитати надати документи, що підтверджують походження коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (16)
Проблеми по рахунку
1) Еквайринг — після відкриття рахунку ФОП були проблеми з формуванням заявки на інтернет еквайринг у веб кабінеті, в звʼязку з чим звернувся до служби підтримки, через те що ФОП новостворений спеціально надав банку лист з детальним поясненням діяльності, доказами, чеками, фотографіями обладнання з паспортом і візитівками, відео з конференцій, сайтами, та відповідною інформацією, але отримав відмову з, як мені здається, дурною порадою, використовувати замість еквайрингу карту ФОП для отримання платежів за послуги (наскільки мені відомо, це заборонено законодавством). До речі, у банку немає відповідного функціоналу для підприємця, він абсолютно нульовий, немає можливості формування планових платежів, також банк не виконує постанову НБУ щодо оновлених вимог до створення платіжних інструкцій, а саме можливості заповнення полей (податки).
2) Кредитний ліміт/розстрочка — вирішив підняти кредитний ліміт, банком був встановлений кредитний ліміт 10000 грн, і ліміт розстрочки 5000 грн, через місяць ліміт розстрочки став 0, і за два місяці користування абсолютно нічого не змінилося, при тому, що кредитний ліміт і ліміт розстрочки я підняти не можу, весь час є кошти на картці, користуюся карткою протягом 2х років активно, щомісячні трати по рахунку 200000 грн кожного місяця, при чому 50−80к за кордоном, кредитний рейтинг 411, немає активних кредитів у інших банках/просрочок, єдині причини які я бачу — недостатній вік для нормального кл, заявки до інших банків, або знаходження за кордоном, але навіть незважаючи на це кредитний ліміт в 10к здається жартом
3) Непрозорі тарифи за карткою — я користуюся карткою platinum протягом двух років, жодного разу я не бачив тарифів за карткою, банк списує щомісячну оплату коли заманеться, іноді не списує, іноді списує, підтримка не може нічого сказати з цього приводу.
Взагалі, мені здається що сервіс дуже сильно опустився на дно за останній рік, на даний момент я віддаю перевагу іншим банкам, але моно люблю за дійсно класний додаток, аналоги якого відсутні у жодного з банків України, та і Європи в принципі. Але про універсал банк, їх сервіс і відділення, їх чат бот в тг і доступ до інтернет банкінгу за 1000 грн, і сервіс таке відчуття що з 90х, хоча я в ті роки ще не жив краще промовчу))) мені здається відгук максимально конструктивний, сподіваюся сервіс хоч якось поліпшиться, але віри в це вже мало.
Рішення про надання еквайрингу як і розрахунок лімітів по картці приймається індивідуально згідно з аналізом багатьох параметрів та різної інформації по кожному клієнтові.
На цей момент ми можемо надати кредитний ліміт, який відповідає поточному ліміту на вашій карті, рекомендуємо продовжувати користуватися картою та можливо надалі ми зможемо переглянути ваш кредитний ліміт.
Стосовно плати за обслуговування картки platinum — тариф складає 300 грн на місяць (умови, тарифи та привілегії можна переглянути за посиланням https://monobank.ua/platinum). При цьому також індивідуально після аналізу параметрів по кожному клієнтові, в цілях лояльності, дійсно за якісь місяці банк може не списувати цю суму.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів
Комментарии (3)
Виплата валютного депозиту == блокування аккаунту
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
Навiть тут в вiдгуках це не единична схема монобанку по не виплатi депозитiв. Аккаунт блокуется зайти подивитися точнi даннi та розрахунки не дають, а виплату почнуть оформлювати лише за 3 днi i то не кажуть на якi сумми. Чисте шахрайство.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Передали запит колегам, щодо виведення коштів та депозиту, фахівці зв'яжуться з вами по цьому питанню.
Комментарии (12)
В одностороннем порядке закрывают неистёкшие карты Mastercard
«Наприкінці року ваша чорна картка Mastercard перестане працювати для операцій з витрат, тому краще підготуватись заздалегідь.»
«З VISA все залишиться без змін. Замініть свою картку на VISA до 31.10.2024 та отримайте 100 грн кешбеку. Ви не відчуєте жодної різниці.»
Во-первых, непонятно, на каком основании банк может заблокировать мою карту, у которой срок годности истекает аж в 2029 году. Во-вторых, за каких же идиотов они нас держат, говоря «ви не відчуєте жодної різниці». Трудно будет не заметить разницу, когда не пройдёт оплата за пару десятков облачных сервисов и других подписок, не говоря уже о том, что я не просто так заводил карточки разных платёжных систем — например, на День независимости Украины в этом году ОККО давали 10 грн/л бонусами Fishka при оплате Mastercard (по сравнению с обычными 1−1.5 грн/л).
Несчастные 76 грн кешбэка (после налогов) за причинённые неудобства просто выглядят, как плевок в лицо. Это как оставить 1 цент чаевых в ресторане.
Когда я обратился в поддержку узнать, на каком основании они могут досрочно заблокировать мою карту (ведь закон Украины «про банки і банківську діяльність», насколько я вижу, не даёт банку такие полномочия), они начали полный цирк:
1. Причина досрочной блокировки моей карты: «VISA запропонувала більш вигідні умови роботи для нас на наступні 5 років». Искренне рад за вас, за то, что вы сэкономите деньги, но вы мне на радостях принесли массу неудобств, описанных выше, а компенсация за них — 76 грн.
2. Четырежды (!!!) прорекламировали мне свой platinum за 400 грн в месяц, хотя ещё после первого раза я попросил больше не присылать мне копипасту с рекламой, и вообще я задавал совершенно другие вопросы, ответом на которые никак не могла быть реклама платинума. Т. е. поддержка даже не читает мои сообщения, а просто бездумно жмёт Ctrl+C/Ctrl+V.
3. Сначала проговорились, что лишь некоторым клиентам заблокируют Mastercard: «…тому ми пропонуємо деяким клієнтам перейти на VISA» — а когда я спросил, почему я попал в этот перечень, переобулись в полёте и сказали, что на самом деле это пришло всем пользователям Mastercard. Причём мой вопрос пришлось повторять несколько раз, потому что вместо ответа я дважды получил рекламу платинума.
4. Поддержка сказала: «Щодо вашого питання про доступність карти мастеркард для клієнтів моно, то на разі всім клієнтам монобанку доступний лише перевипуск на платіжну систему VISA». Тем не менее, в условиях и правилах обслуживания (https://monobank.ua/terms) до сих пор для чёрных карт (о которой и идёт речь) указано: «5 | Платіжна система | Mastercard, Visa».
5. Вишенка на торте — это аргументация поддержки правомерности предстоящей блокировки действующей карты пунктом 4.3.2 вышеупомянутых условий:
4.3. Банк має право:
4.3.2. Вносити зміни до Договору, а також в інші умови обслуговування рахунків у порядку та способом, визначеним цим Договором.
Банк-то имеет право изменить условия и правила обслуживания, вот только загвоздка в том, что никаких изменений, разрешающих им заблокировать неистёкшую карту, так и не было внесено в этот документ. В ответ на этот аргумент поддержка просто зацикливает разговор и снова отсылает к пункту 4.3.2.
6. Оформил жалобу на то, что оператор вместо прочтения моего сообщения и ответа на поставленный вопрос просит 2 минуты времени, пропадает на полчаса и присылает готовую копипасту с рекламой платинума, а также на зацикливание разговора вместо предоставления ответа о совершённых изменениях в договор и/или условия и правила обслуживания. В ответ получил: «Нам дуже прикро, що при спілкуванні з операторами було допущено тривалі паузи» — то есть в суть моей жалобы тоже никто не вникал.
Если бы это было моё первое обращение в поддержку monobank, я бы подумал, что со мной общается ChatGPT — настолько же неуместны и бесполезны ответы — но, к сожалению, это стандартный сценарий взаимодействия с их поддержкой, если вопрос выходит за рамки их скрипта.
Итоги:
«На жаль, в нас дійсно немає конкретного пункту УІП, де буде вказано про те, що банк може припинити дію карток мастеркард» — то есть monobank может делать всё, что вздумается, даже если этого нет в условиях и правилах обслуживания (которые они же сами и написали — ну не абсурд ли?)
«Рекомендуємо перевипустити карту до 31.10.2024 та отримати 100 грн кешбеку», но при этом «в умовах також вказано, що банк може відмовити у випуску\перевипуску картки».
Всё ещё жду официальный ответ, но ожидаю, что он будет столь же бесполезным.
Бачимо колеги склали запит на офіційну відповідь, надамо її в обумовлені терміни.
Додатково також передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (3)
Транзаакціч
Написать комментарий
Дуже гарний банк!
Написать комментарий
Банкомат списав кошти та Монобанк не повернув на картку
Але. Моєї провини в тому що знялися кошти — немає, але страждати та чекати невідомо скільки повинна я! Що це взагалі за система? Коли в інших банках трапляється така ситуація — вони напряму подають запит на повернення коштів і кошти повертаються за дві доби (грубо кажучи). Система Монобанку якась не для вирішення питання клієнта. Зараз військовий час, складна ситуація- а Монобанк не повертає коштами і відповідає лиш одне «чекайте відповіді від платіжної системи». І далі ні відповіді, ні грошей. Тобто 10 тис грн + 90 грн комісія — полетіли в невідомому напрямку і жоден з цих двох банків не намагається вирішити це питання. ПриватБанк перекладає все на монобанк, а монобанк — на платіжну систему.
Завжди була задоволена роботою Монобанку але зараз вони показали себе з іншого боку і довіри до цього банку, як і до ПриватБанку більше немає. Чи повернуть мені кошти та коли — за 5 днів так і не надали більш інформативної та конкретної відповіді.
Окремо, «дякую», що списали мої власні кошти та не повертаєте!
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження операцій за карткою не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Якщо в банк надійде запит на остаточне списання, ми запустимо процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та будемо очікувати відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
Комментарии (2)
Не можу відкрити картку в Monobank
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Написать комментарий
Нужна помощь сотрудников банка ,адвокатов и понимающих людей в крипте
покупка криптовалюты на бирже
сделка CryptoBot, покупка криптовалюты
Подарок претензий не имею
Если на мою карту придут грязные деньги, то это считается отмывом, или соучастником? Какая ответственность за это может быть,
Спрашивал у знакомого студента полицейского на счёт этого, он говорил что это считается за отмыв, хотел бы узнать у поддержки банков, адвокатов, и понимающих людей, за последние время уменьшил объемы сделок в 2 раза, и не принимаю сумы больше 10 к грн, так же напишете какие банки чаще всего взламывают, и с каких банков не стоит принимать, спасибо за ответы
Комментарии (2)
Депозит в Монобанку
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Також, звертаємо вашу увагу, що monobank — це проєкт всередині Universal Bank
Комментарии (6)
Monobank — фінансовий помічник у будь-якій ситуації
За роки користування різними банками я можу впевнено сказати, що Monobank — один із найкращих не лише в Україні, а й у світі. Зручний інтерфейс додатку, прозорі умови, гнучкі тарифи та чудовий сервіс — це ті якості, які роблять його моїм незамінним помічником у фінансових питаннях. Окремо хочу виділити продукт Platinum — це вершина турботи про клієнта, де кожне звернення обробляється з максимальним увагою та швидкістю.
З Monobank я відчуваю себе впевнено і спокійно, знаючи, що за моєю фінансовою стабільністю стоїть команда професіоналів, які завжди на зв’язку і готові допомогти в будь-якій життєвій ситуації. Це справді банк, орієнтований на клієнта, і я радий, що обрав його своїм фінансовим партнером.
Написать комментарий
Особистий досвід, користування!
+ Можливості інвестувати (акції — до війни, облігацій, депозити) завжди вигідні умови. Можна знайти для себе в різний період, різні вигідно пропозиції. Користуюсь систематично.
+ Чудові кредитні пропозиції. Безвідсоткова оплата частинами. Завжди використовую при покупці нових гаджетів чи техніки. Розстрочка до більш швидших фінансових рішень і можливостей в нестандартних ситуаціях.
+ Завжди ввічлива підтримка. Завжди допомагали мені з вирішенням усіх питань. Депозити, облігації, кредитні продукти. І вдень і вночі.
+ Постійно розвивається, влаштує благодійні збори, завжди для населення розігрує чудові бонуси та призи.
А ще реферальній програми, системи контролю фінансів і оплат послуг… І багато чого іншого. Найкращий банківський продукт в моєму розумінні.
Написать комментарий
Допомога з перевипуском картки
Написать комментарий
Перевипуск картки
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (1)
Допомога в оушен плазі
Написать комментарий