Блокировка счета уже 10 месяцев
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 46
- +
- +38
-
- olexey designer
- 15 августа 2024, 18:08
- #
Що може прискорити повернення
— скарга в НБУ https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals про порушення строків обмеження коштів після надання усіх документів
— заява у поліцію про привласнення коштів АТ Універсалбанк|манобанк
— позов до суду
— залишати якомога більше негативних відгуків у соцмережах про привласнення ваших грошей ними по вигаданим причинам.
Якщо нічого з цього не будете робити спокійно можете і 2 роки недочекатися своїх грошей
— скарга в НБУ https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals про порушення строків обмеження коштів після надання усіх документів
— заява у поліцію про привласнення коштів АТ Універсалбанк|манобанк
— позов до суду
— залишати якомога більше негативних відгуків у соцмережах про привласнення ваших грошей ними по вигаданим причинам.
Якщо нічого з цього не будете робити спокійно можете і 2 роки недочекатися своїх грошей
— скарга в НБУ https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals про порушення строків обмеження коштів після надання усіх документів
строки не зафіксовані в законі
— заява у поліцію про привласнення коштів АТ Універсалбанк|манобанк
повернуть після попереднього розгляду справи, на дії Монобанку це ніяк не вплине
— позов до суду
ну якщо вам подобається викидати гроші, особливо на адвокатів — ваше право
що саме ви збираєтесь в суді вимагати від банка який не порушив умов договору? наврядчи ви про це хоч на хвилину замислювались
— залишати якомога більше негативних відгуків у соцмережах про привласнення ваших грошей ними по вигаданим причинам.
пхах, Монобанку на це чхати з великої дзвінниці, особливо якщо ви якийсь ноунейм в соц.мережах
строки не зафіксовані в законі
— заява у поліцію про привласнення коштів АТ Універсалбанк|манобанк
повернуть після попереднього розгляду справи, на дії Монобанку це ніяк не вплине
— позов до суду
ну якщо вам подобається викидати гроші, особливо на адвокатів — ваше право
що саме ви збираєтесь в суді вимагати від банка який не порушив умов договору? наврядчи ви про це хоч на хвилину замислювались
— залишати якомога більше негативних відгуків у соцмережах про привласнення ваших грошей ними по вигаданим причинам.
пхах, Монобанку на це чхати з великої дзвінниці, особливо якщо ви якийсь ноунейм в соц.мережах
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 19 августа 2024, 13:03
- #
Усе вірно тільки перед позовом до суду, потрібно написати заяву про відмову обслуговуватися в банку і повернення коштів в інший банк.
потрібно написати заяву про відмову обслуговуватися в банку і повернення коштів в інший банк.
це не спрацює якщо процедура фінмонитрингу вже запущена
це не спрацює якщо процедура фінмонитрингу вже запущена
В банку може і не спрацює, а в суді так. Оскільки підстав у банку не віддавати власні кошти за продаж криптовалюти немає. Тим більше, що вже є рішення по привату на користь клієнта, навіть коли той отримав платіж від 3 особи
І в суді не спрацює бо банк діє відповідно до закону про фінмоніторинг.
Читати вмієш? є рішення по привату на користь клієнта. чи ти дійсно бот?
ок, а який вихід по твому?
ок, а який вихід по твому?
Не знаю яке ти там собі рішення вигадав. Прочитай краще закон про фінмониторинг — саме нормами цього закону буде керуватись суд коли відхилить твої претензії до банку
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 22 августа 2024, 17:09
- #
Https://www.google.com/amp/s/antikor.com.ua/amp/articles/708475-sud_postanovil_vosstanovitj_scheta_klientki_privatbanka_kotorye_byli_zablokirovany_v_rezuljtate_prodahi_kriptovaljuty
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 22 августа 2024, 17:11
- #
На ще
https://www.google.com/amp/s/fin.informator.ua/uk/privatbank-zablokuvav-kartku-kliyentu-yakiy-torguvav-na-kriptobirzhi-binance-yakim-bulo-rishennya-sudu/amp
https://www.google.com/amp/s/fin.informator.ua/uk/privatbank-zablokuvav-kartku-kliyentu-yakiy-torguvav-na-kriptobirzhi-binance-yakim-bulo-rishennya-sudu/amp
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 22 августа 2024, 17:23
- #
Нема такого закону
Те що ти не читав закони не означає що їх не існує
Вже навіть Валерчик визнав що закон є.
Вже навіть Валерчик визнав що закон є.
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 10:40
- #
Напиши номер і дату прийняття
Легко, дівчинко
Закон 361-IX,
— прийнятий 06.12.2019
— вступив в дію 28.04.2020
Закон 361-IX,
— прийнятий 06.12.2019
— вступив в дію 28.04.2020
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 13:13
- #
Я тобі не дівчинка, а ти облажався, бо цей закон називається інакше
Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
Я тобі не дівчинка, а ти облажався, бо цей закон називається інакше
це закон про фінмониторинг
для чого мені кожного разу писати повну назву якщо будь яка хоч трохи освічена людина відразу зрозуміє про що мова?
Ти і сам скопіював назву з сайту, а не набирав її вручну.
Головне тут не назва.
Головне тут те що закон є, цей закон дозволяє банку:
— блокувани видаткові операції по рахунку клієнта,
— вимагати від клієнта документі про походження грошей,
— закривати рахунок клієнта якщо банк буде невдоволений цією відповіддю.
це закон про фінмониторинг
для чого мені кожного разу писати повну назву якщо будь яка хоч трохи освічена людина відразу зрозуміє про що мова?
Ти і сам скопіював назву з сайту, а не набирав її вручну.
Головне тут не назва.
Головне тут те що закон є, цей закон дозволяє банку:
— блокувани видаткові операції по рахунку клієнта,
— вимагати від клієнта документі про походження грошей,
— закривати рахунок клієнта якщо банк буде невдоволений цією відповіддю.
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 13:43
- #
Так має право блокувати, але при цьому повинен повідомити правоохоронні органи.
Банк цього не робить, тому на суді в банку шансів нема, хіба постійно подавати апеляції,затягуючи справу
Банк цього не робить, тому на суді в банку шансів нема, хіба постійно подавати апеляції,затягуючи справу
- +
- +28
-
- Валерка Котовский
- 16 августа 2024, 8:42
- #
У себя в блоге я расписал как составить иск на банк через электронный суд, нет смысла с ними спорить и чёто доказывать, сила понимает только силу, а против банкиров сила это суд.
Щоб виграти суд треба знати закони
людина яка каще що припущення має грунтуватись на доказах — не те що закони не знає, вона навіть в юридичних термінах повний профан
людина яка каще що припущення має грунтуватись на доказах — не те що закони не знає, вона навіть в юридичних термінах повний профан
- +
- +35
-
- Валерка Котовский
- 16 августа 2024, 13:28
- #
Не то чтобы кажэ) это написано в законе :) ох ты и дундук)
46) підозра — припущення, що ґрунтується на результатах аналізу наявної інформації та може свідчити про те, що фінансова операція або її учасники, їх діяльність чи походження активів пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та/або фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, або із вчиненням іншого кримінального правопорушення або діяння, за яке передбачені міжнародні санкції;
При наявной информации блокируется счёт и передаётся данная информация в державни органы сбу полицию и НБУ которые уже решают дальше достаточно ли данной информации полагать что клиент террорист отмывальщик или нет:)Действует ст 23 закону ПВК\ФТ зупинення финопераций
46) підозра — припущення, що ґрунтується на результатах аналізу наявної інформації та може свідчити про те, що фінансова операція або її учасники, їх діяльність чи походження активів пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та/або фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, або із вчиненням іншого кримінального правопорушення або діяння, за яке передбачені міжнародні санкції;
При наявной информации блокируется счёт и передаётся данная информация в державни органы сбу полицию и НБУ которые уже решают дальше достаточно ли данной информации полагать что клиент террорист отмывальщик или нет:)Действует ст 23 закону ПВК\ФТ зупинення финопераций
Не то чтобы кажэ) это написано в законе :) ох ты и дундук)
ти вже вкотре цитуєш цю частину чим дуже розважаєш всіх нас
При наявной информации блокируется счёт и передаётся данная информация в державни органы сбу полицию
спробуй знайти це місце в законі та процитувати
НБУ которые уже решают дальше достаточно ли данной информации полагать что клиент террорист отмывальщик или нет
Як це вони будуть щось рішати якщо ти кажеш що вже є докази того що клієнт терорист та відмивальщік? Знов ти загнав сам себе в калюжу
ти вже вкотре цитуєш цю частину чим дуже розважаєш всіх нас
При наявной информации блокируется счёт и передаётся данная информация в державни органы сбу полицию
спробуй знайти це місце в законі та процитувати
НБУ которые уже решают дальше достаточно ли данной информации полагать что клиент террорист отмывальщик или нет
Як це вони будуть щось рішати якщо ти кажеш що вже є докази того що клієнт терорист та відмивальщік? Знов ти загнав сам себе в калюжу
- +
- +28
-
- Валерка Котовский
- 17 августа 2024, 16:52
- #
спробуй знайти це місце в законі та процитувати
ст 23 пвк\фт У день зупинення фінансової операції суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку фінансову операцію, її учасників та про залишок коштів на рахунку клієнта, відкритому суб'єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової операції, та у разі зарахування коштів на транзитний рахунок суб'єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на такому рахунку в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється без попереднього повідомлення клієнта на два робочі дні з дня зупинення включно.
2. Спеціально уповноважений орган може прийняти рішення про подальше зупинення фінансових операцій, здійснене відповідно до частини першої цієї статті, на строк до семи робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб'єкта первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронні органи, уповноважені приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.
Як це вони будуть щось рішати якщо ти кажеш що вже є докази того що клієнт терорист та відмивальщік? Знов ти загнав сам себе в калюжу
Зелёный ты чёто куришь? я мог писать что это банк обязан иметь доказы что клиент нарушает закон, а только после этого блокать деньги. Кому то предоставили доказ
ст 23 пвк\фт У день зупинення фінансової операції суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку фінансову операцію, її учасників та про залишок коштів на рахунку клієнта, відкритому суб'єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової операції, та у разі зарахування коштів на транзитний рахунок суб'єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на такому рахунку в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється без попереднього повідомлення клієнта на два робочі дні з дня зупинення включно.
2. Спеціально уповноважений орган може прийняти рішення про подальше зупинення фінансових операцій, здійснене відповідно до частини першої цієї статті, на строк до семи робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб'єкта первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронні органи, уповноважені приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.
Як це вони будуть щось рішати якщо ти кажеш що вже є докази того що клієнт терорист та відмивальщік? Знов ти загнав сам себе в калюжу
Зелёный ты чёто куришь? я мог писать что это банк обязан иметь доказы что клиент нарушает закон, а только после этого блокать деньги. Кому то предоставили доказ
ст 23 пвк\фт У день зупинення фінансової операції суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу
і де тут хоч слово про СБУ та поліцію? Немає. Тож ти брехло
До слова прочитай пункт 1 цієї статті — це до іншої твоєї брехні про те що банк забовʼязаний мати докази — там чітко сказано що «Суб'єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій, має право зупинити здійснення таких операцій, якщо вони є підозрілими,«
почни нарешті читати те на що посилаєшься
я мог писать что это банк обязан иметь доказы что клиент нарушает закон, а только после этого блокать деньги. Кому то предоставили доказ
так кому саме? Невже клієнту? 😆
і де тут хоч слово про СБУ та поліцію? Немає. Тож ти брехло
До слова прочитай пункт 1 цієї статті — це до іншої твоєї брехні про те що банк забовʼязаний мати докази — там чітко сказано що «Суб'єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій, має право зупинити здійснення таких операцій, якщо вони є підозрілими,«
почни нарешті читати те на що посилаєшься
я мог писать что это банк обязан иметь доказы что клиент нарушает закон, а только после этого блокать деньги. Кому то предоставили доказ
так кому саме? Невже клієнту? 😆
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 19 августа 2024, 13:01
- #
Візьмуть тебе посадять в камеру, просто сказавши — Ти підозрілий. І все. І сиди там 10 місяців.
В суді треба буде банку надати докази, але прикинь їх нема
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 13:34
- #
і де тут хоч слово про СБУ та поліцію? Немає. Тож ти брехло
Там пише спеціально уповноваженому органу в установленому законом порядку.
Закон про протидію відмиванню коштів Злочинного походження та фінансування Тероризму.
Отже банк має повідомити правоохоронні органи.
І на суді суддя запитається — що по правоохоронних органах? Банк скаже нічого. Тоді суддя скаже розблоковуйте. Все просто
Там пише спеціально уповноваженому органу в установленому законом порядку.
Закон про протидію відмиванню коштів Злочинного походження та фінансування Тероризму.
Отже банк має повідомити правоохоронні органи.
І на суді суддя запитається — що по правоохоронних органах? Банк скаже нічого. Тоді суддя скаже розблоковуйте. Все просто
Там пише спеціально уповноваженому органу в установленому законом порядку.
Саме так. молодець, нарешті ти прочитав закон який ми обговорюємо.
Отже банк має повідомити правоохоронні органи.
Ні, банк ніякі органи не повідомляє.
Цим займається НБУ і только виключно у випадку коли він знайшов факти які на його думку кажуть про те що клієнт причетних до відмивання грошей чи торгівлі зброєю. Банки цим не займаются, при наймі закон від них цього не вимагає.
І на суді суддя запитається — що по правоохоронних органах?
Суддя це запитає у правоохоронних органів які будуть вести слідство, а не у банка. Не банк, а поліція чи СБУ будуть висувати клієнту банка звинувачення та передавати справу до суду.
Сама перевірка рахунку під час фінмониторингу та блокування витратких операцій відбуваються задовго до того як поліція чи СБУ починають займатися цією справою. І як я вже сказав — далеко не завжди НБУ передає щось в поліцію.
А тебе послухати так банк спочатку біжить в суд, лише потім блокує рахунок і то тільки у випадку якщо банк дав дозвіл. Але ні, це не так працює. Читай закон!
Саме так. молодець, нарешті ти прочитав закон який ми обговорюємо.
Отже банк має повідомити правоохоронні органи.
Ні, банк ніякі органи не повідомляє.
Цим займається НБУ і только виключно у випадку коли він знайшов факти які на його думку кажуть про те що клієнт причетних до відмивання грошей чи торгівлі зброєю. Банки цим не займаются, при наймі закон від них цього не вимагає.
І на суді суддя запитається — що по правоохоронних органах?
Суддя це запитає у правоохоронних органів які будуть вести слідство, а не у банка. Не банк, а поліція чи СБУ будуть висувати клієнту банка звинувачення та передавати справу до суду.
Сама перевірка рахунку під час фінмониторингу та блокування витратких операцій відбуваються задовго до того як поліція чи СБУ починають займатися цією справою. І як я вже сказав — далеко не завжди НБУ передає щось в поліцію.
А тебе послухати так банк спочатку біжить в суд, лише потім блокує рахунок і то тільки у випадку якщо банк дав дозвіл. Але ні, це не так працює. Читай закон!
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 17:03
- #
Яке слідство? Якщо ніхто нікого не повідомив? Ти хоч читаєш, що пишеш? Бот? Далі, клієнт направляє позовну заяву на банк і банк відповідає,чому заблокував рахунок. Суддя буде питати в банку причину блокування, причому тут органи, коли справи ніякої не порушено. Банк блокуючи рахунок на необмежений термін вже висунув звинувачення безпідставні, оскільки справи на клієнта не заведено. Про що з тобою говорити?
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 17:09
- #
А тебе послухати так банк спочатку біжить в суд, лише потім блокує рахунок і то тільки у випадку якщо банк дав дозвіл.
1 де я писав таке?
2 читай що пишеш, банк сам собі дає дозвіл) нема про що з тобою говорити.
Це виходить банк може всім клієнтам тупо заблокувати рахунки і це буде нормально по закону і розблокувати ніяк не можна, якщо того не захоче банк і ніхто йому не указ.
Нонсенс
1 де я писав таке?
2 читай що пишеш, банк сам собі дає дозвіл) нема про що з тобою говорити.
Це виходить банк може всім клієнтам тупо заблокувати рахунки і це буде нормально по закону і розблокувати ніяк не можна, якщо того не захоче банк і ніхто йому не указ.
Нонсенс
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 17:13
- #
Ні, банк ніякі органи не повідомляє.
Цим займається НБУ і только виключно у випадку коли він знайшов факти які на його думку кажуть про те що клієнт причетних до відмивання грошей чи торгівлі зброєю. Банки цим не займаются, при наймі закон від них цього не вимагає.
То якщо нема фактів, то яка причина блокування?
Це тупо крадіжка коштів банком.
То якщо нема фактів, то яка причина блокування?
Це тупо крадіжка коштів банком.
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 17:17
- #
Йди краще працюй на оркостані. Там такі потрібні, такий талант пропадає.
Ти би говорив як вони, это не мы, вы все врёте.
Ти би говорив як вони, это не мы, вы все врёте.
Яке слідство? Якщо ніхто нікого не повідомив?
Ти про це Валерчіку скажи бо він впевнений що банк веде слідство.
Ти про це Валерчіку скажи бо він впевнений що банк веде слідство.
То якщо нема фактів, то яка причина блокування?
право та навіть обовʼязок банка призупинити операції клієнта якщо у банка виникли підозри що клієнт може бути причетний до відмивання грошей чи торгівлі зброєю
все це розписано в законі існування якого ти заперечував, а потім став сперечатись що до його назви
Тепер ти знаєш що такий закон є — читай, вивчай.
право та навіть обовʼязок банка призупинити операції клієнта якщо у банка виникли підозри що клієнт може бути причетний до відмивання грошей чи торгівлі зброєю
все це розписано в законі існування якого ти заперечував, а потім став сперечатись що до його назви
Тепер ти знаєш що такий закон є — читай, вивчай.
- +
- 0
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 18:45
- #
Він такого не писав. Розмову завершено.
Він такого не писав.
Він таке писав багато раз. Ти його мама що намагається його захищати?
Розмову завершено.
злив зараховано
але є один позитивний момент — тепер ти знаєш що існує закон про фінмониториг. Не дякуй.
Він таке писав багато раз. Ти його мама що намагається його захищати?
Розмову завершено.
злив зараховано
але є один позитивний момент — тепер ти знаєш що існує закон про фінмониториг. Не дякуй.
- +
- +15
-
- Олег Пупкин
- 23 августа 2024, 19:47
- #
Так,так твій злив зараховано,хоч одне вірно написав
3 літри полови
Настав час тобі почитати конституцію України статті 62, 63. Там сказано —
Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на ПРИПУЩЕННЯХ. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Банку заблокувавши рахунок лише через припущення порушує конституцію.
P.s.
Якщо банк не хоче, щоб певний клієнт обслуговувався в нього, то він закриває рахунки і залишки повертає в інший банк.
А просто блокувати без обтяженняз виконавчої чи заяви в поліцію тощо на необмежений строкіе називається Беззаконня.
Настав час тобі почитати конституцію України статті 62, 63. Там сказано —
Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на ПРИПУЩЕННЯХ. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Банку заблокувавши рахунок лише через припущення порушує конституцію.
P.s.
Якщо банк не хоче, щоб певний клієнт обслуговувався в нього, то він закриває рахунки і залишки повертає в інший банк.
А просто блокувати без обтяженняз виконавчої чи заяви в поліцію тощо на необмежений строкіе називається Беззаконня.
Про яке обвинувачення ти ведеш мову?
Банк не суд і не слідство і не висуває жодних обвинувачень
Банк не суд і не слідство і не висуває жодних обвинувачень
- +
- 0
-
- MindRevolution
- 29 августа 2024, 10:48
- #
Перш за все, пишіть скаргу до НБУ. Інформація з сайту НБУ: Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів. Cпеціальний підрозділ, який цим опікується, — Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.
НБУ має три основні напрямки роботи у захисті прав споживачів фінансових послуг:
1. робота зі зверненнями громадян;
2. встановлення вимог до фінансових установ;
3. нагляд за додержанням законодавства про захист прав споживачів фінансових послуг та контроль за дотриманням законодавства про рекламу (в частині реклами у сфері фінансових послуг)
Скарги/ звернення подаються онлайн або на електронну пошту nbu@bank.gov.ua,
Щоб подати звернення до Національного банку, заповніть всі поля. Зазначте суть вашого питання, залиште інформацію про себе та актуальні контакти для зворотного зв’язку. За потреби прикріпіть файли, максимальний розмір всіх файлів 50 МБ, одного — 5 МБ.
Якщо ваше питання пов’язане з врегулюванням простроченої заборгованості та містить відео-, аудіофайли як доказ порушення ваших прав, їх необхідно попередньо перевести у архівний файл формату ZIP (розмір такого файлу також не може перевищувати 5 МБ) або розмістити матеріали на власному каналі YouTube та надати посилання на ці матеріали у зверненні.
- +
- +7
-
- MindRevolution
- 29 августа 2024, 10:52
- #
Коли будете писати скаргу, можете додати, що не знали про те, що «Монобанк» не має банківської ліцензії, не є банком, що це продукт «Універсал банку». І що їх застосунок уводить в оману Вас , як споживача банківських послуг, бо там назва саме «Монобанку». «Монобанк» має власний сайт, на якому недостатньо інформації. Інформацію клієнтам «Монобанку» не оновлюють (про зміни тарифів, умов за кредитам і тп). Якщо Ви з таким стикалися, то додавайте це до скарг НБУ. Бо , чомусь, «Монобанк» навіть на МінФіні є як окремий банк, хоча це діджитал-продукт «Монобанку» , шо і породжує ряд складнощів у захисті своїх прав
- +
- 0
-
- olexey designer
- 30 августа 2024, 8:25
- #
Мінфін — це сайт приватного ТОВ «МiнфiнМедiа» де можуть робити що завгодно. Немає заборони дописувати слово «банк» куди завгодно, хоч на вуличному біотуалеті напишіть «монобанк» ніхто це не забороняє. Завдяки цим іграм з «банком» мільйони клієнтів ошукані та думають що вони обслуговуються у справжньому банку, але монобанк це продукт фінтех контори з Дніпра яка орендує ліцензію у продажного Універсала. НБУ чхати на це тощо формально порушень немає у роботі цих недо «необанків»
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі