Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Зачекайте… і знову зачекайте…

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Mishaskripnik7 29 апреля 2024, 8:42
Не один рік поспіль користуюсь карткою Монобанку… Оформив дитячу картку… Все було добре… Але одного разу 16 квітня 2024 року стався збій в роботі сервера Монобанку… На нашу біду, дитина в цей час була в магазині і хотіла купити собі окуляри… Під час оплати товару 2 рази оплата не пройшла, висвітило збій сервера і тільки на 3 раз пройшла оплата … Але банк взяв замість однієї оплати аж 3 рази… Додаток Монобанку у дитини на телефоні не відкривався… Через свій телефон, бо картка прив’язана до мого телефон побачив помилкову сплату коштів… Подзвонив на службу підтримки банку, зафіксував звернення-скаргу на помилкове списання коштів, пообіцяли допомогти і повернути кошти, але через 11 днів… Кожен день донька питала коли банк поверне гроші, але пройшло 13 днів, коштів немає… Знову подзвонив на службу підтримки банку, але мені знову почали розповідати байки, що вони будуть розбиратися, але вже зарахували кошти не мені, а банку і знову почали розповідати казки як це тяжко повернути кошти, хоч це їх помилки і їхній збій в роботі сервера…
Я думаю банк не розбагатіє на дитячих грошах, а для себе зробив висновок, що служби підтримки в Монобанку НЕМАЄ…
13 ДНІВ ПРОЙШЛИ ПИТАННЯ БАНК НЕ ВИРІШИВ, А КОРМИТЬ КЛІЄНТІВ ОДНІМИ КАЗКАМИ… В такій же ситуації Приватбанк уже ввечері повернув мені кошти і не чекав 11 днів…
Залишився неприємний осад від спілкування з банком і роботи банку…
Буду закривати картку, щоб більше не спілкуватися з непрофесійною службою підтримки банку, надоїло слухати казки…
monobank
Ответ банка
monobankua 29 апреля 2024, 15:49
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Коли клієнт здійснює покупку, то сума резервується на карті. Далі банк-еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін.
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, вони написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення в чаті
Минфин
Ответ администратора
16 мая 2024, 8:58
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/

Комментарии - 4

+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 апреля 2024, 10:26
#
Вибачте, але якщо навіть насправді сбій був на стороні Моно, то скоріше за все гроші три рази пішли продавцю. Якщо вони були остаточно списані з разхунку, теперь тільки процедура повернення, а це не швидко за стандартами ПС.

Гроші, яки залишилися в банку повертають дуже просто. Принаймні мені пару раз повертали з резервування. Але з позначкою, якщо торгова точка забажає ті гроші знову стягнути, вони віддадуть їх продавцю без питань. Такі правила ПС, до старту діспуту про повернення платежу, продавець вважається вправі списати ваші гроші, якщо ви ввели дані картки.

Щодо підтримки, все може бути, перша лінія може тупо не бачити повну ситуацію та вимушена викручуватись.
+
0
Fantomas2020
Fantomas2020
29 апреля 2024, 11:42
#
Чтобы сумма не списывалась трижды, нужно при оплате в интернете в приложении поставить ограничение суммы. Например, если очки стоят 300 грн., то поставить ограничение 300 грн. или 350 грн. 900 грн. точно не спишутся.
+
0
Три літри
Три літри
29 апреля 2024, 14:21
#
Це не оплата в інтернеті
+
+8
ch777
ch777
29 апреля 2024, 23:09
#
Тощо ваш псевдобанк писала пара студентів на колінах — ото воно так і працює, а всі збиткі, пов’язані з їх кривим софтом та багами — списують на клієнтів, це прописано у договорі. Оператор підтримки зобов’язан вас заспокоювати та гоняти по колу, він нічого не может більше зробити, тощо отримає догану або штраф від зарплати, якщо скаже, що вашу проблему ніхто не відкривав за 13 днів
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6493
EUR 43.37 44.0393
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6493
EUR 43.37 44.0393
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Зачекайте… і знову зачекайте…