Зачекайте… і знову зачекайте…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 29 апреля 2024, 10:26
- #
Вибачте, але якщо навіть насправді сбій був на стороні Моно, то скоріше за все гроші три рази пішли продавцю. Якщо вони були остаточно списані з разхунку, теперь тільки процедура повернення, а це не швидко за стандартами ПС.
Гроші, яки залишилися в банку повертають дуже просто. Принаймні мені пару раз повертали з резервування. Але з позначкою, якщо торгова точка забажає ті гроші знову стягнути, вони віддадуть їх продавцю без питань. Такі правила ПС, до старту діспуту про повернення платежу, продавець вважається вправі списати ваші гроші, якщо ви ввели дані картки.
Щодо підтримки, все може бути, перша лінія може тупо не бачити повну ситуацію та вимушена викручуватись.
Гроші, яки залишилися в банку повертають дуже просто. Принаймні мені пару раз повертали з резервування. Але з позначкою, якщо торгова точка забажає ті гроші знову стягнути, вони віддадуть їх продавцю без питань. Такі правила ПС, до старту діспуту про повернення платежу, продавець вважається вправі списати ваші гроші, якщо ви ввели дані картки.
Щодо підтримки, все може бути, перша лінія може тупо не бачити повну ситуацію та вимушена викручуватись.
- +
- 0
- Fantomas2020
- 29 апреля 2024, 11:42
- #
Чтобы сумма не списывалась трижды, нужно при оплате в интернете в приложении поставить ограничение суммы. Например, если очки стоят 300 грн., то поставить ограничение 300 грн. или 350 грн. 900 грн. точно не спишутся.
Тощо ваш псевдобанк писала пара студентів на колінах — ото воно так і працює, а всі збиткі, пов’язані з їх кривим софтом та багами — списують на клієнтів, це прописано у договорі. Оператор підтримки зобов’язан вас заспокоювати та гоняти по колу, він нічого не может більше зробити, тощо отримає догану або штраф від зарплати, якщо скаже, що вашу проблему ніхто не відкривав за 13 днів
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.37 | 44.0393 |
Все курсы банка |
Я думаю банк не розбагатіє на дитячих грошах, а для себе зробив висновок, що служби підтримки в Монобанку НЕМАЄ…
13 ДНІВ ПРОЙШЛИ ПИТАННЯ БАНК НЕ ВИРІШИВ, А КОРМИТЬ КЛІЄНТІВ ОДНІМИ КАЗКАМИ… В такій же ситуації Приватбанк уже ввечері повернув мені кошти і не чекав 11 днів…
Залишився неприємний осад від спілкування з банком і роботи банку…
Буду закривати картку, щоб більше не спілкуватися з непрофесійною службою підтримки банку, надоїло слухати казки…
Коли клієнт здійснює покупку, то сума резервується на карті. Далі банк-еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін.
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, вони написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення в чаті