Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Для ФОП бомба, бо немає комісії. Був ФОП в іншому банку постійні комісії це дуже напрягає бо 6000 грн на рік комісій за те що гроші прийшли, за те що перерахували + обслуговування… ТУТ цього немає… 0% 0грн обслуговування. Сервіс дійсно ВАУ, довідка 2 хвилини вже оператор надав, відкрити ФОП я витратив 10 хвилин, в іншому банку це 5 годин мороки було. Одним словом рекомендую.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 20:34
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Stanislaviliuk 7 ноября 2023, 17:34
Але мабуть єдиний жирний мінус тому, що з інших організацій переказ коштів надходить наадто довго!!! чекати потрібно до 7 днів, жах!
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 18:42
Дякуємо за 5 зірок!
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Мария Чекрякова 7 ноября 2023, 6:35
Здравствуйте, я бы хотела оставить отзыв о сотруднике колл-центра монобанк. Я обратилась за консультацией по поводу платежа, который сама и отменила, ме не возвращались деньги. Консультант объяснил что это нормально, и почему так происходит. Он был очень вежливым и приветливым. Пока он проверял информацию вызов был на удержании, и я решила записать голосовое сообщение своей подруге, употребив при этом несколько нецензурных слов, и тут же трубку взял этот отрудник. Я сразу сказала что мол «это не вам», но он сказал что ничего не слышал, пока вызов был на удержании (хотя я уверена что слышал), и в его общении ничего не изменилось после этого, он всё так же был приветливым и приятным молодым человеком. Хотелось бы чтобы ему было за это какое-то поощрение. Если для этого мне нужно что-то сделать, обязательно свяжитесь со мной, я сделаю. Заранее спасибо желаю приятного дня!
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 10:29
Дякуємо за теплі слова на адресу нашого колеги!
Дійсно, при утриманні дзвінку у колег в навушниках повна тиша, що допомагає в найкоротші терміни допомогти з питанням
Гарного вам дня! :)
Supraq 6 ноября 2023, 23:14
Доброго вечора, хотів би подякувати службі підтримки Monobank, за їх турботу про клієнта та швидкість реагування. Також окремо хочу подякувати працівнику СП Monobank, а саме
СІДНЕНКО МИХАЙЛУ, за дуже охайне да грамотне мовлення! Співробітник заслуговую вищу оцінку, це рівень! Дякую Вам за допомогу! Все буде Україна!)
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 10:16
Дуже дякуємо за ваш відгук! :)
Дмитро Дзюба 6 ноября 2023, 23:02
Зазвичай мало пишу відгуків, але хотів би все ж виділити МоноБанк поміж інших. Користуюсь послугами банку вже досить давно, навіть точно не пам’ятаю вже скільки, вже карту змінював десь двічі на нову. За весь час користування послугами МоноБанку він ніколи не підводив мене, ну, а я ніколи не підводив його. Коли друзям показую що ще й кешбек накопичую з покупок з кредитного ліміту, то, особливо власники карт Привату нервово курять :). Всім новим колегам завжди рекомендую Банк, потім всі мені завше дякують за пораду через відсутність додаткових комісій у сплатах, майже всі користуються після цього послугами банку до цих пір. Ось чому я вирішив написати такий позитивний відгук — на карті часто маю від'ємний баланс і завше вчасно і без проблем його «гашу», але недавно зіткнувся з ситуацією коли через значні життєві складнощі (вся моя сім'я хворіла чи то сезонним грипом, чи то коронавірусом більше місяця, на фронті загинув дуже близький родич…), через що я просто, мабуть, неуважно, ознайомився з сумою заборгованості і поклав неповну суму на картку, не вистачило буквально близько 300 грн для погашення боргу за поточний місяць, хоча я мав спроможність погасити заборгованість. Мені нарахували пеню згідно договору та відсотки за користування кредитом, звичайно ж я вийшов з пільгового періоду взагалі, і це все і без того в ненайкращі дні в житті… Хотілось просто заплакати через свою безпорадність, адже й так з коштами були проблеми, а тут таке. Від безнадійності просто подзвонив оператору, пояснив всю склавшуся ситуацію, і тут… дзвінок перервався, ну я звичайно ж вирішив що мене культурно послали… Моє здивування викликав вже вхідний дзвінок від МоноБанку після відключення, мені повідомили що оформлять моє звершення, це потребує більше часу, і мені нададуть відповідь, що надійде безпосередньо через застосунок МоноБанк. Через 2 дні я зневірився в позитивному вирішенні, вже й Героя України поховали, і тут все ж мені прийшло повідомлення щодо повернення знятих з мене відсотків, навіть не повірилось… Дякую за довіру та індивідуальний підхід до клієнта! Навіки з Вами!
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 10:15
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kotikmilii 6 ноября 2023, 22:06
Користуюся банком вже більше року. Начебто нема проблем. Були кілька затримок, але це не провина Моно (вже вирішив з іншою організацією).

Мене дивує тільки одне.

Техпідтримка Моно справді відповідає на все. Навіть на питання про те, чи треба брати зонт. Але НІХТО І НІКОЛИ вам не розповість що саме не треба робити щоб не відмовили в обслуговуванні.

Я дивився ютуб та наткнувся на 4 відео де люди скаржились на те, що банк безпричинно відмовив в обслуговуванні. Потім я відкрив «Гугл» та пошукав «Монобанк відмова в обслуговуванні» та «Монобанк відгуки». І натрапив сюди. Тут теж люди скаржаться на те, що відмови без причин.

Банк відповідає «копіювати + вставити». Жодного пояснення.

Тепер мені лячно тримати у вас гроші.

Що за «різні джерела»? Що в них входить?

Так я розумію що мені вони не зобовʼязані відповідати, але чому ні? Що вони можуть таке там робити, що приховується гірше ніж таємниці уряду США?

Звертаюся до банку, якщо ви не можете пояснити причину, то поясніть будь ласка хочаб чому ви ці причини приховуєте.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 9:53
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею
Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів
ivonabuta 6 ноября 2023, 12:55
Отделение по адресу: Львов, пр-т Свободы, 1/3 (Алло)
Ніде в житті не бачила такого крутого обслуговування. Все на ВИСОТІ. Підтримка 24/7, поможуть просто зі ВСІМ. Відправили мені карти в Індонезію просто за пару днів за копійки. Я не маю слів, я просто обожнюю монобанк. З вами просто, круто, добре, швидко. До вас треба рівнятись.
monobank
Ответ банка
6 ноября 2023, 13:17
Дякуємо за відгук :)
Ми дуже стараємося!
Проблема решена
Олег Ощипок 5 ноября 2023, 13:35
Хочу повідомити що я не є задоволений банком, користувався я банком 4 роки, до момент ну коли банк мені відмовив в обслуговуванні. З яких причин невідомо, жодних лімітів не перевищував, великих переказів також не було.
До цього моменту я був задоволений банком, про що зараз я неможу сказати через відмову в обслуговуванні.
Надіюсь банк розгляне нашу умову і надасть мені можливості користуватися послугами банку
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2023, 15:06
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Також банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини ухваленого рішення.
Якщо у майбутньому банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
shevchuknok 5 ноября 2023, 3:40
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 74-А
Заблокували карту за те що я робив перекази, чим грозить дане блокування, кому блокували раніше, інших банків карти не заблокують, податкова не буде після блокування карти цікавитися звідки гроші?
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2023, 13:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Flou 4 ноября 2023, 20:32
На мою власну думку Монобанк є найкращим банком в Україні. Самі нові технології реалізовуються в моно краще ніж будь де, тех підтримка вічлива і дійсно допомагає в вирішинні проблем. В Монобанку роблять нові кроки до розвитку і мені таке подобається, нові тенденції = розвиток. Монобанк One Love.
monobank
Ответ банка
5 ноября 2023, 13:19
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
UkraineWillWin 3 ноября 2023, 23:35
Зробив собі віртуальну карту, потрібна була MasterCard, але виявляється, платіжна система обирається рандомно і мені випала — VISA. Але мені потрібно було терміново саме MasterCard. Написав в службу підтримки, спочатку думав, що не допоможуть. Але розібравшись у моїй ситуації — мені допомогли! Величезне дякую Монобанку!
monobank
Ответ банка
monobankua 4 ноября 2023, 12:37
Вельми вдячні за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Petronij 3 ноября 2023, 15:00
Найкращий банк в світі!!! Банк-друг!!!
Вирішили проблему без лишніх питань. Відчуваю себе в надійних руках
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 15:49
Вдячні за ваш відгук!
Nat23 3 ноября 2023, 14:47
потрібно зробити селфі при реєстрації додатку що дуже проблематично як виявилось, то пише що освітлення не вистачає, як при гарному освітленні у приміщенні так і при денному на вулиці, то просто нічого не пишеться і не приймає зображення ніяких кнопок ні повідомлень не зявляється, і я так зрозуміла (зі слів інших людей) що проблеми в монобанку з селфі дуже часто (
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 15:49
Під час селфі використовується біометричне розпізнавання особи, знімок робиться автоматично.

Як легко зробити фото:

1. Стати напроти джерела світла.
2. Навести на себе камеру так, щоб обличчя повністю помістилось в рамку на екрані.
3. застосунок попросить вас моргнути, це не складно 🙂

Всього 3 прості кроки і в переважній більшості випадків ви зможете успішно зробити селфі.

Якщо всі пункти виконані, але фото зробити не виходить – спробуйте, будь ласка, зафіксувати обличчя та телефон на кілька секунд нерухомо. Так як селфі вимагає великих обчислень, важливо тримати пристрій та обличчя статично. Це потрібно щоб телефон зміг вирахувати інформацію.

Якщо все одно не виходить 😥 спробуйте продовжити реєстрацію на іншому пристрої. Деякі смартфони технічно не підтримують селфі з біометричним розпізнаванням. Можна також отримати картку на точці видачі
viktorkh 2 ноября 2023, 21:13
Залишу подяку хлопцям та дівчатам служби турботи монобанку, яки
допомогли з’ясувати причину нетривіального кейса зняття коштів
та щиро відгукнулися на пропозиції щодо покращень сервісів
зокрема Антонові Бурову та Ірині #9206
В моно зручно та оперативно все чім я користуюсь, дякую!
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 9:20
Дякуємо за відгук та теплі слова на адресу наших колег :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 2 ноября 2023, 21:00
Прислали сообщение, счет заблокирован. Причина — убедится типа картой пользутся владелец. Подтвердил. Никакая обратной связи. Глухо. Подтвердил повторно. Пишите, подтвердил. Счет заблокирован. 0 обратной связи.
Пришлось разбираться самому, спросил поддержку.
Сказали ждать 48 часов. Почему имея видео, паспорт, карту и связь нельзя подтвердить что я это я — ответить не могут. Причем, ни телефон, ни гео не менял.
Дальше.
Подняли кредитный лимит, я потретил деньги. Хорошо. На карте минус. Пришло сообщение. Докажите откуда взяли деньги.
Получается, надо доказать происхождение кредитного лимита.
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 9:15
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів
Також, уточнення інформації стосувалось зарахувань, які надходять на ваші рахунки
На поточний момент, по вашим рахункам відсутні обмеження, картки активні
0508359060 2 ноября 2023, 18:26
20.09 знімали 1000 грн з карти монобанк в банкоматі Ощад, кошти з карти списало, але банкомат не видав, подзвонила на гар. лінію Ощад, там сказали дзвонити на монобанк, оператор монобанк сказав чекати до 02.10 кошти повернуть, сьогодні дзвоню — чекати ще 60 днів, вони будуть давати оскарження до Ощадбанку, в смислі 60 днів, ви шо там обкурилися, за мої власні кошти я маю чекати, слів нема. Не відкривайте люди там ні картки, ні рахунки, бо то є лохотрон. Такого банку як монобанк немає взагалі, розводять капець. Я просто в шоці, а якби це було не 1000, а 10000??? Ніякої відповідальності перед людьми, дуже негативні враження про цей монобанк, я так думаю що моя 1000 пропала, але проконсультувалася з юристами, кажуть пишіть заяву в суд, будуть плати вам ще й пені й компенсацію)) так і зроблю.
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 11:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. По правилам платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження. Саме тому вам надали інформацію про те, що до 02.11 кошти можуть зарахуватися на ваш рахунок
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково колеги вам написали на електронну пошту стосовно оскарження операції
Laiko 2 ноября 2023, 17:34
Банк заблокував рахунок, під видом того що вони влаштували перевірку, чи саме я користуюся свою картою, потім коли я вийшов на зв’язок, банк так і не розблокував, хоча написав що після відеозв‘язку ми дамо вам кристуватися банком надалі, так і надалі не віддають кошти, та також не розблоковують
monobank
Ответ банка
2 ноября 2023, 18:50
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Евген Попов 2 ноября 2023, 11:39
Всегда нравился Монобанк — отличное приложение, и саппорт, быстро решавший проблемы до этого момента. НО…

За последний месяц потеряли 2 перевода по реквизитам, которые я делал из приложения. Один на 2800, второй на 1850 гривен. До получателей деньги так и не дошли. В поддержке и на горячей линии отфутболивают стандартными фразами — от нас платеж ушел, дают номера UETR и даты когда платеж был выполнен. Один из получателей ходил в свой банк, там сказали, что деньги видят, но не могут из зачислить так как отправитель (Я) не прошел авторизацию в своем банке. На горячей линии монобанка говорят, что никакой авторизации или идентификации проходить не надо, и у меня все ок. Где же тогда деньги и кто ими пользуется? Проблема еще и в том, что у банка нет отделений чтобы прийти и настойчиво попросить разобраться в том что произошло. По всей видимости придется обращаться в суд и через него добиваться своих денег.
monobank
Ответ банка
2 ноября 2023, 13:32
Нам прикро, що у вас склалася така думка
З нашого боку платежі успішні та були перераховані в банк, який обслуговує рахунок отримувача. Ми надали дані, за допомогою яких банк-отримувач переказу може знайти ці перекази та зарахувати їх, чому це не відбувається, у нас інформація відсутня
Ми не отримували жодного запиту з банку-отримувача стосовно цих переказів. Ви ідентифіковані в нашому банку і ніяких додаткових ідентифікацій не потрібно проходити, для здійснення переказу
Валерка Котовский 2 ноября 2023, 11:39
Банк отказывается называть причину разрывания с ним договора, ссылаясь на какие то свои *джерела* что им показалось что я занимаюсь чем-то не законным.
Оборот по карте не превышал 250−300т, и то это не единоразово, а так по 2−10т могли заходить уходить.
До этого я считал моно банк самым лояльным к клиентам, но хочу заметить что банк хотя бы разбирается что такое криптовалюта и вериф аккаунт имя что уже +
И поддержка тоже быстро решает все проблемы.
Жалоб на мой счёт и поступавшие на него платежи так же не было, банк просто *так захотел*
monobank
Ответ банка
2 ноября 2023, 13:13
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Давно користуюсь цим банком. І кредити брала, і перекази робила, і сплачую завжди тільки ним. Все без проблем, без яких ось перешкод. Менеджери живі — НІЧКИХ БОТІВ — бо питання бувають не стандартні. На відміну від Приватна — там ніхто ні з ким не хоче працювати, контактувати і взагалі. Приємний бонус — це кешбек від monobank❤️ дрібниця, але приємно) всім рекомендую цей банк — розробникам окреме respect 🤌😊 і щире дякую за такий додаток))
monobank
Ответ банка
2 ноября 2023, 11:52
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝