Дуже файний банкінг 🤥
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Тут все дуже просто, відкрийте карту рівня платинум і лише 1 спеціаліст з служби турботи або консьєрж вирішить ваше питання, тематика питання може бути яка завгодно. Стосовно ліміту та розстрочки, в мене їх забрали але я б і не купував нічого поки в країні йде війна, я поважаю свій труд та зароблені гроші і не маю бажання їх марно витрачати бо завтра я можу залишитись без придбаних речей як раз два. Любе списання по карті якщо немає ліміту буде йти в овердрафт, тобто в мінус.
Не сказали в каком банкомате есть деньги? Ужасный сервис, надо наверное сотрудникам лично ездить считать) нигде банк не владеет информацией сколько где в банкомате денег есть к выдаче по этому они и предложили в отд банка идти, НО это уже вам не понравилось.
Сделали подписку, но вы Я так понимаю не сообщили об её отключении сам епл то какие претензии к банку? Читайте правила банков и что такое овердрафт…
Сделали подписку, но вы Я так понимаю не сообщили об её отключении сам епл то какие претензии к банку? Читайте правила банков и что такое овердрафт…
то неможливо оформити розстрочку
кучу раз оформлял оплату частями, ни разу проблемы не было
на запитання де можна зняти готівку
У банка нет банкоматов, надо быть особо «одаренным» чтобы не знать об этом и требовать от банка выдачи наличных
через деякий час потрібно було отримати кошти по депозиту
ровно та же проблема «одаренности» что и абзацем выше — хочешь много операций с наличными то иди в Ощадбанк
заблокував списання по підписці епл… списалися вони за рахунок кредитних коштів
А оно так не работает, как раз для того чтобы хитропопые клиенты не могли обнулив счёт уходить от оплат. И это не фича именно Монобанка, так это работает во всех банках.
кучу раз оформлял оплату частями, ни разу проблемы не было
на запитання де можна зняти готівку
У банка нет банкоматов, надо быть особо «одаренным» чтобы не знать об этом и требовать от банка выдачи наличных
через деякий час потрібно було отримати кошти по депозиту
ровно та же проблема «одаренности» что и абзацем выше — хочешь много операций с наличными то иди в Ощадбанк
заблокував списання по підписці епл… списалися вони за рахунок кредитних коштів
А оно так не работает, как раз для того чтобы хитропопые клиенты не могли обнулив счёт уходить от оплат. И это не фича именно Монобанка, так это работает во всех банках.
Красавчик, Три літри!
1) Після того як підняли ліміт, також ні разу не було проблем з оплатою частинами.
2) Виходить, що я обдарований, раз запитав в служби підтримки де можна зняти таку суму, знаючи що в банка немає банкоматів та відділень в моєму місті…
3) Тут також обдарований, повністю згоден з Вами Три літри. Виходить, що я обдарований, бо служба підтримки не могла сказати, що можна знімати кошти в партнерських відділеннях А-Банк.
4) Поясніть тоді чому це працювало 2 місяці!?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.33 | 41.8305 |
EUR | 45.05 | 45.8505 |
Все курсы банка |
— то неможливо оформити розстрочку (в службі підтримки говорили, що розстрочка це тий же кредитний ліміт і просто постійно підвищували кредитний ліміт… Тільки через 2 години потраченого часу і аж 3-й спеціаліст служби підтримки зміг змінити ліміт оплати частинами за 2хв)
— на запитання де можна зняти готівку (йшла річ про суму 30000грн), щоб не стояти біля банкомату і не клацати по 1−2 тисячі, спеціаліст служби підтримки відправив мене з Івано-Франківська до Києва у відділення Універсал банку, або ж у Львів, коротше куди мені буде зручніше… Знімав кошти дуже довго, бігаючи від банкомату до банкомату…
— через деякий час потрібно було отримати кошти по депозиту, на що знову спеціаліст відправив мене за коштами з депозиту у відділення Універсал банку або як альтернативу запропонував вивести на карту (а з картою історія вище і через то такий варіант мені не підходить), через декілька днів в іншого спеціаліста дізнався, що можна знімати кошти з карти і по депозиту в партнерському відділенні А-Банк.
— заблокував списання по підписці епл, так як доступ до аккаунту та пристрою був втрачений (все працювало ок з квітня місяця, але сьогодні кошти списалися після декількох невдалих спроб і списалися вони за рахунок кредитних коштів (на хвилинку кредитний ліміт — 0, ліміт на покупку частинами також — 0, картка використовувалася тільки з особистими коштами)
І знову ж служба підтримки водить мене за ніс… На цю ситуацію відписують шаблонними текстами про підписки, а запитання як із відключеними всіма кредитними лімітамм пройшла оплата в кредит, просто петляють від відповіді.
Аж 4-й спеціаліст служби підтримки сказав, що це овердрафт і, що все спрацьовує автоматично в такому випадку. Типу банк мене автоматично кредитує, так як не уявляє мого життя без підписки епл 😆
Картку заблокували і сказали відкрити нову, кредитування потрібно виплатити)
І це тільки декілька історій зі службою підтримки, описувати всі то занадто довго, але було їх набагато більше
Що можна сказати, можливо і багато плюсів в цього банку, але і мінусів так як і у всіх решти, а особливо це некомпетентність служби підтримки, де на вирішення простих запитань потрібно витратити дуже багато часу і можливо енний спеціаліст підтримки зможе допомогти Вам з вирішенням проблеми.
Дозвольте, будь ласка, все детально перевірити та провести роботу над помилками
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації