Незручні зміни в меню оплати комунальних послуг
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Дякую, надіслала листа з детальним покроковим описом проблем та скріншотами.
Наприклад, у розділі оплати за тепло с-ма вимагає внести ціле число як суму оплати, хоча я нічого не заборгувала. «0» (нуль) с-ма сприймає як некоректно внесені дані
Ну так правильно — нельзя заплатить 0 гривен. Оно всегда так было.
Ну так правильно — нельзя заплатить 0 гривен. Оно всегда так было.
АПД. Проблема вже вирішила без допомоги банку.
Але загалом проблема не в нулі, про нуль я знаю.
Тут питання в неможливості додатком узгодити факт неспожитої послуги та відповідно скасування опції самої сплати за це.
Ці 0 грн стосуються неспожитої послуги, неіснуючої для мене. Тобто, я нічого не заборгувала, але с-ма все одно вимагає внести число більше за 0.
І наступна незручність. Під графою з вже існуючими лічильниками є опція «додати інший лічильник» (якщо потрібно користувачу, бо мені ні, в мене немає ще одного лічильника). А далі також вимога оплати. І видалити цю опцію неможливо, на жаль.
Тобто, тут конфлікт с-ми обліку комунальної компанії і дублювання її фунціоналу банком.
КК бачить незмінні показники лічильників і не вимагає оплати. Додаток Моно також бачить, але оплату вимагає.
Насправді не проблема внести в цю стрічку показник 0000.1. Але це не проблема для мене, як користувачки додатком. А комунальна компанія, побачивши таку цифру в ОК, сприймає це як наслідок порушеного опломбування лічильника. І тоді настають штрафні санкції для користувача, нарахування за загальним тарфиом протягом щонайменше місяця.
Якщо ви сплачуєте комуналку через Монобанк, у вашому додатку, ймовірно, можуть з’явитись ті самі умови сплати. В мене все стало ок лише після 3-х переустановок додатку. Що воно було до того -- хтозна.
Але загалом проблема не в нулі, про нуль я знаю.
Тут питання в неможливості додатком узгодити факт неспожитої послуги та відповідно скасування опції самої сплати за це.
Ці 0 грн стосуються неспожитої послуги, неіснуючої для мене. Тобто, я нічого не заборгувала, але с-ма все одно вимагає внести число більше за 0.
І наступна незручність. Під графою з вже існуючими лічильниками є опція «додати інший лічильник» (якщо потрібно користувачу, бо мені ні, в мене немає ще одного лічильника). А далі також вимога оплати. І видалити цю опцію неможливо, на жаль.
Тобто, тут конфлікт с-ми обліку комунальної компанії і дублювання її фунціоналу банком.
КК бачить незмінні показники лічильників і не вимагає оплати. Додаток Моно також бачить, але оплату вимагає.
Насправді не проблема внести в цю стрічку показник 0000.1. Але це не проблема для мене, як користувачки додатком. А комунальна компанія, побачивши таку цифру в ОК, сприймає це як наслідок порушеного опломбування лічильника. І тоді настають штрафні санкції для користувача, нарахування за загальним тарфиом протягом щонайменше місяця.
Якщо ви сплачуєте комуналку через Монобанк, у вашому додатку, ймовірно, можуть з’явитись ті самі умови сплати. В мене все стало ок лише після 3-х переустановок додатку. Що воно було до того -- хтозна.
Првіт, Монобанк! Питання я вже вирішила без допомоги спеціалістів.
Допомогло кількаразове перевстановлення додатку. Можливо, це була системна помилка. Скріншоти минулої проблеми я надіслала на адресу банку. Можливо, вони допоможуть зрозуміти суть проблеми, якщо іще в когось з’явиться подібне питання.
Допомогло кількаразове перевстановлення додатку. Можливо, це була системна помилка. Скріншоти минулої проблеми я надіслала на адресу банку. Можливо, вони допоможуть зрозуміти суть проблеми, якщо іще в когось з’явиться подібне питання.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.45 | 40.9702 |
EUR | 43.74 | 44.3991 |
Все курсы банка |
У додатку з’явились опції, які заважають коректно внести дані та здійснити оплату за послуги. Наприклад, у розділі оплати за тепло с-ма вимагає внести ціле число як суму оплати, хоча я нічого не заборгувала. «0» (нуль) с-ма сприймає як некоректно внесені дані. До того ж с-ма Монобанк чомусь самовільно змінила показники моїх лічильників, змінивши на незначну, але хибну цифру. Ці значення мали би підтягуватись автоматично, дублюючи ті, якими послуговується комунальна компанія). Тим часом у КК є правильні дані, а додаток Монобанк з якоїсь причини змінив їх, що дуже прикро. Саме через це неможливо врешті здійснити оплату — не підтягуються всі значення. Буду рада, якщо представники банку роз’яснять як вирішити цю проблему.
Написали вам в особистому повідомленні