Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
anina 21 мая 2025, 18:58
Признали ліміт «До завтра», скористалася з два рази і ліміт зник. Сплатила вчасно, навіть раніше, карткою користуюсь активно.
Ви або того ліміту взагалі не давайте, або як даєте, то не забирайте після того як клієнт вчасно його сплатив. Словом неприємний осад залишився
monobank
Ответ банка
21 мая 2025, 20:02
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Леонид Галушко 21 мая 2025, 14:28
Очень доволен обслуживанием сотрудника Ульяны (Караван).
Вежливое, теплое обслуживание.Прихожу только к ней. Рекомендую!
monobank
Ответ банка
21 мая 2025, 15:42
Дуже дякуємо за відгук!
Минфин
Ответ администратора
26 мая 2025, 9:13
Відгук не зарахований (на 26.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Le15li03ka2003 21 мая 2025, 13:05
Спасибо огромное сотруднику за помощь! Очень вежливый и квалифицированный специалист! Парень все доступно объяснил и помог решить вопрос! Еще раз спасибо ему!!!
monobank
Ответ банка
21 мая 2025, 13:16
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Irisha1988 21 мая 2025, 12:11
Доброго дня! хочу подякувати за швидке вирішення проблем!
monobank
Ответ банка
21 мая 2025, 12:21
Добрий день!
Дуже дякуємо за відгук!
Ігор Дідунік 21 мая 2025, 11:19
Відкрив нещодавно рахунок в монобанк, для того щоб вести ФОП.

Виявляється в мене нема реквізитів SEPA на євровому рахунку, i питання за допомогою сапорту в телеграмі не було вирішено.
monobank
Ответ банка
21 мая 2025, 13:14
Детально перевірили інформацію
Перевірте, будь ласка, чи доступні наразі реквізити, якщо ні — напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення
Приносимо вибачення за незручності
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NadiiaPan 21 мая 2025, 10:32
Коди б я не звернулась, з загальним питанням або за допомогою, дуже швидко отримую консультацію і якісну підтримку з моїх питань.
Дуже дякую за такий сервіс. Найкращий банк.
monobank
Ответ банка
21 мая 2025, 11:16
Дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IgorSt92 20 мая 2025, 18:25
Дуже подобається спілкування с працівниками банку. Вдячен пану Олексію з Одеси (ТРЦ «Грецький») за щиру допомогу, приємне обслуговування та гарний сервіс. Один з самих простіших банків країни с прозорими умовами 👍
monobank
Ответ банка
20 мая 2025, 19:21
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natalia555 20 мая 2025, 15:03
В черговий раз звертаюсь по допомогу, все як завжди на висоті. Дякую менеджеру Альоні, м.Хмельницький
monobank
Ответ банка
20 мая 2025, 16:19
Вдячні за відгук!
Минфин
Ответ администратора
23 мая 2025, 9:12
Відгук не зарахований (на 23.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Молниеносный перевыпуск пластиковой карты без ожиданий и длительных ожиданий прямо на месте, приятно была удивлена! Когда шла, думала ждать неделю! Спасибо Алексею из ТЦ «Греческий» (Одесса), выражаю огромную благодарность, приятный очень мальчик!
monobank
Ответ банка
19 мая 2025, 13:37
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Sxillet 18 мая 2025, 17:54
Виникала помилка, звернувся до тех підтримки, вирішили проблему за хвилину. Проблема погалягала у підтвердженні зміни пристрою, але після прочитання листа яке прийшло на почту і виконанню вказівок з нього, вдалося легко підключити Гугл гаманець до карти монобанк. Дякую за оперативну і швидку відповідь оператора. Дайте йому премію
monobank
Ответ банка
18 мая 2025, 18:12
Дуже дякуємо за відгук!
Дуже вдячна за консультацію Уляні з и.Дніпро,Т Ц Караван. Компетентні відповіді, позитивне обслуговування.
monobank
Ответ банка
18 мая 2025, 11:00
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
Богдан Черних 17 мая 2025, 0:18
Спеціаліст підтримки клієнтів надав мені чудову і зрозумілу відповідь на мій запит. Це забрало небагато часу і Катерина намагалася зробити все, що в її силах!) Я дуже сподіваюся, що ваша підтримка допоможе мені зупинити шахрайські дії!
Катерина (10546) — неймовірно вдячний)
monobank
Ответ банка
17 мая 2025, 11:01
Дуже дякуємо за відгук!
nikitazapodnoj 16 мая 2025, 13:25
Користувався банком приблизно 3−4 роки, я заробляю гроші та отримував їх на свій банк (не моно), я відправляв ці кошти на моно (моно зручніше банк як для мене) відправляв 3.000 грн або 6.000 грн, та присилали батьки гроші 300 грн, 100 грн, прилітає мені блокування рахунку, та банк просить звідки прийшли ці кошти, та документи що звідки батьки взяли кошти
Тобто за те що, я зі свого банку присилав кошти на моно, та батьки відправляли не мільйони гривень, банк просто напросто заблокував, так що цей відгук вам на увагу (я би хотів якось вирішити з банком ситуацію, но вони у мене просили документи яких у мене навіть немає)
monobank
Ответ банка
16 мая 2025, 15:45
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Благодарю за быстрое и профессиональное обслуживание и методическую помощь менеждера Алексея, Одесса, Тц греческий.
Всегда оплачиваю счета по предпринимательской деятельности через монобанк, все зачисляется без задержек и без комиссии, монобанк молодцы
monobank
Ответ банка
16 мая 2025, 13:12
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Hksjke 16 мая 2025, 10:54
Дуже якісна служба підтримки та сам банк зручний. Дякую Тетяні 11469
monobank
Ответ банка
16 мая 2025, 13:12
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Hksjke 16 мая 2025, 10:50
Дуже якісна служба підтримки та сам банк зручний
monobank
Ответ банка
16 мая 2025, 13:12
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Treff 15 мая 2025, 15:21
Менеджер Алексей с торгового центра Греческий в Одессе помог разобраться с проблемой входа в приложение и восстановить доступ к моей карточке, очень быстро, три дня не могла зайти в додаток, вылетало, но о том что нужно обновлять приложение нигде ненаписано и тем более операционную систему айфона
monobank
Ответ банка
15 мая 2025, 17:10
Дуже дякуємо за відгук!
Дійсно, рекомендуємо регулярно оновлювати застосунок оскільки ми завжди працюємо над покращенням безпеки, коректною та стабільною його роботою.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MindRevolution 14 мая 2025, 21:59
«Монобанк» — це назва діджитал-продукту «Універсал-Банку» олігарха Тігіпка.
Всі клієнти є клієнтами Тігіпка, а не Гороховського. Всі клієнти є клієнтами «Універсалу», а не «Монобанку».

«Монобанк» — це бренд, створений для захоплення більшої аудиторії.
Хто з клієнтів «Моно» став би клієнтом Тігіпко? Він, м’яко кажучи, дуже неоднозначна людина, одна з тих, хто володіє Україною. Адже в його владі і заводи, і страхові компанії, і банки, і агробізнеси, і багато чого. Він мав (чи має) зв’язки з Росією.

Я також не знала, не розуміла, що «Монобанк» не є банком. Для себе я відкрила це, коли почалися проблеми з ними. Я не могла зрозуміти, чого їх фахівці не знають азів банківського законодавства, і проводили деякі операції з порушеннями законодавства.

Коли у відповідь на мою скаргу, написано офіційно в «Монобанк», прийшла відповідь з «Універсалу», і я почала з’ясовувати, то виявилося, що всі ми — клієнти «Універсалу».
Цим пояснюється те, що для вирішення проблем їм треба більше часу, адже фахівці діджитал — продукту звертаються до фахівців справжнього банку.

Після публічних зауважень «Монобанк» почав змінювати риторику. Бо раніше вони скрізь стверджували, що це «діджитал банк», «банк у смартфоні», і т.д. Тобто, це була гра слів для введення в оману споживачів, для залучення клієнтів. І це вдалося!

Насправді «Моно» не є ні фізичним, ні діджитал банком, ні нео банком. ЦЕ НЕ БАНК!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olx1551 13 мая 2025, 21:10
Принимает предоплату на эту карту за услуги, которые по факту не оказывает, дальше блокирует номер телефона и соц.сети.
пишу, вдруг кто-то загуглит номер и не станет отправлять предоплату.
а банку следовало бы провести мониторинг поступлений, которые не имеют под собой оснований.
monobank
Ответ банка
14 мая 2025, 9:33
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистих повідомленнях
Проблема решена
artempa 13 мая 2025, 14:06
За моїм запитом було закрито рахунок. Причиною цього стала ситуація коли я хотів збільшити кредитний ліміт. Вкотре побачивши на екрані «на даний момент ліміт не збільшено, більше користуйтеся чорною карткою» якось бажання користуватися нею пропало, так як дуже довгий період використовував її як основну, можна сказати навіть і зарплатну (пересилав заробітну плату відразу на чорну картку), надав документи які підтверджують дохід, оновив інформацію в обліковому записі, добре користувався кредитною пропозицією «До завтра», ліміт не був переглянутий — відмова. Бачивши що у деяких користувачів у яких дохід в 10 разів меньший, кредитна історія погана, а ліміт наявний і не на малу суму, подав заявку на закриття рахунку, так як користувався заради того щоб дали ліміт для оформлення оплати частинами (дуже до вподоби ця функція). Після чого побачивши список інших банків, умови і т.д. зрозумів що рахунок закривати не варто, відразу подав запит в підтримку для скасування закриття, обіцяли зворотній зв’язок — його не відбулося, рахунок закрили. Вирішив подати заявку знову ж на відкриття — відмова в обслуговуванні, про це повідомила уже служба підтримки після того як заблокували вхід у додаток. Подав заявку на реєстрацію через мобільний додаток. Після успішного проходження всіх етапів реєстрації вхід у додаток було заблоковано через кілька секунд.
Зв’язавшись із службою турботи банку, я дізнався, що мені відмовлено в обслуговуванні нового рахунку. Користування продуктами банку відбувалося виключно без порушення чинного законодавства та внутрішніх правил вашої компанії. А відмова на мою думку скоріш за все була через недавнє закриття рахунку і те що я бажав врегулювання питання з кредитним лімітом.

Прошу ретельно перевірити мій обліковий запис та переглянути прийняте рішення. Або надайте офіційний документ про відмову у обслуговуванні.
monobank
Ответ банка
13 мая 2025, 17:39
Приносимо вибачення за негативний досвід
Обов'язково перевіримо дії колег та вживемо заходів
Наразі питання вирішено, складність з відкриттям рахунку було вирішено
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝