Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Моно банк не є клієнтоорієнтований

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Роман Кецман 20 мая 2020, 14:18
Поповнив карту в терміналі i box, помилково вибрав не ту карту (вибрав кредитну замість дебетової), одразу зрозумів помилку і звернувся в банк з проханням відмінити проплату і зарахувати на вірну картку. Ось уже третій день «тягнуть резину» нібито заявка опрацьовується.
Змушений буду звертатися в НБУ для оцінки дій моно банку. До цього випадку вважав моно банк надійним зручним і клієнтоорієнтованим.
monobank
Ответ банка
20 мая 2020, 14:35
Ситуація дійсно неприємна, для розбору написали вам в особисті повідомлення.
Полезный комментарий
Роман Кецман 21 мая 2020, 15:16
Питання вирішилося «полюбовно», Монобанк частково задовільнив моє прохання, повернувши частину коштів (близько половини, решта лишилась для погашення заборгованості і виконання умов пільгового періоду, які я ітак вніс би до кінця місяця), за що їм респект!!! Нагадую що в даному випадку банк не заробив і не заробив би в подальшому жодної комісії чи відсотків, а просто втратив лояльність клієнта. Метою звернення на сайт Мінфін було привернути увагу відповідних працівників Монобанку, а не розводити «балаган». Вважаю тему вичерпаною, питання вирішеним, можна закривати, дякую за увагу))) P.S. monobank я у Вас вірив))

Комментарии - 101

+
+15
Володимир ІТ
Володимир ІТ
20 мая 2020, 14:29
#
А в чем проблема? Или с кредитной на дебетовую запретили переводить что-ли?

+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 14:34
#
Проблема в комісії і пільговому періоді
+
+30
Володимир ІТ
Володимир ІТ
20 мая 2020, 15:43
#
А при чем тут льготный период, если ты именно пополнял кредитку?
А комиссия, ну уж извини — это будет плата за твою же ошибку. Ладно бы там на пару цифер номер отличался, или карты одинаково выглядели. Ты перепутал белую и черную карты, что уж тут поделать. Заплати комиссию, кой тебе уж нужны деньги именно на белой и в будущем будь внимательней.
+
+11
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 16:11
#
По перше ми на «ти» не переходили, по друге якщо Ви так легко опускаєте руки, то мені мабуть шкода, іншого слова не підберу, і по третє давайте все-таки спілкуватися державною мовою...
+
+39
Володимир ІТ
Володимир ІТ
21 мая 2020, 0:33
#
А Вам так скажу, Роман.
Клиентоориентированность о которой вы говорите идет от банка. Это лояльное отношение к клиенту являющееся инициативой именно банка. Требовать от него особого отношения к своей ситуации просто очень эгоистично с Вашей стороны.

Вам «жаль» меня, но видимо себя вы жалеете больше, раз не готовы признать свою ошибку и просто не допускать такого в будущем.

И я не удивлюсь, если через некоторое время увижу новый отзыв о монобанке от вас, с заголовком «Мне заблокировали счет».

Удачи Вам, Роман.
+
+32
gepard76
gepard76
20 мая 2020, 15:27
#
Сам помилився, винен банк, НБУ допоможи включити мозок. Де ви беретесь? Це платний урок.
+
+11
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 16:07
#
Якщо ви не уважно читаєте (включіть зір) то мова йде про клієнтоорієнтованість банку! Я не стверджував що банк зробив помилку, проте я впевнений що банк може зробити певні дії щоб допомогти своєму клієнту! Чи повинен банк зробити повернення коштів визначить власне регулятор (НБУ, для цього він і створений), я цього не стверджую, проте на відміну від декого хто сяде на попі і скаже «ой це платний урок» і буде плакатись в платочок, я зроблю все можливе!!! І повторююсь, нормальний банк піде на зустріч клієнту навіть якщо той помилився, а про не нормальний варто щоб люди знали!
+
+17
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 18:04
#
Так и не понял в чем заключается неклиентоориетированность
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 18:16
#
Не зрозуміли сам термін чи у даному випадку?
+
+27
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 19:11
#
В комментарии вроде бы достаточно четко сказано: в действиях банка нет признаков неклиентоориентированности. С тем же успехом можно обвинить Монобанк в желании исчерпать твой пакет трафика на интернет.
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 19:45
#
Клієнтоорієнтована організація, чи це банк чи магазин, чи організація що надає послуги націлена на те щоб задовільнити бажання і потреби клієнта і максимально йому допомогти і йти назустріч. У мене виникла проблема, ситуація неприємність, називайте як забажаєте (в межах одного банку, я ж не бажаю повернути кошти в інший банк), а банк не бажає мені допомогти у вирішенні моєї проблеми, саме це я називаю не клієнтоорієнтованість! Змоделюємо ситуацію, ви купили телевізор і щойно вийшовши з магазину зрозуміли що хотіли купити інший, одразу повернулися в магазин і попросили замінити. Нормальний, клієнтоорієнтований, магазин зробить заміну без проблем, а «не нормальний» почне вигадувати різні відмовки щоб цього не робити.... Ідентична ситуація і тут. Я досить чітко пояснив? Окрім того наскільки я розумію цей сайт є державним і я не можу зрозуміти чому тут дозволяються коментарі не державною мовою....????
+
+54
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 19:51
#
Клієнтоорієнтована організація, чи це банк чи магазин, чи організація що надає послуги націлена на те щоб задовільнити бажання і потреби клієнта і максимально йому допомогти і йти назустріч.

Тут речь о предугадывании желаний и потребностей клиента.

У мене виникла проблема, ситуація неприємність, називайте як забажаєте

Твоя проблема это следствие твоей ошибки. Банк не будет идти против своих правил работы и «прощать» тебе то за что ты должнн заплатить согласно тарифов банка. Никакой связи с клиентоориентированностью тут нет, ты просишь о том чтобы банк нарушил для тябе одного свои собственные правила работы по которым он берет деньги с миллиона других клиентов.

Завтра этот миллион придет и потребует того же, ведь Роману можно — то почему нельзя и им?
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:28
#
Те чи банк повинен повернути помилково сплачені кошти буде визначати банк та НБУ до якого доведеться звернутися, якщо все-таки не вдасться вирішити питання шляхом спілкування, з банком, а не якісь коментатори з совковим вихованням що бояться щось сказати проти банку!
+
+30
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 20:35
#
Те чи банк повинен повернути помилково сплачені кошти

Не должен так банк не делал никаких ошибок.
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:40
#
Це не вам вирішувати наголошую ще раз
+
0
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 21:08
#
Це не вам вирішувати

І не тобі, ха-ха.
+
+15
z777z
z777z
20 мая 2020, 23:59
#
А как вы можете доказать, что средства были ОТПРАВЛЕНЫ ВАМИ ЖЕ, случайно не на ту карту? Может вы изначально хотели положить на дебетовую карту, потом посчитали, что это не выгодная операция и решили теперь доказывать что банк дурак, а вы красавчик!?
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:29
#
Ми на ТИ не переходили
+
0
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 20:34
#
Ми на ТИ не переходили

Мы и на Вы не переходили
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:39
#
Можете до мене і не звертатись це була ваша ініціатива, тим паче на мові агресора
+
+39
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 20:41
#
тим паче на мові агресора

Ахаха, железный аргумент! Браво.

Ты победил в споре, молодец.
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:47
#
Ну звичайно я ж можу відповісти на «язике» просто принципово цього не роблю а от ви мабуть і не знаєте мови країни в якій живете якщо так себе поводите....
+
+15
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 20:52
#
Ну звичайно я ж можу відповісти на «язике»

Я, в отличии от тебя, и не требовал чтобы ты отвечал мне «на языке». Ты приписываешь мне собственную ксенофобию.
+
+45
z777z
z777z
21 мая 2020, 0:05
#
Из за таких как вы, даже зная идеально украинский язык, не хочется отвечать украиноязычным на украинском языке!
+
+15
z777z
z777z
21 мая 2020, 0:01
#
У вас какая-то националистическая мания величия...
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:34
#
«Твоя проблема это следствие твоей ошибки. Банк не будет идти против своих правил работы и «прощать» тебе то за что ты должнн заплатить согласно тарифов банка.» ПовірТЕ в даній ситуації я не заплачу ні копійки і банк не заробить, це питання лояльного відношення до клієнта!
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:36
#
«ты просишь о том чтобы банк нарушил для тябе одного свои собственные правила» повірте якби було таке правило мені одразу б про нього сказали
+
+9
z777z
z777z
20 мая 2020, 23:54
#
Откуда вы взяли, что этот сайт государственный!?
+
0
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 20:36
#
Такое правило есть и тебе про него говорили с сайта банка, в разделе Тарифы: «Переказ з картки на картку або поточний рахунок фіз. особи в будь-якому українському банку 4% за рахунок кредитних коштів»
https://www.monobank.ua/rates
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:38
#
Якщо є така детальна обізнаність (нагадує представника банку), то може надасте пункт з цих тарифів?)))
+
+15
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 20:42
#
А зайти  в раздел тарифы на сайте банка и прочитать на украинском то что ты и так должен знать как клиент - религия борьбы с агрессором не позволяет?
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:44
#
Пункт правил згідно якого не можна відмінити операцію, а не вартість за переказ коштів....вникайте в суть....
+
0
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 20:47
#
Отменить банковский перевод это как отменить поездку на такси после того как доехал до конечного пункта.
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 20:50
#
Ні, тому що у випадку таксі таксист потратив ГСМ а в даному випадку банк нічого не витратив, нічого не заробив і не заробить, це лиш питання лояльності
+
0
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 20:51
#
Банк потратил - от провел твой платеж. Это внезапно платная (для банка) услуга.
+
+30
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 20:51
#
Если бы у тебя была своя фирма, и ты бы делал переводы через системы клиент-банк — ты бы знал что небольшой период времени существует возможность именно отменить перевод — пока он обрабатывается где-то внутри самого банка и не получил ещё окончательное подтверждение на проведение. Но операция пополнения так не работает. В первую очередь потому что операцию ты делаешь не через Монобанк, а через iBox — это их ты должен был сразу после отправки денег просить об отмене. Но там всё настолько быстро что ты врядли успел. Монобанк получает от iBox сообщение об уже проведенной операции и не может менять ее по своему усмотрению.
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 21:00
#
Монобанк получает от iBox сообщение об уже проведенной операции и не может менять ее по своему усмотрению. Не на свій розсуд а згідно звернення свого клієнта, і не повернути на сторону ibox а змінити карту отримання того ж клієнта в свому ж банку, нагадаю згідно звернення цього ж клієнта.
+
+30
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 21:04
#
Не на свій розсуд а згідно звернення свого клієнта,

Клієнт має змогу виконати цю операцію сам: переказавши гроші з кредитної картки на дебетову в мобільному застосунку банку. Звісно він при цьому повинен сплатити комісію яка записана в тарифах банках.

Монобанк не має так званого «телефонного банкінгу» і не может робити операції за розпорядженням клієнта наданим по телефону.

Так само Монобанк не має відділень і не надає послуги прийому платіжних доручень через операціоністів відділень яких в нього немає.

Єдиний варіант звернення клієнта до банку з вимогою провести операцію: це власноруч виконати цю операцію через мобільний застосунок, як я вже написав у першому абзаці.
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 21:09
#
Монобанк не має так званого «телефонного банкінгу» і не может робити операції за розпорядженням клієнта наданим по телефону. Моно банк має вайбер чат куди я і звернувся, де і зафіксували моє звернення
+
+15
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 21:15
#
Моно банк має вайбер чат куди я і звернувся, де і зафіксували моє звернення

Монобанк не надає послуги месенжер-банкінгу і не приймає вимог на переказ через телеграм, вайбер або ФБ-месенжер. Ці канали існують лише для спілкування зі службою підтримки стосовно запитань які виникають у клієнтів та вирішення проблем в користуванні продуктами банку.

Через Майстеркард Консьєрж можно замовити доставку квітів, бо вони надають таку послугу і через телефон, і через телеграм. Монобанк такої послуги немає, дуже рекомендую нарешті ознайомитись з тарифами банку і не писати дурниці.
+
+15
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 21:01
#
Я спілкуюся із представником банку?
+
0
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 21:05
#
Я спілкуюся із представником банку?

Це для тебе важливо, відпомідь непрадставника тебе не влаштовує?

Якщо так то чому ти пишешь тут, а не звернувся через офіційні канали підтримки саме до банку?
+
+15
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 21:11
#
«Якщо так то чому ти пишешь тут, а не звернувся через офіційні канали підтримки саме до банку?» А хто сказав що я не звертався? Це був перший крок, наступним я написав допис сюди, а далі буду подавати скаргу в НБУ, все просто і по черзі
+
+24
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 21:17
#
А хто сказав що я не звертався?

Ну точно не я.

наступним я написав допис сюди,

Ну так якщо ти пишешь сюда то яка різниця чи представник я банку, чи ні? Ти ж сам свідомо обрав цей сайт для цього допису.

а далі буду подавати скаргу в НБУ

Смішно вийшло, але на Розміши коміка ти би не протримався і хвилини.
+
+15
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 21:22
#
«Але ти не відповів на моє питання: якщо тобі так важливо щоб тобі відповідав представник банку - нащо ти пишешь своє звернення тут?» Мені це не було надто важливо, хоча представник банку звернувся і наразі я чекаю до завтра на вирішення свого питання, а вже як і там не буде результату буду рухатись далі, думаю вже в НБУ точно скажуть чи маю я право просити від банку те що прошу чи ні, і чи може банк це зробити чи ні...
+
+15
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 21:24
#
І все-таки я прошу давайте спілкуватися на Ви з повагою один до одного
+
0
Jokets
Jokets
21 мая 2020, 2:58
#
В НБУ работники думают как же вы олухи задолбали от таких как вы) было бы отлично тогда, в случаее признания ваших не правых действия банком взять с вас тогда компенсации за порчу репутации компании а потом закрыть ваши счета
+
+69
OkeyDoki
OkeyDoki
20 мая 2020, 21:11
#
Так, а давайте представим ситуацию: суд  - с одной стороны наш Роман, с другой сидит представитель банка
судья: Роман какая причина вашего обращения в суд? 

Роман: Моно банк не є клієнтоорієнтований

судья: почему вы так решили, 

Роман: Поповнив карту в терміналі  ibox, помилково вибрав не ту карту? 

судья: и? 

Роман: відразу зрозумів помилку і звернувся в банк з проханням відмінити проплату і зарахувати на вірну картку. Ось уже третій день «тягнуть резину» нібито заявка опрацьовується.

Представитель: в айбоксе четко указано прежде чем отправлять деньги вы должны были проверить реквизиты карты? и если вы отправили деньги значит вы четко знали куда?

Роман: Добре. Я вам залишив заявку на те щоб гроші зайшли на правильну картку. 

Представитель: И почему вы решили что мы будем вам зачислять деньги на нужную вам карту. Из-за вашей же ошибки?

И я думаю на этом моменте можно закрыть разговор в суде и смысл этого отзыва на этом сайте.
+
+15
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 21:17
#
У вас своя думка яка не є абсолютно вірною, це раз, по друге сума не вартує того щоб звертатися в суд (це крайні заходи, на які можна піти якщо воно рентабельно та решта варіантів вичерпані), по третє це питання відношення банку до клієнта. По четверте банк в даній ситуації нічого не заробить і не зекономить, а я не втрачу, це просто незручність яку можна було вирішити на рівні вайбер чату.
+
+30
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 21:22
#
по третє це питання відношення банку до клієнта

Відповім тобі твоїми ж словами: «У вас своя думка яка не є абсолютно вірною».
+
+15
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 21:26
#
На це дадуть відповідь інші органи
+
+24
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 21:34
#
Ци інші органи підтвердять що «Роман, ти не прав».

Навіть якби дійсно мова йшли про відсутність клієнтоорієнтовнасті в банку — немає ані адміністративного, ані кримінанального покарання за неклієнторієнтовність. Більш того не можна в господарчому спорі щось вимагати, якусь компенсацію від опонента тільки тому що він не клієнторієнтовний.

А тут мова навіть не про клієнторієнтовність, а про вимогу клієнта до банка про виконання безплатного переказу між рахунками при тому що ця операція відповідного до тарифів коштує 4% від суми переказу.
+
+15
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 21:50
#
Я розумію що Ви мабуть на роботі, і можливо нема чим зайнятися, але я вдома з сім'єю, і хочу відпочити після роботи... Єдине що скажу, що якщо ви володієте інформацією а саме конкретним пунктом правил чому не можна відмінити поповнення картки (не між картками де присутня комісія) надайте будь-ласка, почитаю перед сном...
+
+30
Італій .
Італій .
20 мая 2020, 22:21
#
Я розумію що Ви мабуть на роботі.

Не поверишь но да, можно сказать что на работе. На этом стуле сижу весь день: днем это рабочее место айтишника, вечером это рабочее место айтишника занимающегося своим любимым айтишным хобби. В перерывах пью кофе, коментирую всякий бред и прочие новости на Минфине.

Вот сегодня встетил одного уникума который хочет чтобы банк «простил» ему комиссию 4%. Представляешь? Это почти как объехать километровую пробку по обочине обдавая всех пылью и камнями. Но вот в реальной жизни такое проканает, а в банковских переводах славо богу нет.
+
+15
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 22:36
#
Так а номер пункту правил чому не можна відмінити поповнення картки (не між картками де присутня комісія) можна?....
+
+15
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 22:58
#
Вот сегодня встетил одного уникума который хочет чтобы банк «простил» ему комиссию 4% (нагадую я жодну комісію не платив і в даному випадку платити точно не буду)(за старання розмовляти, в попередніх кількох коментарях, державною мовою респект))) Это почти как объехать километровую пробку по обочине обдавая всех пылью и камнями. Но вот в реальной жизни такое проканает, а в банковских переводах славо богу нет.(жодному громадянину мої старання відстояти свою точку зору не шкодять на відміну від наведеного прикладу, а щодо «проканает» то пункту правил який забороняє відмінити поповнення картки (не переказ між картками тим більше де присутня комісія) ніхто так і не надав, ні Ви ні банк... P. S. я дійсно все ще надіюся що банк вирішить це питання і я не розчаруюся в цьому банку)
+
+23
Роман Кецман
Роман Кецман
20 мая 2020, 23:02
#
Доречі вас 15 в «IT» компанії працює?))) Кількість лайків під кожним коментом про це свідчить, або це дуже відданий фан клуб)))
+
+9
z777z
z777z
21 мая 2020, 0:20
#
Тут у каждого участника своя сила голоса. Если под комментарием стоит оценка 15, это не значит, что проголосовало 15 человек. Оценкой 15, может одарить и один человек.
+
+5
Рататуй Рататуевич
Рататуй Рататуевич
21 мая 2020, 0:28
#
Их число легион, а точнее на форуме дежурят примерно 5 моноботов. Или 2 с разных аккаунтов. Одинаковый хамский стиль письма, и изложение, порядок слов. Они прям близнецы по духу!
+
+45
proshurik
proshurik
21 мая 2020, 0:17
#
Ну коль мы выяснили, что сумма мала для того, чтобы обращаться в суд, но достаточна для подачи жалобы в НБУ, то можно подобный диалог тоже спрогнозировать. Только в конце диалога представитель НБУ сообщит: «Спасибо за обращение! Оно очень важно для нас! Мы примем все меры чтобы Вы больше не тупили при переводах денежных средств, и возможно даже накажем за это банк. Ну а Вы когда в следующий раз будете проходить мимо, то проходите мимо..»
+
+15
kingcity
kingcity
21 мая 2020, 0:46
#
Приблизно так і буде...   : )
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 9:30
#
Коли ви вже почнете уважно читати, ніякого переводу з комісією не було, а було поповнення картки (повірте в даному випадку це просто незручність яку я хотів вирішити з банком напряму, проте не виходить), це кардинально різні ситуації, окрім того я вже мав подібну ситуацію в приват банку, і тоді це питання вирішилося через чат бот на протязі 5 хвилин.... На рахунок відповіді НБУ то надіюся не доведеться туди звертатися. Щодо «проходите мимо» забув вас спитати що мені робити)))
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 10:03
#
На рахунок звернення до суду, у вас як не хочуть прийняти повернення щойно купленого товару (припустимо телевізора) будете одразу звертатися до суду? Я ні, спочатку спробую вирішити питання в самому магазині, потім подзвоню на гарячу лінію, якщо така є, потім залишу запис в книзі скарг і пропозицій (там правда не буде такої кількості коментарів), а потім звернуся у відділ прав споживача (в даному випадку НБУ) із проханням перевірити правомірність дій магазину, і вже потім, якщо питання того варте піду до суду....
+
+45
proshurik
proshurik
21 мая 2020, 10:30
#
Так, так, вернёмся в начало и я попробую предположить, почему данный отзыв собрал так много комментариев. Автор производя операцию с деньгами совершил ошибку. Не у монобанка сбой, не у айбокса. Иными словами просто «затупил». Далее он пытается решить вопрос с банком, и это нормально. Но когда человек одним из вариантов решения проблемы в результате собственной ошибки, совершенной своими руками, видит жалобу в НБУ, «ЖАЛОБУ КАРЛ», то это и вызывает реакцию всех комментирующих))) Это, правда, смешно
+
+54
kingcity
kingcity
21 мая 2020, 0:17
#
Настирності автора можна лише позаздрити. Цікаво, про яку суму комісію мова йде, що йому так нейметься ?
Роман, по деяких пунктах мушу Вас розчарувати:
1. «наскільки я розумію цей сайт є державним...» - якщо Ви вважаєте, що це офіційний сайт Міністерства фінансів, то помиляєтесь. Хоч він і називається «Мінфін», до цього органу він стосунку не має. І навіть не є державним.У самому низу головної сторінки можна побачити назву власника сайту: ТОВ «МiнфiнМедiа».
2. «Так а номер пункту правил чому не можна відмінити поповнення картки...» - а номер пункту правил, що банк зобов`язаний це робити ? А де у правилах чи тарифах банку така операція передбачена ?

Ви самі визнали, що допустили помилку. Ваше право звернутись до банку і попросити відмінити операцію. Але банк не зобов`язаний виправляти Ваші помилки. Це залежить лише від його доброї волі і технічних можливостей. Ви ж не хочете цього визнати, бо Вас «жаба душить» із-за втрачених із-за власної неуважності коштів. І Ви готові морочити голову всім - Монобанку у повному складі, читачам Мінфіну, НБУ лиш би добитись повернення своїх кількох десятків чи кількох сотень гривень. До речі, перед тим, як писати «кляузу» у НБУ раджу поцікавитись законодавством - де є така норма, що зобов`язує банк відміняти коректно проведені операції, лише тому, що клієнт передумав чи помилився ?
Свої помилки потрібно визнавати і за них розплачуватись самому, а не скиглити про «неклієнтоорієнтованість» у недолугих спробах виправити свої промахи за чужий рахунок.

+
0
Рататуй Рататуевич
Рататуй Рататуевич
21 мая 2020, 0:30
#
Тут наплодили 60 ответов, и большинство против автора. При том что банк признал косяк за собой и готов помочь.
+
0
z777z
z777z
21 мая 2020, 0:35
#
А как вы поняли, что: «банк признал косяк за собой и готов помочь.»?
+
+39
kingcity
kingcity
21 мая 2020, 0:39
#
«банк признал косяк за собой» - і де Ви побачили, що банк визнав це своїм «косяком» ? 
І у чому власне «косяк» банку полягає - клієнт сплутав карти, а банк винен, що у нього вітер в голові ?
+
+5
Рататуй Рататуевич
Рататуй Рататуевич
21 мая 2020, 0:52
#
Ну-ну, читайте между строк ответ банка. Не уподобляйтесь туповатым ботам. Ситуацию признали неприятной и написали автору в личку. Готовы к диалогу и помощи. И сам автор указал что помощь пообещали. Вроде конфикт исчерпан и автору только надо чуток подождать. Он не ожидал такой ботоатаки и недоумевает кто все эти люди и кого они представляют. Банку следует ставить точки когда он наблюдает такой срач. Невмешательство создает у клиентов иллюзию одобрения банком действий его ботов. Впечатления преотвратнейшие!!!
+
+30
Jokets
Jokets
21 мая 2020, 3:03
#
Бот как раз сам автор) С таким успехов по положительном решении заявки в сторону автору, как клиент я и другие имеем право подать жалобу, а почему мы платим % согласно тарифов, а кто-то нет?
+
0
Італій .
Італій .
21 мая 2020, 8:59
#
Стандартный формальный ответ. Тут куча отзывов людей которых бесит что «Монобанк отвечает шаблонными фразами».

А ты пишешь так будто банк признал свою вину. Причем признал авансом, до поведения каких-либо разбирательств со стороны банка.
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 9:49
#
Наразі моя заявка знаходиться на розгляді (я вже мав одну конфліктну ситуацію з моно банком по процедурі чарджбек (зворотній платіж) і тоді банк все-таки зробив все правильно, довелося таки поборотися, але гроші повернулися), я повторюся для людей які не зрозуміли я не оспорюю питання переводу між картками, жодну комісію я не платив і не заплачу, я всеодно мав покласти ці гроші на кредитну карту, просто пізніше. Банк в даному випадку нічого не виграє і не програє (в фінансовому плані), а от негативну репутацію і як мінімум одного негативно налаштованого клієнта отримає, як на мене не розумний обмін, але клеркам з банку завжди простіше сказати «вибачте ми не можемо» замість того щоб спробувати розібратися
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 9:39
#
2. «Так а номер пункту правил чому не можна відмінити поповнення картки...» - а номер пункту правил, що банк зобов`язаний це робити ? А де у правилах чи тарифах банку така операція передбачена ? -Не знаю, банк надасть відповідь НБУ якщо доведеться звернутися.
+
+15
proshurik
proshurik
21 мая 2020, 8:48
#
Ищем пункт правил, который запрещает отмену операции пополнения? Если его нет, то я так понимаю вступает в действие принцип «что не запрещено, то разрешено»? По такому сценарию, я могу требовать от банка, чтобы мне чек за каждую транзакцию в напечатаном виде приносила девушка-курьер с грудью не меньше третьего размера. Найдите мне пункт в договоре где это запрещено, иначе напишу жалобу в НБУ.
+
+15
JareJare
JareJare
21 мая 2020, 9:35
#
Вот именно. Так, по логике автора, можно поорать на оперов поддержки, что не можешь платить по кредиту, и банк «признает косяк» и позволит конфликтному клиенту не платить.
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 9:51
#
Тобто ви стверджуєте що такого пункту нема, чи просто не володієте інформацією?
+
0
Anrey12
Anrey12
21 мая 2020, 10:54
#
Разве пополнение через Айбокс черной и белой карт с комиссией или буря в стакане?
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 11:04
#
Власне в тому і справа поповнення без комісії, як одної так і другої карти, тобто банк в даному випадку нічого не заробив, і відповідно не втратить. Він міг би заробити якби я здійснив зараз перевід з чорної на білу, чого я точно робити не буду. Я просто хочу вирішити (надіюся так воно і вийде в кінцевому результаті) це питання з банком полюбовно, а получилось як Ви кажете буря в стакані)))
+
+24
Anrey12
Anrey12
21 мая 2020, 11:08
#
Тобто ви зненацька закрили кредит заздалегідь до закінчення пільгового періоду, а бажали користуватись власними коштами ще до закінчення пільгового періоду?
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 12:40
#
Тобто я зробив помилкове поповнення не тієї картки яку хотів поповнити, в межах одного банку та одного клієнта
+
+60
Anrey12
Anrey12
21 мая 2020, 12:57
#
Тоди не марнуйте свого часу та нервів, бо бачили очі, що купували- їжте, хоч повилазьте-))
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 13:26
#
Мій час, вибачте але робитиму з ним те що забажаю)) за пораду дякую, але ще поборюся))
+
0
z777z
z777z
21 мая 2020, 16:47
#
Было бы за что бороться))) Создаёте проблему себе и банку, на ровном месте!
+
0
z777z
z777z
21 мая 2020, 16:46
#
Чего вы юлите. Вы можете ответить на конкретный вопрос, кстати который задают не впервые!? В чем сложность самому, через приложение, перевести деньги с карты на карту?
+
+30
kingcity
kingcity
21 мая 2020, 13:35
#
Здається, знайшов у законодавстві норму, яка відповідає обговорюваному випадку.

Закон «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»
Розділ VII  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ПЕРЕКАЗУ КОШТІВ

Стаття 33
. Відповідальність платника при проведенні переказу.

33.2. Платник несе відповідальність за відповідність інформації, зазначеної ним в документі на переказ, суті операції, щодо якої здійснюється цей переказ. Платник має відшкодувати банку або іншій установі - учаснику платіжної системи шкоду, заподіяну внаслідок такої невідповідності інформації.

Можна, звичайно, дочекатися відповіді від НБУ, але, думаю, її неважко передбачити...
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 14:12
#
А Ви перечитали увесь закон і там десь вказано що платник «за жодних обставин не має права звернутися до банку з проханням про відміну платежу, чи право на зворотній платіж» чи там десь вказано що «банк за жодних обставин не має право відміняти платіж згідно звернення платника»??? Я ж ніде не стверджував що це помилка банку, чи що я вірно все зробив а банк наплутав, я звернувся до банку з проханням, якщо банк може це зробити і зробить, респект йому, якщо не може, нехай надасть мені та регулятору причини чому не може (витяги з закону, договорів тощо), проте якщо може а не хоче.... то про такий банк варто говорити на кожному кроці з не найкращої сторони)))
+
+24
kingcity
kingcity
21 мая 2020, 14:50
#
А хіба я стверджував, що Ви не маєте права звернутися до банку чи в якусь іншу інстанцію? — я цього не казав. Це Ваше невід`ємне право, ніхто Вам цього не заборонить.
«банк за жодних обставин не має право відміняти платіж згідно звернення платника» — такого я теж не казав. Але він і не зобов`язаний це робити.З цього приводу я ясно висловився у одному з попередніх коментарів: »Це залежить лише від його доброї волі і технічних можливостей". І у будь-якому випадку, у першу чергу Вам слід було звернутись у службу підтримки iBox.

https://ibox.ua/faq-55-sho-robiti-v-razi-pomilki

Зміст мого попереднього коментаря — показати, що у цьому випадку законодавство не на Вашій стороні і у Вас немає важелів змусити банк виправляти Вашу помилку. Як і немає змісту скаржитись у НБУ. По своїй добрій волі банк може дозволити Вам перекинути помилково внесені кошти на потрібну карту і повернути Вам комісію за цей переказ.
І якщо він не захоче власним коштом виправляти Вашу помилку -це його право і на мою думку аж ніяк не свідчить про його неклієнтоорієнтованість.

«про такий банк варто говорити на кожному кроці з не найкращої сторони » — це Ваша думка і Ваше право її відстоювати. Я її не поділяю.

Зрештою, не бачу змісту у подальших дебатах. Варто дочекатися відповіді від банку і від НБУ (якщо Ви туди будете звертатись). Думаю, читачі будуть вдячні, якщо озв
+
+15
kingcity
kingcity
21 мая 2020, 14:56
#
Думаю, читачі будуть вдячні, якщо озвучите фінал історії.
+
+15
proshurik
proshurik
21 мая 2020, 15:28
#
Подписываюсь под каждым словом. Разжёвано, осталось только проглотить. )) А то, что автору отзыва не придется жаловаться, так это вообще «хэппи, мать его, энд».
+
0
z777z
z777z
21 мая 2020, 16:50
#
Вы сначала докажите, что банк в ОБЯЗАН выполнить ваше требование. В этой ситуации банк, никак не должен доказывать законность НЕ ВЫПОЛНЕНИЕ вашего требования.
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 15:16
#
Полезный комментарий
Питання вирішилося «полюбовно», Монобанк частково задовільнив моє прохання, повернувши частину коштів (близько половини, решта лишилась для погашення заборгованості і виконання умов пільгового періоду, які я ітак вніс би до кінця місяця), за що їм респект!!! Нагадую що в даному випадку банк не заробив і не заробив би в подальшому жодної комісії чи відсотків, а просто втратив лояльність клієнта. Метою звернення на сайт Мінфін було привернути увагу відповідних працівників Монобанку, а не розводити «балаган». Вважаю тему вичерпаною, питання вирішеним, можна закривати, дякую за увагу))) P.S. monobank я у Вас вірив))
+
0
Рататуй Рататуевич
Рататуй Рататуевич
21 мая 2020, 15:57
#
О, я ж грил что разводить балаган лишнее. Надо ждать, это и опыт других на форуме подтвердил. Гряд ждать день - значит 3. Если 3 значит 10.
+
0
JareJare
JareJare
21 мая 2020, 15:57
#
В топикстарте Лев Толстой, а в ответе - молодец. И стоило вот это...
+
+5
Рататуй Рататуевич
Рататуй Рататуевич
21 мая 2020, 16:00
#
А не было б «этого», автор мог бы и недельки 2 подождать. Пропихивать решения наше все. Вы в суде попробуйте не ускорять - до суда не дожить можете!
+
+8
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 17:03
#
Я не знаю як би себе повів Моно банк якби я не настоював на своїй позиції, тому сказати чи вартувало «це все» , чи ні не можу, і Ви не можете. В мене вже був досвід по чарджбек (повернення коштів від недобросовісних форекс брокерів) з Монобанком і тоді вони нічого не робили а займалися бездумною відпискою допоки я не підняв «кіпіш», тому зараз не став чекати. По роботі з кількома банками можу сказати одне ніхто для Вас нічого хорошого не зробить якщо Ви цього не будете добиватися!
+
0
Рататуй Рататуевич
Рататуй Рататуевич
21 мая 2020, 17:31
#
Все верно, банки не любят делать лишние движения. Точнее менеджеры банков. Это нестандартные решения и ответственность, то есть штрафы если накосячат. В идеале отпихивать клиента пока не отстанет.
+
+30
z777z
z777z
21 мая 2020, 16:59
#
Монобанк слабак!) Прогнулся под вредного клиента!
+
0
Роман Кецман
Роман Кецман
21 мая 2020, 17:06
#
Не погоджуюсь, якщо банк від цього нічого не втрачає і не здобуває, то чому б не піти на зустріч клієнту і ще раз довести що «клієнт» для них не пустий звук....?
+
0
Італій .
Італій .
21 мая 2020, 18:22
#
Адазначна.

Помню как тупо отмораживались когда просто хотел закрыть валютную карту. Будто это убыток для них. А тут оп-ля, на тебе любый клиенте схему обхода комиссии.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
21 мая 2020, 18:35
#
Не. Тут может еще стоит вопрос в том. Сколько у него имееться денежек в банке под видом депозита кредита страховок и прочего. И не является ли он премом?)
+
+30
kingcity
kingcity
21 мая 2020, 18:48
#
Ну що ж, банк  повівся толерантно в даній ситуації, хоча юридично не зобов`язаний був цього робити. Банку «плюсик» . Автора можна привітати з успішним вирішенням ситуації.
«...якби я не настоював на своїй позиції» - з цим погоджуюсь. Якщо у двері не стукати, то їх і не відкриють.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Моно банк не є клієнтоорієнтований