Монобанк -это худшая организация с которой приходилось сотрудничать.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
Закрытие карты происходит очень долго, при том что в пользовании она не была!
Насколько долго? По Закону 45 дней, и это норма. Я карту в другом банке сказали, что справку о закрытии, если понадобится, могу получить по истечении 45 дней.
И пользовались вы картой или нет, роли не играет.
Насколько долго? По Закону 45 дней, и это норма. Я карту в другом банке сказали, что справку о закрытии, если понадобится, могу получить по истечении 45 дней.
И пользовались вы картой или нет, роли не играет.
- +
- +24
- Toxa David
- 10 февраля 2020, 15:45
- #
«Закрытие карты происходит очень долго» — https://www.monobank.ua/terms Редакція умов і правил monobank діюча
10.4.3.… На 11 (одинадцятий) календарний день з дня відправлення повідомлення про розірвання Договору Банк блокує рахунки Клієнта (обмежує в користуванні рахунками), що були відкриті згідно з Договором, а після закінчення 45 (сорока п'яти) календарних днів рахунки Клієнта закриваються.
10.4.4. У будь-якому випадку Клієнт зобов’язується погасити Заборгованість перед Банком, зокрема заборгованість, яка може виникнути протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту закриття рахунків Клієнта, у зв’язку із будь-якими транзакціями, що були здійснені до моменту закриття поточних рахунків Клієнта.
«И пользовались вы картой или нет, роли не играет.» — совершенно верно.
10.4.3.… На 11 (одинадцятий) календарний день з дня відправлення повідомлення про розірвання Договору Банк блокує рахунки Клієнта (обмежує в користуванні рахунками), що були відкриті згідно з Договором, а після закінчення 45 (сорока п'яти) календарних днів рахунки Клієнта закриваються.
10.4.4. У будь-якому випадку Клієнт зобов’язується погасити Заборгованість перед Банком, зокрема заборгованість, яка може виникнути протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту закриття рахунків Клієнта, у зв’язку із будь-якими транзакціями, що були здійснені до моменту закриття поточних рахунків Клієнта.
«И пользовались вы картой или нет, роли не играет.» — совершенно верно.
Обгон ОТП банка немного затянулся. Конкурент периодически уходил в отрыв, но Моно все же догоняет. Вполне возможно что и ОТП и Моно плюс-минус синхронно опередял их общего конкурента - Райфайзен-Аваль.
Пункт 10.4.3 - это пункт Розірвання Договору за ініціативою Банку
А по инициативе клиента это пункт 10.4.2. Информации об 11 и 45 днях в этом пункте нет и слова.
10.4.2. Розірвання Договору за ініціативою Клієнта здійснюється шляхом подання до Банку письмової або електронної, за допомогою Мобільного додатку, заяви про розірвання Договору. В такому разі розірвання Договору, а також закриття поточних рахунків відбувається у день подання відповідної заяви, за умови відсутності Заборгованості Клієнта перед Банком, а також за відсутності діючих Депозитів (якщо вклад розміщений на встановлений строк без можливості дострокового повернення) та грошових коштів на Рахунку «До запитання». За наявності залишку грошових коштів на рахунках Клієнта, Клієнт одночасно з заявою про розірвання Договору подає Банку доручення про переказ залишку коштів на рахунках Клієнта на рахунки Клієнта в іншому банку або в день подання заяви має звернутися до відділення Банку для отримання залишку грошових коштів на рахунках Клієнта готівкою. В такому разі закриття поточного рахунку відбувається на наступний банківський день після списання коштів з поточного рахунку.
А по инициативе клиента это пункт 10.4.2. Информации об 11 и 45 днях в этом пункте нет и слова.
10.4.2. Розірвання Договору за ініціативою Клієнта здійснюється шляхом подання до Банку письмової або електронної, за допомогою Мобільного додатку, заяви про розірвання Договору. В такому разі розірвання Договору, а також закриття поточних рахунків відбувається у день подання відповідної заяви, за умови відсутності Заборгованості Клієнта перед Банком, а також за відсутності діючих Депозитів (якщо вклад розміщений на встановлений строк без можливості дострокового повернення) та грошових коштів на Рахунку «До запитання». За наявності залишку грошових коштів на рахунках Клієнта, Клієнт одночасно з заявою про розірвання Договору подає Банку доручення про переказ залишку коштів на рахунках Клієнта на рахунки Клієнта в іншому банку або в день подання заяви має звернутися до відділення Банку для отримання залишку грошових коштів на рахунках Клієнта готівкою. В такому разі закриття поточного рахунку відбувається на наступний банківський день після списання коштів з поточного рахунку.
Пункт 10.4.3 - это пункт Розірвання Договору за ініціативою Банку
А по инициативе клиента это пункт 10.4.2. Информации об 11 и 45 днях в этом пункте нет и слова.
Есть в 10.4.4.
А по инициативе клиента это пункт 10.4.2. Информации об 11 и 45 днях в этом пункте нет и слова.
Есть в 10.4.4.
- +
- 0
- Toxa David
- 11 февраля 2020, 9:31
- #
10.4.3. Розірвання Договору за ініціативою Банку здійснюється шляхом відповідного повідомлення Клієнта будь-якими каналами дистанційної комунікації, в тому числі, але не виключно, шляхом надсилання відповідного повідомлення на електронну пошту Клієнта та/або надіслання повідомлення в Мобільний додаток тощо, за умови відсутності розміщених Депозитів строк повернення яких до дня розірвання Договору не настав. Протягом 10 (десяти) календарних днів з дня направлення Банком повідомлення про розірвання Договору Клієнт має подати до Банку доручення про переказ залишку коштів на рахунках Клієнта на рахунки Клієнта в іншому банку…
На 11 (одинадцятий) календарний день з дня відправлення повідомлення про розірвання Договору Банк блокує рахунки Клієнта (обмежує в користуванні рахунками), що були відкриті згідно з Договором,а після закінчення 45 (сорока п'яти) календарних днів рахунки Клієнта закриваються.
Читаем внимательно и до конца третий абзац из четырех пункта 10.4.3 начинается: На 11…
На 11 (одинадцятий) календарний день з дня відправлення повідомлення про розірвання Договору Банк блокує рахунки Клієнта (обмежує в користуванні рахунками), що були відкриті згідно з Договором,а після закінчення 45 (сорока п'яти) календарних днів рахунки Клієнта закриваються.
Читаем внимательно и до конца третий абзац из четырех пункта 10.4.3 начинается: На 11…
- +
- 0
- Toxa David
- 11 февраля 2020, 9:38
- #
Так как клиент в своем отзыве не указал по чьей инициативе произошел разрыв а только пожаловался что «долго закрываются счета» то я и привел два этих пункта 10.4.3 и 10.4.4. Т.С. «Закрытие карты происходит очень долго»,
Счет должны закрыть как сказано в пункте 10.4.2., то есть в день подачи заявления. А в пункте 10.4.4 указано, что за 45 дней может появится задолженность которую необходимо оплатить, но не счет закрывается через 45 дней. Не путайте понятия пожалуйста, это совершенно разные вещи.
Так может он уже и закрыт, как написано - с момента подачи заявки.
- +
- 0
- Toxa David
- 11 февраля 2020, 9:45
- #
Счет должен быть закрыт в день подачи заявления клиентом или на следующий день (требование НБУ) но подтверждение закрытия счета и отсутствие на нем задолженности клиент получит только через 45дней когда по правилам МПС все платежки и проводки будут учтены и если на этот момент (через 45дней) на счету не будет долга. Для этого и предусмотрен пункт 10.4.4. договора с банком.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.85 | 42.3496 |
EUR | 43.31 | 44.0102 |
Все курсы банка |
Позвольте нам всё проверить и исправить данную ситуацию. Написали вам в личные сообщения, для уточнения контактных данных.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.