Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

monobank горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Margarita07
Margarita07
2 апреля 2024, 15:27
Заблокували рахунок на якому є досить не маленька сума.
Вже другий тиждень пояснюю звідки кошти і прошу банк розблокувати їх.
В відповідь я завжди чую одне й те саме «очікуйте закінчення перевірки». Або ж прохання надати довідки, які зовсім не стосуються моєї ситуації (я все одно надала).
Мене дивує не компетентність працівників і байдуже ставлення до клієнтів.
Чому всю інформацію по ситуації яка склалась я маю шукати десь сама, а працівники нічого не знають.
До цієї ситуації цілком була задоволена монобанком. І навіть коли виникла дана ситуація, то мала надію що мені просто вкажуть на мої помилки і скажуть, що виправити аби більше такого не ставалось.
Але банк далі продовжує просто тримати мої кошти у себе без жодних підстав на те. А я в результаті залишаюсь взагалі без коштів на існування, тому що маючи довіру до банку нічого звідти не виводила навіть.
monobank
Ответ банка
2 апреля 2024, 15:45
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуаціїВже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Vera54321
Vera54321
2 апреля 2024, 9:41
Добрий день! Хотіла зареєструватися у Монобанку, відправила фото паспорту та коду, залишилося підписати останню сторінку для реєстрації. Але змінилися обставини і я хочу видалити свою інформацію і зупинити реєстрацію. Що для цього потрібно? Дякую)
monobank
Ответ банка
2 апреля 2024, 11:24
Добрий день Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Vera54321
Vera54321
2 апреля 2024, 9:06
Добрий вечір! Хотіла зареєструватися у Монобанку, відправила фото паспорту та коду, залишилося підписати останню сторінку для реєстрації. Але змінилися обставини і я хочу видалити свою інформацію і зупинити реєстрацію. Що для цього потрібно? Дякую)
Tktminut
Tktminut
1 апреля 2024, 15:46
Як можна повністю і якнайшвидше розірвати договір з монобаком, закрити карту і всі рахунки.
Дякую.
monobank
Ответ банка
1 апреля 2024, 20:21
Нам дуже шкода, що ви прийняли таке рішення. Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
AlladiN13
AlladiN13
1 апреля 2024, 14:43
AlladiN13, Poltava
коли буде відновлено роботу додатку. з 11 дня не можна зайти в застосунок, та не поновлюється інформація
monobank
Ответ банка
1 апреля 2024, 20:19
Вибачте, будь ласка, були складнощі на нашому боці, які могли відобразитися на вашій роботі з застосунком або з проведенням платежів.Працюємо над тим щоб уникнути подібного у майбутньому.Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
ViktorByt
ViktorByt
29 марта 2024, 17:11
Віктор, Київ
Будь ласка, дайте алгоритм як розірвати договір на обслуговування з вашою конторю.
Я підкреслюю, не закрити картку, а РОЗІРВАТИ ДОГОВІР!

Без надіїї чекаю
monobank
Ответ банка
30 марта 2024, 15:55
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
ViktorByt
ViktorByt
29 марта 2024, 17:10
Віктор, Київ
Яким чином зробити так, щоб мені не телефонували кожен день ваші оператори???
Бо вже заї…
monobank
Ответ банка
30 марта 2024, 15:54
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
dimafox12
Дмитро Поцелуй
27 марта 2024, 14:01
Дмитро, Хмельницкий
Моно Банк заблокував рахунки, та відмовив в обслуговуванні! На рахунках є гроші, не малі. Не повертають кошти! Підтримка вже написала що протягом дня будуть повернуті кошти на інший мій рахунок, але вже пройшов день, нічого не повернули. Підтримка вже котрий раз пише: «Поки ще колеги займаються вашим питанням, вам нададуть зворотній зв’язок за розглядом питання» Що робити?
monobank
Ответ банка
27 марта 2024, 19:24
Доброго дня.Вибачте за очікування.Передали запит колегам, по можливості, прискорити цей процес
Dimasputyatin
Dimasputyatin
27 марта 2024, 13:13
Мене заблокували у додатку без будь-якого пояснення,і щоб мені вивести гроші с карти потребують особистості рахунки другого банку, чому не можна розблокувати щоб переслати кошти???
monobank
Ответ банка
27 марта 2024, 18:39
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
vostochnyi
vostochnyi
22 марта 2024, 12:57
Евгений, Одесса
Пять дней жду возврат средств с закрытого счёта. Сегодня выясняется, что деньги вернулись в банк обратно, как бы не прошла платёжка. Просят новые реквизиты и заново подписать заявление. И так будет продолжаться до бесконечности?? Реквизиты, данные банку для возврата средств, актуальны. Может вы просто морочите мне голову? Может мне попробовать забрать у вас мои деньги через НБУ?
monobank
Ответ банка
22 марта 2024, 15:46
Розуміємо, що ситуація неприємнаДійсно, платіж повернувся до банку з банку-отримувача платежуКолеги нададуть вам відповідну довідку по цим переказам
TanyaOsadcha
TanyaOsadcha
20 марта 2024, 20:02
Вчора прийшло повідомлення що банк припиняє роботу зі мною? Ніяких пояснень не дають, в додаток зайти неможна
monobank
Ответ банка
21 марта 2024, 9:25
Розуміємо, що ситуація неприємнаМи написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
vostochnyi
vostochnyi
17 марта 2024, 22:11
Евгений, Одесса
Банк заблокировал счёт после нескольких переводов на мою карту от физических лиц. После моих объяснений, что переводы я получал от своих знакомых и друзей и предназначались они для дальнейшего перевода на потребности пострадавших от вражеских обстрелов города, счёт остаётся заблокированным. Внятного объяснения о сроках решения проблемы не получаю. Monobank, судя по отзывам клиентов, является лидером по количеству заблокированных карт и по длительности решения проблем. Когда разблокируете счёт? Когда перестанете мешать? А как на счёт «Ви отримуєте всі переваги карти Моно». Где ваши «переваги»?
monobank
Ответ банка
18 марта 2024, 9:32
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
naxdomingo
naxdomingo
11 марта 2024, 23:22
Yuriy, Львів
Переводив гроші зі свого рахунку монобанк свому неповнолітньому синові теж в монобанк, котрий живе окремо, і рахунок сина було заблоковано. На свій рахунок гроші я отримував виключно зі свого ФОП рахунка. На рухунку сина назбиралась чимала сума, він з нього нічого майже не тратив, так як закінчує 9-й клас і планував гроші потратити на навчання. Я звертався зі свого акаунта в монобанк, син зі свого, посилав імейл з виписками підтвердженнями своїх доходів, декларацією за 2023 рік з квитанцією, у відповідь одноманітна відповідь «На основі інформації з різних джерел...», таке враження що б"єшся в якусь бездушну стіну і живі люди того не читають.
Треба сказати що я не знав що можна встановити родинні зв«язки через додаток, дізнався про то тільки як заблокували рахунок. Але, очевидно, того вже ніхто не брав до уваги, питання чи може жива людина переглянути ситуацію?
qazwsx12245
qazwsx12245
6 марта 2024, 17:01
Дайте відповідь!
Були скинуті кошти, а отримувач їх не отримав але кошти з картки знялись
Вже неодноразово спілкувались із вашими співробітниками, ситуація стоїть на місці. Що робити????
monobank
Ответ банка
6 марта 2024, 19:30
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питанняНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Marina2042
Marina2042
17 февраля 2024, 20:48
Марина
Добрий вечір! Хотіла зареєструватися у Монобанку, відправила фото паспорту та коду, залишилося підписати останню сторінку для реєстрації. Але змінилися обставини і я хочу видалити свою інформацію і зупинити реєстрацію. Що для цього потрібно? Дякую)
monobank
Ответ банка
18 февраля 2024, 11:51
Шкода, що прийняли таке рішенняНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
ATrofimova91
Анастасия Трофимова
16 февраля 2024, 23:50
Анастасия, Березань
Доброї ночі. Заблокували рахунок через «нетипові операції». Мені перерахував кошти знайомий, який хоче допомогти жінці в скрутні часи під час війни та моїй дитині. Які довідки я маю надати? Я підтвердила свою особу через «Дію».
Коли розблокують рахунок?
monobank
Ответ банка
17 февраля 2024, 20:23
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питанняНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
AllaVera
AllaVera
16 февраля 2024, 6:12
Монобанк заблокував рахунок на 82000, карта знаходиться на перевірці, як довго вона там буде? Навіщо цей брєд робити, ви розумієте, що такою поведінкою ви лише відвертаєте від себе клієнтів. Один раз вирішила скористуватися вашими послугами, пошкодувала вже тисячу раз. Розблокуйте мені рахунок
monobank
Ответ банка
17 февраля 2024, 20:22
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуаціїВже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
VieleSind
VieleSind
13 февраля 2024, 17:20
Можно ли закрыть счет с активным депозитом?
Можно ли закрыть счет с активным депозитом? Я хочу закрыть счет в монобанке, но имеется несколько срочных депозитов, которые отменить раньше срока нельзя. Можно ли закрыть счет и получить остаток по счету на руки?
monobank
Ответ банка
14 февраля 2024, 9:41
Шкода, що ви прийняли рішення закрити рахунокЗакриття рахунку буде можливо тільки після закінчення терміну дії депозиту
Botvynnyk
Botvynnyk
1 февраля 2024, 0:49
Доброго дня.
Маю відмову від ІПН, при запиті ІПН в мобільному застосунку зробив фото розвороту паспорта, де видно штамп, в якому зазначено, що маю право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Просить ввести ІПН
monobank
Ответ банка
1 февраля 2024, 21:39
Вітаю.Коли застосунок запитує введення ІПН, рекомендуємо (ввести десять 0) 0000000000.
ImA
ImA
28 января 2024, 12:55
Александр, Харьков
Добрый день! Стал клиентом вашего банка. Прошу проконсультировать. Есть ли возможность открыть так называемый конвертационный депозит в евро? Я из Харькова. Каковы мои действия? Как по истечении срока депозита ( на 3 месяца) снять валюту в евро? Какова комиссия при внесении наличных в гривне на виртуальную карту например через А банк? Какова комиссия при получении валюты?
monobank
Ответ банка
28 января 2024, 20:50
На даний момент у monobank надано можливість купівлі валюти при оформленні депозиту на строк від 3 до 12 місяців з можливістю виведення коштів у валюті після закінчення строку вкладу.Ви можете безпосередньо зняти кошти з вкладу без комісії в касі А-Банку (знадобиться паспорт та ІПН — можна надати з застосунку «Дія») та Укргазбанку (знадобиться паспорт та ІПН). Для цього в застосунку досить вибрати спосіб зняття депозиту за кодом та надати цей код касиру, у відділення візьміть, будь ласка з собою паспорт та ІПН, а також перевірте доступ до застосунку для підтвердження зняття.Замовити суму для зняття можна через підтримку. Якщо ви будете виводити кошти з депозиту на картку monobank, подальше зняття з картки буде за її тарифами — 0,9% в Україні і 2% за кордоном.Поповнити картку в гривні без комісії ви можете в терміналах:- ТСО EasyPay (якщо термінал брендований як Express може бути комісія з боку терміналу)- ТСО City24.- через касу А-банку або УкргазБанку (при собі мати паспорт та ІПН).Додаткову інформацію також можете уточнити за номером гарячої лінії: 0800 205 205 ( безкоштовно з мобільного )Для дзвінків з-за кордону використовуйте номер +38 044 237 20 60Або використовуйте для зв'язку зручний для вас месенджер https://www.monobank.ua/contacts

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5405
EUR 48.95 49.5
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5405
EUR 48.95 49.5
Все курсы банка