monobank горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.63 | 42.0097 |
EUR | 43.75 | 44.4306 |
Все курсы банка |
Коли розблокують рахунок?
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Маю відмову від ІПН, при запиті ІПН в мобільному застосунку зробив фото розвороту паспорта, де видно штамп, в якому зазначено, що маю право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Просить ввести ІПН
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Активно використовую можливість сплачувати комунальні послуги, зокрема близьким та родичам. Для звіту завантажую чи пересилаю адресатам квитанції, що при великій кількості платежів організовано не зовсім зручно.
1. Чи можливо надавати одну мультиквитанцію за сплачені комунальні платежі за однією адресою?
2. Якщо мультиквитанція неможлива (хоча в інших банках таке відображення групи платежів є), то зробіть, будь-ласка, можливість виділення декількох квитанцій в звіті для їх збереження чи пересилання одним дотиком.
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
І чи можна якось відслідковувати/дізнатись, в якому супермаркеті вона вже продається?
Написать комментарий
Написать комментарий
Кошти не прийшли
В чому проблема?
Написать комментарий
Написать комментарий
Хотіла зробити людині подарунок без попередження, тому не запитувала номер карти, а відправила за номером телефону.
Якщо в результаті після переказу на квитанції вказано правильне повне імʼя отримувача, тоді все пройшло успішно?
чи могло бути таке, що карта отримувача уже прострочена/заблокована?
чи в такому разі монобанк би підтягнув цю інформацію і не пропонував би цю карту користувача як «за номером телефону»?
(з деяких причин мені простіше написати в підтримку, ніж саму людину запитати, чи прийшли їй гроші)
Написать комментарий
1. Коли на полицях магазиныв АТБ з’являться ко-брендові картки MONO-АТБ?
2. При активації картки MONO-АТБ яку з двх карток (чорну чи білу) вона замінить?
Комментарии (4)
Написать комментарий