Курс валютв monobank |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| USD | 41.88 | 42.3603 |
| EUR | 48.73 | 49.249 |
| Все курсы банка | ||
Отделение monobank: ул. Николая Оводова, 51/24 (ТЦ "SkyPark", Mi Store), Винница
Адрес:
Винница, ул. Николая Оводова, 51/24 (ТЦ "SkyPark", Mi Store)
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Вс: 10:00-21:00
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

Нам щиро шкода, що перевірка займає більше часу, ніж ви очікували.
Зараз ваше питання ще перебуває в роботі.
Додатково передали запит до відповідальних колег із проханням по можливості прискорити розгляд ситуації.
Ми обов’язково зв’яжемось із вами, щойно отримаємо нову інформацію.
Зараз ваше питання ще перебуває в роботі.
Додатково передали запит до відповідальних колег із проханням по можливості прискорити розгляд ситуації.
Ми обов’язково зв’яжемось із вами, щойно отримаємо нову інформацію.
Несколько лет пользовалась услугами банка и была довольна. А во время войны! они оказывается вообще отменили льготный период по кредитной карте! Проценты начисляются с первого дня пользования кредитом и будут сняты в любом случае за каждый день пользования кредитом. Льготный период у них сейчас — это просто отсрочка снятия процентов. А через месяц, когда у вас все давно погашено в нуль, бац! и снятие процентов. А меня предупредили о таких условиях? Я договор с банком подписывала о льготном периоде, в который проценты не насчитываются. Ворьё, во время войны!
Комментарии (14)
Ответ банка

1 июня 2022, 13:38
Во время войны мы продлили действие льготного периода на 1 месяц, для клиентов, у которых не было возможности внести средства в феврале
Это единственные изменения, которые были
Позвольте, пожалуйста, детально все проверить
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Это единственные изменения, которые были
Позвольте, пожалуйста, детально все проверить
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Блокує рахунок без чіткого пояснення причини такого блокування і розірвання договору
І це у військовий ЧАС!
Не відкривайте рахунок у MONOBANK
Користувався банком завжди і завжди без питань все було
Але після такого випадку, що мене залишили без коштів (всі збереження були на картці) нікому не рекомендую користуватись!
Комментарии (7)
І це у військовий ЧАС!
Не відкривайте рахунок у MONOBANK
Користувався банком завжди і завжди без питань все було
Але після такого випадку, що мене залишили без коштів (всі збереження були на картці) нікому не рекомендую користуватись!
Ответ банка

13 апреля 2022, 20:13
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на основі накопиченої інформації з різних джерел банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Дійсно, на основі накопиченої інформації з різних джерел банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Паганий банк в планні оскарження оплачував на сайті мене сайт заблокірував на сумму 5тисяч грн, а моно кажуть йдіть в поліцію клас
Комментарии (9)
Ответ банка

23 апреля 2021, 13:42
На поточний момент питання на проведення оскарження в роботі у колег
Останню інформацію по ситуації вам колеги надали при зверненні до підтримки
На жаль, оскарження операції відбувається не так швидко, як ми б цього хотіли, але ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше допомогти вам з поверненням коштів
Щойно у нас буде нова інформація, ми одразу вам повідомимо
Останню інформацію по ситуації вам колеги надали при зверненні до підтримки
На жаль, оскарження операції відбувається не так швидко, як ми б цього хотіли, але ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше допомогти вам з поверненням коштів
Щойно у нас буде нова інформація, ми одразу вам повідомимо
Кілька місяців назад загинув мій тато, мій молодший брат хворіє на важку форму ДЦП, (всі підтверджуючі дані є), отже я єдиний кормилець в сім‘ї, та гроші які монобанк мені заморозив, є життєво необхідними, проте монобанк ігнорує всі права людини згідно законодавства, та в цілому не має жодного морального співчуття та розуміння що до людини
Я не розумію цієї тактики зі сторони монобанку, якщо на думку банку я щось порушив — нехай передає дані в відповідні органи, якщо ні — нехай розблокує рахунок, якщо я банку просто не подобаюсь як клієнт — нехай припиняє обслуговування, в любому випадку щось же має віришуватись
Дуже прошу відповідні структури звернути увагу на цю справу, та допомогти, адже дуже прикро коли сім‘я голодна і ти розумієш що до мізерної зарплати ще далеко, а потім вспоминаєш що в тебе ще є кошти, але їх «віджав» банк