Мегабанк навмисно не віддає кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В травні поточного року я неодноразово повідомляв працівників АТ «Мегабанк» про моє бажання отримати мій вклад, в строк коли він закінчиться. 20.05.2022 року в день закінчення терміну депозитного договору я прийшов у відділення банку та повідомив що я хочу забрати свій вклад, проте отримав відповідь що грошей в касі немає і невідомо коли будуть. На запитаня: що мені робити керуюча відділенням мені сказала — «вы что не видите что на улице война». Після прохання видати мені хоч якусь суму, вона сказала своєму працівнику — «ладна, выдайте ему 100 долларов и пускай идет». Я звертаюсь до керівництва банку, розберіться з цим неподобством та вирішіть питання щодо повернення вкладу.
Дякуємо за Ваше повідомлення! Ми обов’язково розберемося в ситуації, що сталася.
Звертаємо Вашу увагу, що до Банку можна надсилати інформацію щодо обслуговування, в тому числі всі зауваження та пропозиції, через офіційну поштову скриньку mega@megabank.ua.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»