Гірший банк, з яким я мав справу!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
З власної вини зіпсував конверт з пін-кодом та не зміг активувати банківську картку, після чого звернувся до Красноградського відділення Мегабанку з відповідною заявою, оператор відділення банку призначила дату, коли мені прийти за новою карткою.
Коли 01.04.2020, у призначений день, я прийшов до відділення банку оператор повідомив, що картку ще не виготовили, карантин, робочі накладки, збої — все розумію… Далі цікавіше, того ж дня о 14:59 я зателефонував оператору колл-центру, який запропонував звернутися у відділення № 150 міста Харкова. Додзвонитися на телефон відділення № 150 я не зміг.
02.04.2020 о 11:50 я ще раз зателефонував оператору колл-центру, який повідомив, що моя банківська картка зараз знаходиться у відділенні № 150 міста Харкова та що я зможу там її забрати, під час розмови я та оператор уточнювали, що саме я буду забирати картку саме у відділенні № 150 міста Харкова, про те, що я повинен будь-кому дзвонити, ставити когось ще до відома мені сказано не було.
06.04.2020 о 11:15 я прибув у відділення Мегабанку № 150, де оператор мене проінформував, що моєї банківської картки у них немає та запропонував звернутися до колл-центру. Не виходячи з відділення банку 0 11:33 я зателефонував до колл-центру, розказав свою сумну історію спілкування з Мегабанком, далі оператор почав говорити, що це я винен у ситуації яка склалася тому, що повинен був зв’язатися з відділенням № 150 та проінформувати що буду забирати картку там. Телефонна розмова закінчилася тим, що 07.04.2020 я зможу забрати картку у Красноградському відділенні банку.
07.04.2020, як я і очікував, у Красноградському відділенні Мегабанку банківську картку мені так і не видали тому, що зі слів його працівнику її там немає. Наступного дня картку нарешті віддали.
До 28.04.2020 я знімав готівку в банкомату декілька разів та останні 2 тижні знов почалося… банкомати готівку не видають. Оператори колл-центру кожного разу запевняють, що наступного дня все буде працювати, однак до 28.04.2020 користуватися карткою я не можу.
Будь-яким чином на відгуки на сайті Мегабанк не реагує, у відділеннях банку постійні черги, а співробітники нікуди не поспішають.
Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.
З повагою, Мегабанк!