×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Все курсы банка |
Кредобанк = Шарашкіна контора
Порада: Ні в якому разі не майте ніяких справ із цим банком, інакше пошкудуєте. Бо будете мати розмову з некваліфікованим базарним персоналом і нічого не доведете,
навіть якщо будете на 100% праві із всіма документальними доказами. Вас просто керівництво лізингового відділу (м.Львів) Юлія Борисівна пошле на… і кине слухавку
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь.
Написать комментарий
Обтяження на авто
Як розповідають співробітники банку, — «ви мали самі просити його зняти», і — «не всі клієнти хочуть знімати це обтяження, тому самі ми це не робимо, потрібно залишати заявку»
Тобто, понад два роки в мене нема ніяких боргів перед банком, але я все ще не можу повноцінно розпоряджатись своїм авто, і навіть мало того, після того, як я звернувся до банку, вони залишать заявку на якийсь інший відділ і той відділ, в порядку черги вже буде це робити. В ПОРЯДКУ ЧЕРГИ, два роки пройшло. Це знущання.
Комментарии (1)
Дякую велике співробітникам
Написать комментарий
Повернення коштів після відключення світла
Претензійна робота здійснюється банком в строки, визначені правилами відповідної платіжної системи. Як правило, згідно з правилами платіжних систем строк проведення претензійної роботи не перевищує 60 днів. По завершенні претензійної роботи банк надасть Вам інформацію про її результати.
Комментарии (1)
Нараховані відсотки за обслуговування при заблокованій карті
Я такого ще не бачив, заблокували карту і нарахували комісію
Комментарии (2)
Раджу всім.
Нам приємно, що Вас все влаштовує.
Комментарии (1)
до цього момента все було без нарікань
Дуже прикро, що у Вас погіршилась думка про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Нікому не рекомендую цей банк
Я шокована таким відношення для клієнтів.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Банк затримує зарахування коштів на рахунок
Гроші мені протягом дня не зарахували на рахунок і навіть нічого банк не відповів :) Ось написала повідомлення банку із запитанням щодо ситуації… тільки потім мені написали що так, моя заявка обробляється і на перевірці, чекайте, вам незабаром подзвонять -чекаю 3 день, тиша.
По-перше, чому коли приходять гроші на карту, то банк їх відразу автоматично не зараховує, а тільки пише повідомлення в особистому кабінеті що, у вас там якийсь переказ прийшов і напишіть нам від кого і яку суму очікуєте.
Дозвольте мені запитати, що це за дебілізм і непрофесіоналізм? вперше таке бачу…
По-друге, після моєї відповіді банк 3 дні продовжує морозиться і грошей у мене на рахунку немає, блокування також немає, просто вони незарахують переказ на мій рахунок, а де гроші взагалі на якому рахунку або в якому просторі теж мені незрозуміло, просто відповідь: чекайте :)
Не рекомендую Кредобанк, в жодному разі, думаю у них там бардак, а можливо і брак персоналу, що відображається на загальному цирку.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Комментарии (4)
Что у них там происходит?
Итак, теперь уже без нервов, жду. 11го, звоню, говорят, так 7 суток не прошло. Говорю где, второе число, где 7 суток и где 11е. Так нет, говорит, 7 суток не расследование проходит, а вы можете подать повторное заявление на разблокировку.))) Ну ок, даю заявление. Через 15 мин, ваша карта разблокирована. Отлично. В приложение зайти не могу)) Звоню, минуту. Банком принято решение все вам разблокировать. Пользуйтесь, хорошего дня) Все заработало. Ок, думаю. Отлично. Спасибо) Проходит 2 часа, я еще ничего после этого не делал со счетам, там 4 коп на балансе. Сообщение, банком принято решение разорвать с вами деловые отношения с 20.06. Звоню, да, по статье отмывание, финансирование терроризма, и распространение оружия массового уничтожения. Ок, говорю, какой номер дела, в какую полицию идти, статья уголовная, тяжелая. Ни в какую, мы вас ни в чем не обвиняем и никуда никаких заявлений не делали, у нас к вам претензий нет. Но закрываете, и именно по этой статье? Да. Почему? Может какие-то транзакции не понравились. Нет, все хорошо. Так в чем тогда проблема? Хорошего дня и бросили трубку. Что вообще происходит?
Комментарии (5)
Банк заблокував доступ до додатку
Допоможіть розблокувати
Комментарии (1)
НЕВДАХИ
Написать комментарий
Свавілля
Комментарии (1)
Постійні перевірки та постіно треба уточнюючі данні
Комментарии (2)
Некоректна робота банкомату «Кредобанк»
У службі підтримки повідомили, що розгляд звернення може зайняти до 180 днів.
Не розумію чому я повинен нести збитки (неотримання власних коштів)через технічні недоліки застарілого обладнання банку? Зауважую, що ні відключень живлення, ні інших сторонніх збоїв не було.
На мій погляд банк повинен повернути клієнтові кошти, а потім виясняти свої технічні недоліки.
Комментарии (1)
Наполегливо рекомендую не мати справ з цим банком
Дякуємо за зворотний зв'язок. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, однак, звертаємо увагу, що керуючись Публічними правилами, з якими клієнт погоджується при укладенні договору, Банк справді має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ клієнта до онлайн-банкінгу. Зокрема, у випадках:
— надання клієнтом банку будь-якої недостовірної інформації;
— втрати або компрометації простого ЕП клієнта;
— втрати мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок;
— втручання у роботу системи клієнта або третіх осіб;
— невиконання клієнтом вимог цих правил;
— за бажанням клієнта — на підставі письмового звернення клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями системи – вчиненням клієнтом відповідних дій у системі з метою добровільного блокування клієнтом можливості його подальшого доступу до системи;
— в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами.
Комментарии (2)
ШАХРАЇ
Дуже прикро, що у Вас погіршилась думка про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб з'ясувати причину негативного зворотного зв'язку.
Комментарии (1)
Худшая работа в моей жизни
Комментарии (1)
Повернення коштів
До того ж 26го числа ще списали 90 грн на комісію, підв'язавши операцію до… зняття коштів, які я не отримала! При тому, що це зарплатна карточка і ліміт за місяць не був перевищений. Після звернення на ту ж гарячу лінію признали, що неправомірно взяли з мене комісію і повернули 90грн назад.
Дуже не раджу мати справи з цим банком.
Згідно отриманої від Вас заяви проводиться претензійна робота, яка здійснюється в строки, визначені правилами відповідної платіжної системи. Як правило, згідно з правилами платіжних систем строк проведення претензійної роботи не перевищує 60 днів. По завершенні претензійної роботи Банк надасть Вам інформацію про її результати.
Комментарии (3)
повернення коштів
Сьогодні кошти повернено на Ваш рахунок.
Перепрошуємо за незручності.
Написать комментарий